English for Accounting - Kurs języka angielskiego dla księgowych na poziomie B2 - 56 godzin w formie stacjonarnej
English for Accounting - Kurs języka angielskiego dla księgowych na poziomie B2 - 56 godzin w formie stacjonarnej
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Osoby chcące podnieść swoje kompetencje z języka angielskiego ogólnego oraz w zakresie specjalistycznego słownictwa związanego z księgowością.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników8
- Data zakończenia rekrutacji26-08-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi56
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat VCC Akademia Edukacyjna
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Kurs "English for Accounting – B2" ma na celu rozwinięcie zaawansowanych umiejętności językowych w kontekście księgowości. Uczestnicy nauczą się specjalistycznego słownictwa, zaawansowanych zasad gramatyki oraz funkcji językowych niezbędnych do skutecznej komunikacji w środowisku pracy związanym z księgowością i finansami. Kurs przygotowuje do sprawnego porozumiewania się w języku angielskim, zarówno w mowie, jak i w piśmie, na poziomie zaawansowanym.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się 1. Zaawansowane rozumienie specjalistycznego słownictwa księgowego:• Uczestnik zna i rozumie zaawansowane terminy księgowe i finansowe, używane w profesjonalnych raportach i analizach. 2. Efektywne stosowanie języka angielskiego w zaawansowanych sytuacjach księgowych: • Uczestnik wykorzystuje język angielski do analizowania dokumentów finansowych, prowadzenia negocjacji oraz prezentacji finansowych wyników. 3. Komunikacja i prezentacja złożonych koncepcji finansowych: • Uczestnik przygotowuje i prezentuje zaawansowane raporty finansowe, korzystając z języka angielskiego na poziomie zaawansowanym. | Kryteria weryfikacji 1. Analiza złożonych dokumentów finansowych:• Uczestnik analizuje i interpretuje złożone dokumenty finansowe, demonstrując głębokie rozumienie zawartych w nich danych. 2. Symulacje i studia przypadków: • Ocena zdolności uczestnika do efektywnego komunikowania się i rozwiązywania problemów w kontekście księgowym poprzez udział w symulacjach biznesowych. 3. Zaawansowane zadania pisemne: • Uczestnik tworzy szczegółowe analizy finansowe, raporty oraz korespondencję biznesową, wykorzystując specjalistyczne słownictwo. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | ||
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
"Co Ludzie Powiedzą" to szkoła języka angielskiego z siedzibą w Lublinie oferująca kursy stacjonarne i online. Naszą misją jest przełamywanie barier komunikacyjnych między ludźmi z całego świata w sytuacjach codziennych i biznesowych poprzez rewolucyjny i przyjazny zapamiętywaniu sposób nauki. Tworzymy szkolenie szyte na miarę, uwzględniając indywidualne preferencje klienta – założenia, program, dni i godziny spotkań – wszystko to jest dopasowane do potrzeb uczestników.
Nasze metody nauczania oparte są na technikach szybkiego zapamiętywania, wykorzystujemy autorskie fiszki do nauki przez skojarzenia (Mnemobrazki), które umożliwiają szybkie i efektywne przyswajanie słownictwa w języku angielskim - nawet do 40 słów w ciągu godziny.
Stawiamy na intensywne treningi językowe z dużym naciskiem na konwersacje. Dzięki temu uczniowie przełamują barierę językową i zyskują pewność w mówieniu. Nasze zajęcia są pełne praktycznych tematów, gier, quizów i kreatywnych ćwiczeń, które sprawiają, że nauka języka jest dynamiczna i angażująca. Oferujemy także całodobowy dostęp do autorskiej platformy e-learningowej.
Harmonogram spotkań, trenerzy oraz lokalizacja (w przypadku zajęć stacjonarnych) ustalane będą po zakończeniu rekrutacji.
Program:
Unit 1: My job
- Mnemocards – quick memorization flashcards
- Vocabulary: dull, dead-end job, sick leave, dog-eat-dog, cushy number
- Function: Talking about one’s job
Unit 2: GRAMMAR: direct and indirect questions
Unit 3: The Language of Accounting
- Topic: The Language of Accounting
- Reading Context: Magazine Article
- Vocabulary: combined, convention, custom, double underline, general and administrative costs, insurance premium, jargon, minus sign, second-nature, utility
- Function: Giving reasons
Unit 4: GRAMMAR: present perfect vs. Past simple
Unit 5: Analyzing Balance Sheets
- Topic: Analyzing Balance Sheets
- Reading Context: Magazine Article
- Vocabulary: creditor, debt-to-equity ratio, fundamental analysis, growth potential, security valuation, side-by-side comparison, statement of financial condition, working capital
- Function: Asking about difficulty
Unit 6: GRAMMAR: present perfect simple vs. Continuous
Unit 7: Fraud
- Topic: Fraud
- Reading Context: Magazine Article
- Vocabulary: administrative leave, bribery, cook the books, juggle the accounts, make false entries, money-laundering, reroute, sales skimming, under-the-table
- Function: Expressing disbelief
Unit 8: GRAMMAR: passive voice
Unit 9: Solvency
- Topic: Solvency
- Reading Context: Emails
- Vocabulary: barring, catastrophe, current ratio, indicator, involuntary bankruptcy, operating cycle, repetitive, solvency, think twice, unforeseen
- Function: Asking for advice
Unit 10: GRAMMAR: conditional sentences
Unit 11: Direct and Indirect Costs
- Topic: Direct and Indirect Costs
- Reading Context: Textbook
- Vocabulary: activity-based costing, cost driver, direct cost, direct labor, direct materials, fixed cost, fixed overhead, indirect cost, variable cost, variable overhead
- Function: Asking for instructions
Unit 12: GRAMMAR: future forms
Unit 13: Budgeting
- Topic: Budgeting
- Reading Context: Textbook
- Vocabulary: business budgeting, concrete goal, educated guess, forecast, long-term, model, near-term, negative outlook, positive outlook, short-term, tighten, yardstick
- Function: Discussing possible events
Unit 14: GRAMMAR: present and past habits
Unit 15: Auditing
- Topic: Auditing
- Reading Context: Letter
- Vocabulary: anomalous, capitalized, clean opinion, clerical error, COO, cutoff point, erroneous, impropriety, material adjustment, professional skepticism
- Function: Checking for certainty
Unit 16: GRAMMAR: articles
Unit 17: The Break-even Point
- Topic: The Break-even Point
- Reading Context: Email
- Vocabulary: break-even point, delicate, lock in, loss zone, margin ratio, optimal, profit zone, recoup, slump
- Function: Listing options
Unit 18: GRAMMAR: modal verbs and related phrases
Unit 19: Travelling for Work
- Mnemocards – quick memorization flashcards
- Vocabulary: arrival, boarding pass, cancel a booking, double room, garden view, miss the flight, return ticket
- Function: Functional language used on business trips
Unit 20: GRAMMAR: quantifiers
Unit 21: Viability
- Topic: Viability
- Reading Context: Emails
- Vocabulary: advisory, astronomical, buyout, cost effective, local knowledge, plant, raise capital, supply and distribution channel, venture, viability
- Function: Giving an honest opinion
Unit 22: GRAMMAR: past and mixed conditionals
Unit 23: Buy or Lease?
- Topic: Buy or Lease?
- Reading Context: Magazine Article
- Vocabulary: down-payment, early termination, economic value, finance, financier, lease, lease term, lessee, lessor, run the numbers, useful life
- Function: Acknowledging a problem
Unit 24: GRAMMAR: relative clauses
Unit 25: Tax Havens
- Topic: Tax Havens
- Reading Context: Advertisement
- Vocabulary: business association, flat tax, impose, levy, progressive taxation, promote, tax avoidance, tax bracket, tax break, tax evasion
- Function: Expressing doubts
Unit 26: Tax Accounting
- Topic: Tax Accounting
- Reading Context: Promotional Literature
- Vocabulary: board of accountancy, evaluate, expertise, in-house, outsource, privacy policy, quality assurance, review process, tedious, third party
- Function: Providing reassurance
Unit 27: Meetings
- VOCABULARY: Everyday business slang for meetings like "circle back", "shoot you an email", "get the ball rolling", "I'm swamped", "play it by ear".
- SPEAKING: Initiating meetings with casual phrases; discussing agenda items informally; expressing and handling urgent tasks with slang; effectively summarizing using colloquial language.
- FUNCTIONAL LANGUAGE: Phrases for deferring topics ("Let’s put a pin in that"), checking understanding ("Can you give me a rundown?"), and expressing workload ("I’m swamped right now").
Unit 28: Presentations
- VOCABULARY: Common presentation slang such as "kick off", "wrap up", "takeaway", "touch base", "ping", "deep dive", "on the same page", "loop in".
- SPEAKING: Preparing and delivering presentations using conversational phrases; explaining complex information with accessible language; engaging the audience with interactive dialogue.
- FUNCTIONAL LANGUAGE: Opening presentations with an informal tone ("Let’s kick this off"), guiding through content ("We’ll take a deep dive into..."), and concluding with actionable steps ("Let's wrap up").
W razie potrzeby programu w języku polskim prosimy o kontakt: info@coludziepowiedza.co
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 500,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 500,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto98,21 PLN
- Koszt osobogodziny netto98,21 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymują autorskie materiały szkoleniowe, dostęp do wybranych tematów Mnemobrazków (autorskich fiszek obrazkowych opartych na mnemotechnikach, ułatwiających i przyspieszających zapamiętywanie nowo-poznanego słownictwa), materiały dydaktyczne wspierające naukę, a także dostęp do autorskiej platformy e-learningowej szkoły Portal Geniusza, na której znajdują się dodatkowe materiały do pracy własnej w domu.
Warunki uczestnictwa
- Kurs przeznaczony dla osób powyżej 18 roku życia.
- Wymagana znajomość języka angielskiego na poziomie B2 (ukończony poziom B1).
- Przed przystąpieniem do kursu przeprowadzona zostanie weryfikacja poziomu znajomości języka obcego w formie testu.
Informacje dodatkowe
Cały kurs to 28 spotkań po 90 minut (1 godz. = 45 minut), zajęcia odbywają się 2 razy w tygodniu.
- Uczestnicy mają dostęp do zamkniętej społeczności CLP VIP z dodatkowymi materiałami i bezpłatnymi konwersacjami z native speakerem na czas trwania kursu.
- Powyższa usługa jest usługą przykładową. Dla każdego zainteresowanego słuchacza tworzymy całe szkolenie szyte na miarę potrzeb uwzględniając indywidualne preferencje – założenia, program, dni i godziny spotkań – wszystko to uzgadniane jest indywidualnie i dopasowane do Państwa potrzeb.
- Każde szkolenie poprzedzone jest wykonaniem testu weryfikującego znajomość języka. Po ukończeniu szkolenia przeprowadzana jest podobna walidacja.
- Istnieje możliwość zorganizowania szkolenia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego po uprzednim porozumieniu z Wykonawcą.