English for Management - Kurs języka angielskiego dla menedżerów na poziomie A2 - 56 godzin w formie stacjonarnej
English for Management - Kurs języka angielskiego dla menedżerów na poziomie A2 - 56 godzin w formie stacjonarnej
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Osoby chcące podnieść swoje kompetencje z języka angielskiego ogólnego oraz w zakresie specjalistycznego słownictwa związanego z zarządzaniem.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników8
- Data zakończenia rekrutacji31-10-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi56
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat VCC Akademia Edukacyjna
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Kurs "English for Management – A2” ma na celu rozwinięcie podstawowych umiejętności językowych w kontekście zarządzania i administracji. Kurs przygotowuje do skuteczniejszej komunikacji w środowisku menadżerskim z wykorzystaniem specjalistycznego słownictwa, podstawowych zasad gramatyki oraz funkcji językowych. Kurs przygotowuje do sprawnego porozumiewania się w języku angielskim, zarówno w mowie, jak i w piśmie, na poziomie podstawowym.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się • Present Simple i Continuous, Adverbs of Frequency: Uczeń rozróżnia i stosuje czasy Present Simple i Continuous oraz przysłówki częstotliwości do opisu rutynowych działań i bieżących zadań.• Question Forms, Past Simple, Past Simple Verbs: -ed Endings, Basic Irregular Verbs: Uczeń formułuje pytania, stosuje czas Past Simple oraz rozpoznaje i poprawnie używa regularnych i nieregularnych form czasowników. • Past Simple i Past Continuous, Weak Forms: Uczeń używa czasów Past Simple i Past Continuous do opisywania przeszłych zdarzeń, z naciskiem na poprawne stosowanie form słabych czasowników. • Present Perfect + Ever/Never, Present Perfect + For/Since: Uczeń stosuje czas Present Perfect w połączeniu z "ever/never" oraz "for/since" do opisywania doświadczeń i trwających działań. | Kryteria weryfikacji • Tworzy zdania opisujące codzienne czynności i bieżące projekty, poprawnie stosując czasy gramatyczne i przysłówki częstotliwości.• Formułuje pytania i opowiada o przeszłych wydarzeniach, używając poprawnych form czasowników regularnych i nieregularnych. • Pisze i mówi o przeszłych zdarzeniach, stosując odpowiednie czasy i formy słabe czasowników. • Opisuje swoje doświadczenia i trwające działania, używając konstrukcji Present Perfect z "ever/never" oraz "for/since". | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się • Present Continuous/Be Going To for Future: Uczeń używa Present Continuous oraz konstrukcji "be going to" do wyrażania przyszłych planów i zamierzeń.• Should, Can, Have To, Must, May, Might: Uczeń stosuje czasowniki modalne do wyrażania możliwości, konieczności, obowiązku i przypuszczeń. • Comparatives/Superlatives: Uczeń tworzy i stosuje formy porównawcze i najwyższe przymiotników oraz przysłówków do opisywania różnic i porównań. • Relative Clauses: Uczeń stosuje zdania względne do tworzenia złożonych wypowiedzi i precyzyjnego opisywania osób, miejsc i rzeczy. • Articles: Uczeń poprawnie stosuje rodzajniki określone i nieokreślone w kontekście zawodowym. | Kryteria weryfikacji • Tworzy zdania wyrażające przyszłe plany i zamierzenia, stosując Present Continuous oraz "be going to".• Stosuje czasowniki modalne w zdaniach opisujących możliwości, konieczności i przypuszczenia. • Tworzy zdania porównawcze i najwyższe, opisując różnice i porównania między różnymi obiektami lub sytuacjami. • Tworzy złożone zdania z użyciem zdań względnych, poprawnie wprowadzając dodatkowe informacje o osobach, miejscach i rzeczach. • Poprawnie stosuje rodzajniki określone i nieokreślone w różnych kontekstach zawodowych, tworząc precyzyjne opisy. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się • Office Supplies: Uczeń rozróżnia i stosuje słownictwo związane z artykułami biurowymi, potrafi uprzejmie prosić o potrzebne przedmioty.• Office Equipment: Uczeń definiuje i charakteryzuje różne rodzaje sprzętu biurowego, potrafi zapytać o zakończenie zadań związanych z jego użyciem. • Computers and Accessories: Uczeń opisuje różne rodzaje komputerów i akcesoriów, potrafi zatwierdzić prośby dotyczące ich zakupu lub użycia. • Parts of the Office: Uczeń opisuje różne części biura, potrafi zwrócić na siebie uwagę w sytuacjach zawodowych. • People in the Office: Uczeń rozróżnia i stosuje słownictwo związane z różnymi stanowiskami pracy, potrafi wskazać wady oraz szukać osób w biurze. • Numbers: Uczeń operuje podstawowymi pojęciami matematycznymi. • Sales Numbers: Uczeń analizuje i opisuje wyniki sprzedaży, potrafi opisywać zróżnicowane wyniki. • Types of Businesses: Uczeń rozróżnia i charakteryzuje różne typy działalności gospodarczej, potrafi wskazać korzyści. | Kryteria weryfikacji • Przygotowuje listę potrzebnych artykułów biurowych, formułując uprzejme prośby.• Opisuje różne rodzaje sprzętu biurowego, formułując pytania dotyczące zakończenia zadań. • Opisuje komputery i akcesoria, zatwierdzając prośby dotyczące ich zakupu lub użycia. • Opisuje różne części biura, efektywnie zwracając na siebie uwagę w sytuacjach zawodowych. • Opisuje różne stanowiska pracy, wskazując wady oraz efektywnie szukając osób w biurze. • Operuje podstawowymi pojęciami matematycznymi. • Analizuje i opisuje wyniki sprzedaży, omawiając raporty opisujące zróżnicowane wyniki. • Opisuje różne typy działalności gospodarczej, tworząc listy korzyści. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się • Types of Work: Uczeń opisuje różne rodzaje pracy i warunki zatrudnienia, potrafi opisać warunki pracy.• Pay and Benefits: Uczeń rozróżnia i opisuje różne formy wynagrodzeń i świadczeń, potrafi wyrazić zdecydowaną opinię. • Money: Uczeń rozróżnia i stosuje słownictwo związane z pieniędzmi, potrafi przypominać o ważnych informacjach. • Using Money: Uczeń opisuje różne sposoby korzystania z pieniędzy, potrafi potwierdzić informacje finansowe. • Bank Accounts: Uczeń opisuje różne rodzaje kont bankowych, potrafi prosić o opinię. • Travelling for Work: Uczeń planuje i organizuje podróże służbowe, używając właściwego słownictwa i wyrażeń funkcjonalnych. • A Perfect Pitch: Uczeń przygotowuje i przeprowadza prezentacje, używając odpowiedniego słownictwa i struktur językowych. • Successful Meetings: Uczeń organizuje i prowadzi spotkania, stosując właściwe zwroty i struktury językowe. | Kryteria weryfikacji • Opisuje różne rodzaje pracy i warunki zatrudnienia, tworząc opisy warunków pracy.• Opisuje formy wynagrodzeń i świadczeń, wyrażając zdecydowane opinie na ich temat. • Opisuje różne aspekty związane z pieniędzmi. • Opisuje różne sposoby korzystania z pieniędzy. • Opisuje rodzaje kont bankowych. • Planuje podróże służbowe, formułuje szczegółowe plany i używając odpowiedniego słownictwa. • Przygotowuje i przeprowadza prezentacje, używając odpowiedniego słownictwa i struktur językowych. • Organizuje i prowadzi spotkania, tworząc agendy i stosując odpowiednie zwroty oraz struktury językowe. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie "English for Management – A2" jest adresowane do następujących grup odbiorców:
- Menadżerowie i liderzy zespołów - Kierownicy i liderzy zespołów, którzy chcą poprawić swoje umiejętności językowe, aby efektywniej zarządzać zespołami oraz komunikować się z międzynarodowymi partnerami biznesowymi.
- Pracownicy działów administracyjnych - Osoby pracujące w działach administracyjnych, które chcą poprawić swoje umiejętności komunikacyjne w języku angielskim, aby lepiej wykonywać codzienne zadania biurowe.
- Specjaliści ds. zasobów ludzkich (HR) - Pracownicy działów HR, którzy potrzebują rozwijać swoje umiejętności językowe, aby efektywnie komunikować się z pracownikami i kandydatami z różnych krajów.
- Konsultanci biznesowi - Profesjonaliści doradzający firmom w różnych aspektach zarządzania, którzy muszą posługiwać się językiem angielskim w celu przedstawiania raportów, analiz i rekomendacji.
- Pracownicy ds. obsługi klienta - Osoby zajmujące się bezpośrednią obsługą klientów, które chcą poprawić swoje umiejętności językowe, aby lepiej komunikować się z klientami anglojęzycznymi i zwiększać satysfakcję klientów.
- Specjaliści ds. sprzedaży i marketingu - Osoby zajmujące się sprzedażą i marketingiem, które potrzebują bardziej zaawansowanych umiejętności językowych do prowadzenia rozmów sprzedażowych i prezentacji produktów dla międzynarodowej klienteli.
Ramowy Program Usługi:
- wypełnienie testu kwalifikacyjnego on-line przed przystąpieniem do szkolenia (nie wchodzi w zakres harmonogramu)
- rozmowy on-line w czasie rzeczywistym
- podział na grupy 2-8-osobowe (2-8 uczestników szkolenia w grupie)
- forma prowadzenia zajęć: on-line w czasie rzeczywistym z zastosowaniem podziału na podgrupy (2-4 uczestników), dyskusji ogólnogrupowej, współdzielenia ekranu, interaktywnych ćwiczeń i quizów z rejestracją wyników.
- forma sprawdzenia wiedzy: test teoretyczny z zadaniami zamkniętymi i otwartymi na koniec szkolenia, obserwacja w warunkach symulowanych
- usługa realizowana w godzinach dydaktycznych (45 min), po dwie godziny w ciągu jednego dnia, bez przerwy.
"Co Ludzie Powiedzą" to szkoła języka angielskiego z siedzibą w Lublinie oferująca kursy stacjonarne i online. Naszą misją jest przełamywanie barier komunikacyjnych między ludźmi z całego świata w sytuacjach codziennych i biznesowych poprzez rewolucyjny i przyjazny zapamiętywaniu sposób nauki. Tworzymy szkolenie szyte na miarę, uwzględniając indywidualne preferencje klienta – założenia, program, dni i godziny spotkań – wszystko to jest dopasowane do potrzeb uczestników.
Nasze metody nauczania oparte są na technikach szybkiego zapamiętywania, wykorzystujemy autorskie fiszki do nauki przez skojarzenia (Mnemobrazki), które umożliwiają szybkie i efektywne przyswajanie słownictwa w języku angielskim - nawet do 40 słów w ciągu godziny.
Stawiamy na intensywne treningi językowe z dużym naciskiem na konwersacje. Dzięki temu uczniowie przełamują barierę językową i zyskują pewność w mówieniu. Nasze zajęcia są pełne praktycznych tematów, gier, quizów i kreatywnych ćwiczeń, które sprawiają, że nauka języka jest dynamiczna i angażująca. Oferujemy także całodobowy dostęp do autorskiej platformy e-learningowej.
Harmonogram spotkań, trenerzy oraz lokalizacja (w przypadku zajęć stacjonarnych) ustalane będą po zakończeniu rekrutacji.
Program:
Unit 1: GRAMMAR: present simple and continuous, adverbs of frequency
Unit 2: Office Supplies
- Topic: Office Supplies
- Reading Context: Request form
- Vocabulary: binder, envelope, highlighter, legal pad, marker, pen, pencil, stapler, staples, tape
- Function: Making a polite request
Unit 3: GRAMMAR: question forms, past simple, past simple verbs: -ed endings, basic irregular verbs
Unit 4: Office Equipment
- Topic: Office Equipment
- Reading Context: To-do list
- Vocabulary: calculator, copier, cubicle, desk, fax machine, file cabinet, landline, shredder, toner
- Function: Asking about completion
Unit 5: Computers and Accessories
- Topic: Computers and Accessories
- Reading Context: Advertisement
- Vocabulary: computer, desktop, flash drive, keyboard, laptop, laser printer, monitor, mouse, scanner
- Function: Approving a request
Unit 6: GRAMMAR: past simple and past continuous, weak forms
Unit 7: Parts of the Office
- Topic: Parts of the Office
- Reading Context: Notice
- Vocabulary: break room, conference room, entrance, fire exit, lobby, manager’s office, open plan, reception desk, restroom, waiting area
- Function: Getting someone’s attention
Unit 8: GRAMMAR: present perfect + ever/never, present perfect + for/since
Unit 9: People in the Office 1
- Topic: People in the Office 1
- Reading Context: Job fair advertisement
- Vocabulary: clerk, colleague, co-worker, employee, executive, freelancer, intern, salesperson, secretary, supervisor
- Function: Listing a drawback
Unit 10: People in the Office 2
- Topic: People in the Office 2
- Reading Context: Website
- Vocabulary: accountant, administrative assistant, consultant, designer, HR representative, IT specialist, janitor, manager, owner, receptionist
- Function: Looking for someone
Unit 11: present continuous/be going to for future
Unit 12: Numbers
- Topic: Numbers
- Reading Context: Chart
- Vocabulary: add, and, comes to, divide by, equals, hundred, less, minus, multiply by, over, plus, subtract, times
- Function: Bringing up an error
Unit 13: Sales Numbers
- Topic: Sales Numbers
- Reading Context: Sales report
- Vocabulary: above, according to, below, first, highest, lowest, median, second, -th, third
- Function: Describing mixed results
Unit 14: GRAMMAR: should, can, have to, must, may, might
Unit 15: Types of Businesses
- Topic: Types of Businesses
- Reading Context: Article
- Vocabulary: co-operative, corporation, incorporated, LLC, non-profit organization, partnership, private, public, shareholder, sole proprietor
- Function: Listing benefits
Unit 16: Types of Work
- Topic: Types of Work
- Reading Context: Job listings
- Vocabulary: consult, freelance, full time, opportunity, part time, per diem, permanent, temporary, transition
- Function: Describing conditions
Unit 17: GRAMMAR: comparatives/superlatives
Unit 18: Pay and Benefits
- Topic: Pay and Benefits
- Reading Context: Handbook
- Vocabulary: benefits, dental, health insurance, minimum wage, overtime, pay, retirement plan, salary, stock options, vacation time
- Function: Giving a strong response
Unit 19: My job
- Mnemocards – quick memorization flashcards
- Vocabulary: arrive at work, permanent job, manage, demanding, employee, employer
- Function: Talking about one’s job
Unit 20: GRAMMAR: relative clauses
Unit 21: Money
- Topic: Money
- Reading Context: Employee guide
- Vocabulary: bill, cash, change, coin, currency, deposit, face, petty cash, receipt, withdrawal
- Function: Giving a reminder
Unit 22: Using Money
- Topic: Using Money
- Reading Context: Advertisement
- Vocabulary: charge, credit card, credit limit, debit card, direct deposit, invest, monitor, purchase, save, spend, track
- Function: Confirming information
Unit 23: Bank Accounts
- Topic: Bank Accounts
- Reading Context: Announcement
- Vocabulary: accrue, check, checking account, close, commercial bank, credit, interest, open, overdraft, savings account, transfer
- Function: Asking for an opinion
Unit 24: GRAMMAR: articles
Unit 25: Travelling for Work
- Mnemocards – quick memorization flashcards
- Vocabulary: arrival, boarding pass, cancel a booking, double room, garden view, miss the flight, return ticket
- Function: Functional language used on business trips
Unit 26: A Perfect Pitch
- VOCABULARY: Presentation, slide, explain, show, audience, speak, listen, start, end, watch, bottom out, decline, decrease, expand, fluctuate, grow, increase, peak, shrink, steady
- SPEAKING: Introducing yourself and your; Describing a picture or a slide in simple terms; Using linking words like 'first', 'next', 'then' to order content; Thanking the audience and inviting questions at the end
Unit 27: Successful Meetings
- VOCABULARY: Meeting, agenda, discuss, decision, plan, invite, attend, note, question, answer
- SPEAKING: Asking simple questions in meetings (e.g., "What is our budget?"); Responding to questions with short answers; Making simple suggestions (e.g., "Let’s meet next week"); Practicing polite meeting phrases (e.g., "Can you repeat that?")
Ostatnie spotkanie: TEST TEORETYCZNY mający na celu sprawdzenie wiedzy zdobytej podczas szkolenia.
W razie potrzeby programu w języku polskim prosimy o kontakt: info@coludziepowiedza.co
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 500,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 500,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto98,21 PLN
- Koszt osobogodziny netto98,21 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymują autorskie materiały szkoleniowe, dostęp do wybranych tematów Mnemobrazków (autorskich fiszek obrazkowych opartych na mnemotechnikach, ułatwiających i przyspieszających zapamiętywanie nowo-poznanego słownictwa), materiały dydaktyczne wspierające naukę, a także dostęp do autorskiej platformy e-learningowej szkoły Portal Geniusza, na której znajdują się dodatkowe materiały do pracy własnej w domu.
Warunki uczestnictwa
- Kurs przeznaczony dla osób powyżej 18 roku życia.
- Wymagana znajomość języka angielskiego na poziomie A2 (ukończony poziom A1).
- Przed przystąpieniem do kursu przeprowadzona zostanie weryfikacja poziomu znajomości języka obcego w formie testu.
Informacje dodatkowe
Cały kurs to 28 spotkań po 90 minut (1 godz. = 45 minut), zajęcia odbywają się 2 razy w tygodniu.
- Uczestnicy mają dostęp do zamkniętej społeczności CLP VIP z dodatkowymi materiałami i bezpłatnymi konwersacjami z native speakerem na czas trwania kursu.
- Powyższa usługa jest usługą przykładową. Dla każdego zainteresowanego słuchacza tworzymy całe szkolenie szyte na miarę potrzeb uwzględniając indywidualne preferencje – założenia, program, dni i godziny spotkań – wszystko to uzgadniane jest indywidualnie i dopasowane do Państwa potrzeb.
- Każde szkolenie poprzedzone jest wykonaniem testu weryfikującego znajomość języka. Po ukończeniu szkolenia przeprowadzana jest podobna walidacja.
- Istnieje możliwość zorganizowania szkolenia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego po uprzednim porozumieniu z Wykonawcą.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi