MBA Project Management & Leadership
MBA Project Management & Leadership
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Głównym przesłaniem jest przekazanie maksimum praktyki przez praktyków we współczesnych przedsiębiorstwach krajowych i zagranicznych dla słuchaczy kierunku.
Studia podyplomowe kierowane są do:
- osób pełniących funkcje kierownicze na średnim oraz wyższym szczeblu zarządzania organizacją;
- osób przygotowujących się do awansu zawodowego na stanowiska kierownicze;
- osób zarządzających projektami lub wykonujące zadania związane z prowadzeniem projektów
- osób planujących rozpocząć karierę w Zarządzaniu Projektami
- osób planujących doskonalić kompetencje zarządcze
- osób, które stawiają na rozwój osobisty poprzez inwestycję w swoją przyszłość.
- Minimalna liczba uczestników7
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji25-10-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi220
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieństudia podyplomowe
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem tego kierunku jest doskonalenie kompetencji zarządczych i przywódczych liderów przedsiębiorstw i menedżerów projektów. Studenci w praktyczny sposób zapoznają się z wszystkimi aspektami zarządzania podczas dwóch semestrów. Nadrzędnym założeniem jest stworzenie odpowiednich warunków, symulacji, „case study” dla jak najlepszego zrozumienia tradycyjnych i innowacyjnych, nowoczesnych metod prowadzenia projektów oraz kompetencji przywódczych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wyjaśnia istotę zarządzania przyszłości, czyli Management 3.0 | Kryteria weryfikacji definiuje i omawia podstawowe pojęcia z zakresu Management 3.0definiuje podstawowe założenia i wartości Management 3.0 wykorzystuje poznane na zajęciach metody i techniki proponowane przez Management 3.0 | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Planuje myślenie wizualne w projektach | Kryteria weryfikacji definiuje i omawia podstawowe pojęcia z zakresu myślenia wizualnego w biznesie.rysuje podstawowe ikony i elementy związane z zarządzaniem projektami za pomocą myślenia wizualnego. tworzy flipcharty z wykorzystaniem technik sketchnotingu. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Planuje wystąpienia publiczne i prezentacje | Kryteria weryfikacji Stosuje zasady efektywnego prowadzenia prezentacji biznesowych.Identyfikuje dane istotne dla poszczególnych interesariuszy i potrafi je zaprezentować podczas spotkania biznesowego. Wybiera najlepsze medium lub techniki wspierające prowadzenie prezentacji oraz wystąpień publicznych i skutecznie je stosuje. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Efekty uczenia się Twórczo rozwiązuje konflikty | Kryteria weryfikacji definiuje i omawia podstawowe pojęcia z zakresu rozwiązywania problemów.definiuje podstawowe wady i zalety stosowania różnych metod rozwiązywania problemów definiuje i planuje wdrożenie różnych metod rozwiązywania problemów | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Efekty uczenia się Stosuje techniki gier i symulacji biznesowych | Kryteria weryfikacji Stosuje metody i narzędzia niezbędne do skutecznego prowadzenia projektów w warunkach kontrolowanych.Wykorzystuje najlepsze praktyki, narzędzia i rekomendowane rozwiązania niezbędne w pracy Kierowników Projektów w praktyce. Stosuje metody i narzędzia niezbędne do skutecznego wdrażania Scrum w organizacji. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Analizuje proces od koncepcji do implementacji projektu | Kryteria weryfikacji definiuje i omawia podstawowe pojęcia z zakresu zarządzania projektami.definiuje podstawowe założenia, elementy i fazy projektu | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Efekty uczenia się Wyjaśnia istotę zarządzania projektami IT | Kryteria weryfikacji definiuje i omawia podstawowe pojęcia z zakresu zarządzania projektami IT.wyjaśnia cykl życia oprogramowania oraz podstawowe metody projektowania systemów komputerowych. Formułuje specyfikację tworzonych systemów informatycznych na poziomie realizowanych funkcji oraz projektuje proces testowania utworzonego oprogramowania. Dobiera narzędzia komputerowe wspomagające zarządzanie projektami IT. Definiuje pojęcie uczenia się przez całe życie, wyboru dalszych etapów kształcenia w celu podnoszenia swoich kompetencji zawodowych i osobistych. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Stosuje techniki projektowania metodą Design Thinking | Kryteria weryfikacji definiuje i omawia podstawowe pojęcia z zakresu Design Thinkingdefiniuje podstawowe założenia i etapy projektowania metodą Design Thinking uczestniczy w pracach zespołu pracującego metodą Design Thinking | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Efekty uczenia się Analizuje proces budowania efektywnych zespołów projektowych | Kryteria weryfikacji definiuje i omawia podstawowe pojęcia z zakresu budowania zespołów projektowych: zespół, grupa, cel, rola, odpowiedzialność, kompetencje, etapy budowania zespołów, motywowanie, kontrola, ocena, zasady współpracy, przywództwo.Identyfikuje członków niezbędnych do utworzenia zespołu projektowego, planuje zbudowanie efektywnego zespołu i bycie jego przywódcą. przewodzi zespołowi projektowemu w drodze do realizacji wyznaczonego celu, identyfikuje trudności, planuje rozwiązania, motywuje, kontroluje i ocenia pracę poszczególnych osób. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Efekty uczenia się Analizuje profesjonalną markę ekspercką Project Managera | Kryteria weryfikacji definiuje i omawia podstawowe pojęcia z zakresu personal brandingu.Wykorzystuje poznane na zajęciach narzędzia do budowy marki eksperckiej. Tworzy dobrze prosperujący plan komunikacji marki. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Wyjaśnia istotę wirtualnych zespołów projektowych | Kryteria weryfikacji definiuje i omawia podstawowe pojęcia z zakresu zarządzania zespołem/zespołami wirtualnymidefiniuje podstawowe założenia i cele zarzadzania wirtualnym zespołem/zespołami planuje prace w zespole i z zespołem | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Efekty uczenia się Stosuje techniki zwinnego zarządzania projektami w praktyce | Kryteria weryfikacji definiuje i omawia podstawowe pojęcia z zakresu zwinnego zarządzania projektamidefiniuje podstawowe założenia, elementy i etapy projektu zwinnego wykorzystuje poznane metody | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Efekty uczenia się Stosuje technologie AI w biznesie | Kryteria weryfikacji Wyjaśnia zastosowanie sztucznej inteligencji w biznesie z uwzględnieniem rozwiązań opartych na innych nowoczesnych technologiach rozwijanych w gospodarce opartej na wiedzy.Wykorzystuje odpowiednie narzędzia sztucznej inteligencji do różnych zastosowań biznesowych. Analizuje trendy w rozwoju sztucznej inteligencji i metody jej stosowania w biznesie. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Metoda walidacji Prezentacja |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Słuchacze będą mieli możliwość uczestnictwa w zajęciach z zakresu:
- praktycznego zarządzania projektami
- przywództwa
- Agile w praktyce
- prowadzenia spotkań
- telekonferencji i wystąpień publicznych
Zajęcia będą utrzymane w konwencji warsztatów, gier biznesowych czy interaktywnych wykładów. Dodatkowo pozyskaną wiedzę będą mogli na bieżąco omawiać i konfrontować, ponieważ wykładowcami na kierunku są praktycy, doświadczeni menedżerowie z jednej z największych korporacji na świecie.
PRZEDMIOTY
I SEMESTR 120 godzin
- Scena należy do Project Managera, czyli wystąpienia publiczne i prezentacje
- Twórcze rozwiązywanie konfliktów
- Od koncepcji do implementacji projektu
- Zarządzanie projektami IT
- Gry i symulacje biznesowe I
- Myślenie wizualne w projektach
- Zarządzanie przyszłości, czyli Management 3.0
II SEMESTR 100 godzin
- Wirtualne zespoły projektowe
- Design Thinking
- Budowanie efektywnych zespołów projektowych
- Profesjonalna marka ekspercka Project Managera
- Zwinne zarządzanie projektami w praktyce
- Futurystyczna wizja zarządzania projektami
- Gry i symulacje biznesowe II
- Dyplomowanie
Razem ( I i II semestr): 220 h
1 godzina zajęć trwa 45 minut
Planowane daty zjazdów w roku akademickim 2024/2025
26-27.10.2024 |
16-17.11.2024 |
30.11-1.12.24 |
14-15.12.2024 |
11-12.01.2025 |
25-26.01.2025 |
08-09.03.2025 |
22-23.03.2025 |
05-06.04.2025 |
26-27.04.2025 |
17-18.05.2025 |
31.05-1.06.25 |
Harmonogram zostanie uzupełniony we wrześniu 2024.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 4 Od koncepcji do implementacji projektu | Data realizacji zajęć 26-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 04:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 4 Od koncepcji do implementacji projektu | Data realizacji zajęć 26-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 4 Scena należy do Project Managera, czyli wystąpienia publiczne i prezentacje biznesowe | Data realizacji zajęć 27-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 04:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 4 Twórcze rozwiązywanie konfliktów | Data realizacji zajęć 27-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 03:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto19 900,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto19 900,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto90,45 PLN
- Koszt osobogodziny netto90,45 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Katarzyna Pilarczyk
Od 18 lat zajmuje się zarządzaniem międzynarodowymi projektami, programami i zespołami pracując przez ten czas dla instytucji międzynarodowych (jak Komisja Europejska czy UNESCO), międzynarodowej korporacji IT, firm produkcyjnych, instytucji szkolnictwa wyższego oraz organizacji pozarządowych. Doświadczony mentor i coach. Certifikowany Project Manager (PMI PMP), Program Manager (MSP) oraz ITIL v4. Pasjonuje się rozwijaniem kompetencji, zwlaszcza miękkich i przywódczych.
Od kwietnia 2016 pracuje w IBM w Departamencie Zarządzania Projektami. Jest odpowiedzialna za rozwój kompetencji niezbędnych do pracy metodą projektową wśród pracowników w całej Europie.
Remigiusz Samborski
W międzynarodowej firmie IT SoftServe pełnił rolę Technical Leadera, Project Managera oraz Delivery Directora.
Obecnie spełnia się jako Developer Programs Engineering Manager w najbardziej rozpoznawalnej firmie na świecie - Google.
Posiada 15 letnie doświadczenie w branży IT.
Jest certyfikowanym Project Managerem (PMP®), Scrum Masterem oraz SAFe® Agilist, a wiedzę z zakresu metodyk zwinnych przekazuje, jako wykładowca, studentom Politechniki Wrocławskiej w ramach autorskich warsztatów pod nazwą Scrum Wars.
Współzałożyciel marki Sambors.pl – zrzeszającej pasjonatów zarządzania projektami.
Edyta Samborska
Absolwentka studiów MBA Wyższej Szkoły Handlowej we Wrocławiu oraz podyplomowych studiów menadżerskich, zarządzania zasobami ludzkimi, zarządzania projektami, zarządzania jakością i Six Sigma Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu.
W swoim 12 letnim dorobku posiada wdrożenia programów i projektów z zakresu IT, cloud, tranzycji i transformacji oraz funduszy europejskich w firmach z kapitałem polskim i zagranicznym.
Obecnie pełni rolę Kierownika Projektów IT w jednej z wrocławskich korporacji z powodzeniem wykorzystując metody hybrydowe, zapewniając firmie wymierne korzyści finansowe.
Entuzjastka Cloud, AI, Big Data oraz nowych technologii.
Coach, trenerka, mówczyni zapraszana na największe konferencje związane z tematyką zarządzania projektami w kraju.
Założycielka Kariera Na Obcasach – wyjątkowej marki wspierającej kobiety w biznesie, pomagająca wzmacniać je w drodze do realizacji upragnionego sukcesu.
Współzałożycielka marki Sambors.pl – zrzeszającej pasjonatów zarządzania projektami.
Paweł Raszeja
Od ponad 18 lat zajmuje się prowadzeniem projektów w tym od ponad 16 w sektorze IT. Wdrożył pierwszy w TP system do automatycznego kreowania usług szerokopasmowych, następnie objął stanowisko Dyrektora Programu którego celem było wspólnie z France Telecom wdrożenie platformy pomiarowej.
W kwietniu 2011 został członkiem zespołu Euro2012 i objął stanowisko Telco Venue Managera. Paweł - akredytowany przez UEFA Manager wraz z ponad 120 osobowym zespołem zbudował na stadionie miejskim we Wrocławiu infrastrukturę IT, dzięki czemu ponad 1,4 miliarda ludzi na całym świecie mogło zobaczyć i usłyszeć transmisje z meczów rozgrywanych na stadionie miejskim we Wrocławiu.
Od stycznia 2013 pracuje w IBM , obecnie pełni funkcję Global Portfolio Manager zarządzając portfolio projektów dla klienta bankowego na rynku BeNeLux.
Paweł jest certyfikowanym Kierownikiem Projektu (Certificate in Project Management -The George Washington University) oraz ITIL Foundation Certificate. Prowadzi zajecia na Programach MBA WSH od ponad 4 lat. Ma na swoim koncie setki godzin przeprowadzonych szkoleń z Zarządzania Projektami i Leadership w roli trenera.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Wszelkie materiały na zajęcia zapewnia Wrocławska Akademia Biznesu w Naukach Stosowanych.
Warunki uczestnictwa
O przyjęciu na studia decyduje komplet dokumentów, które można wysłać tradycyjnie drogą pocztową, skanem lub złożyć osobiście w biurze Centrum Studiów MBA i Podyplomowych
Wymagane dokumenty:
- Podanie o przyjęcie na studia
- 1 zdjęcie w formie papierowej (35x45 mm)
- zdjęcie w formie elektronicznej
- Kopia dyplomu ukończenia studiów pierwszego lub drugiego stopnia
- Suplement lub wyciąg z indeksu - dla kończących studia od 2005 r.
- CV
- Podpisana umowa o naukę - 2 egz.
- Dowód wniesienia opłaty wpisowej (500 PLN)
- podpisane Zarządzenie Rektora WAB w sprawie opłat za naukę
- Informacja dot. wystawienia faktury
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Bezpłatny parking, bar, biblioteka