Zarządzanie stresem i emocjami – Inteligencja emocjonalna - szkolenie.
Zarządzanie stresem i emocjami – Inteligencja emocjonalna - szkolenie.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Psychologia i rozwój osobisty
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Do udziału w warsztatach zapraszamy:
- Pracowników zarządzających zespołem lub procesami, którzy często doświadczają trudnych emocji wynikających z konieczności balansowania między oczekiwaniami zarządu a zespołu, takich jak złość, bezsilność, czy frustracja.
- Pracowników mających kontakt z klientami lub kontrahentami, którzy muszą radzić sobie z emocjami, frustracjami i oczekiwaniami klientów/kontrahentów.
- Pracowników na stanowiskach wymagających podejmowania licznych kluczowych decyzji.
- Pracowników wykonujących pracę twórczą, której rezultaty podlegają ocenie lub są widoczne w późniejszym czasie, co może prowadzić do niepewności, frustracji i wypalenia zawodowego.
- Pracowników wykonujących powtarzalne, monotonne zadania, gdzie codzienna rutyna może prowadzić do frustracji i wypalenia zawodowego.
- Pracowników, którzy łatwo wpadają w złość, rozdrażnienie, smutek w miejscu pracy, co może obniżać satysfakcję w pracy u współpracowników.
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników10
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa „Zarządzanie stresem i emocjami - Inteligencja emocjonalna” przygotowuje uczestników do stosowania praktycznych technik i narzędzi, umożliwiających radzenie sobie ze stresem i własnymi emocjami w miejscu pracy.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik charakteryzuje strategie radzenia sobie ze stresem i emocjami. | Kryteria weryfikacji Uczestnik charakteryzuje strategie radzenia sobie ze stresem i emocjami, przedstawiając ich zastosowanie w praktyce. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | ||
Efekty uczenia się Uczestnik rozpoznaje swoje emocje i potrzeby szybciej, aby zapobiegać frustracjom. | Kryteria weryfikacji Uczestnik rozpoznaje swoje emocje i potrzeby w praktycznych ćwiczeniach, wykazując zdolność zapobiegania frustracjom. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się Uczestnik postępuje spokojnie i skutecznie w stresowych okolicznościach. | Kryteria weryfikacji Uczestnik postępuje spokojnie i skutecznie w symulowanych sytuacjach stresowych, demonstrując efektywne strategie radzenia sobie. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Program szkolenia Zarządzanie stresem i emocjami - Inteligencja emocjonalna
DZIEŃ 1
1. W jaki sposób rozwijać w sobie inteligencję emocjonalną i korzystać z niej w praktyce? – zrozum emocje i naucz się je rozpoznawać:
- Jak powstają emocje? - proces powstawania emocji kluczem do świadomego zarządzania nimi.
- Rozpoznawanie emocji – jak wsłuchać się w sygnały wysyłane przez ciało (fizjologia emocji) i właściwie nazywać pojawiające się emocje?
- Jakie znaczenie dla procesu regulacji emocji ma ich nazywanie?
- Jakie przeszkody stoją na drodze do skutecznego radzenia sobie z emocjami – poznaj najważniejsze mechanizmy obronne.
2. Zarządzanie emocjami - jak radzić sobie ze złością, frustracją, smutkiem, strachem i innymi trudnymi emocjami?
- Jakie są pozytywne aspekty złości i innych trudnych emocji (tak, tak, pozytywne!)?
- Jak za pomocą odpowiednich pytań dotrzeć do źródła emocji i znaleźć konstruktywne rozwiązanie w każdej trudnej sytuacji?
- Algorytm wygaszania złości - autorskie narzędzie, umożliwiającego zmianę złości w neutralny stan, umożliwiający komfortowe, normalne funkcjonowanie.
- Jak zmieniać negatywne przekonania, które stoją za przeżywaną złością, frustracją, strachem – trening modyfikacji przekonań i radzenie sobie z nawykowymi, nawracającymi myślami.
3. Inteligencja emocjonalna w relacjach - jak rozmawiać o emocjach, reagować na emocje innych i budować porozumienie w najtrudniejszych interpersonalnych sytuacjach?
- Czym jest empatia i czy jest dla niej miejsce w biznesie?
- Jak zareagować w sposób empatyczny na trudne emocje współpracowników/partnerów biznesowych/klientów i skierować rozmowę w stronę konstruktywnego rozwiązania?
- Jak odkrywać potrzeby kryjące się za emocjami innych ludzi – model komunikacji w duchu Porozumienia bez Przemocy Marshalla Rosenberga.
- Jak konstruktywnie wyrażać swoje emocje – nawet w biznesie!
DZIEŃ 2
4. Zarządzanie stresem - jak rozpoznać swoje stresory i oswoić stres?
- Czym jest stres, jak powstaje i kiedy staje się zagrożeniem – poznaj proces powstawania stresu.
- Źródła stresu: trudna rozmowa, presja czasu, natłok spraw, konflikty, zawodowe wyzwania itd. – jakie potrzeby, przekonania, wartości kryją się pod doświadczeniem stresu w różnych zawodowych sytuacjach?
- Stres objawia się w ciele i w Twojej głowie – jak rozpoznawać stresory i odpowiednio reagować na pierwsze sygnały stresu?
- Skutki długotrwałego napięcia i stresu – do czego może doprowadzić funkcjonowanie w warunkach chronicznego stresu?
- Co na to nauka? – najnowsze badania dotyczących stresu i ich praktyczne zastosowaniu.
5. Zarządzanie stresem - jak przekuć stres w konstruktywne działanie?
- Jaki jest Twój styl radzenia sobie w trudnych sytuacjach – autodiagnoza.
- Konflikt, presja czasu, posiadanie dużej odpowiedzialności, wystąpienia publiczne - co zrobić aby umiejętnie posługiwać się wszystkimi stylami adekwatnie do sytuacji i celu jaki chcesz, uzyskać.
- 6 kroków radzenia sobie ze stresem - autorskie narzędzie, które pomoże Ci zamienić niepokój w mobilizację i ukierunkować się na konstruktywne działanie.
- Co zrobić, żeby nie przenosić emocji i stresu z domu do pracy i z pracy do domu?
6. W jaki sposób budować swoją odporność emocjonalną - narzędzia i techniki wspierające w radzeniu sobie w stresie:
- Co sprawia, że niektórzy ludzie lepiej radzą sobie z emocjami i stresem niż inni?
- Techniki oddechowe – jak pracować oddechem, by skutecznie regulować własną reakcję stresową.
- Czym jest mindfulness i jak trenować uważność – poznaj skuteczny sposób na przeciwdziałanie skutkom funkcjonowania w chronicznym stresie.
- Techniki relaksacyjne - sposób na rozluźnienie po ciężkim dniu i redukcję napięcia mięśni w reakcji na stres: trening Jacobsona, trening autogenny Schultza.
- Neuropsychologia w praktyce, czyli jak zmienić negatywne nastawienie mózgu i mieć więcej energii do działania? – trening pozytywnego myślenia wg Ricka Hansona.
Wykorzystaj potencjał energii tkwiący w emocjach i stresie - na własną korzyść.
Senior Procurement Officer CEE T&ES,
Unilever Sp. z o.o.
Dzięki szkoleniu nauczyłam się myśleć pozytywnie, opanować emocje i zarządzać nimi. Treningi i ćwiczenia jak opanować emocje i jak sobie z nimi radzić były elementami, które najbardziej mi się podobały, Było to najlepsze szkolenie w jakim brałam udział, panowała miła atmosfera. Szkolenie inteligencja emocjonalna było prowadzone w ciekawy sposób, zachęcająco do ćwiczeń i pracy nad sobą.
Specjalista ds. zakupów i planowania produkcji,
Impress decor Polska Sp. z o.o.
Trener w bardzo ciekawy i przekonywujący sposób przedstawił kwestie radzenia sobie ze stresem i emocjami, zarówno na stopie zawodowej, jak i w sferze prywatnej. Początkowo nie byłem zbytnio przekonany do całego konceptu (2 dni o emocjach? – bo i po co i o czym), ale okazało się, że szkolenie: Inteligencja emocjonalna było ciekawą kombinacją teorii i praktyki. A drugi dzień... przerósł najśmielsze oczekiwania! Z taką huśtawką emocjonalną spotkałem się chyba po raz pierwszy...i aby ostatni..., ale było to niesamowite doświadczenie, i z takim bagażem łatwiej będzie zrozumieć pewne reakcje przyjaciół, pracowników, a nawet rodziny. Wspólnie, korzystając ze zdobytej wiedzy, i przy wsparciu Trenera, przekonaliśmy się w praktyce, jak radzić sobie nawet w najtrudniejszych sytuacjach.
Kierownik ds. Zarządzania Centrum Operacyjnym,
Capgemini Polska Sp. z o.o.
Czuję się po szkoleniu wypełniony ochotą do wdrażania prezentowanych metod, co jest najlepszym dowodem na to, że tak trudny temat został mi przekazany w sposób zrozumiały i pełny. Moje pytania znalazły szybką odpowiedź i po szkoleniu czuję, że również poprzez wspaniałą moderację i atmosferę sam znajdowałem na nie odpowiedź. Polecam każdemu, szczególnie tym sceptycznie nastawionym na tematy miękkie. To naprawdę przynosi pozytywne skutki.
Specjalista ds. analiz energetycznych,
Gdańskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej sp. z o.o.
Szkolenie pozwalające na spojrzenie z innej perspektywy na trudne kwestie, z którymi spotykały się na co dzień. Bardzo interesujące i dające do myślenia fragmenty wystąpień oraz późniejsza ich interpretacja. Szkolenie zdecydowanie w grupie tych najciekawszych, godnych polecenia. Jasność i klarowność przekazu, oraz miła atmosfera podczas szkolenia: Inteligencja emocjonalna.
Kierownik produktu,
Siemens Sp. z o.o.
Bardzo praktyczne szkolenie ze wskazówkami przydatnymi w życiu prywatnym i zawodowym. Niesamowicie przyjemna atmosfera, dużo ćwiczeń praktycznych i bardzo kompetentna prowadząca. Szkolenie: inteligencja emocjonalna pokazuje szereg prostych narzędzi pomocnych w sytuacjach, w których chcielibyśmy mieć kontrole nad własnymi emocjami. Najlepsze ze szkoleń miękkich w jakich miałem okazję uczestniczyć.
Konsultant SAP,
DONG Energy IT Polska Sp. z o.o.
Szkolenie inteligencja emocjonalna przygotowane bardzo profesjonalnie . Serdecznie polecam.
Analyst,
F1 Solutions Sp. z o.o.
Odniosłam duże korzyści ze szkolenia: Inteligencja emocjonalna. Emocje nie są naszym problemem, musimy nimi mądrze zarządzać. Pełen profesjonalizm, kompetencje i wysoka kultura osobista prowadzącego. Bardzo miła atmosfera. Z pewnością zdecyduję się na uczestnictwo w innym szkoleniu. POLECAM 😊
Customer Service
OEM Automatic Sp. z o.o.
To moje pierwsze takie szkolenie. Podchodziłam nieco sceptycznie do takich form nauczania o psychologii. Korzyści dla mnie: dostałam narzędzia do zarządzania emocjami. To pomoże mi nie ,,zakażać" otoczenia. Trener wielu rzeczy nie mówi wprost, pozwala uczestnikom na samodzielne dojście do wniosków. Pozwala to na lepsze utrwalenie wiedzy. Dziękuję :)
Specjalista ds. marketingu,
Pracuj.pl
Bardzo polecam szkolenie: Inteligencja emocjonalna. Atmosfera jest wspaniała, scenki realistyczne, prowadzący wspiera w trudnych momentach i jednocześnie wskazuje popełniane błędy.
Kontroler Projektów IT,
RWE IT Poland Sp. z o.o.
W związku z wprowadzaniem RODO nazwiska pod opiniami na tej stronie zostały usunięte, aby się z nimi zapoznać zapraszamy na stronę Inteligencja emocjonalna – szkolenie 4GROW.
Na naszym szkoleniu będziesz trenować na własnych, prawdziwych emocjach zarządzanie nimi!
My wiemy, jak zaprojektować i poprowadzić szkolenie tak, abyś wziął z niego więcej! Kluczowe są nie tylko wiedza i umiejętności, które z nami rozwiniesz, ale przede wszystkim:
- Praca warsztatowa na Twoich prawdziwych doświadczeniach, dzięki której przećwiczysz w działaniu nowo poznane techniki;
- Twoje głębokie, osobiste „odkrycia”, które gwarantują, że będziesz miał wewnętrzną motywację do wykorzystania nowych umiejętności po szkoleniu;
- Twoje własne, różnorodne emocje, którymi nie dość, że będziesz mógł od razu zarządzić, to jeszcze właśnie dzięki nim więcej się nauczysz a nasze szkolenie zapadnie Ci na długo w pamięć!
Czas trwania:
Szkolenie trwa 16 godzin zegarowych. (2 dni), a grupy liczą maksymalnie 10 osób. Przerwa wliczona jest w czas trwania usługi. Wymagane jest udział w szkoleniu w min. 95% czasu trwania szkolenia.
Walidacja:
W trakcie szkolenia przeprowadzana będzie walidacja w formie wywiadu ustrukturyzowanego oraz obserwacji w warunkach symulowanych.
Osoba walidująca waliduje usługę po jej zakończeniu, w oparciu o checklistę od trenera, a następnie potwierdza osiągnięcie efektów kształcenia swoim podpisem na certyfikacie.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 15 W jaki sposób rozwijać w sobie inteligencję emocjonalną i korzystać z niej w praktyce? – zrozum emocje i naucz się je rozpoznawać? | Prowadzący Monika Dąbrowska | Data realizacji zajęć 11-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 15 Przerwa kawowa | Prowadzący Monika Dąbrowska | Data realizacji zajęć 11-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 15 Zarządzanie emocjami - jak radzić sobie ze złością, frustracją, smutkiem, strachem i innymi trudnymi emocjami? | Prowadzący Monika Dąbrowska | Data realizacji zajęć 11-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 15 Lunch | Prowadzący Monika Dąbrowska | Data realizacji zajęć 11-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 15 Inteligencja emocjonalna w relacjach - jak rozmawiać o emocjach, reagować na emocje innych i budować porozumienie w najtrudniejszych interpersonalnych sytuacjach? | Prowadzący Monika Dąbrowska | Data realizacji zajęć 11-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 15 Przerwa kawowa | Prowadzący Monika Dąbrowska | Data realizacji zajęć 11-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 15 Inteligencja emocjonalna w relacjach - jak rozmawiać o emocjach, reagować na emocje innych i budować porozumienie w najtrudniejszych interpersonalnych sytuacjach? - ciąg dalszy | Prowadzący Monika Dąbrowska | Data realizacji zajęć 11-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 15 Zarządzanie stresem - jak rozpoznać swoje stresory i oswoić stres? | Prowadzący Monika Dąbrowska | Data realizacji zajęć 12-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 15 Przerwa kawowa | Prowadzący Monika Dąbrowska | Data realizacji zajęć 12-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 15 Zarządzanie stresem - jak rozpoznać swoje stresory i oswoić stres? - ciąg dalszy | Prowadzący Monika Dąbrowska | Data realizacji zajęć 12-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 15 Lunch | Prowadzący Monika Dąbrowska | Data realizacji zajęć 12-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 15 Zarządzanie stresem - jak przekuć stres w konstruktywne działanie? | Prowadzący Monika Dąbrowska | Data realizacji zajęć 12-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 15 Przerwa kawowa | Prowadzący Monika Dąbrowska | Data realizacji zajęć 12-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 15 W jaki sposób budować swoją odporność emocjonalną - narzędzia i techniki wspierające w radzeniu sobie w stresie? | Prowadzący Monika Dąbrowska | Data realizacji zajęć 12-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 15 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 12-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 324,70 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 890,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto145,29 PLN
- Koszt osobogodziny netto118,13 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Monika Dąbrowska
Jako Senior Communications Manager w międzynarodowej korporacji wspierała realizację celów biznesowych firmy oraz budowała zaangażowanie pracowników biura i sieci sprzedaży m,in, w Polsce, Francji i Irlandii. Doradzała w obszarze komunikacji prezesom, zarządom oraz kadrze menedżerskiej, łącząc najwyższe standardy komunikacji opartej na współpracy, zaufaniu i budowaniu relacji międzyludzkich z perspektywą efektywności biznesowej.
Jako akredytowany konsultant Insights Discovery oraz praktyk neurolingwistycznego programowania wspiera skuteczność osobistą oraz budowanie efektywnej komunikacji i współpracy w zespole, wykorzystując potencjał różnorodności stylów funkcjonowania człowieka.
Jest certyfikowanym praktykiem Personal Agility System.
Absolwentka Podyplomowego Studium PR na UW. Ukończyła kurs „Persuasive Presentations” w Duarte’s Academy USA.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe w formie drukowanej z ćwiczeniami oraz opisem omawianych zagadnień oraz dodatkowe hand-outy. Dodatkowo każdy uczestnik otrzyma również dostęp do platformy online z materiałami w formie plików do druku, wszystkich ćwiczeń, prezentacji ze szkolenia oraz spisu polecanej literatury.
Informacje dodatkowe
Gwarancja terminu odbycia się szkolenia.
Co jeszcze dostaniesz EXTRA do szkolenia?
- Bez limitu godzin - kontakt telefoniczny z trenerem
- Troskę o Twoje potrzeby przed szkoleniem
Trener kontaktuje się z Tobą do 2 dni po zgłoszeniu, by poznać Twoje potrzeby (czyli co jest dla Uczestnika problemem, wyzwaniem, trudnością w temacie szkolenia) i kontekst zawodowy. - Wygodne fotele :)
Postanowiliśmy stworzyć w Warszawie, w naszym biurze własną salę szkoleniową, z najwyższym poziomem wygody dla Uczestnika.
* Szkolenia w 90% odbywają się w sali 4GROW . - Więcej informacji: https://4grow.pl/szkolenia/zarzadzanie-stresem-szkolenie-zarzadzanie-emocjami-szkolenie
Adres
Adres
Przystanek Wola-Ratusz
Tramwaje: 10, 13, 15, 20, 23, 26
Autobusy: 190, 520, 157
Metro:
Ratusz Arsenał (6 min komunikacją miejską)
Rondo Daszyńskiego (10 min: komunikacja miejska + spacer)
Rondo ONZ (8 min komunikacją miejską)
Dworce kolejowe (12 min komunikacją miejską):
Warszawa Centralna
Warszawa Śródmieście WKD
Warszawa Ochota
Możliwość parkowania
W okolicy al. Solidarności poza parkingami przy ulicy można zostawiać samochody dodatkowo na parkingach prywatnych, na przykład przy ul. Żytniej 20 znajduje się płatny parking. Z miejsc parkingowych, w miarę dostępności, można też skorzystać w Hotelu Ibis Warszawa Centrum, położonym ok. 200 m od naszej sali (60 zł za dobę).
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi