English for Sales and Marketing - Kurs języka angielskiego dla pracowników działów marketingu i sprzedaży na poziomie B2 - 56 godzin w formie zdalnej
English for Sales and Marketing - Kurs języka angielskiego dla pracowników działów marketingu i sprzedaży na poziomie B2 - 56 godzin w formie zdalnej
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Osoby chcące podnieść swoje kompetencje z języka angielskiego ogólnego oraz w zakresie specjalistycznego słownictwa związanego z marketingiem i sprzedażą.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników8
- Data zakończenia rekrutacji23-12-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi56
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat VCC Akademia Edukacyjna
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Kurs "English for Sales and Marketing – B2” ma na celu rozwinięcie zaawansowanych umiejętności językowych w kontekście sprzedaży i marketingu. Kurs przygotowuje do skuteczniejszej komunikacji w środowisku sprzedażowym z wykorzystaniem specjalistycznego słownictwa, zaawansowanych zasad gramatyki oraz funkcji językowych. Kurs przygotowuje do sprawnego porozumiewania się w języku angielskim, zarówno w mowie, jak i w piśmie, na poziomie zaawansowanym.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się 1. Uczeń rozróżnia i stosuje pytania bezpośrednie i pośrednie w kontekstach zawodowych.2. Uczeń tworzy zdania z pytaniami pośrednimi, używając odpowiednich struktur gramatycznych. 3. Uczeń stosuje Present Perfect do opisywania doświadczeń mających wpływ na teraźniejszość oraz Past Simple do relacjonowania zakończonych zdarzeń. 4. Uczeń tworzy zdania porównujące użycie Present Perfect i Past Simple w różnych kontekstach. 5. Uczeń rozróżnia i stosuje Present Perfect Simple i Continuous do opisywania zakończonych doświadczeń oraz trwających działań. 6. Uczeń tworzy zdania opisujące różnice między Present Perfect Simple a Continuous. 7. Uczeń stosuje stronę bierną do opisywania działań i procesów w kontekście zawodowym. 8. Uczeń tworzy zdania w stronie biernej, używając odpowiednich czasów gramatycznych. | Kryteria weryfikacji 1. Tworzy zdania z pytaniami bezpośrednimi i pośrednimi, stosując odpowiednie struktury gramatyczne.2. Stosuje pytania pośrednie w kontekstach zawodowych. 3. Stosuje Present Perfect i Past Simple w opisach doświadczeń zawodowych. 4. Porównuje użycie Present Perfect i Past Simple w różnych sytuacjach. 5. Tworzy zdania opisujące doświadczenia oraz trwające działania, używając Present Perfect Simple i Continuous. 6. Rozróżnia konteksty użycia Present Perfect Simple i Continuous. 7. Tworzy zdania w stronie biernej, stosując odpowiednie czasy gramatyczne. 8. Stosuje stronę bierną do opisywania procesów zawodowych. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się 9. Uczeń tworzy zdania warunkowe pierwszego, drugiego i trzeciego typu, opisując hipotetyczne i rzeczywiste sytuacje.10. Uczeń stosuje zdania warunkowe w kontekstach zawodowych do wyrażania warunków i ich konsekwencji. 11. Uczeń stosuje różne formy czasu przyszłego (will, be going to, present continuous) do planowania i przewidywania działań zawodowych. 12. Uczeń tworzy zdania opisujące przyszłe plany i przewidywania. 13. Uczeń opisuje swoje nawyki w teraźniejszości i przeszłości, używając form "used to", "would", "usually". 14. Uczeń tworzy zdania opisujące zmiany w nawykach na przestrzeni czasu. 15. Uczeń poprawnie stosuje rodzajniki nieokreślone i określone w kontekście zawodowym. 16. Uczeń tworzy zdania z użyciem odpowiednich rodzajników w różnych kontekstach. | Kryteria weryfikacji 9. Tworzy zdania warunkowe pierwszego, drugiego i trzeciego typu, opisując różne scenariusze.10. Stosuje zdania warunkowe do wyrażania warunków i konsekwencji w kontekstach zawodowych. 11. Tworzy zdania opisujące przyszłe plany i przewidywania, stosując różne formy czasu przyszłego. 12. Stosuje future forms do planowania i przewidywania działań zawodowych. 13. Tworzy zdania opisujące nawyki w teraźniejszości i przeszłości, używając "used to", "would", "usually". 14. Opisuje zmiany w nawykach na przestrzeni czasu. 15. Używa rodzajników nieokreślonych i określonych w różnych kontekstach zawodowych. 16. Tworzy zdania z odpowiednimi rodzajnikami. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się 17. Uczeń stosuje czasowniki modalne (can, should, must, may, might) do wyrażania zaleceń, możliwości, obowiązków i przypuszczeń.18. Uczeń tworzy zdania z czasownikami modalnymi, wyrażając różne stopnie pewności i zobowiązania. 19. Uczeń używa kwantyfikatorów do precyzyjnego określania ilości i liczebności. 20. Uczeń tworzy zdania z kwantyfikatorami, opisując ilości i liczebność w różnych kontekstach zawodowych. 21. Uczeń tworzy zdania z użyciem zdań względnych do dokładniejszego opisu osób, rzeczy i miejsc. 22. Uczeń stosuje zdania względne do rozszerzania informacji w zdaniach. 23. Uczeń tworzy zdania warunkowe trzeciego typu do opisywania hipotetycznych sytuacji w przeszłości i ich konsekwencji. 24. Uczeń stosuje zdania warunkowe do spekulacji na temat przeszłych wydarzeń. | Kryteria weryfikacji 17. Tworzy zdania z czasownikami modalnymi, wyrażając różne stopnie pewności i zobowiązania.18. Stosuje czasowniki modalne do wyrażania zaleceń, możliwości, obowiązków i przypuszczeń. 19. Tworzy zdania z kwantyfikatorami, opisując ilości i liczebność w różnych kontekstach zawodowych. 20. Stosuje kwantyfikatory do precyzyjnego określania ilości i liczebności. 21. Tworzy zdania z użyciem zdań względnych do dokładniejszego opisu osób, rzeczy i miejsc. 22. Stosuje zdania względne do rozszerzania informacji w zdaniach. 23. Tworzy zdania warunkowe trzeciego typu do opisywania hipotetycznych sytuacji w przeszłości i ich konsekwencji. 24. Stosuje zdania warunkowe do spekulacji na temat przeszłych wydarzeń. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się 1. Uczeń charakteryzuje swoje stanowisko pracy, opisując swoje obowiązki i zadania, używając odpowiedniego słownictwa.2. Uczeń omawia kwestie związane z brandingiem, używając odpowiednich terminów oraz wyrażając swoje obawy. 3. Uczeń analizuje rynki i konkurencję, formułując sugestie i wykorzystując specjalistyczne słownictwo. 4. Uczeń zarządza relacjami z klientami, wyrażając swoje preferencje i stosując odpowiednie zwroty. 5. Uczeń omawia zachowania konsumentów, zmieniając tematy rozmowy i używając terminologii związanej z ekonomią i psychologią. 6. Uczeń analizuje i omawia strategie marketingowe, wymieniając opcje i stosując specjalistyczne słownictwo. 7. Uczeń ocenia kampanie marketingowe, zadając pytania o informacje i stosując odpowiednie terminy. | Kryteria weryfikacji 1. Tworzy szczegółowe opisy swojego stanowiska pracy, uwzględniając wszystkie obowiązki i zadania.2. Omawia raport dotyczący brandingu, w którym wyraża swoje obawy i używa odpowiednich terminów. 3. Analizuje artykuły rynkowe i konkurencyjne, tworząc sugestie i wykorzystując specjalistyczne słownictwo. 4. Omawia strategię zarządzania relacjami z klientami, wyrażając swoje preferencje i stosując odpowiednie zwroty. 5. Przeprowadza badania dotyczące zachowań konsumentów. 6. Omawia plan badania marketingowego, rekomendując działania. 7. Buduje kompleksową strategię marketingową, wymieniając opcje i stosując specjalistyczne słownictwo. Przeprowadza ocenę kampanii marketingowych, zadając pytania o informacje i stosując odpowiednie terminy. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się 8. Uczeń omawia znaczenie rekomendacji i sponsorów, wyrażając pewność lub brak pewności.9. Uczeń analizuje środowiska marketingowe. 10. Uczeń segmentuje rynki, pytając o dostępność i stosując terminologię segmentacji rynku. 11. Uczeń omawia etykę marketingową, wyrażając zaskoczenie i stosując odpowiednie zwroty. 12. Uczeń analizuje wpływ technologii na marketing, zgadzając się z opiniami i stosując odpowiednie terminy. 13. Uczeń organizuje i prowadzi spotkania, używając codziennych zwrotów i slangów biznesowych. 14. Uczeń przygotowuje i przeprowadza prezentacje, używając slangów prezentacyjnych i prowadząc interaktywne dialogi. | Kryteria weryfikacji 8. Omawia znaczenie rekomendacji i sponsorów, wyrażając pewność lub brak pewności.9. Omawia analizę środowisk marketingowych, wyrażając brak zrozumienia i pytając o wyjaśnienia. 10. Przeprowadza segmentację rynku, pytając o dostępność i stosując terminologię segmentacji rynku. 11. Przygotowuje wypowiedź na temat etyki marketingowej, wyrażając zaskoczenie i stosując odpowiednie zwroty. 12. Omawia wpływ technologii na marketing, zgadzając się z opiniami i stosując odpowiednie terminy. 13. Prowadzi spotkania, tworząc agendy i używając codziennych zwrotów i slangów biznesowych. 14. Przeprowadza interaktywne prezentacje, używając slangów prezentacyjnych i prowadząc dialogi z publicznością. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie "English for Sales and Marketing – B2" jest adresowane do następujących grup odbiorców:
- Nowi pracownicy działów sprzedaży i marketingu:
- Osoby, które dopiero rozpoczęły swoją karierę w działach sprzedaży i marketingu i chcą zdobyć podstawowe umiejętności językowe potrzebne do skutecznego wykonywania swoich obowiązków.
- Pracownicy działów sprzedaży i marketingu z podstawową znajomością języka angielskiego:
- Pracownicy, którzy mają już pewną wiedzę na temat sprzedaży i marketingu, ale chcą poprawić swoje umiejętności komunikacyjne w języku angielskim, aby lepiej obsługiwać międzynarodowych klientów i partnerów biznesowych.
- Przedstawiciele handlowi:
- Osoby pracujące jako przedstawiciele handlowi, które muszą komunikować się w języku angielskim z klientami, prezentować produkty i negocjować warunki sprzedaży.
- Specjaliści ds. marketingu:
- Osoby zajmujące się promocją produktów i usług, które potrzebują zaawansowanych umiejętności językowych do tworzenia kampanii marketingowych, komunikowania się z międzynarodowymi zespołami oraz analizowania rynków zagranicznych.
- Menadżerowie sprzedaży i marketingu:
- Kierownicy, którzy zarządzają zespołami sprzedaży i marketingu, prowadzą spotkania, prezentacje oraz negocjacje w języku angielskim.
- Studenci kierunków związanych ze sprzedażą i marketingiem:
- Osoby studiujące na kierunkach związanych ze sprzedażą i marketingiem, które chcą zdobyć praktyczne umiejętności językowe potrzebne na rynku pracy.
- Właściciele małych i średnich przedsiębiorstw:
- Przedsiębiorcy, którzy prowadzą własne firmy i chcą poszerzyć swoje umiejętności komunikacyjne w języku angielskim, aby lepiej rozwijać swoje biznesy na rynkach międzynarodowych.
Ramowy Program Usługi:
- wypełnienie testu kwalifikacyjnego on-line przed przystąpieniem do szkolenia (nie wchodzi w zakres harmonogramu)
- rozmowy on-line w czasie rzeczywistym
- podział na grupy 2-8-osobowe (2-8 uczestników szkolenia w grupie)
- forma prowadzenia zajęć: on-line w czasie rzeczywistym z zastosowaniem podziału na podgrupy (2-4 uczestników), dyskusji ogólnogrupowej, współdzielenia ekranu, interaktywnych ćwiczeń i quizów z rejestracją wyników.
- forma sprawdzenia wiedzy: test teoretyczny z zadaniami zamkniętymi i otwartymi na koniec szkolenia, obserwacja w warunkach symulowanych
- usługa realizowana w godzinach dydaktycznych (45 min)
- nie będzie przerwy pomiędzy godzinami dydaktycznymi w związku z czym nie jest ona wliczona w czas usługi
"Co Ludzie Powiedzą" to szkoła języka angielskiego z siedzibą w Lublinie oferująca kursy stacjonarne i online. Naszą misją jest przełamywanie barier komunikacyjnych między ludźmi z całego świata w sytuacjach codziennych i biznesowych poprzez rewolucyjny i przyjazny zapamiętywaniu sposób nauki. Tworzymy szkolenie szyte na miarę, uwzględniając indywidualne preferencje klienta – założenia, program, dni i godziny spotkań – wszystko to jest dopasowane do potrzeb uczestników.
Nasze metody nauczania oparte są na technikach szybkiego zapamiętywania, wykorzystujemy autorskie fiszki do nauki przez skojarzenia (Mnemobrazki), które umożliwiają szybkie i efektywne przyswajanie słownictwa w języku angielskim - nawet do 40 słów w ciągu godziny.
Stawiamy na intensywne treningi językowe z dużym naciskiem na konwersacje. Dzięki temu uczniowie przełamują barierę językową i zyskują pewność w mówieniu. Nasze zajęcia są pełne praktycznych tematów, gier, quizów i kreatywnych ćwiczeń, które sprawiają, że nauka języka jest dynamiczna i angażująca. Oferujemy także całodobowy dostęp do autorskiej platformy e-learningowej.
Harmonogram spotkań, trenerzy oraz lokalizacja (w przypadku zajęć stacjonarnych) ustalane będą po zakończeniu rekrutacji.
Unit 1: My job
- Mnemocards – quick memorization flashcards
- Vocabulary: dull, dead-end job, sick leave, dog-eat-dog, cushy number
- Function: Talking about one’s job
Unit 2: GRAMMAR: direct and indirect questions
Unit 3: Branding
- Topic: Branding
- Reading context: Report
- Vocabulary: associate, brand, brand dilution, brand extension, brand loyalty, branding, differentiate, familiar with, identity, likelihood, prefer, recognize
- Function: Discussing concerns
Unit 4: GRAMMAR: present perfect vs. Past simple
Unit 5: Markets and Competition
- Topic: Markets and Competition
- Reading context: Magazine article
- Vocabulary: advantage, break into, competition, competitor, edge, leader, minor player, monopoly, threat, transform, upstart
- Function: Making a suggestion
Unit 6: GRAMMAR: present perfect simple vs. Continuous
Unit 7: Customer Relations Management
- Topic: Customer Relations Management
- Reading context: Email
- Vocabulary: apologize, customer base, customer relations, customer service, email list, loyalty, negative, positive, press, recommendation, rectify, satisfaction, survey, viral, word-of-mouth
- Function: Expressing a preference
Unit 8: GRAMMAR: passive voice
Unit 9: Consumer Behavior
- Topic: Consumer Behavior
- Reading context: Advertisement
- Vocabulary: buyer, consumer behavior, economics, herd behavior, influence, information search, motivation, payer, post-purchase evaluation, psychology, purchase decision, role, selective perception process, study, user
- Function: Changing topics
Unit 10: GRAMMAR: conditional sentences
Unit 11: Marketing Research 1
- Topic: Marketing Research 1
- Reading context: Webpage
- Vocabulary: ad tracking, brand equity, concept testing, coolhunting, customer satisfaction research, eye tracking, focus group, marketing research, mystery shopper, online panel, positioning, primary research, secondary research, survey, test marketing
- Function: Making a recommendation
Unit 12: Marketing Research 2
- Topic: Marketing Research 2
- Reading context: Textbook chapter
- Vocabulary: alternative, collect, course of action, DECIDE model, define, develop, enumerate, evaluate, factor, identify, opportunity, outcome, uncontrollable
- Function: Asking for examples
Unit 13: GRAMMAR: future forms
Unit 14: Marketing Strategies
- Topic: Marketing Strategies
- Reading context: Article
- Vocabulary: competitive advantage, competitor analysis, cost leadership, dynamic, market segmentation, market dominance, marketing plan, mission, Porter generic strategies, product differentiation, share, strategy, target market
- Function: Listing options
Unit 15: Campaign Assessment
- Topic: Campaign Assessment
- Reading context: Webpage
- Vocabulary: advertising research, assess, association, attitude, brand awareness, campaign, copy testing, feedback, perception, post-testing, target audience, tracking study, web analytics
- Function: Asking for information
Unit 16: GRAMMAR: articles
Unit 17: Endorsements and Sponsors
- Topic: Endorsements and Sponsors
- Reading context: Emails
- Vocabulary: athlete, celebrity, contract, credible, demographic, endorsement, fame, famous, reach, recognizable, sponsor, star power
- Function: Expressing (un)certainty
Unit 18: GRAMMAR: modal verbs and related phrases
Unit 19: Marketing Environments
- Topic: Marketing Environments
- Reading context: Textbook chapter
- Vocabulary: budget, industry, intermediary, internal, macro environment, marketing environment, meso environment, micro environment, national, regulation, restriction, society, supply
- Function: Expressing a lack of understanding
Unit 20: Market Segmentation
- Topic: Market Segmentation
- Reading context: Textbook excerpt
- Vocabulary: behavioral, divide, geographic, holiday, local, luxury item, niche, occasion, positive market segmentation, price discrimination, psychographic, region, subset
- Function: Asking about availability
Unit 21: Travelling for Work
- Mnemocards – quick memorization flashcards
- Vocabulary: arrival, boarding pass, cancel a booking, double room, garden view, miss the flight, return ticket
- Function: Functional language used on business trips
Unit 22: GRAMMAR: quantifiers
Unit 23: Advertising
- Topic: Advertising
- Reading context: Email
- Vocabulary: advertisement, billboard, commercial, direct mailing, infomercial, internet, magazine, media, outlet, prime time, product placement, radio, television
- Function: Asking for an opinion
Unit 24: GRAMMAR: past and mixed conditionals
Unit 25: Marketing Ethics
- Topic: Marketing Ethics
- Reading context: Magazine article
- Vocabulary: consumer protection, damage, deceptive, ethics, honesty, impact, lawsuit, market exclusion, priority, privacy, put (something) before, sex appeal, social responsibility, stereotype, unethical
- Function: Expressing surprise
Unit 26: GRAMMAR: relative clauses
Unit 27: Marketing and Technology
- Topic: Marketing and Technology
- Reading context: Webpage
- Vocabulary: app, banner, blog, mailing list, meta tag, mobile device, online retailer, optimization, pop up, real-time, search engine, social media, spam, technology, web traffic
- Function: Agreeing with an opinion
Unit 28: Meetings
- VOCABULARY: Everyday business slang for meetings like "circle back", "shoot you an email", "get the ball rolling", "I'm swamped", "play it by ear".
- SPEAKING: Initiating meetings with casual phrases; discussing agenda items informally; expressing and handling urgent tasks with slang; effectively summarizing using colloquial language.
- FUNCTIONAL LANGUAGE: Phrases for deferring topics ("Let’s put a pin in that"), checking understanding ("Can you give me a rundown?"), and expressing workload ("I’m swamped right now").
Unit 29: Presentations
- VOCABULARY: Common presentation slang such as "kick off", "wrap up", "takeaway", "touch base", "ping", "deep dive", "on the same page", "loop in".
- SPEAKING: Preparing and delivering presentations using conversational phrases; explaining complex information with accessible language; engaging the audience with interactive dialogue.
- FUNCTIONAL LANGUAGE: Opening presentations with an informal tone ("Let’s kick this off"), guiding through content ("We’ll take a deep dive into..."), and concluding with actionable steps ("Let's wrap up").
Ostatnie spotkanie: TEST TEORETYCZNY mający na celu sprawdzenie wiedzy zdobytej podczas szkolenia.
W razie potrzeby programu w języku polskim prosimy o kontakt: info@coludziepowiedza.co
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 500,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 500,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto98,21 PLN
- Koszt osobogodziny netto98,21 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymują autorskie materiały szkoleniowe, dostęp do wybranych tematów Mnemobrazków (autorskich fiszek obrazkowych opartych na mnemotechnikach, ułatwiających i przyspieszających zapamiętywanie nowo-poznanego słownictwa), materiały dydaktyczne wspierające naukę, a także dostęp do autorskiej platformy e-learningowej szkoły Portal Geniusza, na której znajdują się dodatkowe materiały do pracy własnej w domu.
Warunki uczestnictwa
- Kurs przeznaczony dla osób powyżej 18 roku życia.
- Wymagana znajomość języka angielskiego na poziomie B2 (ukończony poziom B1).
- Przed przystąpieniem do kursu przeprowadzona zostanie weryfikacja poziomu znajomości języka obcego w formie testu.
Informacje dodatkowe
Cały kurs to 28 spotkań po 90 minut (1 godz. = 45 minut), zajęcia odbywają się 2 razy w tygodniu.
- Zajęcia odbywają się na platformach MS Teams lub Zoom.
- Uczestnicy mają dostęp do zamkniętej społeczności CLP VIP z dodatkowymi materiałami i bezpłatnymi konwersacjami z native speakerem na czas trwania kursu.
- Powyższa usługa jest usługą przykładową. Dla każdego zainteresowanego słuchacza tworzymy całe szkolenie szyte na miarę potrzeb uwzględniając indywidualne preferencje – założenia, program, dni i godziny spotkań – wszystko to uzgadniane jest indywidualnie i dopasowane do Państwa potrzeb.
- Każde szkolenie poprzedzone jest wykonaniem testu weryfikującego znajomość języka. Po ukończeniu szkolenia przeprowadzana jest podobna walidacja.
- Istnieje możliwość zorganizowania szkolenia w formie stacjonarnej po uprzednim porozumieniu z Wykonawcą.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
- Szkolenie prowadzone jest online, uczestnicy korzystają z platform MS Teams lub Zoom.
- Wymagania sprzętowe: komputer osobisty, tablet lub smartfon z dwurdzeniowym procesorem 2GHz (zalecany czterordzeniowy), 4GB RAM, system operacyjny Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS lub Android, najnowsze wersje przeglądarek Google Chrome lub Mozilla Firefox, kamera internetowa, mikrofon lub zestaw słuchawkowy.
- Minimalne wymagania sieciowe: prędkość nadawania i pobierania min. 20 Mbps.
- Zajęcia mogą być rejestrowane w celu utrwalenia efektów kształcenia oraz na potrzeby monitoringu. Wykorzystanie nagrania na inne cele wymaga zgody uczestnika kursu oraz lektora/trenera.