Pojazdy mikrohybrydowe; system Start-Stop i rekuperacja
Możliwość dofinansowania
Pojazdy mikrohybrydowe; system Start-Stop i rekuperacja
Numer usługi 2024/05/23/50165/2159261
1 045,50 PLN
brutto
1 045,50 PLNnetto
130,69 PLNbrutto/h
130,69 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaTransport i motoryzacja / Motoryzacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest dla mechaników i rzeczoznawców samochodowych
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników9
- Data zakończenia rekrutacji18-06-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi8
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje do zapoznania się z występującymi na rynku systemami rekuperacji i układami "Start-Stop", poznania zasady działania układów mikrohybrydowych w pojazdach takich marek jak VW, BMW, Mazda, KIA oraz koncernu PSA, nauki diagnozowania alternatorów cyfrowych, przetworników DC-DC i innych komponentów układów rekuperacji i systemu "Start-Stop", a także obsługi przyrządów diagnostycznych do serwisowania alternatorów cyfrowych, akumulatorów AGM, przetworników DC-DC i kondensatorów.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Posługuje się wiedzą dotyczącą systemów rekuperacji i układów "Start-Stop" | Kryteria weryfikacji Opisuje systemy rekuperacji i układy "Start-Stop" | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Przygotowuje się do diagnozy alternatorów cyfrowych, przetworników DC-DC oraz innych komponentów układów rekuperacji i systemu "Start-Stop" | Kryteria weryfikacji diagnozuje alternatory cyfrowe, przetworniki DC-DC oraz inne komponenty układów rekuperacji i systemu "Start-Stop" | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Uwzględnienia pozatechniczne aspektów diagnostyki w podejściu do pracy | Kryteria weryfikacji Ma świadomość ważności i pozatechnicznych aspektów diagnostyki systemów, w tym jej wpływu na bezpieczeństwo użytkowników oraz środowisko naturalne, z uwzględnieniem aspektów ekonomicznych swojej działalności | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Poszerzenie wiedzy dotyczącej działania układów mikrohybrydowych w pojazdach: VW, BMW, Mazda, KIA, koncernu PSA | Kryteria weryfikacji Wskazuje i opisuje budowę i zasadę działania układów mikrohybrydowych w pojazdach: VW, BMW, Mazda, KIA, koncernu PSA | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji
Program
Program
Plan szkolenia:
- Bezpieczeństwo i odpowiedzialność podczas pracy z układami "Start-Stop"
- Działanie systemu oraz wymagania i rozwój układów
- Budowa i rola poszczególnych elementów układu
- Alternator cyfrowy / odwracalny
- Przetwornica DC-DC
- Akumulator AGM
- Kondensatory
- Rozruszniki
- Czujniki
- Komunikacja, strategia sterowania i zależności międzysystemowe, a ich problemy diagnostyczne
- System i-ELOOP stosowany w pojazdach marki Mazda
- Budowa i działanie układu
- Diagnostyka i popularne usterki
- System i-STARs stosowany przez koncern PSA
- Działanie i strategia ładowania alternatora
- Diagnostyka i naprawa
- Układ bluemotion stosowany w grupie VW oparty na systemie firmy BOSCH
- Budowa i działanie
- Diagnostyka
- Układ ISG stosowany w pojazdach marki KIA oraz Hyundai
- I generacja
- II generacja
- Układ MSA / MSAII stosowany w pojazdach marki BMW
- Budowa i działanie
- Popularne usterki
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 12
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 12 Bezpieczeństwo i odpowiedzialność podczas pracy z układami "Start-Stop" | Prowadzący Dawid Markowski | Data realizacji zajęć 20-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 12 Działanie systemu oraz wymagania i rozwój układów | Prowadzący Dawid Markowski | Data realizacji zajęć 20-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 12 Budowa i rola poszczególnych elementów układu | Prowadzący Dawid Markowski | Data realizacji zajęć 20-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 12 przerwa | Prowadzący Dawid Markowski | Data realizacji zajęć 20-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 12 Komunikacja, strategia sterowania i zależności międzysystemowe, a ich problemy diagnostyczne | Prowadzący Dawid Markowski | Data realizacji zajęć 20-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 12 przerwa obiadowa | Prowadzący Dawid Markowski | Data realizacji zajęć 20-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 12 System i-ELOOP stosowany w pojazdach marki Mazda | Prowadzący Dawid Markowski | Data realizacji zajęć 20-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 12 System i-STARs stosowany przez koncern PSA | Prowadzący Dawid Markowski | Data realizacji zajęć 20-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 12 Układ bluemotion stosowany w grupie VW oparty na systemie firmy BOSCH | Prowadzący Dawid Markowski | Data realizacji zajęć 20-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 12 Układ ISG stosowany w pojazdach marki KIA oraz Hyundai | Prowadzący Dawid Markowski | Data realizacji zajęć 20-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 12 Układ MSA / MSAII stosowany w pojazdach marki BMW | Prowadzący Dawid Markowski | Data realizacji zajęć 20-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 12 walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 20-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt usługi brutto1 045,50 PLN
- Koszt usługi netto1 045,50 PLN
- Koszt godziny brutto130,69 PLN
- Koszt godziny netto130,69 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 1
1 z 1
Dawid Markowski
Specjalizacja z elektroniki i elektrotechniki w pojazdach, maszynach i urządzeniach oraz alternatywnych układach napędowych
Trener od 2019 roku z zakresu elektroniki i elektrycznych układów napędowych. Od 2012 doświadczenie z diagnostyki i naprawy pojazdów samochodowych, elektrycznych i spalinowych. Roczne doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z tematyki : pojazdy elektryczne, pojazdy hybrydowe oraz przeniesienia napędu.
Trener od 2019 roku z zakresu elektroniki i elektrycznych układów napędowych. Od 2012 doświadczenie z diagnostyki i naprawy pojazdów samochodowych, elektrycznych i spalinowych. Roczne doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z tematyki : pojazdy elektryczne, pojazdy hybrydowe oraz przeniesienia napędu.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik szkolenia otrzyma specjalistyczne, drukowane materiały szkoleniowe przygotowane przez zespół ekspertów BETiS w formie skryptu z zakresu pojazdów mikrohybrydowych
Informacje dodatkowe
Stawka zwolniona VAT zgodnie §13 ust. 1 pkt. 20 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 4.04.2011 r. w sprawie wykonania niektórych przepisów ustawy o podatku od towarów i usług
Usługa prowadzona jest w formie stacjonarnej w wymiarze 8 godzin zajęć dydaktycznych (jedna godzina dydaktyczna stanowi 45 minut zegarowych).
Adres
Adres
ul. Olszynowa 23
26-600 Radom
woj. mazowieckie
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
Kontakt
Kontakt
Aleksandra Sobień
E-mail
biuro@ekspertyzy-szkolenia.pl
Telefon
(+49) 510 566 088