English for IT - Kurs języka angielskiego dla pracowników działu IT na poziomie A2 - 56 godzin w formie stacjonarnej
English for IT - Kurs języka angielskiego dla pracowników działu IT na poziomie A2 - 56 godzin w formie stacjonarnej
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Osoby chcące podnieść swoje kompetencje z języka angielskiego ogólnego oraz w zakresie specjalistycznego słownictwa związanego z IT.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników8
- Data zakończenia rekrutacji23-12-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi56
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat VCC Akademia Edukacyjna
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Kurs "English for IT – A2” ma na celu rozwinięcie podstawowych umiejętności językowych w kontekście technologii informacyjnych. Kurs przygotowuje do skuteczniejszej komunikacji w środowisku IT z wykorzystaniem specjalistycznego słownictwa, podstawowych zasad gramatyki oraz funkcji językowych. Kurs przygotowuje do sprawnego porozumiewania się w języku angielskim, zarówno w mowie, jak i w piśmie, na poziomie podstawowym.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się • Rozróżnia i stosuje czas Present Simple i Present Continuous oraz przysłówki częstotliwości.• Konstruuje pytania i zdania w czasie Past Simple oraz rozpoznaje regularne i nieregularne czasowniki. • Używa czasu Present Continuous i konstrukcji "be going to" do wyrażania przyszłych planów i zamierzeń. • Stosuje Present Perfect do opisywania doświadczeń z użyciem ever/never oraz do wyrażania ciągłości z użyciem for/since. • Stosuje czasowniki modalne do wyrażania zaleceń, możliwości, obowiązków i przypuszczeń. • Używa Past Simple i Past Continuous do opisywania przeszłych zdarzeń oraz stosuje słabe formy czasowników "was/were". • Opisuje nawyki i stany z przeszłości, używając konstrukcji "used to". • Używa zdań względnych do tworzenia złożonych wypowiedzi, które szczegółowo opisują przedmioty, osoby i sytuacje. • Używa przymiotników w stopniu wyższym i najwyższym do porównywania przedmiotów, osób i sytuacji. • Poprawnie stosuje rodzajniki nieokreślone i określone w różnych kontekstach. | Kryteria weryfikacji •Konstruuje zdania, używając Present Simple, Present Continuous i przysłówków częstotliwości•Buduje zdania i pytania w Past Simple, używając poprawnie czasowników regularnych i nieregularnych •Konstruuje zdania, używając Present Continuous i konstrukcji "be going to" do wyrażania przyszłych planów/zamierzeń •Konstruuje zdania, używając Present Perfect z ever/never oraz for/since •Stosuje czasowniki modalne w różnych kontekstach zawodowych •Buduje zdania, używając Past Simple i Past Continuous oraz stosuje słabe formy czasowników "was/were" •Konstruuje zdania, używając "used to" do opisywania nawyków i stanów z przeszłości •Stosuje złożone wypowiedzi, używając zdań względnych •Używa przymiotników w stopniu wyższym i najwyższym •Stosuje rodzajniki w opisach przedmiotów, osób, sytuacji | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się • Uczeń rozróżnia i stosuje słownictwo związane z pracą inżyniera oprogramowania, w tym terminy takie jak "artefakt", "projektowanie", "programowanie-in-the-large" i "programowanie-in-the-small".• Uczeń definiuje i charakteryzuje zadania oraz obowiązki związane z pracą zawodową, używając odpowiedniego słownictwa dotyczącego stanowisk i miejsc pracy. • Uczeń opisuje i wyjaśnia funkcje oraz budowę podstawowych komponentów komputera, takich jak procesor, płyta główna, zasilacz i dysk twardy. • Uczeń analizuje i ocenia działanie systemów operacyjnych oraz opisuje podstawowe pojęcia związane z oprogramowaniem systemowym. | Kryteria weryfikacji • Uczeń charakteryzuje obowiązki i zadania inżyniera oprogramowania, używając terminów takich jak "artefakt", "projektowanie", "programowanie-in-the-large" i "programowanie-in-the-small".• Uczeń definiuje i opisuje stanowiska oraz miejsca pracy, tworząc opisy pracy i stanowisk z użyciem odpowiedniego słownictwa. • Uczeń opisuje i wyjaśnia budowę oraz funkcje podstawowych komponentów komputera, takich jak procesor, płyta główna, zasilacz i dysk twardy, oferując porady techniczne. • Uczeń analizuje i ocenia działanie systemów operacyjnych, definiując i opisując funkcje oprogramowania systemowego oraz przypominając o ważnych informacjach. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się • Uczeń definiuje zagrożenia związane z bezpieczeństwem systemu oraz analizuje konsekwencje zainfekowania systemu złośliwym oprogramowaniem.• Uczeń planuje i organizuje w warunkach symulowanych podróże służbowe, używając właściwego słownictwa i wyrażając się w kontekście zawodowym. • Uczeń definiuje i wyjaśnia różne rodzaje oprogramowania programistycznego oraz wyraża swoje zrozumienie lub zdezorientowanie w tym zakresie. • Uczeń charakteryzuje i ocenia różne rodzaje oprogramowania, wyrażając swoje opinie oraz umiejętnie uprzejmie nie zgadza się. • Uczeń definiuje i analizuje funkcje oprogramowania, zadając pytania w celu uzyskania dodatkowych informacji. • Uczeń opisuje i wyjaśnia elementy interfejsu graficznego (GUI) oraz tworzy instrukcje obsługi tych elementów. | Kryteria weryfikacji • Uczeń definiuje zagrożenia związane z bezpieczeństwem systemu oraz opisuje różne rodzaje złośliwego oprogramowania i środki bezpieczeństwa, analizując konsekwencje zainfekowania systemu.• Uczeń planuje i organizuje w warunkach symulowanych podróże służbowe, tworząc opisy podróży służbowych i stosując właściwe słownictwo zawodowe. • Uczeń definiuje i wyjaśnia różne rodzaje oprogramowania programistycznego • Uczeń opisuje i wyjaśnia elementy interfejsu graficznego (GUI). | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się • Uczeń analizuje dane liczbowe, opisując postęp oraz zmiany w danych liczbowych, stosując odpowiednią terminologię.• Uczeń opisuje i wyjaśnia zmiany oraz trendy w danych, wyrażając swoje opinie oraz pewność co do omawianych zmian. • Uczeń organizuje i prowadzi prezentacje, stosując odpowiednie zwroty i słownictwo, przedstawiając siebie i swoje pomysły w sposób jasny i zrozumiały. • Uczeń planuje i prowadzi spotkania, używając właściwego słownictwa i zwrotów, zadając i odpowiadając na pytania oraz proponując sugestie. | Kryteria weryfikacji • Uczeń analizuje dane liczbowe, tworząc krótkie analizy danych i opisując postęp oraz zmiany w danych liczbowych.• Uczeń opisuje i wyjaśnia zmiany oraz trendy w danych, analizując raporty i wyrażając swoje opinie oraz pewność co do omawianych zmian. • Uczeń organizuje i prowadzi prezentacje, przygotowując i prezentując krótkie pokazy, stosując odpowiednie zwroty i słownictwo oraz przedstawiając siebie i swoje pomysły. • Uczeń planuje i prowadzi spotkania, przeprowadzając symulacje spotkań i używając właściwego słownictwa i zwrotów do zadawania pytań, odpowiadania na nie oraz proponowania sugestii. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie "English for IT -A2" jest adresowane do szerokiego kręgu profesjonalistów z branży IT, w tym:
- Programiści i inżynierowie oprogramowania - Osoby zajmujące się programowaniem i rozwojem oprogramowania, które potrzebują doskonalić swoje umiejętności językowe, aby efektywniej komunikować się w międzynarodowych zespołach oraz wyjaśniać techniczne aspekty swojej pracy klientom i współpracownikom.
- Administratorzy systemów i sieci - Specjaliści odpowiedzialni za zarządzanie systemami i sieciami informatycznymi, którzy muszą być w stanie komunikować się skutecznie w języku angielskim podczas rozwiązywania problemów, implementacji nowych rozwiązań oraz współpracy z dostawcami i klientami.
- Analitycy danych i specjaliści od big data - Osoby zajmujące się analizą danych i big data, które potrzebują poszerzyć swoje umiejętności językowe do efektywnego raportowania wyników analiz oraz komunikowania się z zespołami biznesowymi i technicznymi na całym świecie.
- Specjaliści od bezpieczeństwa IT - Osoby odpowiedzialne za bezpieczeństwo systemów informatycznych i danych, które muszą rozumieć i komunikować się w języku angielskim, aby skutecznie zarządzać zagrożeniami oraz przedstawiać raporty dotyczące bezpieczeństwa przed zarządami i klientami.
- Specjaliści ds. wsparcia technicznego - Pracownicy służby wsparcia technicznego, którzy muszą udzielać pomocy technicznej w języku angielskim klientom z różnych krajów, rozwiązując problemy związane z oprogramowaniem, sprzętem komputerowym i sieciami.
Ramowy Program Usługi:
- wypełnienie testu kwalifikacyjnego on-line przed przystąpieniem do szkolenia (nie wchodzi w zakres harmonogramu)
- rozmowy stacjonarne w czasie rzeczywistym
- podział na grupy 2-8-osobowe (2-8 uczestników szkolenia w grupie)
- forma prowadzenia zajęć: stacjonarne z zastosowaniem podziału na podgrupy (2-4 uczestników), dyskusji ogólnogrupowej, interaktywnych ćwiczeń i quizów z rejestracją wyników
- forma sprawdzenia wiedzy: test teoretyczny z zadaniami zamkniętymi i otwartymi na koniec szkolenia, obserwacja w warunkach symulowanych
- usługa realizowana w godzinach dydaktycznych (45 min), po dwie godziny w ciągu jednego dnia, bez przerwy.
"Co Ludzie Powiedzą" to szkoła języka angielskiego z siedzibą w Lublinie oferująca kursy stacjonarne i online. Naszą misją jest przełamywanie barier komunikacyjnych między ludźmi z całego świata w sytuacjach codziennych i biznesowych poprzez rewolucyjny i przyjazny zapamiętywaniu sposób nauki. Tworzymy szkolenie szyte na miarę, uwzględniając indywidualne preferencje klienta – założenia, program, dni i godziny spotkań – wszystko to jest dopasowane do potrzeb uczestników.
Nasze metody nauczania oparte są na technikach szybkiego zapamiętywania, wykorzystujemy autorskie fiszki do nauki przez skojarzenia (Mnemobrazki), które umożliwiają szybkie i efektywne przyswajanie słownictwa w języku angielskim - nawet do 40 słów w ciągu godziny.
Stawiamy na intensywne treningi językowe z dużym naciskiem na konwersacje. Dzięki temu uczniowie przełamują barierę językową i zyskują pewność w mówieniu. Nasze zajęcia są pełne praktycznych tematów, gier, quizów i kreatywnych ćwiczeń, które sprawiają, że nauka języka jest dynamiczna i angażująca. Oferujemy także całodobowy dostęp do autorskiej platformy e-learningowej.
Harmonogram spotkań, trenerzy oraz lokalizacja (w przypadku zajęć stacjonarnych) ustalane będą po zakończeniu rekrutacji.
Program:
Unit 1: The Software Engineer
- Reading Context: Course description
- Vocabulary: artifact, design, develop, evaluate, install, investigate, programming-in-the-large, programming-in-the-small, software, test, write
- Function: Expressing enthusiasm
Unit 2: GRAMMAR: present simple and continuous, adverbs of frequency
Unit 3: My job
- Mnemocards – quick memorization flashcards
- Vocabulary: arrive at work, permanent job, manage, demanding, employee, employer
- Function: Talking about one’s job
Unit 4: Inside the Computer
- Reading Context: Brochure
- Vocabulary: case, CD/DVD drive, cover, fan, hard drive, heat sink, motherboard, port, power supply, processor
- Function: Offering advice
Unit 5: GRAMMAR: question forms, past simple, past simple verbs: -ed endings, basic irregular verbs
Unit 6: System Software 1
- Reading Context: Textbook chapter
- Vocabulary: BIOS, control, device driver, firmware, hardware, manually, operate, operating system, system software, windowing system
- Function: Giving a reminder
Unit 7: GRAMMAR: present continuous/be going to for future
Unit 8: System Software 2
- Reading Context: Webpage
- Vocabulary: antivirus software, deny, firewall, malware, permit, quarantine, removal, security software, spyware, virus
- Function: Describing consequences
Unit 9: GRAMMAR: present perfect + ever/never, present perfect + for/since
Unit 10: Travelling for Work
- Mnemocards – quick memorization flashcards
- Vocabulary: arrival, boarding pass, cancel a booking, double room, garden view, miss the flight, return ticket
- Function: Functional language used on business trips
Unit 11: GRAMMAR: should, can, have to, must, may, might
UNIT 12: Programming Software
- Reading Context: Textbook chapter
- Vocabulary: compiler, debugger, IDE, interpreter, linker, program, programming language, programming software, source code editor, text editor
- Function: Expressing confusion
Unit 13: GRAMMAR: past simple and past continuous, weak forms: was/were
Unit 14: Application Software 1
- Reading Context: Advertisement
- Vocabulary: accounting, application software, desktop publishing, enterprise software, image editing, office suite, spreadsheet, video editing, web browser, word processing
- Function: Politely disagreeing
Unit 15: GRAMMAR: used to
Unit 16: Application Software 2
- Reading Context: Journal article
- Vocabulary: bioinformatics, cost analysis, data management, digital assistant, mobile app, multimedia player, payroll, route planning, satellite navigation, simulation
- Function: Asking for more information
Unit 17: GRAMMAR: relative clauses
Unit 18: The Desktop and GUI
- Reading Context: Manual
- Vocabulary: cursor, desktop, dropdown menu, folder, GUI, icon, open, right-click, run, select
- Function: Giving instructions
Unit 19: GRAMMAR: comparatives/superlatives
Unit 20: Basic Numbers and Math
- Reading Context: Chart
- Vocabulary: add, equal, divide by, hundred, less, minus, multiply by, over, plus, subtract, times
- Function: Making a realization
Unit 21: GRAMMAR: articles
Unit 22: Analyzing Numbers and Quantities
- Reading Context: Textbook chapter
- Vocabulary: convert, decimal number, denominator, fraction, numerator, out of, percent, percentage, point, reduce
- Function: Describing progress
Unit 23: Describing Change
- Reading Context: Magazine article
- Vocabulary: decline, decrease, double, expand, fluctuate, increase, rise, stabilize, steady, trend
- Function: Expressing confidence
Unit 24: A Perfect Pitch
- VOCABULARY: Presentation, slide, explain, show, audience, speak, listen, start, end, watch
- SPEAKING: Introducing yourself and your; Describing a picture or a slide in simple terms; Using linking words like 'first', 'next', 'then' to order content; Thanking the audience and inviting questions at the end
Unit 25: Successful Meetings
- VOCABULARY: Meeting, agenda, discuss, decision, plan, invite, attend, note, question, answer
- SPEAKING: Asking simple questions in meetings (e.g., "What is our budget?"); Responding to questions with short answers; Making simple suggestions (e.g., "Let’s meet next week"); Practicing polite meeting phrases (e.g., "Can you repeat that?")
Ostatnie spotkanie: TEST TEORETYCZNY mający na celu sprawdzenie wiedzy zdobytej podczas szkolenia.
W razie potrzeby programu w języku polskim prosimy o kontakt: info@coludziepowiedza.co
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 500,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 500,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto98,21 PLN
- Koszt osobogodziny netto98,21 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymują autorskie materiały szkoleniowe, dostęp do wybranych tematów Mnemobrazków (autorskich fiszek obrazkowych opartych na mnemotechnikach, ułatwiających i przyspieszających zapamiętywanie nowo-poznanego słownictwa), materiały dydaktyczne wspierające naukę, a także dostęp do autorskiej platformy e-learningowej szkoły Portal Geniusza, na której znajdują się dodatkowe materiały do pracy własnej w domu.
Warunki uczestnictwa
- Kurs przeznaczony dla osób powyżej 18 roku życia.
- Wymagana znajomość języka angielskiego na poziomie A2 (ukończony poziom A1).
- Przed przystąpieniem do kursu przeprowadzona zostanie weryfikacja poziomu znajomości języka obcego w formie testu.
Informacje dodatkowe
Cały kurs to 28 spotkań po 90 minut (1 godz. = 45 minut), zajęcia odbywają się 2 razy w tygodniu.
- Uczestnicy mają dostęp do zamkniętej społeczności CLP VIP z dodatkowymi materiałami i bezpłatnymi konwersacjami z native speakerem na czas trwania kursu.
- Powyższa usługa jest usługą przykładową. Dla każdego zainteresowanego słuchacza tworzymy całe szkolenie szyte na miarę potrzeb uwzględniając indywidualne preferencje – założenia, program, dni i godziny spotkań – wszystko to uzgadniane jest indywidualnie i dopasowane do Państwa potrzeb.
- Każde szkolenie poprzedzone jest wykonaniem testu weryfikującego znajomość języka. Po ukończeniu szkolenia przeprowadzana jest podobna walidacja.
- Istnieje możliwość zorganizowania szkolenia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego po uprzednim porozumieniu z Wykonawcą.