English for Business Advisors - Kurs języka angielskiego dla doradców biznesowych na poziomie A2 - 56 godzin w formie zdalnej
English for Business Advisors - Kurs języka angielskiego dla doradców biznesowych na poziomie A2 - 56 godzin w formie zdalnej
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Osoby chcące podnieść swoje kompetencje z języka angielskiego ogólnego oraz w zakresie specjalistycznego słownictwa związanego z doradctwem biznesowym.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników8
- Data zakończenia rekrutacji26-08-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi56
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat VCC Akademia Edukacyjna
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Kurs "English for Business Advisors – A2" ma na celu rozwinięcie podstawowych umiejętności językowych w kontekście doradztwa biznesowego. Uczestnicy nauczą się specjalistycznego słownictwa, podstawowych zasad gramatyki oraz funkcji językowych niezbędnych do skutecznej komunikacji w środowisku biznesowym. Kurs przygotowuje do sprawnego porozumiewania się w języku angielskim, zarówno w mowie, jak i w piśmie, na poziomie podstawowym.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się 1. Podstawowe zrozumienie i stosowanie terminologii biznesowej:• Uczestnik swobodnie operuje podstawowym słownictwem związanym z funkcjonowaniem biura i dokumentacji finansowej. 2. Komunikacja w podstawowych kontekstach biznesowych: • Uczestnik płynnie prowadzi podstawowe konwersacje dotyczące codziennych zadań w biurze oraz podstaw finansów i księgowości. 3. Zrozumienie i przygotowanie prostych dokumentów finansowych: • Uczestnik rozumie i potrafi przygotować proste dokumenty takie jak faktury czy prosty biznesplan. | Kryteria weryfikacji 1. Prawidłowe używanie terminologii biznesowej w podstawowych kontekstach:• Uczestnik demonstruje zdolność do stosowania podstawowej terminologii w rozmowach i pismach dotyczących codziennej działalności biurowej. 2. Efektywna komunikacja w podstawowych sytuacjach biznesowych: • Ocena zdolności uczestnika do efektywnego porozumiewania się na tematy związane z codzienną pracą w biurze. 3. Zrozumienie i wykonanie prostych dokumentów finansowych: • Uczestnik wykonuje zadania polegające na przygotowaniu prostych dokumentów finansowych, demonstrując podstawowe zrozumienie ich struktury. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | ||
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
"Co Ludzie Powiedzą" to szkoła języka angielskiego z siedzibą w Lublinie oferująca kursy stacjonarne i online. Naszą misją jest przełamywanie barier komunikacyjnych między ludźmi z całego świata w sytuacjach codziennych i biznesowych poprzez rewolucyjny i przyjazny zapamiętywaniu sposób nauki. Tworzymy szkolenie szyte na miarę, uwzględniając indywidualne preferencje klienta – założenia, program, dni i godziny spotkań – wszystko to jest dopasowane do potrzeb uczestników.
Nasze metody nauczania oparte są na technikach szybkiego zapamiętywania, wykorzystujemy autorskie fiszki do nauki przez skojarzenia (Mnemobrazki), które umożliwiają szybkie i efektywne przyswajanie słownictwa w języku angielskim - nawet do 40 słów w ciągu godziny.
Stawiamy na intensywne treningi językowe z dużym naciskiem na konwersacje. Dzięki temu uczniowie przełamują barierę językową i zyskują pewność w mówieniu. Nasze zajęcia są pełne praktycznych tematów, gier, quizów i kreatywnych ćwiczeń, które sprawiają, że nauka języka jest dynamiczna i angażująca. Oferujemy także całodobowy dostęp do autorskiej platformy e-learningowej.
Harmonogram spotkań, trenerzy oraz lokalizacja (w przypadku zajęć stacjonarnych) ustalane będą po zakończeniu rekrutacji.
Program:
Unit 1: My job
- Mnemocards – quick memorization flashcards
- Vocabulary: arrive at work, permanent job, manage, demanding, employee, employer
- Function: Talking about one’s job
Unit 2: GRAMMAR: present simple and continuous, adverbs of frequency
Unit 3: Office Supplies
- Topic: Office Supplies
- Reading context: Checkout sheet
- Vocabulary: binder, envelope, highlighter, legal pad, marker, pen, pencil, stapler, staples, tape
- Function: Describing a location
Unit 4: Office Furniture
- Topic: Office Furniture
- Reading context: Catalog
- Vocabulary: adjustable, bookcase, desk, desk lamp, ergonomic, file cabinet, office chair, sectional, store, swivel
- Function: Giving reasons
Unit 5: Office Machines
- Topic: Office Machines
- Reading context: Email
- Vocabulary: computer, copier, fax machine, keyboard, monitor, mouse, printer, scanner, shared, shredder, toner, wireless, old
- Function: Describing condition
Unit 6: Financial Documents
- Topic: Financial Documents
- Reading context: Advertisement
- Vocabulary: application, business plan, contract, file, insurance policy, legal tender, letter of credit, record, statement, review
- Function: Making an appointment
Unit 7: GRAMMAR: question forms, past simple, past simple verbs: -ed endings, basic irregular verbs
Unit 8: Cash
- Topic: Cash
- Reading context: Petty cash rules
- Vocabulary: cash, cash advance, change, coin, deposit, expenditure, flow, petty cash, withdrawal
- Function: Gathering information
Unit 9: GRAMMAR: present continuous/be going to for future
Unit 10: Numbers
- Topic: Numbers
- Reading context: Chart
- Vocabulary: add, and, come to, divided by, equal, hundred, is, less, minus, multiplied by, over, plus, subtract, times
- Function: Describing a problem
Unit 11: GRAMMAR: present perfect + ever/never, present perfect + for/since
Unit 12: Changes in Value
- Topic: Changes in Value
- Reading context: Sales report
- Vocabulary: bottom out, decline, decrease, expand, fluctuate, grow, increase, peak, shrink, steady
- Function: Describing changes in value
Unit 13: GRAMMAR: should, can, have to, must, may, might
Unit 14: Balance Sheets
- Topic: Balance Sheets
- Reading context: Business letter
- Vocabulary: accounts payable, accounts receivable, assets, balance sheet, fixed assets, intangible assets, inventory, liabilities, owner’s equity, property and equipment, total liabilities
- Function: Correcting an error
Unit 15: GRAMMAR: past simple and past continuous, weak forms: was/were
Unit 16: Using Money
- Topic: Using Money
- Reading context: Financial advice column
- Vocabulary: charge, credit card, credit limit, debit card, direct deposit, invest, monitor, purchase, save, spend, track
- Function: Greeting customers
Unit 17: GRAMMAR: comparatives/superlatives
Unit 18: Bank Accounts
- Topic: Bank Accounts
- Reading context: Advertisement
- Vocabulary: accrue, check, checking account, commercial bank, credit, inquire, interest, overdraft, provide, quality, rate, retail bank, savings account
- Function: Explaining causes
Unit 19: Bank Services and Costs
- Topic: Bank Services and Costs
- Reading context: Customer pamphlet
- Vocabulary: access, ATM, bill pay, cashier’s check, fee, letter of credit, online banking, returned, services, transfer
- Function: Asking for more detail
Unit 20: Loans
- Topic: Loans
- Reading context: Email
- Vocabulary: apply, auto loan, closing costs, collateral, early payoff penalty, interest rate, mortgage, personal loan, points, term
- Function: Adding information
Unit 21: GRAMMAR: relative clauses
Unit 22: Types of Businesses
- Topic: Types of Businesses
- Reading context: Business book
- Vocabulary: C Corporation, cooperative, corporation, incorporated, LLC, non-profit organization, owner, partnership, private, public, shareholder, sole proprietor
- Function: Clarifying information
Unit 23: GRAMMAR: articles
Unit 24: Types of Cost
- Topic: Types of Cost
- Reading context: Magazine article
- Vocabulary: administrative, advertising, business performance, cost, distribution, fixed costs, labor, production, storage, total costs, variable costs
- Function: Making suggestions
Unit 25: Budgets
- Topic: Budgets
- Reading context: Advice column
- Vocabulary: budget, cash budget, debt, income, master, operating budget, overheads, plan, profit, staff, sufficient
- Function: Explaining costs
Unit 26: A Perfect Pitch
- VOCABULARY: Presentation, slide, explain, show, audience, speak, listen, start, end, watch
- SPEAKING: Introducing yourself and your; Describing a picture or a slide in simple terms; Using linking words like 'first', 'next', 'then' to order content; Thanking the audience and inviting questions at the end
Unit 27: Successful Meetings
- VOCABULARY: Meeting, agenda, discuss, decision, plan, invite, attend, note, question, answer
- SPEAKING: Asking simple questions in meetings (e.g., "What is our budget?"); Responding to questions with short answers; Making simple suggestions (e.g., "Let’s meet next week"); Practicing polite meeting phrases (e.g., "Can you repeat that?")
W razie potrzeby programu w języku polskim prosimy o kontakt: info@coludziepowiedza.co
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 500,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 500,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto98,21 PLN
- Koszt osobogodziny netto98,21 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymują autorskie materiały szkoleniowe, dostęp do wybranych tematów Mnemobrazków (autorskich fiszek obrazkowych opartych na mnemotechnikach, ułatwiających i przyspieszających zapamiętywanie nowo-poznanego słownictwa), materiały dydaktyczne wspierające naukę, a także dostęp do autorskiej platformy e-learningowej szkoły Portal Geniusza, na której znajdują się dodatkowe materiały do pracy własnej w domu.
Warunki uczestnictwa
- Kurs przeznaczony dla osób powyżej 18 roku życia.
- Wymagana znajomość języka angielskiego na poziomie A2 (ukończony poziom A1).
- Przed przystąpieniem do kursu przeprowadzona zostanie weryfikacja poziomu znajomości języka obcego w formie testu.
Informacje dodatkowe
Cały kurs to 28 spotkań po 90 minut (1 godz. = 45 minut), zajęcia odbywają się 2 razy w tygodniu.
- Zajęcia odbywają się na platformach MS Teams lub Zoom.
- Uczestnicy mają dostęp do zamkniętej społeczności CLP VIP z dodatkowymi materiałami i bezpłatnymi konwersacjami z native speakerem na czas trwania kursu.
- Powyższa usługa jest usługą przykładową. Dla każdego zainteresowanego słuchacza tworzymy całe szkolenie szyte na miarę potrzeb uwzględniając indywidualne preferencje – założenia, program, dni i godziny spotkań – wszystko to uzgadniane jest indywidualnie i dopasowane do Państwa potrzeb.
- Każde szkolenie poprzedzone jest wykonaniem testu weryfikującego znajomość języka. Po ukończeniu szkolenia przeprowadzana jest podobna walidacja.
- Istnieje możliwość zorganizowania szkolenia w formie stacjonarnej po uprzednim porozumieniu z Wykonawcą.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
- Szkolenie prowadzone jest online, uczestnicy korzystają z platform MS Teams lub Zoom.
- Wymagania sprzętowe: komputer osobisty, tablet lub smartfon z dwurdzeniowym procesorem 2GHz (zalecany czterordzeniowy), 4GB RAM, system operacyjny Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS lub Android, najnowsze wersje przeglądarek Google Chrome lub Mozilla Firefox, kamera internetowa, mikrofon lub zestaw słuchawkowy.
- Minimalne wymagania sieciowe: prędkość nadawania i pobierania min. 20 Mbps.
- Zajęcia mogą być rejestrowane w celu utrwalenia efektów kształcenia oraz na potrzeby monitoringu. Wykorzystanie nagrania na inne cele wymaga zgody uczestnika kursu oraz lektora/trenera.