Inteligencja emocjonalna w biurze księgowym
Inteligencja emocjonalna w biurze księgowym
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie "Inteligencja emocjonalna w biurze księgowym" skierowane jest do:
- właścicieli i pracowników firm pracujących na stanowiskach związanych z księgowością i finansami
- przedsiębiorców samodzielnie zajmujących się księgowością w swojej firmie
- osób prowadzących biura księgowe
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji11-09-2024
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi8
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa "Inteligencja emocjonalna w biurze księgowym" przygotowuje uczestnika do wykorzystywania wiedzy z zakresu inteligencji emocjonalnej w pracy w biurze księgowym. Szkolenie wyposaża uczestnika w narzędzia do wzmacniania swojej inteligencji emocjonalnej w miejscu pracy.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się stosuje asertywność w swoim życiu zawodowym | Kryteria weryfikacji wymienia i wyjaśnia prawa asertywności oraz rozumie, kto i kiedy je ustala | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji aktywnie słucha i zadaje pytania | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji wymienia metody stosowane w trudnej komunikacji | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji wymienia narzędzi do radzenia sobie z presją i stresem w sposób asertywny | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji charakteryzuje model FUO | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie "Inteligencja emocjonalna w biurze księgowym" przygotowuje uczestnika do wykorzystywania wiedzy z zakresu inteligencji emocjonalnej w pracy w biurze księgowym. Szkolenie wyposaża uczestnika w narzędzia do wzmacniania swojej inteligencji emocjonalnej w miejscu pracy.
Szkolenie będzie się składało z części teoretycznej i części praktycznej z wykorzystaniem następujących metod aktywizacyjnych uczestników:
- mini wykład
- ćwiczenia indywidualne
- case study
- burza mózgów
- praca w grupach
Program szkolenia:
Dzień 1 - 13.08.2024
1. Po co mi asertywność w „pracy za biurkiem”?
- Prawa asertywności – kto i kiedy je ustala.
- Mapa asertywności – autodiagnoza zachowań asertywnych.
- Agresja, uległość, asertywność - przyczyny i skutki postaw.
- Postawa i umiejętności asertywne.
- Wyznaczanie własnych granic w poszanowaniu praw innych.
- Moja strefa wpływu
- Równowaga między Ty i Ja.
2. Asertywność w komunikacji.
- Różne postrzeganie rzeczywistości a rozumienie komunikatów.
- Style komunikacyjne.
- Komunikat Ja vs komunikat Ty w rozmowach ze współpracownikami i klientami.
- Konstruktywna informacja zwrotna – Model FUO.
- Reakcje ludzkie na informacje zwrotne.
3. Asertywna umiejętność prowadzenia rozmów i rozwiązywania konfliktów.
- Baza sytuacji trudnych w biurze księgowym.
- Sposoby wychodzenia z sytuacji trudnych.
- Asertywna odmowa bez poczucia winy.
- Umiejętna reakcja na krytykę i aluzję.
- Obrona przed manipulacją.
- Sposoby radzenia sobie z presją i atakiem werbalnym.
- Przywracanie równowagi wewnętrznej w sytuacjach trudnych.
4. Podsumowanie warsztatu
- Zbiór „dobrych praktyk” każdego uczestnika.
- Action plan, czyli jakie kroki zastosuję w praktyce.
- Czego będę robić więcej, czego mniej, co inaczej w kontekście omawianych tematów?
5. Test wiedzy, wykonywany za pomocą narzędzi cyfrowych walidujący kompetencje nabyte podczas szkolenia.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 1 Po co mi asertywność w „pracy za biurkiem”? | Prowadzący Anna Wtulich - Smulska | Data realizacji zajęć 12-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 250,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 250,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto156,25 PLN
- Koszt osobogodziny netto156,25 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Anna Wtulich - Smulska
w projektach związanych z komunikacją i asertywnością, zarządzanie pokoleniami, inteligencją emocjonalną, radzeniem sobie w sytuacjach trudnych oraz w coachingu kompetencyjnym i rozwojowym.
Projekty realizuje metodą warsztatową, techniką training on the job oraz wykorzystuje w praktyce metody coachingowe.
Specjalizacja Kompetencje menedżerskie, profesjonalna sprzedaż, techniki obsługi klienta, asertywność i komunikacja, feedback, radzenie sobie ze stresem, zarządzanie pokoleniami, inteligencja emocjonalna, coaching kompetencyjny, zarządzanie czasem, train the trainer.
Ponad 10 letnie prowadzenie szkoleń, warsztatów i coachingu. Doradztwo biznesowe. Projektowanie szkoleń, podręczników, ćwiczeń, gier i narzędzi szkoleniowych.
• Roczny projekt rozwojowy dla managerów i kierowników sprzedaży IKEA, zakres:
Coaching on the job (rozwój kompetencji poprzez pracę)
Aktywna obsługa klienta (badanie potrzeb sprzedaż dodatkowa)
Closing the deal (zamykanie sprzedaży)
superwizje coachingowe na terenie całej Polski sieci IKEA
współtwórca projektu, trener i coach
• 2 letni projekt rozwojowy dla wszystkich sprzedawców wewnętrznych
i zewnętrznych firmy DACHSER z zakresu:
Profesjonalna komunikacja z klientem
Efektywna sprzedaż
Negocjacje sprzedażowe
współtwórca projektu, trener
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dla uczestników usługi:
- scenariusz szkolenia,
- materiały szkoleniowe (notes, długopis)
- skrypt podsumowujący wiedzę zdobytą na szkoleniu
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uczestnictwa jest zarejestrowanie i założenie konta w Bazie Usług Rozwojowych, zapisanie się na szkolenie za pośrednictwem Bazy i przypisanego ID wsparcia oraz spełnienie wszystkich warunków uczestnictwa w projekcie określonych przez Operatora.
Informacje dodatkowe
- Po szkoleniu uczestnik otrzyma zaświadczenie.
- 1 godzina rozliczeniowa = 45 minut dydaktyczych.
- Szkolenie trwa 8 godzin dydaktycznych.
- Przerwy nie wliczają się do czasu trwania usługi.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Usługa walidacji zostanie przeprowadzona w formie zdalnej na platformie ZOOM. Jest to platforma webinarowa do przeprowadzania szkoleń online, kursów online, spotkań biznesowych i wideokonferencji.
Dzień przed szkoleniem zostanie wysłany link do szkolenia uczestnikowi i operatorowi, który umożliwi dostęp do zdalnej usługi szkoleniowej. Dołączenie następuje poprzez kliknięcie w indywidualny link wysłany mailem do uczestnika na 1 dzień przed planowanym szkoleniem. Ważność linku - do zakończenia szkolenia wg harmonogramu szkolenia.
Uczestnik musi dysponować:
- dostępem do internetu: minimalne wymagania (wyrażone w prędkości łącza internetowego):
Dźwięk - 512 kbps, Dźwięk + obraz SD - 512 kbps + 1 Mbps, Dźwięk + obraz HD - 512 kbps + 2Mbps, współdzielenie ekranu (Tryb LiteQ) - 2 Mbps, współdzielenie ekranu (Tryb HighQ) -2-5 Mbps, współdzielenie ekranu (oparte na przeglądarce) - 1-4 Mbps,
- uaktualnioną wersją przeglądarki internetowej: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge lub Opera;
- minimalne wymagania sprzętowe: komputer stacjonarny lub laptop z procesorem dwurdzeniowy 2GHz lub lepszym, Pamięć RAM 4GB lub więcej, System operacyjny Windows 10, Mac OS najnowsza wersja, Linux, Chrome OS;
- wbudowana lub zewnętrzna kamerka internetowa (obowiązkowe),
- wbudowane lub zewnętrzne głośniki lub słuchawki (obowiązkowe),
- wbudowany lub zewnętrzny mikrofon (obowiązkowe),
- wbudowana lub zewnętrzna klawiatura (obowiązkowe),
- mysz lub wbudowany touchpad (obowiązkowe).
Podstawą do rozliczenia usługi jest przedstawienie wygenerowanego z systemu raportu walidacji, umożliwiającego identyfikację wszystkich uczestników oraz zastosowanego narzędzia.
Walidacja zostanie przeprowadzona 13.08.2024 w godzinach 15:10-15.30 przy wykorzystaniu testu wiedzy, wykonywanego za pomocą narzędzi cyfrowych, walidującego kompetencje nabyte podczas szkolenia.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi
- Udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami