Zarządzanie transformacją cyfrową: "Akademia kompetencji w zakresie cyfryzacji"
Zarządzanie transformacją cyfrową: "Akademia kompetencji w zakresie cyfryzacji"
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Kadra menadżerska i właścicielska / współwłaścicielska oraz osoby przewidziane do objęcia stanowiska kierowniczego w mikro, małych i średnich firmach usługowych, handlowych i produkcyjnych czyli osoby, które mają zarządzać transformacją cyfrową w przedsiębiorstwie. Osoby te powinny posiadać podstawowe kompetencje menadżerskie, chcieć poszerzyć wiedzę i umiejętności w zakresie wdrażania i zarządzania transformacją cyfrową firmy.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji15-11-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi50
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie Zarządzanie transformacją cyfrową: "Akademia kompetencji w zakresie cyfryzacji" przygotowuje uczestnika do umiejętności budowania i komunikowania strategii transformacji cyfrowej i przewodzenia jej realizacji, umiejętności diagnozy dojrzałości cyfrowej i umiejętności wyznaczania strategicznych kierunków zmian w przedsiębiorstwie w celu osiągania przewagi konkurencyjnej.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wiedza- Opisuje złożone zjawiska ekonomiczne i społeczne. Charakteryzuje pojęcie i etapy budowania strategii transformacji cyfrowej firmy. | Kryteria weryfikacji Przeprowadza analizę złożonych zjawisk ekonomicznych i społecznych, identyfikując główne czynniki i zależności pomiędzy nimi. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się UmiejętnościDiagnozuje poziom dojrzałości cyfrowej firmy oraz rekomenduje działania zwiększające dojrzałość w strategicznych dla firmy obszarach. | Kryteria weryfikacji Przeprowadza analizę obecnej sytuacji firmy, uwzględniając różne aspekty dojrzałości cyfrowej, takie jak technologie, procesy, kultura organizacyjna, kompetencje pracowników, i zarządzanie danymi. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Kompetencje społeczneZarządza w sposób umożliwiający osiągnięcie założonych celów. | Kryteria weryfikacji Regularnie monitoruje postępy w realizacji celów, śledząc osiągnięcie etapów lub kamieni milowych, oraz analizując bieżące wyniki w odniesieniu do założonych celów. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie Zarządzanie transformacją cyfrową:"Akademia kompetencji w zakresiecyfryzacji" skierowane jest do kadry menadżerskiej i właścicielskiej/współwłaścicielskiej oraz osób przewidzianych do objęcia stanowiska kierowniczego w mikro, małych i średnich fi rmachusługowych, handlowych i produkcyjnych, osób, które mają zarządzać transformacją cyfrową w przedsiębiorstwie.
Program szkolenia:
1. Defi nicja transformacji cyfrowej. Digitalizacja, cyfryzacja a transformacja cyfrowa
2. Znaczenie transformacji cyfrowej w dzisiejszym klimacie biznesowym
3. Innowacje biznesowe i trzy aspekty transformacji cyfrowej
4. DIAGNOZA OTOCZENIA FIRMY I TRENDÓW CYFROWYCH
Analiza trendów cyfrowych
Analiza rynku i konkurencji
5. DIAGNOZA POZIOMU TRANSFORMACJI CYFROWEJ FIRMY
Mapowanie procesów biznesowych
Analiza obecnych systemów i narzędzi cyfrowych
Analiza świadomości technologicznej zespołów i poziomu wiedzy w organizacji
6. JAK PRZEPROWADZIĆ FIRMĘ PRZEZ PROCES TRANSFORMACJI CYFROWEJ, BY OSIĄGNĄĆ SUKCES?
Przygotowanie zespołu do transformacji cyfrowej, rola lidera transformacji cyfrowej
Przygotowanie narzędzi cyfrowych do obsługi wewnątrz organizacji
7. TECHNOLOGIE I NARZĘDZIA WSPIERAJĄCE TRANSFORMACJĘ CYFROWĄ
Analiza i wizualizacja danych
Internet rzeczy
Sztuczna Inteligencja
Uczenie maszynowe
8. TRANSFORMACJA CYFROWA Z PERSPEKTYWY OPERACYJNEJ I ZARZĄDCZEJ
9. STRATEGIA CYFROWA – CASE STUDY
Zajęcia prowadzone w ramach szkolenia będą realizowane metodami interaktywnymi i aktywizującymi, jako metody umożliwiające uczenie sięw oparciu o doświadczenie, pozwalające uczestnikom na ćwiczenie umiejętności
Minimalny poziom obecności na zajęciach 80%, usługa jest realizowana w godzinach dydaktycznych, przerwy nie są wliczane do czasu trwaniausługi.
Uczestnicy szkolenia nie muszą spełniać dodatkowych wymagań kwalifi kujących do udziału w usłudze.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto10 947,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto8 900,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto218,94 PLN
- Koszt osobogodziny netto178,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Krzysztof Stadler
proj. udosk. komp. men. transf. cyfr. opracowywał cele programu rozwoju kompetencji menadżerów w zakresie zarządzania transformacją cyfrową w obszarze organizacji, technologii i procesów. kadry kierowniczej w obszarze orientacji strategicznej, zarządzania przedsiębiorstwem, skuteczności menadżerskiej, przywództwa, zarządzania zespołem oraz komunikacji i wykorzystywania informacji.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymują materiały szkoleniowe dotyczące szkolenia i materiały do notatek wraz z długopisami, materiały w formie pdf.,prezentacja. materiały zostaną wysłane drogą mailową.
Informacje dodatkowe
Ujęte godziny szkolenia są godzinami dydaktycznymi tj. 1 godzina lekcyjna = 45 minut. Przerwy nie są wliczone w godziny szkolenia. Pozakończeniu usługi uczestnik otrzymuje zaświadczenie ukończenia szkolenia a warunkiem jego uzyskania jest uczestnictwo w co najmniej 80%zajęć oraz zaliczenie zajęć w formie testu.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami
- Dogodny parking