English for IT - Kurs języka angielskiego dla pracowników działu IT na poziomie B2 - 56 godzin w formie zdalnej
English for IT - Kurs języka angielskiego dla pracowników działu IT na poziomie B2 - 56 godzin w formie zdalnej
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Osoby chcące podnieść swoje kompetencje z języka angielskiego ogólnego oraz w zakresie specjalistycznego słownictwa związanego z IT.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników8
- Data zakończenia rekrutacji26-08-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi56
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat VCC Akademia Edukacyjna
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Kurs "English for IT – B2" ma na celu rozwój zaawansowanych umiejętności językowych w branży technologii informacyjnych. Uczestnicy kursu będą doskonalić swoją zdolność do używania języka angielskiego w zaawansowanych i specjalistycznych kontekstach IT, z naciskiem na user interface design, software reuse, reliability, oraz project management.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się 1. Zaawansowane zrozumienie terminologii informatycznej:• Uczestnik demonstruje dogłębną znajomość terminów takich jak "user interface design", "software architecture", "software reuse". 2. Umiejętności efektywnej komunikacji w IT: • Uczestnik efektywnie stosuje zaawansowane techniki komunikacyjne, rozwiązując złożone problemy technologiczne oraz prowadząc negocjacje i dyskusje techniczne. | Kryteria weryfikacji 1. Zastosowanie specjalistycznej terminologii IT:• Ocena zdolności uczestnika do zastosowania terminologii IT w symulowanych rozmowach i ćwiczeniach pisemnych. 2. Zaawansowane umiejętności komunikacyjne w IT: • Ocena zdolności uczestnika do prowadzenia skomplikowanych rozmów i dyskusji na tematy technologiczne. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | ||
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
"Co Ludzie Powiedzą" to szkoła języka angielskiego z siedzibą w Lublinie oferująca kursy stacjonarne i online. Naszą misją jest przełamywanie barier komunikacyjnych między ludźmi z całego świata w sytuacjach codziennych i biznesowych poprzez rewolucyjny i przyjazny zapamiętywaniu sposób nauki. Tworzymy szkolenie szyte na miarę, uwzględniając indywidualne preferencje klienta – założenia, program, dni i godziny spotkań – wszystko to jest dopasowane do potrzeb uczestników.
Nasze metody nauczania oparte są na technikach szybkiego zapamiętywania, wykorzystujemy autorskie fiszki do nauki przez skojarzenia (Mnemobrazki), które umożliwiają szybkie i efektywne przyswajanie słownictwa w języku angielskim - nawet do 40 słów w ciągu godziny.
Stawiamy na intensywne treningi językowe z dużym naciskiem na konwersacje. Dzięki temu uczniowie przełamują barierę językową i zyskują pewność w mówieniu. Nasze zajęcia są pełne praktycznych tematów, gier, quizów i kreatywnych ćwiczeń, które sprawiają, że nauka języka jest dynamiczna i angażująca. Oferujemy także całodobowy dostęp do autorskiej platformy e-learningowej.
Harmonogram spotkań, trenerzy oraz lokalizacja (w przypadku zajęć stacjonarnych) ustalane będą po zakończeniu rekrutacji.
Program:
Unit 1: My job
- Mnemocards – quick memorization flashcards
- Vocabulary: dull, dead-end job, sick leave, dog-eat-dog, cushy number
- Function: Talking about one’s job
Unit 2: GRAMMAR: direct and indirect questions
Unit 3: User Interface Design 1
- Reading Context: Textbook excerpt
- Vocabulary: apparatus level, cognitive view, CLG, communication component, conceptual model, conceptual component, design view, keystroke level, linguistic view, material component, mental model, semantic level, spatial layout level, syntax level, task level, user interface
- Function: Assigning tasks
Unit 4: GRAMMAR: present perfect vs. Past simple
Unit 5: User Interface Design 2
- Reading Context: Job listing
- Vocabulary: artistic design, dialog, end user, ergonomics, functionality, groupware, HCI, humanities, layer, MVC paradigm, presentation, Seeheim model, task analysis, UVM, user-centered design
- Function: Rating importance
Unit 6: GRAMMAR: present perfect simple vs. Continuous
Unit 7: Software Reuse 1
- Reading Context: Journal article
- Vocabulary: ad hoc, approach, black-box reuse, compositional, COTS, generative, product, scope, substance, software crisis, software reuse, source code, technique, usage, white-box reuse
- Function: Making a recommendation
Unit 8: GRAMMAR: passive voice
Unit 9: Software Reuse 2
- Reading Context: Textbook excerpt
- Vocabulary: ADL, application generator, code scavenging, domain analysis, instantiate, intermediate product, middleware, MIL, program library, skeleton, template, transformation system, VHLL
- Function: Describing ability
Unit 10: GRAMMAR: conditional sentences
Unit 11: Software Reliability
- Reading Context: Handbook
- Vocabulary: BM, defensive programming, exception domain, expected exception domain, fault-tolerant, LPM, N-version programming, probability, recovery block, redundancy, reliability, robust programming, software reliability model, standard domain, threshold
- Function: Stating a preference
Unit 12: GRAMMAR: future forms
Unit 13: Software Tools 1
- Reading Context: Webpage
- Vocabulary: CASE, city, environment, family, individual, integrated environment, language-centered environment, process-centered environment, process scale, state, tool, toolkit, user scale, workbench
- Function: Estimating time
Unit 14: GRAMMAR: present and past habits
Unit 15: Software Tools 2
- Reading Context: Review
- Vocabulary: AWB, back-end, IPSE, MWB, PCTE, programming environment, PWB, reserved checkout, SSCS, UNIX, unreserved checkout, visual programming environment
- Function: Describing necessity
Unit 16: GRAMMAR: articles
Unit 17: Configuration Management
- Reading Context: Email
- Vocabulary: approve, baseline, CCB, change-oriented, change request, configuration item, configuration management, corresponding, delta, flaw, incorporate, parallel development, retrace, version-oriented, workflow
- Function: Describing a process
Unit 18: GRAMMAR: modal verbs and related phrases
Unit 19: Travelling for Work
- Mnemocards – quick memorization flashcards
- Vocabulary: arrival, boarding pass, cancel a booking, double room, garden view, miss the flight, return ticket
- Function: Functional language used on business trips
Unit 20: GRAMMAR: quantifiers
Unit 21: Software Quality Control
- Reading Context: Report
- Vocabulary: CMM, common feature, conform to, improve, IEEE Standard for Quality Assurance Plans, ISO 9001, key practice, key process area, maturity level, quality control, quality criteria, quality factor, TQM
- Function: Making a realization
Unit 22: GRAMMAR: past and mixed conditionals
Unit 23: Development and Cost
- Reading Context: Memo
- Vocabulary: algorithmic model, budget, base formula, COCOMO, comparison method, Delphi-method, development time, estimate, KLOC, learning effect, man-month, optimistic, Putnam model, Walston-Felix
- Function: Delivering good news
Unit 24: GRAMMAR: relative clauses
Unit 25: Project Management
- Reading Context: Advertisement
- Vocabulary: allocation problem, critical path, degree of certainty, design problem, exploration problem, Gantt chart, PERT chart, process certainty, product certainty, realization problem, resource certainty, risk factor, risk management, WBS
- Function: Summarizing a point
Unit 26: Cloud Computing: SaaS & PaaS
- Reading Context: Journal article
- Vocabulary: bandwidth, browser, cloud computing, computing platform, distribution, metered fee, online, PaaS, pay-as-you-go, SaaS, software as a product, software license, software on demand
- Function: Giving an opinion
Unit 27: Meetings
- VOCABULARY: Everyday business slang for meetings like "circle back", "shoot you an email", "get the ball rolling", "I'm swamped", "play it by ear".
- SPEAKING: Initiating meetings with casual phrases; discussing agenda items informally; expressing and handling urgent tasks with slang; effectively summarizing using colloquial language.
- FUNCTIONAL LANGUAGE: Phrases for deferring topics ("Let’s put a pin in that"), checking understanding ("Can you give me a rundown?"), and expressing workload ("I’m swamped right now").
Unit 28: Presentations
- VOCABULARY: Common presentation slang such as "kick off", "wrap up", "takeaway", "touch base", "ping", "deep dive", "on the same page", "loop in".
- SPEAKING: Preparing and delivering presentations using conversational phrases; explaining complex information with accessible language; engaging the audience with interactive dialogue.
- FUNCTIONAL LANGUAGE: Opening presentations with an informal tone ("Let’s kick this off"), guiding through content ("We’ll take a deep dive into..."), and concluding with actionable steps ("Let's wrap up").
W razie potrzeby programu w języku polskim prosimy o kontakt: info@coludziepowiedza.co
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 500,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 500,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto98,21 PLN
- Koszt osobogodziny netto98,21 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymują autorskie materiały szkoleniowe, dostęp do wybranych tematów Mnemobrazków (autorskich fiszek obrazkowych opartych na mnemotechnikach, ułatwiających i przyspieszających zapamiętywanie nowo-poznanego słownictwa), materiały dydaktyczne wspierające naukę, a także dostęp do autorskiej platformy e-learningowej szkoły Portal Geniusza, na której znajdują się dodatkowe materiały do pracy własnej w domu.
Warunki uczestnictwa
- Kurs przeznaczony dla osób powyżej 18 roku życia.
- Wymagana znajomość języka angielskiego na poziomie B2 (ukończony poziom B1).
- Przed przystąpieniem do kursu przeprowadzona zostanie weryfikacja poziomu znajomości języka obcego w formie testu.
Informacje dodatkowe
Cały kurs to 28 spotkań po 90 minut (1 godz. = 45 minut), zajęcia odbywają się 2 razy w tygodniu.
- Zajęcia odbywają się na platformach MS Teams lub Zoom.
- Uczestnik ma dostęp do zamkniętej społeczności CLP VIP z dodatkowymi materiałami i bezpłatnymi konwersacjami z native speakerem na czas trwania kursu.
- Powyższa usługa jest usługą przykładową. Dla każdego zainteresowanego słuchacza tworzymy całe szkolenie szyte na miarę potrzeb uwzględniając indywidualne preferencje – założenia, program, dni i godziny spotkań – wszystko to uzgadniane jest indywidualnie i dopasowane do Państwa potrzeb.
- Każde szkolenie poprzedzone jest wykonaniem testu weryfikującego znajomość języka. Po ukończeniu szkolenia przeprowadzana jest podobna walidacja.
- Istnieje możliwość zorganizowania szkolenia w formie stacjonarnej po uprzednim porozumieniu z Wykonawcą.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
- Szkolenie prowadzone jest online, uczestnicy korzystają z platform MS Teams lub Zoom.
- Wymagania sprzętowe: komputer osobisty, tablet lub smartfon z dwurdzeniowym procesorem 2GHz (zalecany czterordzeniowy), 4GB RAM, system operacyjny Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS lub Android, najnowsze wersje przeglądarek Google Chrome lub Mozilla Firefox, kamera internetowa, mikrofon lub zestaw słuchawkowy.
- Minimalne wymagania sieciowe: prędkość nadawania i pobierania min. 20 Mbps.
- Zajęcia mogą być rejestrowane w celu utrwalenia efektów kształcenia oraz na potrzeby monitoringu. Wykorzystanie nagrania na inne cele wymaga zgody uczestnika kursu oraz lektora/trenera.