Kurs dyplomowy COAPE „ADVANCED DIPLOMA IN THE PRACTICAL ASPECTS OF COMPANION ANIMAL BEHAVIOUR AND TRAINING” I rok
Kurs dyplomowy COAPE „ADVANCED DIPLOMA IN THE PRACTICAL ASPECTS OF COMPANION ANIMAL BEHAVIOUR AND TRAINING” I rok
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Edukacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Podstawą kwalifikacji na Kurs Dyplomowy jest wykazanie się kwalifikacjami w pracy ze zwierzętami np. dyplom lekarza weterynarii, dyplom technika weterynarii, a w przypadku wykształcenia o innym profilu opisanie doświadczenia w pracy ze zwierzętami (praca ze zwierzętami przygotowanymi do adopcji w schronisku, fundacji czy stowarzyszeniu itp., prowadzenie domu tymczasowego, hodowlii, udział w kursie trenerskim, kursie dogoterapii, prowadzenie szkoły dla psów itp) lub pomyślne ukończenie jednego z korespondencyjnych kursów COAPE - do wyboru kurs: Szkoła dla Psów, Think Dog, Think Cat, Study Dog, Wilk - Zachowanie i Ekologia.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników80
- Data zakończenia rekrutacji04-10-2024
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi79
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje do samodzielnego pracowania ze zwierzętami, obserwacji i interpretacji zachowania zwierząt, do wychowania, uczenia i szkolenia, a także rozumienia różnorodnych uwarunkowań tych procesów.Szkolenie przygotowuje Uczestnika również do formułowania wniosków, opracowywania i przedstawiania wyników i wskazywania kierunków dalszych badań oraz wyznaczania ścieżek własnego rozwoju.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się -uczestnik zna elementarną terminologię używaną w behawioryźmie, rozumie jej źródła oraz zastosowania w obrębie pokrewnych dyscyplin naukowych;-kursant ma uporządkowaną wiedzę na temat zachowań zwierząt, jego filozoficznych, biologicznych, psychologicznych i medycznych podstaw; -uczestnik zna podstawowe teorie dotyczące wychowania, uczenia się i szkolenia, rozumie różnorodne uwarunkowania tych procesów; -kursant potrafi dokonać obserwacji i interpretacji zwierząt towarzyszących; analizuje ich powiązania, zachowania; -uczestnik potrafi wykorzystywać podstawową wiedzę teoretyczną w celu analizowania, interpretowania problemów z zachowaniem zwierząt; -kursant potrafi pracować z problemowym zwierzęciem. | Kryteria weryfikacji Po każdym z modułów są prace zaliczeniowe w formie pisemnej oraz formie filmów zaliczeniowych.Pozytywne zaliczenie wyżej wymienionych prac zaliczeniowych, egzaminu ustnego oraz pracy dyplomowej pozwala na uzyskanie imiennego certyfikatu ukończenia kursu sygnowanego przez Centre Of Applied Pet Ethology - COAPE. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Inne kwalifikacje
Uznane kwalifikacje
Informacje
- Podstawa prawna dla Podmiotów / kategorii Podmiotówuprawnionych do wydawania dokumentów potwierdzających uzyskanie kwalifikacji, w tym w zawodzie
- Nazwa/Kategoria Podmiotu prowadzącego walidacjęPiotr Leszczyński
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURNie
- Nazwa/Kategoria Podmiotu certyfikującegoCOAPE Polska Andrzej Kinteh-Kłosiński
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURTak
Program
Program
MODUŁ 1 ETOLOGIA PSA
- Udomowienie psów - Wstęp do typologii behawioralnej psa domowego
- Ewolucja zachowania psów - Ewolucja różnych typów psów
- Zachowania i potrzeby psów różnych ras, etogram psa, komunikacja między psami i komunikacja z ludźmi
- Rozwój zachowania psów oraz strategie przetrwania 5F
- Teoria dominacji w świetle współczesnej wiedzy na temat zachowania się psów
- Cele i praktyczna organizacja psich przedszkoli
MODUŁ 2 ETOLOGIA KOTA / ZAGADNIENIA PRAWNE W PRACY BEHAWIORYSTY ZWIERZĄT
- Udomowienie kotów - praktyczne znaczenie dla zachowania kotów i pracy behawiorysty zwierząt
- Biologia rozwojowa kotów - etogram, etapy rozwoju osobniczego. Zapobieganie problemom behawioralnym kotów
- Prawo o ochronie zwierząt w pracy behawiorysty zwierząt
MODUŁ 3 PROCESY UCZENIA SIĘ ZWIERZĄT
- Wiedza o procesach uczenia się - Biologiczne i psychologiczne podłoże uczenia się, formy, procesy oraz prawa uczenia się
- Sygnały nagrody i braku nagrody w modyfikacji zachowania psa
- Sygnały nagrody i braku nagrody w modyfikacji zachowania kota i innych zwierząt
- Stosowanie kar a etyka postępowania ze zwierzętami
- Techniki modyfikacji zachowania stosowane w terapii zachowania
MODUŁ 4 PRAKTYCZNE STOSOWANIE PROCESÓW UCZENIA SIĘ W PRACY BEHAWIORYSTY ZWIERZĄT
- Szkolenie i ocena zachowania psów dorosłych
- Praktyczne aspekty pracy z psem i kotem - uczenie zachowań - ćwiczenia i zadania praktyczne
- Trening rehabilitacji behawioralnej dla psów
MODUŁ 5 EMOCJE I EMOCJONALNOŚĆ ZWIERZĄT. ZACHOWANIA SEKSUALNE, HORMONY PŁCIOWE, AGRESJA
- Wprowadzenie do wiedzy o emocjach i emocjonalności - Behawioralny Układ Hamowania, temperament i osobowość zwierząt
- Wprowadzenie do wiedzy o emocjach i emocjonalności - Podstawowe systemy emocjonalne ssaków
- Psychologia i neurofizjologia emocji. Dopamina i biologia nagrody. Uczenie się przez unikanie, zachowania powtarzające się i uzależnienie od nagrody
- Organizacja zachowania - zachowania odruchowe, instynktowne, procesy poznawcze, intencjonalność i kwestia świadomości zwierząt
- Zachowania seksualne i problemy związane z płcią u zwierząt towarzyszących. Płeć i hormony. Agresja
MODUŁ 6 PODSTAWY NEUROFIZJOLOGII I NEUROPSYCHOLOGII. WPŁYW DIETY NA EMOCJE I ZACHOWANIE
- Podstawy neurofizjologii i neuropsychologii - generowanie i regulowanie emocji przez układ nerwowy, reakcja stresowa, hormony stresu.
- Wpływ diety i nawyków dietetycznych na emocje i zachowanie.
- Manipulacje dietą w terapii zachowania zwierząt.
MODUŁ 7 MHERA - MODEL OCENY PRZYCZYN ZACHOWANIA I MONITOROWANIA PROCESU TERAPII ZACHOWANIA. PRAKTYCZNE ASPEKTY PROWADZENIA KONSULTACJI BEHAWIORALNYCH I PRACY ZE ZWIERZĘTAMI W TERAPII ZACHOWANIA
- MHERA - model oceny zachowania oraz narzędzie projektowania i monitorowania procesu terapeutycznego
- MHERA - model oceny zachowania oraz narzędzie projektowania i monitorowania procesu terapeutycznego - ćwiczenia - analiza przypadków
- MHERA - model oceny zachowania oraz narzędzie projektowania i monitorowania procesu terapeutycznego - praca behawiorysty w schronisku dla zwierząt - analiza przypadków
- MHERA - model oceny zachowania oraz narzędzie projektowania i monitorowania procesu terapeutycznego - ocena i terapia zaburzeń zachowania związanych z separacją u psów i kotów
- Prowadzenie konsultacji behawioralnej - Sporządzanie raportu po konsultacji, współpraca z lekarzem weterynarii, kwestie bezpieczeństwa w pracy behawiorysty zwierząt. Podstawowe techniki doradztwa w terapii zachowania zwierząt towarzyszących.
MODUŁ 8 DEPRESJA, ZABURZENIA LĘKOWE ZWIERZĄT, LEKI I SUPLEMENTY FIETY W TERAPII ZACHOWANIA ZWIERZĄT. PROBLEMY MEDYCZNE A ZACHOWANIE
- Depresja i zaburzenia lękowe u zwierząt towarzyszących
- Farmakologia w terapii zachowania zwierząt towarzyszących
- Problemy medyczne a zachowanie. Rozumienie podstawowych parametrów fizjologicznych i biochemicznych organizmu zwierząt i ich wpływu na zachowanie. Współpraca behawiorysty i lekarza weterynarii w terapii zachowania zwierząt.
MODUŁ 9 ANALIZA PRZYCZYN ZACHOWANIA. PROJEKTOWANIE I WDRAŻANIE PROCESU TERAPII ZACHOWANIA ZWIERZĄT - ANALIZY PRZYPADKÓW - ĆWICZENIA. ORGANIZACJA I PROWADZENIE PRAKTYKI BEHAWIORYSTY ZWIERZĄT, WSPARCIE COAPE DLA BEHAWIORYSTÓW PO DYPLOMIE
- MHERA - model oceny zachowania oraz narzędzie projektowania i monitorowania procesu terapeutycznego - Frustracja wywołana terapią / ocena i terapia problemowych zachowań psów m.in. agresywność, lękliwość / ocena i terapia zaburzeń zachowania kotów - m.in. znakowanie vs. oddawanie moczu poza kuwetą, znakowanie kałem, agresja względem ludzi i innych kotów / inne zaburzenia zachowania psów i kotów (mi.in. zachowania kompulsywne, PICA, CDS, problemy behawioralne starzejących się psów i kotów)
- Prowadzenie własnej praktyki behawiorysty zwierząt. Wsparcie COAPE dla behawiorystów, 2 rok Kursu Dyplomowego COAPE, Stowarzyszenie Behawiorystów i Trenerów COAPE.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 30 Wstęp; Udomowienie psów; Ewolucja zachowania psów; Rozwój zachowania psów oraz strategie przetrwania 5F | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 05-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 30 Teoria dominacji w świetle współczesnej wiedzy na temat zachowania się psów; Cele i praktyczna organizacja psich przedszkoli; Udomowienie kotów; Komunikacja kotów. | Prowadzący Magdalena Michałek | Data realizacji zajęć 06-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 30 Procesy uczenia się cz.1 - Wiedza o procesach uczenia się - Biologiczne i psychologiczne podłoże uczenia się, formy, procesy oraz prawa uczenia się - Wykład i ćwiczenia. Sekcja A | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 05-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 30 Procesy uczenia się cz.1 - Wiedza o procesach uczenia się - Biologiczne i psychologiczne podłoże uczenia się, formy, procesy oraz prawa uczenia się - Wykład i ćwiczenia. Sekcja A | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 07-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 30 Procesy uczenia się cz.2 - Sygnały nagrody i braku nagrody w modyfikacji zachowania psa. Sekcja B oraz zachowania kota i innych zwierząt. Sekcja C | Prowadzący Magdalena Michałek | Data realizacji zajęć 12-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 30 Procesy uczenia się cz.4 - Stosowanie kar a etyka postępowania ze zwierzętami. Sekcja D oraz Procesy uczenia się cz.5 - Techniki modyfikacji zachowania stosowane w terapii zachowania. Sekcja E | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 14-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 30 Szkolenie i ocena zachowania psów dorosłych. Sekcja F | Prowadzący Magdalena Michałek | Data realizacji zajęć 19-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 30 Praktyczne aspekty pracy z psem i kotem - uczenie zachowań. Sekcja F | Prowadzący Magdalena Michałek | Data realizacji zajęć 21-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 30 Trening rehabilitacji behawioralnej dla psów | Prowadzący Barbara Szczygieł | Data realizacji zajęć 26-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 30 Wprowadzenie do wiedzy o emocjach i emocjonalności - Behawioralny Układ Hamowania, temperament i osobowość zwierząt | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 16-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 30 Wprowadzenie do wiedzy o emocjach i emocjonalności - Podstawowe systemy emocjonalne ssaków. Sekcja H | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 21-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 30 Psychologia i neurofizjologia emocji. Dopamina i biologia nagrody. Uczenie się przez unikanie, zachowania powtarzające się i uzależnienie od nagrody. Sekcja A | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 23-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 30 Organizacja zachowania - zachowania odruchowe, instynktowne, procesy poznawcze, intencjonalność i kwestia świadomości zwierząt. Część 1. Sekcja A | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 28-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 30 Organizacja zachowania - zachowania odruchowe, instynktowne, procesy poznawcze, intencjonalność i kwestia świadomości zwierząt. Część 2. Sekcja A | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 30-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 30 Zachowania seksualne i problemy związane z płcią u zwierząt towarzyszących. Płeć i hormony. Agresja cz.1. Sekcja E | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 04-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 30 Wprowadzenie do neuropsychologii cz.1 i cz.2. Sekcja G | Prowadzący Olga Lasek | Data realizacji zajęć 04-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 30 Wpływ diety i nawyków dietetycznych na zachowanie. Sekcja B | Prowadzący Olga Lasek | Data realizacji zajęć 11-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 30 Manipulacje dietą w terapii zachowania zwierząt. Sekcja C | Prowadzący Olga Lasek | Data realizacji zajęć 13-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 30 MHERA - model oceny zachowania oraz narzędzie projektowania i monitorowania procesu terapeutycznego - cz.1. Sekcja D | Prowadzący Ewa Pasikowska | Data realizacji zajęć 01-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 02:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 30 MHERA - model oceny zachowania oraz narzędzie projektowania i monitorowania procesu terapeutycznego - ćwiczenia - analiza przypadków - cz.3. Sekcja D | Prowadzący Ewa Pasikowska | Data realizacji zajęć 03-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 30 MHERA - model oceny zachowania oraz narzędzie projektowania i monitorowania procesu terapeutycznego - praca behawiorysty w schronisku dla zwierząt - analiza przypadków. Sekcja D | Prowadzący Ewa Pasikowska | Data realizacji zajęć 08-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 30 MHERA - model oceny zachowania oraz narzędzie projektowania i monitorowania procesu terapeutycznego - ocena i terapia zaburzeń zachowania związanych z separacją u psów i kotów cz.1. Sekcja H | Prowadzący Barbara Szczygieł | Data realizacji zajęć 10-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 30 Prowadzenie konsultacji behawioralnej - Sporządzanie raportu po konsultacji, współpraca z lekarzem weterynarii, kwestie bezpieczeństwa w pracy behawiorysty zwierząt. Sekcja IJK | Prowadzący Barbara Szczygieł | Data realizacji zajęć 15-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 30 Depresja i zaburzenia lękowe u zwierząt towarzyszących cz.1 i 2 | Prowadzący Agnieszka Żółtowska | Data realizacji zajęć 06-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 30 Farmakologia w terapii zachowania zwierząt towarzyszących - cz.1 i 2 | Prowadzący Agnieszka Żółtowska | Data realizacji zajęć 08-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 30 Problemy medyczne a zachowanie. Rozumienie podstawowych parametrów fizjologicznych i biochemicznych organizmu zwierząt i ich wpływu na zachowanie. Współpraca behawiorysty. | Prowadzący Barbara Szczygieł | Data realizacji zajęć 13-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 30 MHERA - model oceny zachowania oraz narzędzie projektowania i monitorowania procesu terapeutycznego - Frustracja wywołana terapią - Analiza przypadków. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 07-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 06:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 30 Ocena i terapia problemowych zachowań kotów z zastosowaniem modelu MHERA - cz.2. Zachowania agresywne kotów. Objawy, przyczyny, terapia. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 08-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 30 Po dyplomie: Stowarzyszenie Behawiorystów i Trenerów COAPE. Prowadzenie własnej praktyki behawiorysty zwierząt i współpraca z lekarzem weterynarii. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 08-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 30 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 30-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Nie |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt usługi brutto11 978,99 PLN
- Koszt usługi netto9 739,02 PLN
- Koszt godziny brutto151,63 PLN
- Koszt godziny netto123,28 PLN
- W tym koszt walidacji brutto1 000,00 PLN
- W tym koszt walidacji netto813,01 PLN
- W tym koszt certyfikowania brutto1 000,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania netto813,01 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Magdalena Michałek
Kurs dyplomowy "Advanced Diploma in Practical Aspects of Companion Animal Behaviour and Training" w Centre of Applied Pet Ethology (COAPE) ukończyłam w 2018 roku uzyskując najwyższą ocenę A+. Po uzyskaniu dyplomu wstąpiłam do Stowarzyszenia Behawiorystów i Trenerów COAPE. 1 lipca 2010 roku uzyskałam tytuł magistra broniąc pracy pt.„Czynniki różnicujące sytuacyjną ocenę stresu na przykładzie właścicieli psów”. Od 2010 roku pracuję zawodowo jako psycholog dziecięcy w nurcie poznawczo-behawioralnym. Od 2007 roku jestem wolontariuszem w Schronisku dla Zwierząt TOZ „FAUNA” w Rudzie Śląskiej. W maju 2016 roku właśnie w tym schronisku odnalazłam moją psią miłość - Manu, z którym trenujemy sztuczki. W czerwcu 2019 roku dołączył do nas BB - piesek rasy kooikerhondje. Pasjonuję się psią fotografią i pracą z psem podczas sesji zdjęciowych. Swoją działalność prowadzę pod szyldem Piesek Manu.
Ewa Pasikowska
Ewa jest też instruktorką noseworku (Nosework Polska). Od dziewięciu lat mieszka w Londynie, gdzie uczestniczyła w aktywnościach kilku placówek szkoleniowych dla psów i gdzie obecnie prowadzi własną praktykę.
Barbara Szczygieł
Agnieszka Żółtowska
W 2018 roku uzyskała Certyfikat ISFM Advanced w zakresie zachowań kotów. W styczniu 2019 roku dołączyła do Zespołu Nauczania Klinicznego Małych Zwierząt Szkoły Medycyny i Nauk Weterynaryjnych Uniwersytetu Nottingham. W 2023 roku została profesorem nadzwyczajnym w dziedzinie edukacji weterynaryjnej. Pracuje ze studentami weterynarii na różnych etapach ich kariery, w ostatnim czasie koncentrując się na nauczaniu praktyki klinicznej.
Olga Lasek
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały szkoleniowe udostępnione poprzez strefę e-learning.
Warunki uczestnictwa
Wszyscy kandydaci muszą mieć minimum średnie wykształcenie oraz doświadczenie w pracy ze zwierzętami.
Informacje dodatkowe
Każdy uczestnik otrzymuje komplet materiałów kursowych i dostęp do platformy e-learning. Absolwenci kursu dyplomowego otrzymują certyfikat COAPE sygnowany znakiem COAPE w Wielkiej Brytanii oraz list rekomendacyjny skierowany do lekarzy weterynarii. Po ukończeniu kursu kursant ma możliwość zapisania się do Stowarzyszenia Behawiorystów COAPE, gdzie można się wymieniać zdobytymi doświadczeniami oraz radzić w przypadku zachowań problemowych, co roku również są organizowane zjazdy dla uczestników stowarzyszenia.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Uczestnik, we własnym zakresie i na własny koszt, zobowiązany jest zaopatrzyć się w sprzęt z dostępem do Internetu umożliwiający naukę organizowaną i realizowaną z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość, w tym w dowolny komputer lub telefon typu smartfon umożliwiający komunikację za pomocą środków porozumiewania się na odległość, w tym komunikację elektroniczną i audio-wizualną.
Szkolenie prowadzone jest za pośrednictwem platformy ZOOM. Uczestnicy otrzymują link 2 dni przed planowanym spotkaniem.
Link będzie ważny przez cały weekend, tzn. przez cały weekendowy okres trwania sesji online.
Minimalne wymagania sprzętowe i oprogramowanie jakie musi spełniać komputer Uczestnika lub inne urządzenie do zdalnej komunikacji:
- Komputer PC z systemem Operacyjnym Windows 7/8.x/10 (za wyjątkiem Windows 10 S) albo komputer MacBook z systemem Mac OS X 10.5 lub wyższy
- Przeglądarka internetowa Google Chrome (preferowana), Mozilla Firefox w najnowszych wersjach lub Safari
- Oprogramowanie umożliwiające dostęp do prezentowanych treści i materiałów (czytnik plików pdf oraz doc) (np. darmowe Acrobat Reader oraz Open Office)
- Kamera o rozdzielczości min 640 x 480 pix
- Mikrofon, głośnik.
Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik:
- Łącze inernetowe: min download: 10 Mb/s, min upload: 10 Mb/s (APMG Int. zaleca korzystanie z łącza stałego)
- Niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów (czytnik plików pdf oraz doc)
Adres
Adres
05-090 Raszyn-Falenty (https://falenty.com.pl/kontakt/). Ośrodek jest przyjazny zwierzętom.(Zastrzegamy możliwość zmiany miejsca prowadzenia kursu)
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami