Sztuka oceniania czy ocenianie … sztuki?
Sztuka oceniania czy ocenianie … sztuki?
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Dyrektorzy, nauczyciele szkół podstawowych i ponadpodstawowych.
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji19-08-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi8
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Przygotowuje do prawidłowego i zgodnego z przepisami prawa oświatowego oceniania w procesie edukacyjnym.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Po zakończonym szkoleniu uczestnik charakteryzuje uwarunkowania prawne oceniania w szkole | Kryteria weryfikacji Wymienia akty prawne prawa oświatowego w obszarze oceniania oraz podaje cele i zasady oceniania | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wymienia rodzaje ocen oraz skalę ocen w polskim systemie edukacyjnym | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Podaje przykłady najczęściej występujących błędów w ocenianiu | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Po zakończonym szkoleniu uczestnik rozróżnia rolę i znaczenie oceniania w procesie edukacyjnym | Kryteria weryfikacji Stosuje strategie rozwijające uczenie się i nauczanie; | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Proponuje wspierające rozwój ucznia zasady oceniania | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Opisuje fundamenty oceniania kształtującego | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Po zakończonym szkoleniu uczestnik monitoruje ocenianie uczniów w dokumentach szkolnych - statut szkoły. | Kryteria weryfikacji Wskazuje wewnątrzszkolne zasady oceniania, które muszą być zamieszczone w statucie szkoły | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wskazuje błędy w statutach w zakresie systemu oceniania | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Opisuje strukturę, jaką powinien odznaczać się statut, który określa art. 98 Ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Usługa szkoleniowa skierowana jest do dyrektorów, oraz nauczycieli szkół podstawowych i ponadpodstawowych, którzy chcą poszerzyć wiedzę z zakresu przepisów prawa regulujących ocenianie wewnątrzszkolne.
8:30 – 11:45 (1 przerwa 15 minut)
Zainicjowanie szkolenia
Poziom wprowadzający – uwarunkowania prawne oceniania w szkole.
12:15 – 15:00 (1 przerwa 15 minut)
Poziom rozwijający – strategie rozwijające uczenie się i nauczanie, sposoby i techniki oceniania, typowe błędy w ocenianiu, zasady oceniania wspierające rozwój ucznia
15:00 – 15:30
Walidacja.
Szkolenie odbywa się w godzinach dydaktycznych, czyli 1 godzina szkolenia równa się 45 minut. W ciągu dnia zostały uwzględnione 3 przerwy (2 przerwy po 15 minut i jedna – 30 minut). Przerwy nie wliczają się w czas trwania usługi.
Szkolenie odbywać się będzie bez podziału na grupy. Zajęcia teoretyczne w formie wykładów.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 8 Uwarunkowania prawne oceniania w szkole | Prowadzący Joanna Borowska | Data realizacji zajęć 20-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 8 Przerwa | Prowadzący Joanna Borowska | Data realizacji zajęć 20-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 8 Różne sposoby i techniki oceniania | Prowadzący Joanna Borowska | Data realizacji zajęć 20-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 8 Przerwa | Prowadzący Joanna Borowska | Data realizacji zajęć 20-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 8 Typowe błędy i nieporozumienia związane z ocenianiem w szkole | Prowadzący Joanna Borowska | Data realizacji zajęć 20-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 8 Przerwa | Prowadzący Joanna Borowska | Data realizacji zajęć 20-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 8 Wewnątrzszkolne zasady oceniania wspierające rozwój ucznia | Prowadzący Joanna Borowska | Data realizacji zajęć 20-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 8 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 20-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto960,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto960,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto120,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto120,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Joanna Borowska
Wykształcenie:
2020 - Akademia trenera biznesu (Uniwersytet WSB Merito Toruń – studia podyplomowe)
2000 - Organizacja i zarządzanie oświatą (Wyższa Szkoła Pedagogiczna w Bydgoszczy – studia podyplomowe)
Doświadczenie zawodowe:
Od 2018 – obecnie - Mediacje Edukacja Szkolenia Joanna Borowska (samozatrudnienie)
Trener biznesowy - Szkolenia dla nauczycieli, pracowników kierowników i dyrektorów placówek oświatowych oraz JST. Propagowanie idei rozwiązywania konfliktów w drodze mediacji, prowadzenie mediacji. Szkolenia i warsztaty branżowe prowadzone mogą być na terenie całego kraju lub zdalnie.
Trener - Realizuje szkolenia w zakresie kompetencji edukacyjnych nauczycieli oraz przywódczych, menadżerskich i zarządczych kadry kierowniczej.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały merytoryczne, związane z tematyką szkolenia w postaci wydruku dla każdego z uczestników.
Warunki uczestnictwa
Szczegółowe warunki udziału w szkoleniu określa Regulamin szkoleń, w tym zgodę uczestnika na użyczenie swojego wizerunku w charakterze zdjęć, filmów zrobionych podczas szkolenia, w którym uczestniczył.