English for Sales and Marketing - Kurs języka angielskiego dla pracowników działów marketingu i sprzedaży na poziomie A2 - 56 godzin w formie zdalnej
English for Sales and Marketing - Kurs języka angielskiego dla pracowników działów marketingu i sprzedaży na poziomie A2 - 56 godzin w formie zdalnej
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Osoby chcące podnieść swoje kompetencje z języka angielskiego ogólnego oraz w zakresie specjalistycznego słownictwa związanego z marketingiem i sprzedażą.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników8
- Data zakończenia rekrutacji17-01-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi56
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat VCC Akademia Edukacyjna
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Kurs "English for Sales and Marketing – A2” ma na celu rozwinięcie podstawowych umiejętności językowych w kontekście sprzedaży i marketingu. Kurs przygotowuje do skuteczniejszej komunikacji w środowisku sprzedażowym z wykorzystaniem specjalistycznego słownictwa, podstawowych zasad gramatyki oraz funkcji językowych. Kurs przygotowuje do sprawnego porozumiewania się w języku angielskim, zarówno w mowie, jak i w piśmie, na poziomie podstawowym.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się 1. Uczeń rozróżnia i stosuje czasy Present Simple i Present Continuous oraz przysłówki częstotliwości do opisywania rutynowych działań i aktualnych czynności w kontekście zawodowym.2. Uczeń tworzy zdania twierdzące, pytające i przeczące w obu czasach, stosując przysłówki częstotliwości. 3. Uczeń formułuje pytania w różnych czasach, używając czasowników regularnych i nieregularnych. 4. Uczeń stosuje czas Past Simple do opisywania zakończonych działań i wydarzeń w przeszłości. 5. Uczeń stosuje konstrukcje Present Continuous i "be going to" do wyrażania planów i zamiarów dotyczących przyszłości. | Kryteria weryfikacji 1. Tworzy poprawne zdania w Present Simple i Continuous, używając przysłówków częstotliwości.2. Odpowiada na pytania dotyczące rutynowych działań i aktualnych czynności. 3. Formułuje pytania w różnych czasach i odpowiada na nie. 4. Tworzy zdania opisujące zakończone działania i wydarzenia w przeszłości. 5. Opisuje plany i zamiary dotyczące przyszłości za pomocą Present Continuous i "be going to". | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się 6. Uczeń rozróżnia i stosuje Present Perfect z ever/never oraz for/since do opisywania doświadczeń i trwających stanów.7. Uczeń stosuje czasowniki modalne do wyrażania zaleceń, możliwości, obowiązków i przypuszczeń. 8. Uczeń stosuje czas Past Simple i Past Continuous do opisywania działań i wydarzeń w przeszłości, używając poprawnych form czasowników. 9. Uczeń tworzy zdania z użyciem zdań względnych do dokładniejszego opisu osób, rzeczy i miejsc. 10. Uczeń tworzy zdania porównawcze i superlatywne, aby opisywać różnice i podobieństwa. 11. Uczeń poprawnie stosuje rodzajniki nieokreślone i określone w różnych kontekstach zawodowych. | Kryteria weryfikacji 6. Tworzy zdania opisujące doświadczenia i trwające stany z użyciem Present Perfect.7. Formułuje zdania wyrażające zalecenia, możliwości, obowiązki i przypuszczenia za pomocą czasowników modalnych. 8. Opisuje przeszłe działania i wydarzenia, używając poprawnych form czasowników. 9. Tworzy zdania z użyciem zdań względnych, opisując osoby, rzeczy i miejsca. 10. Tworzy zdania porównawcze i superlatywne w kontekście zawodowym. 11. Poprawnie używa rodzajników w różnych kontekstach zawodowych. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się 1. Uczeń charakteryzuje swoje stanowisko pracy, opisując swoje obowiązki i zadania, używając odpowiedniego słownictwa.2. Uczeń opisuje proces sprzedaży, stosując terminologię sprzedażową i formułuje pytania dotyczące mocnych stron klientów. 3. Uczeń omawia cele marketingowe, używając odpowiednich terminów i zwrotów. 4. Uczeń opisuje swoje doświadczenie w różnych typach sprzedaży. 5. Uczeń analizuje i opisuje marketing mix, zadając pytania w celu wyjaśnienia i wyrażania opinii. 6. Uczeń stosuje funkcjonalny język używany podczas podróży służbowych. 7. Uczeń opisuje produkty, różnice między nimi oraz szczegóły dotyczące ich dostępności i cech. | Kryteria weryfikacji 1. Opisuje swoje stanowisko pracy, uwzględniając obowiązki i zadania.2. Stosuje terminologię sprzedażową w kontekście opisywania procesu sprzedaży i mocnych stron klientów. 3. Omawia cele marketingowe, używając odpowiednich terminów i zwrotów. 4. Przedstawia się i opisuje swoje doświadczenie w różnych typach sprzedaży, stosując odpowiednie słownictwo. 5. Analizuje marketing mix, zadając pytania i wyrażając opinie w kontekście zawodowym. 6. Stosuje funkcjonalny język podczas podróży służbowych, poprawnie używając odpowiednich zwrotów. 7. Opisuje produkty i różnice między nimi oraz szczegóły dotyczące ich dostępności i cech. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się 8. Uczeń omawia opcje dystrybucji i cen, zadając pytania i prosząc o pomoc.9. Uczeń wyjaśnia różne opcje płatności, prosząc o pozwolenie na dokonanie transakcji. 10. Uczeń analizuje koszty i zyski, prosząc o wyjaśnienia dotyczące kosztów stałych i zmiennych. 11. Uczeń opisuje zmiany, stosując odpowiednie słownictwo do wyrażania celów. 12. Uczeń opisuje korzyści produktów. 13. Uczeń omawia role i zadania zespołu marketingowego i sprzedażowego 14. Uczeń przygotowuje i przeprowadza prezentacje, używając odpowiedniego słownictwa i struktur językowych. 15. Uczeń organizuje i prowadzi spotkania, stosując właściwe zwroty i struktury językowe. | Kryteria weryfikacji 8. Omawia opcje dystrybucji i cen, zadając pytania i prosząc o pomoc.9. Wyjaśnia różne opcje płatności, stosując odpowiednie zwroty do proszenia o pozwolenie na dokonanie transakcji. 10. Analizuje koszty i zyski, zadając pytania o wyjaśnienia dotyczące kosztów stałych i zmiennych. 11. Opisuje zmiany, stosując odpowiednie słownictwo do wyrażania celów. 12. Opisuje korzyści produktów. 13. Omawia role i zadania zespołu marketingowego i sprzedażowego. 14. Przeprowadza prezentacje, używając odpowiedniego słownictwa i struktur językowych. 15. Prowadzi spotkania, tworząc agendy i stosując odpowiednie zwroty oraz struktury językowe. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie "English for Sales and Marketing – A2" jest adresowane do następujących grup odbiorców:
- Nowi pracownicy działów sprzedaży i marketingu:
- Osoby, które dopiero rozpoczęły swoją karierę w działach sprzedaży i marketingu i chcą zdobyć podstawowe umiejętności językowe potrzebne do skutecznego wykonywania swoich obowiązków.
- Pracownicy działów sprzedaży i marketingu z podstawową znajomością języka angielskiego:
- Pracownicy, którzy mają już pewną wiedzę na temat sprzedaży i marketingu, ale chcą poprawić swoje umiejętności komunikacyjne w języku angielskim, aby lepiej obsługiwać międzynarodowych klientów i partnerów biznesowych.
- Przedstawiciele handlowi:
- Osoby pracujące jako przedstawiciele handlowi, które muszą komunikować się w języku angielskim z klientami, prezentować produkty i negocjować warunki sprzedaży.
- Specjaliści ds. marketingu:
- Osoby zajmujące się promocją produktów i usług, które potrzebują zaawansowanych umiejętności językowych do tworzenia kampanii marketingowych, komunikowania się z międzynarodowymi zespołami oraz analizowania rynków zagranicznych.
- Menadżerowie sprzedaży i marketingu:
- Kierownicy, którzy zarządzają zespołami sprzedaży i marketingu, prowadzą spotkania, prezentacje oraz negocjacje w języku angielskim.
- Studenci kierunków związanych ze sprzedażą i marketingiem:
- Osoby studiujące na kierunkach związanych ze sprzedażą i marketingiem, które chcą zdobyć praktyczne umiejętności językowe potrzebne na rynku pracy.
- Właściciele małych i średnich przedsiębiorstw:
- Przedsiębiorcy, którzy prowadzą własne firmy i chcą poszerzyć swoje umiejętności komunikacyjne w języku angielskim, aby lepiej rozwijać swoje biznesy na rynkach międzynarodowych.
Ramowy Program Usługi:
- wypełnienie testu kwalifikacyjnego on-line przed przystąpieniem do szkolenia (nie wchodzi w zakres harmonogramu)
- rozmowy on-line w czasie rzeczywistym
- podział na grupy 2-8-osobowe (2-8 uczestników szkolenia w grupie)
- forma prowadzenia zajęć: on-line w czasie rzeczywistym z zastosowaniem podziału na podgrupy (2-4 uczestników), dyskusji ogólnogrupowej, współdzielenia ekranu, interaktywnych ćwiczeń i quizów z rejestracją wyników.
- forma sprawdzenia wiedzy: test teoretyczny z zadaniami zamkniętymi i otwartymi na koniec szkolenia, obserwacja w warunkach symulowanych
- usługa realizowana w godzinach dydaktycznych (45 min), po dwie godziny w ciągu jednego dnia, bez przerwy.
"Co Ludzie Powiedzą" to szkoła języka angielskiego z siedzibą w Lublinie oferująca kursy stacjonarne i online. Naszą misją jest przełamywanie barier komunikacyjnych między ludźmi z całego świata w sytuacjach codziennych i biznesowych poprzez rewolucyjny i przyjazny zapamiętywaniu sposób nauki. Tworzymy szkolenie szyte na miarę, uwzględniając indywidualne preferencje klienta – założenia, program, dni i godziny spotkań – wszystko to jest dopasowane do potrzeb uczestników.
Nasze metody nauczania oparte są na technikach szybkiego zapamiętywania, wykorzystujemy autorskie fiszki do nauki przez skojarzenia (Mnemobrazki), które umożliwiają szybkie i efektywne przyswajanie słownictwa w języku angielskim - nawet do 40 słów w ciągu godziny.
Stawiamy na intensywne treningi językowe z dużym naciskiem na konwersacje. Dzięki temu uczniowie przełamują barierę językową i zyskują pewność w mówieniu. Nasze zajęcia są pełne praktycznych tematów, gier, quizów i kreatywnych ćwiczeń, które sprawiają, że nauka języka jest dynamiczna i angażująca. Oferujemy także całodobowy dostęp do autorskiej platformy e-learningowej.
Harmonogram spotkań, trenerzy oraz lokalizacja (w przypadku zajęć stacjonarnych) ustalane będą po zakończeniu rekrutacji.
Unit 1: My job
- Mnemocards – quick memorization flashcards
- Vocabulary: arrive at work, permanent job, manage, demanding, employee, employer
- Function: Talking about one’s job
Unit 2: GRAMMAR: present simple and continuous, adverbs of frequency
Unit 3: Sales
- Topic: Sales
- Reading context: Job posting
- Vocabulary: assist, client, connect, customer, product, provide, recommend, sales, select, sell
- Function: Asking about strengths
Unit 4: GRAMMAR: question forms, past simple, past simple verbs: -ed endings, basic irregular verbs
Unit 5: Marketing
- Topic: Marketing
- Reading context: Webpage
- Vocabulary: advertise, attention, attract, buzz, communicate, generate, marketing, promote, publicize, reach
- Function: Discussing goals
Unit 6: GRAMMAR: present continuous/be going to for future
Unit 7: Types of Sales 1
- Topic: Types of Sales 1
- Reading context: Newsletter
- Vocabulary: account, bring in, cold call, existing, farmer, hunter, inside sales, on the road, outside sales, target, travel
- Function: Introducing yourself
Unit 8: Types of Sales 2
- Topic: Types of Sales 2
- Reading context: Resume
- Vocabulary: B2B, B2C, consignment, consultative, direct sales, door-to-door, hawking, in person, retail, telemarketing
- Function: Asking about experience
Unit 9: GRAMMAR: present perfect + ever/never, present perfect + for/since
Unit 10: The Marketing Mix 1
- Topic: The Marketing Mix 1
- Reading context: Webpage
- Vocabulary: channel, commodity, communication, convenience, marketing mix, model, place, price, promotion
- Function: Asking for clarification
Unit 11: The Marketing Mix 2
- Topic: The Marketing Mix 2
- Reading context: Textbook passage
- Vocabulary: consumer-oriented, economic, education, external factors, four P’s, needs, producer-oriented, security, seven Cs, wants
- Function: Asking for an opinion
Unit 12: Travelling for Work
- Mnemocards – quick memorization flashcards
- Vocabulary: arrival, boarding pass, cancel a booking, double room, garden view, miss the flight, return ticket
- Function: Functional language used on business trips
Unit 13: Product Descriptions
- Topic: Product Descriptions
- Reading context: Press release
- Vocabulary: feature, make, model, modern, outdated, quality, release, repair, ship, version
- Function: Describing differences
Unit 14: Product Details 1
- Topic: Product Details 1
- Reading context: Poster
- Vocabulary: backorder, dimensions, in stock, large, out of stock, oversize, packaging, size, small, warehouse
- Function: Getting someone’s attention
Unit 15: Product Details 2
- Topic: Product Details 2
- Reading context: Email
- Vocabulary: bright, color, contrast, dark, detail, expand, reduce, rounded, sharp, straight
- Function: Agreeing
Unit 16: GRAMMAR: should, can, have to, must, may, might
Unit 17: Distribution and Pricing
- Topic: Distribution and Pricing
- Reading context: Chapter introduction
- Vocabulary: cost, distribution, distribution center, manufacturer, price matching, pricing, pricing policy, retailer, shipping, wholesale
- Function: Asking for help
Unit 18: GRAMMAR: past simple and past continuous, weak forms: was/were
Unit 19: Payment Options
- Topic: Payment Options
- Reading context: Webpage
- Vocabulary: cash, check, credit, debit, down payment, financing, interest, layaway, pay, payment plan
- Function: Asking permission
Unit 20: Costs and Profit
- Topic: Costs and Profit
- Reading context: Employee handbook
- Vocabulary: cover, direct materials, expense, fixed costs, labor, mark up, overhead, profit, recoup, variable costs
- Function: Asking for an explanation
Unit 21: GRAMMAR: relative clauses
Unit 22: Describing Change
- Topic: Describing Change
- Reading context: Report
- Vocabulary: bottom out, decline, decrease, fluctuate, grow, increase, peak, shrink, steady
- Function: Stating goals
Unit 23: GRAMMAR: comparatives/superlatives
Unit 24: Describing Benefits
- Topic: Describing Benefits
- Reading context: Advertisement
- Vocabulary: benefit, confusion, develop, durability, ease, eliminate, improve, state-of-the-art, stress, upgrade
- Function: Asking for information
Unit 25: GRAMMAR: articles
Unit 26: The Marketing and Sales Force
- Topic: The Marketing and Sales Force
- Reading context: Classified ads
- Vocabulary: account manager, advertising agency, business development manager, creative, media buyer, public relations, researcher, sales engineer, sales force, salesperson
- Function: Thanking
Unit 27: A Perfect Pitch
- VOCABULARY: Presentation, slide, explain, show, audience, speak, listen, start, end, watch
- SPEAKING: Introducing yourself and your; Describing a picture or a slide in simple terms; Using linking words like 'first', 'next', 'then' to order content; Thanking the audience and inviting questions at the end
Unit 28: Successful Meetings
- VOCABULARY: Meeting, agenda, discuss, decision, plan, invite, attend, note, question, answer
- SPEAKING: Asking simple questions in meetings (e.g., "What is our budget?"); Responding to questions with short answers; Making simple suggestions (e.g., "Let’s meet next week"); Practicing polite meeting phrases (e.g., "Can you repeat that?")
Ostatnie spotkanie: TEST TEORETYCZNY mający na celu sprawdzenie wiedzy zdobytej podczas szkolenia.
W razie potrzeby programu w języku polskim prosimy o kontakt: info@coludziepowiedza.co
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 500,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 500,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto98,21 PLN
- Koszt osobogodziny netto98,21 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymują autorskie materiały szkoleniowe, dostęp do wybranych tematów Mnemobrazków (autorskich fiszek obrazkowych opartych na mnemotechnikach, ułatwiających i przyspieszających zapamiętywanie nowo-poznanego słownictwa), materiały dydaktyczne wspierające naukę, a także dostęp do autorskiej platformy e-learningowej szkoły Portal Geniusza, na której znajdują się dodatkowe materiały do pracy własnej w domu.
Warunki uczestnictwa
- Kurs przeznaczony dla osób powyżej 18 roku życia.
- Wymagana znajomość języka angielskiego na poziomie A2 (ukończony poziom A1).
- Przed przystąpieniem do kursu przeprowadzona zostanie weryfikacja poziomu znajomości języka obcego w formie testu.
Informacje dodatkowe
Cały kurs to 28 spotkań po 90 minut (1 godz. = 45 minut), zajęcia odbywają się 2 razy w tygodniu.
- Zajęcia odbywają się na platformach MS Teams lub Zoom.
- Uczestnicy mają dostęp do zamkniętej społeczności CLP VIP z dodatkowymi materiałami i bezpłatnymi konwersacjami z native speakerem na czas trwania kursu.
- Powyższa usługa jest usługą przykładową. Dla każdego zainteresowanego słuchacza tworzymy całe szkolenie szyte na miarę potrzeb uwzględniając indywidualne preferencje – założenia, program, dni i godziny spotkań – wszystko to uzgadniane jest indywidualnie i dopasowane do Państwa potrzeb.
- Każde szkolenie poprzedzone jest wykonaniem testu weryfikującego znajomość języka. Po ukończeniu szkolenia przeprowadzana jest podobna walidacja.
- Istnieje możliwość zorganizowania szkolenia w formie stacjonarnej po uprzednim porozumieniu z Wykonawcą.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
- Szkolenie prowadzone jest online, uczestnicy korzystają z platform MS Teams lub Zoom.
- Wymagania sprzętowe: komputer osobisty, tablet lub smartfon z dwurdzeniowym procesorem 2GHz (zalecany czterordzeniowy), 4GB RAM, system operacyjny Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS lub Android, najnowsze wersje przeglądarek Google Chrome lub Mozilla Firefox, kamera internetowa, mikrofon lub zestaw słuchawkowy.
- Minimalne wymagania sieciowe: prędkość nadawania i pobierania min. 20 Mbps.
- Zajęcia mogą być rejestrowane w celu utrwalenia efektów kształcenia oraz na potrzeby monitoringu. Wykorzystanie nagrania na inne cele wymaga zgody uczestnika kursu oraz lektora/trenera.