Sieci transmisji danych CAN / LIN - diagnostyka
Możliwość dofinansowania
Sieci transmisji danych CAN / LIN - diagnostyka
Numer usługi 2024/05/24/50165/2160360
861,00 PLN
brutto
861,00 PLNnetto
107,63 PLNbrutto/h
107,63 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaTransport i motoryzacja / Motoryzacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest dla mechaników i rzeczoznawców samochodowych
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników9
- Data zakończenia rekrutacji20-09-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi8
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje do nauki prawidłowej analizy magistrali danych na schematach elektrycznych, diagnostyki magistrali CAN, LIN, FlexRay, MOST, ustawiania oscyloskopu i analizy obrazów oscyloskopowych, rozpoznawania i naprawy problemów z magistralami danych, poznania ich budowy, rodzajów oraz sposobów identyfikacji sterowników w sieci samochodu i wpływu doposażania pojazdu na pracę magistrali danych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Posługuje się wiedzą dotyczącą diagnostyki magistrali CAN LIN FlexRay MOST | Kryteria weryfikacji Wykorzystuje zdobytą wiedzę do diagnostyki magistrali CAN LIN FlexRay MOST | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Przygotowuje się do prawidłowej analizy magistrali danych na schematach elektrycznych | Kryteria weryfikacji Wykorzystuje zdobytą wiedzę do prawidłowej analizy magistrali danych na schematach elektrycznych | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Uwzględnienia pozatechniczne aspektów diagnostyki w podejściu do pracy | Kryteria weryfikacji Ma świadomość ważności i pozatechnicznych aspektów diagnostyki systemów, w tym jej wpływu na bezpieczeństwo użytkowników oraz środowisko naturalne, z uwzględnieniem aspektów ekonomicznych swojej działalności | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Poszerzenie wiedzy dotyczącej budowy magistral danych | Kryteria weryfikacji Wskazuje i opisuje budowę magistrali danych | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji
Program
Program
Plan szkolenia:
- Pojęcia podstawowe
- Magistrala CAN
- Protokół transmisji danych
- Ramka danych
- Elementy sieci CAN
- Przebieg transmisji danych
- Wykrywanie błędów transmisji
- Diagnoza magistrali CAN
- Topologie sieciowe w samochodach – praca na schematach elektrycznych
- Poszukiwanie usterek komunikacyjnych
- Pomiary oscyloskopowe i analiza sygnałów CAN/LIN
- Praca z użyciem magistrali CAN/LIN
- Analizator sygnałów CAN/LIN
- Odczytywanie i wysyłanie informacji
- Emulowanie sygnałów CAN/LIN
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 7
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 7 Pojęcia podstawowe | Prowadzący Tomasz Chojnacki | Data realizacji zajęć 23-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 7 przerwa | Prowadzący Tomasz Chojnacki | Data realizacji zajęć 23-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 7 Magistrala CAN | Prowadzący Tomasz Chojnacki | Data realizacji zajęć 23-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 7 przerwa | Prowadzący Tomasz Chojnacki | Data realizacji zajęć 23-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 7 Diagnoza magistrali CAN | Prowadzący Tomasz Chojnacki | Data realizacji zajęć 23-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 7 Praca z użyciem magistrali CAN/LIN | Prowadzący Tomasz Chojnacki | Data realizacji zajęć 23-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 7 walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 23-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt usługi brutto861,00 PLN
- Koszt usługi netto861,00 PLN
- Koszt godziny brutto107,63 PLN
- Koszt godziny netto107,63 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 1
1 z 1
Tomasz Chojnacki
Specjalizacja z elektroniki i elektrotechniki w pojazdach, maszynach i urządzeniach
Jest trenerem z zakresu elektroniki samochodowej oraz diagnostyki silników o zapłonie samoczynnym. Prowadzi badania eksperckie z zakresu metod diagnostycznych układów zasilania silników o ZS. Autor wielu publikacji dotyczących metod diagnozowania stanu technicznego systemów samochodowych.
Jest trenerem z zakresu elektroniki samochodowej oraz diagnostyki silników o zapłonie samoczynnym. Prowadzi badania eksperckie z zakresu metod diagnostycznych układów zasilania silników o ZS. Autor wielu publikacji dotyczących metod diagnozowania stanu technicznego systemów samochodowych.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik szkolenia otrzyma specjalistyczne, drukowane materiały szkoleniowe przygotowane przez zespół ekspertów BETiS w formie skryptu z zakresu sieci transmisji danych CAN / LIN
Informacje dodatkowe
Stawka zwolniona VAT zgodnie §13 ust. 1 pkt. 20 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 4.04.2011 r. w sprawie wykonania niektórych przepisów ustawy o podatku od towarów i usług
Usługa prowadzona jest w formie stacjonarnej w wymiarze 8 godzin zajęć dydaktycznych (jedna godzina dydaktyczna stanowi 45 minut zegarowych).
Adres
Adres
ul. Olszynowa 23
26-600 Radom
woj. mazowieckie
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
Kontakt
Kontakt
Aleksandra Sobień
E-mail
biuro@ekspertyzy-szkolenia.pl
Telefon
(+49) 510 566 088