Marketing i Social Media w biznesie - szkolenie.
Marketing i Social Media w biznesie - szkolenie.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie kierowane do właścicieli oraz pracowników firm, którzy chcą zadbać o wizerunek marki w sieci przy wykorzystaniu mediów społecznościowych.
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników12
- Data zakończenia rekrutacji06-09-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie zapewnia umiejętności niezbędne do prowadzenia marketingu w trybie online. Pozwala na wykorzystanie w sposób właściwy narzędzi marketingu internetowego.Daje możliwość strategicznego podejścia do prowadzenia marketingu oraz planowania działań w oparciu o potrzeby klientów.
Szkolenie zwraca uwagę na skuteczne prowadzenie własnej strony internetowej przedsiębiorstwa oraz komunikacji w mediach społecznościowych takich jak Facebook, Tik Tok Instagram, Linkedin, Twitter.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Opisuje dzisiejszych klientów. | Kryteria weryfikacji Analizuje jakie ma zachowania, potrzeby, oczekiwania, trendy klient. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Precyzuje pożądane grupy klientów. | Kryteria weryfikacji Opracowuję profile marketingowe, które pozwolą skuteczniej pozyskać oczekiwanego leada. | Metoda walidacji Debata swobodna |
Efekty uczenia się Omawia strategie marketingowe. | Kryteria weryfikacji Planuje działania marketingowe, ograniczanie kosztów, maksymalizowanie efektywności działań | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Buduje wizerunek własnej marki. | Kryteria weryfikacji Dopasowuje się do potrzeb i oczekiwań klientów. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Używa mediów społecznościowych w marketingu. | Kryteria weryfikacji Rozróżnia rodzaje mediów społecznościowych, strategie komunikacyjne,budowanie relacji z odbiorcami, pozyskiwanie leadów. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Używa innowacyjnych narzędzi w marketingu. | Kryteria weryfikacji Wymienia i charakteryzuję pojęcia automatyzacji, badania skuteczności działań, badania klientów, feedbacku. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Omawia efektywność działań marketingowych. | Kryteria weryfikacji Wskazuje strategiczne wskaźniki efektywności. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
w procesie uczenia się.
Program
Program
DZIEŃ I :
- Opis dzisiejszych klientów :
Analiza jakie ma zachowania, potrzeby, oczekiwania, tredny klient.
- Docelowe grupy pożądanych klientów:
Opracowywanie profili marketingowych, które pozwolą skuteczniej pozyskać oczekiwanego leada.
- Strategia marketingowa :
Planowanie spójnych działań marketingowych, ograniczanie kosztów, maksymalizowanie efektywności działań.
- Budowanie wizerunku własnej marki :
Dopasowywanie się do potrzeb i oczekiwań klientów.
- Witryna internetowa :
Struktura, treść, narzędzia do pozyskiwania leadów, automatyzacji działań i weryfikacji skuteczności.
- Tworzenie tekstów :
Tworzenie angażujących i wartościowych treści.
- Content w marketingu :
Przyciąganie potencjalnych klientów, poprzez tworzenie angażujących i wartościowych treści.
DZIEŃ II :
Użycie mediów społecznościowych w marketingu:
Rodzaje mediów społecznościowych, strategie komunikacyjne,budowanie relacji z odbiorcami, pozyskiwanie leadów.
Innowacyjne narzędzia marketingu :
Automatyzacje, badanie skuteczności działań, badanie klientów, feedback.
Efektywność działań marketingowych :
Strategincze wskaźniki efektywności.
Przerwy wliczane są w czas szkolenia.
Warunki organizacyjne :
Uczestnik szkolenia otrzyma materiały szkoleniowe : skrypt szkoleniowy, ankieta, test, prezentacja.
Zajęcia będą odbywały się w jednej grupie bez podziału na podgrupy.
Na początku zajęć odbędzie się test wiedzy w formie online, który zbada poziom wiedzy kursantów.
Szkolenie będzie realizowane w godzinach zegarowych.
Szkolenie kierowane jest do :
- przedsiębiorców,
- właścicieli,
- pracowników,
- sprzedawców
Walidacja :
Test wiedzy,wykonywany za pomocą narzędzi cyfrowych walidujący kompetencje nabyte podczas szkolenia.
Osoba walidująca to Michał Gumowski.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 18 Opis dzisiejszych klientów – Analiza jakie mazachowania,p otrzeby,oczekiwa nia,trednyklient./ Współdzielenieek ranu. | Prowadzący Bartosz Kroplewski | Data realizacji zajęć 07-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 18 Docelowe grupy pożądanych klientów- Opracowywanie profili marketingowych,które pozwolą skuteczniej pozyskać oczekiwanego leada/ Współdzielenie ekranu. | Prowadzący Bartosz Kroplewski | Data realizacji zajęć 07-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 18 Przerwa kawowa | Prowadzący Bartosz Kroplewski | Data realizacji zajęć 07-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 18 Strategia marketingowa - Planowanie spójnych działań marketingowych,ograniczanie kosztów,maksymalizowanie efektywności działań /Współdzielenie ekranu. | Prowadzący Bartosz Kroplewski | Data realizacji zajęć 07-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 18 Budowanie wizerunku własnej marki:Dopasowywanie się do potrzeb i oczekiwań klientów/Współdzielenie ekranu | Prowadzący Bartosz Kroplewski | Data realizacji zajęć 07-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 18 Witryna internetowa:Struktura,treść,narzędzia do pozyskiwania leadów,automatyzacji działań i weryfikacji skuteczności/Współdzielenie ekranu | Prowadzący Bartosz Kroplewski | Data realizacji zajęć 07-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 18 Przerwa obiadowa | Prowadzący Bartosz Kroplewski | Data realizacji zajęć 07-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 18 Tworzenie tekstów - Tworzenie angażujących i wartościowych treści/Współdzielenie ekranu | Prowadzący Bartosz Kroplewski | Data realizacji zajęć 07-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 18 Content w marketingu:Przyciąganie potencjalnych klientów, poprzez tworzenie angażujących i wartościowych treści/Współdzielenie ekranu. | Prowadzący Bartosz Kroplewski | Data realizacji zajęć 07-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 18 Użycie mediów społecznościowych w marketingu:Rodzaje mediów społecznościowych, strategiekomunikacyjne,budowanie relacji z odbiorcami,pozyskiwanie leadów/Współdzielenie ekranu. | Prowadzący Bartosz Kroplewski | Data realizacji zajęć 08-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 18 Docelowe grupy pożądanych klientów- Opracowywanie profili marketingowych,które pozwolą skuteczniej pozyskać oczekiwanego leada/ Współdzielenie ekranu | Prowadzący Bartosz Kroplewski | Data realizacji zajęć 08-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 18 Przerwa kawowa | Prowadzący Bartosz Kroplewski | Data realizacji zajęć 08-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 18 Innowacyjne narzędzia marketingu - Automatyzacje,badanie skuteczności działań, badanie klientów,feedback/Współdzielenie ekranu. | Prowadzący Bartosz Kroplewski | Data realizacji zajęć 08-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 18 Efektywność działań marketingowych:Strategiczne wskaźniki efektywności/Współdzielenie ekranu. | Prowadzący Bartosz Kroplewski | Data realizacji zajęć 08-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 18 Przerwa obiadowa | Prowadzący Bartosz Kroplewski | Data realizacji zajęć 08-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 18 Weryfikacja efektywności działań marketingowych- Najważniejsze wskaźniki efektywności/Współdzielenie ekranu | Prowadzący Bartosz Kroplewski | Data realizacji zajęć 08-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 18 Podsumowanie omawianych zagadnień szkoleniowych -Wnioski,reflekcje,sugestie,opinie,pytania/Wspódzielenie ekranu | Prowadzący Bartosz Kroplewski | Data realizacji zajęć 08-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 18 Test wiedzy,wykonywany za pomocą narzędzi cyfrowych walidujący kompetencje nabyte podczas szkolenia | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 08-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 108,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 108,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto194,25 PLN
- Koszt osobogodziny netto194,25 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Bartosz Kroplewski
Aktualnie jest na studiach doktoranckich na UWM w Olsztynie.
Autor wielu felietonów oraz publikacji naukowych.
Na co dzień prowadzi własny biznes i promuje własne marki. Jest właścicielem marki " Akademia Zdrowia, którą stworzył w 2013 roku oraz marki PlusNutrition, która założył w 2022 roku.
Jest trenerem personalnym, funkcjonalnym trenerem medycznym, specjalistą do spraw żywienia i masażystą.
Prowadzi szkolenia, kursy i warsztaty z zakresu odżywiania, treningu i wpływu czynników środowiskowych oraz behawioralnych na jakość życia i stan zdrowia człowieka.
Posiada doświadczenie w prowadzeniu własnego biznesu, sprzedaży usług, wprowadzaniu i sprzedaży produktów, budowania własnego wizerunku, zarządzaniu profilami biznesowymi w social media czym chętnie się dzieli podczas prowadzenia szkoleń z kursantami.
Szkolenia prowadzi nieprzerwanie od 2017 roku i w tym czasie przeprowadził 40 szkoleń dla około 200 kursantów, co przełożyło się na blisko 350 godzin szkoleń.
Specjalizuję się w szkoleniach :
- budowania własnego wizerunku
- sprzedażowych
- behawioralnych
- motywacyjnych
- zarządzania firmą
- marketingowych
- zdrowego żywienia
- treningów personalnych
Certyfikaty :
Trenera Szkoleniowca
Instruktora sportowego
Sprzedażowa pewność siebie
Marketing w social media
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Skrypt szkoleniowy, ankieta, test, prezentacja.
Warunki uczestnictwa
Szkolenie kierowane do właścicieli oraz pracowników firm, którzy chcą zadbać o wizerunek marki w sieci przy wykorzystaniu mediów społecznościowych.
Informacje dodatkowe
Po szkoleniu każdy uczestnik otrzyma certyfikat.
Warunkiem uzyskania certyfikatu jest uzyskanie 100 % frekwencji na szkoleniu oraz zaliczenie zajęć w formie testu i ćwiczeń.
Szkolenie trwa 16 godzin zegarowych.
Zapisując się na usługę wyrażasz zgodę na rejestrowanie/nagrywanie swojego wizerunku na potrzeby monitoringu, kontroli oraz w celu utrwalenia efektów uczenia się.
Usługa szkoleniowa jest zwolniona z VAT ze zgodnie z podstawą prawną :
Stosownie do treści § 3 ust. 1 pkt 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 roku w sprawie zwolnień od podatku towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień zwolnione od podatku od towarów i usług są usługi kształcenia zawodowego lub przekwalifikowania zawodowego, finansowane w co najmniej 70% ze środków publicznych, oraz świadczenie usług i dostawa towarów ściśle z tymi usługami związane.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Szkolenie będzie odbywać się na platformie : https://clickmeeting.com/pl/
Wymagania, które muszą zostać spełnione:
Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy);
2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej);
System operacyjny taki jak Windows 8 (zalecany Windows 11), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS.
Ponieważ ClickMeeting jest platformą opartą na przeglądarce, wymagane jest korzystanie z Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge
(Chromium), Yandex lub Opera. Pamiętaj, aby korzystać z najaktualniejszej oficjalnej wersji wybranej przeglądarki.
Aby mieć pewność, że możesz zorganizować swoje wydarzenie bez jakichkolwiek problemów, sprawdź wymagania za pomocą naszego Testu konfiguracji systemu. Po prawej stronie testu możesz posłuchać przykładowego utworu muzycznego, aby sprawdzić, czy Twoje głośniki lub podłączone słuchawki działają prawidłowo. Możesz również sprawdzić poziom dźwięku, przemawiając do mikrofonu i obserwując poziom ruchomego paska, a także zobaczyć strumień ze swojej kamery.
Po lewej stronie Testu konfiguracji systemu możesz sprawdzić, czy połączenie z naszymi serwerami konferencyjnymi jest w porządku
oraz czy system operacyjny i przeglądarka internetowa są aktualne. Należy pamiętać, że platforma ClickMeeting domyślnie wybiera dostępne wyjście audio, mikrofonu i kamery.
ClickMeeting współpracuje z wszystkimi wbudowanymi w laptopy kamerami oraz większością kamer internetowych. Bardziej zaawansowana lub profesjonalna kamera może wymagać instalacji dodatkowego oprogramowania lub sprzętu i musi zostać skonsultowana z naszym Działem sprzedaży. Aby sprawdzić kompatybilność kamery, zachęcamy do stworzenia darmowego konta testowego.
Aby móc korzystać z usługi (włączając w to udział w konferencjach) na niektórych urządzeniach mobilnych, konieczne może być pobranie odpowiedniej aplikacji w iTunes App Store lub Google Play Store. Do korzystania z usługi w pełnym zakresie dźwięku i obrazu podczas konferencji, konieczne jest posiadanie kamery internetowej, mikrofonu lub zestawu słuchawkowego, lub głośników podłączonych do urządzenia i rozpoznanych przez Twoje urządzenie i nie powinny być one jednocześnie używane przez żadną inną aplikację.
Ważność linku - od rozpoczęcia szkolenia do jego zakończenia zgodnie z harmonogramem w karcie.