English for Accounting - Kurs języka angielskiego dla księgowych na poziomie A2 - 56 godzin w formie stacjonarnej
English for Accounting - Kurs języka angielskiego dla księgowych na poziomie A2 - 56 godzin w formie stacjonarnej
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Osoby chcące podnieść swoje kompetencje z języka angielskiego ogólnego oraz w zakresie specjalistycznego słownictwa związanego z księgowością.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników8
- Data zakończenia rekrutacji23-12-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi56
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat VCC Akademia Edukacyjna
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Kurs "English for Accounting – A2” ma na celu rozwinięcie podstawowych umiejętności językowych w kontekście księgowości. Kurs przygotowuje do skuteczniejszej komunikacji w środowisku księgowym z wykorzystaniem specjalistycznego słownictwa, podstawowych zasad gramatyki oraz funkcji językowych. Kurs przygotowuje do sprawnego porozumiewania się w języku angielskim, zarówno w mowie, jak i w piśmie, na poziomie podstawowym.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się 1. Present Simple and Continuous, Adverbs of Frequency:o Uczeń stosuje czasy Present Simple i Present Continuous wraz z przysłówkami częstotliwości do opisywania regularnych czynności oraz działań aktualnie trwających w kontekście zawodowym. 2. Question Forms, Past Simple, Past Simple Verbs -ed Endings, Basic Irregular Verbs: o Uczeń formułuje pytania w czasie przeszłym prostym, wykorzystując regularne i nieregularne formy czasowników do szczegółowego opisu zdarzeń z przeszłości. 3. Present Continuous/Be Going to for Future: o Uczeń planuje przyszłe działania, używając czasu Present Continuous oraz konstrukcji "be going to", aby wyrazić plany i intencje. 4. Present Perfect + Ever/Never, Present Perfect + For/Since: o Uczeń rozróżnia użycie czasów Present Perfect Simple i Present Perfect Continuous do opisu doświadczeń trwających od określonego momentu w przeszłości do teraz oraz zakończonych doświadczeń mających wpływ na obecną sytuację. | Kryteria weryfikacji 1. Tworzy zdania w czasie Present Simple i Present Continuous, ilustrując różnicę między czynnościami regularnymi a aktualnie trwającymi.2. Formułuje pytania i odpowiedzi w czasie przeszłym prostym, demonstrując zrozumienie użycia czasowników regularnych i nieregularnych. 3. Tworzy wypowiedzi opisujące przyszłe zdarzenia lub plany, stosując odpowiednie konstrukcje gramatyczne. 4. Konstruuje zdania z czasami Present Perfect, używając wyrażeń "ever/never" oraz "for/since" do opisu doświadczeń i ich trwania. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się 5. Modal Verbs and Related Phrases:o Uczeń stosuje czasowniki modalne do wyrażania zdolności, zezwoleń, zobowiązań oraz zakazów w kontekście zawodowym. 6. Comparatives and Superlatives: o Uczeń używa form stopniowania przymiotników i przysłówków do porównywania obiektów, osób i zjawisk, podkreślając różnice w cechach oraz stopniu intensywności. 7. Relative Clauses: o Uczeń tworzy zdania względne, które pozwalają na dokładniejsze opisywanie osób, miejsc, przedmiotów czy zjawisk poprzez dodatkowe informacje umieszczone w zdaniu. 8. Articles: o Uczeń prawidłowo stosuje rodzajniki nieokreślone i określone, aby wyróżnić lub ogólnie przedstawić osoby czy przedmioty. | Kryteria weryfikacji 5. Używa czasowników modalnych w odpowiednich kontekstach, wyrażając możliwości, potrzeby lub ograniczenia.6. Tworzy zdania porównawcze i używa stopniowania do opisu różnic w cechach, jakości lub ilości. 7. Dosuje zdania względne do precyzyjnego opisu osób, miejsc, przedmiotów czy zjawisk, integrując je z głównym zdaniem. 8. Demonstruje zrozumienie i prawidłowe użycie rodzajników w kontekście opisów oraz narracji, aby wskazać na znane lub nowe elementy. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się 1. Uczeń opisuje różne role i obowiązki zawodowe w księgowości, korzystając z branżowego słownictwa, takiego jak 'back-office', 'internal auditor', czy 'tax accountant'.2. Uczeń charakteryzuje codzienne obowiązki i wyzwania na swoim stanowisku pracy, stosując frazy związane z warunkami zatrudnienia, takie jak 'fixed-term contract' czy 'performance-related bonuses'. 3. Uczeń analizuje i interpretuje liczby oraz operacje matematyczne, stosując terminologię finansową w kontekście rachunkowości i księgowości, jak 'add', 'divide by', 'subtract'. | Kryteria weryfikacji 1. Charakteryzuje role zawodowe w księgowości przez ustne opisy stanowisk oraz zademonstrowanie zrozumienia specyficznych obowiązków.2. Formułuje precyzyjne i jasne opisy swojej pracy oraz codziennych obowiązków, korzystając z odpowiedniego słownictwa zawodowego. 3. Stosuje terminologię matematyczną i finansową w praktycznych zastosowaniach, takich jak obliczenia czy analizy finansowe. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się 4. Uczeń analizuje i prezentuje różne dokumenty księgowe, takie jak cykl księgowy, bilans czy rachunek zysków i strat, używając terminologii specyficznej dla każdego dokumentu.5. Uczeń stosuje język specjalistyczny w kontekście obsługi klienta, radzenia sobie z trudnymi sytuacjami oraz w zakresie negocjacji i sprzedaży, używając odpowiednich fraz branżowych. 6. Uczeń analizuje i ocenia różne metody księgowe i modele finansowe, rozwijając umiejętność analizy i prognozowania na podstawie dostępnych danych. | Kryteria weryfikacji 4. Uczeń analizuje dokumenty księgowe wyjaśniając ich funkcje i znaczenie w rachunkowości.5. Uczeń efektywnie komunikuje się w sytuacjach biznesowych, stosując specjalistyczne słownictwo i techniki komunikacyjne odpowiednie dla danej sytuacji. 6. Uczeń analizuje i ocenia różne metody księgowe, prezentując wyniki swoich analiz oraz wykorzystując zdobyte informacje do formułowania wniosków i rekomendacji. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie "English for Accounting – A2" jest adresowane do następujących grup odbiorców:
- Pracownicy działów księgowości - Osoby pracujące na stanowiskach związanych z księgowością, które chcą poprawić swoje umiejętności językowe w celu lepszego wykonywania codziennych obowiązków, takich jak sporządzanie raportów finansowych, analiza danych oraz komunikacja z klientami i współpracownikami.
- Analitycy finansowi - Specjaliści zajmujący się analizą finansową, którzy potrzebują rozwijać swoje umiejętności językowe do efektywnego przedstawiania wyników analiz, raportowania oraz interpretacji danych finansowych w języku angielskim.
- Księgowi w firmach międzynarodowych - Księgowi pracujący w międzynarodowych korporacjach, którzy muszą komunikować się z zagranicznymi oddziałami, klientami oraz partnerami biznesowymi, a także sporządzać dokumenty finansowe w języku angielskim.
- Studenci kierunków związanych z finansami i rachunkowością - Studenci, którzy przygotowują się do pracy w księgowości lub finansach i chcą zdobyć umiejętności językowe potrzebne do przyszłej kariery zawodowej.
- Pracownicy administracyjni w działach finansowych - Osoby zajmujące się wsparciem administracyjnym w działach księgowości, które muszą znać podstawowe pojęcia księgowe i być w stanie efektywnie komunikować się w języku angielskim.
Ramowy Program Usługi:
- wypełnienie testu kwalifikacyjnego on-line przed przystąpieniem do szkolenia (nie wchodzi w zakres harmonogramu)
- rozmowy stacjonarne w czasie rzeczywistym
- podział na grupy 2-8-osobowe (2-8 uczestników szkolenia w grupie)
- forma prowadzenia zajęć: stacjonarnie z zastosowaniem podziału na podgrupy (2-4 uczestników), dyskusji ogólnogrupowej, interaktywnych ćwiczeń i quizów z rejestracją wyników
- forma sprawdzenia wiedzy: test teoretyczny z zadaniami zamkniętymi i otwartymi na koniec szkolenia, obserwacja w warunkach symulowanych
- usługa realizowana w godzinach dydaktycznych (45 min)
- nie będzie przerwy pomiędzy godzinami dydaktycznymi w związku z czym nie jest ona wliczona w czas usługi
"Co Ludzie Powiedzą" to szkoła języka angielskiego z siedzibą w Lublinie oferująca kursy stacjonarne i online. Naszą misją jest przełamywanie barier komunikacyjnych między ludźmi z całego świata w sytuacjach codziennych i biznesowych poprzez rewolucyjny i przyjazny zapamiętywaniu sposób nauki. Tworzymy szkolenie szyte na miarę, uwzględniając indywidualne preferencje klienta – założenia, program, dni i godziny spotkań – wszystko to jest dopasowane do potrzeb uczestników.
Nasze metody nauczania oparte są na technikach szybkiego zapamiętywania, wykorzystujemy autorskie fiszki do nauki przez skojarzenia (Mnemobrazki), które umożliwiają szybkie i efektywne przyswajanie słownictwa w języku angielskim - nawet do 40 słów w ciągu godziny.
Stawiamy na intensywne treningi językowe z dużym naciskiem na konwersacje. Dzięki temu uczniowie przełamują barierę językową i zyskują pewność w mówieniu. Nasze zajęcia są pełne praktycznych tematów, gier, quizów i kreatywnych ćwiczeń, które sprawiają, że nauka języka jest dynamiczna i angażująca. Oferujemy także całodobowy dostęp do autorskiej platformy e-learningowej.
Harmonogram spotkań, trenerzy oraz lokalizacja (w przypadku zajęć stacjonarnych) ustalane będą po zakończeniu rekrutacji.
Program:
Unit 1: Jobs in Accounting
- Topic: Jobs in Accounting
- Reading Context: Advertisement
- Vocabulary: back-office, bookkeeper, budget analysis, client, CPA, file clerk, firm, internal auditor, tax accountant, trainee
- Function: Introducing yourself
Unit 2: GRAMMAR: present simple and continuous, adverbs of frequency
Unit 3: My job
- Mnemocards – quick memorization flashcards
- Vocabulary: arrive at work, permanent job, manage, demanding, employee, employer
- Function: Talking about one’s job
Unit 4: Numbers
- Topic: Numbers
- Reading Context: Chart
- Vocabulary: add, and, divided by, equals, hundred, is, less, minus, multiplied by, over, plus, subtract, times
- Function: Expressing confusion
Unit 5: GRAMMAR: question forms, past simple, past simple verbs: -ed endings, basic irregular verbs
Unit 6: Office Materials
- Topic: Office Materials
- Reading Context: Invoice
- Vocabulary: binder, bulletin board, cubicle divider, desk lamp, dry eraser, file cabinet, note pad, paper clip, stapler, whiteboard
- Function: Apologizing to a client
Unit 7: GRAMMAR: present continuous/be going to for future
Unit 8: Bookkeeping Cycle
- Topic: Bookkeeping Cycle
- Reading Context: Blog
- Vocabulary: accounting software, adjusted trial balance, credit card statement, end-of-period procedure, fiscal year, payroll master file, payroll, purchase invoice, source document, time card, transaction
- Function: Confirming information
Unit 9: GRAMMAR: present perfect + ever/never, present perfect + for/since
Unit 10: TRAVELLING FOR WORK
- Mnemocards – quick memorization flashcards
- Vocabulary: arrival, boarding pass, cancel a booking, double room, garden view, miss the flight, return ticket
- Function: Functional language used on business trips
Unit 11: GRAMMAR: should, can, have to, must, may, might
Unit 12: Income Statements
- Topic: Income Statements
- Reading Context: Income Statement / Magazine
- Vocabulary: general and administrative expenses, gross margin, income statement, net income, operating margin, P&L, sales revenue, sell, tax
- Function: Avoiding distractions
Unit 13: GRAMMAR: past simple and past continuous, weak forms: was/were
Unit 14: Balance Sheets
- Topic: Balance Sheets
- Reading Context: Balance Sheet / Magazine
- Vocabulary: accounts payable, accounts receivable, asset, balance sheet, cash, debt, fixed asset, inventory, liability, owner’s equity, sum
- Function: Giving bad news
Unit 15: Cash Flow Statements
- Topic: Cash Flow Statements
- Reading Context: Cash Flow Statement / Journal Article
- Vocabulary: cash distribution, cash flow, cumulative, dividend, financing activity, generate, inflow, outflow, proceeds, stockholder
- Function: Confirming meaning
Unit 16: GRAMMAR: comparatives/superlatives
Unit 17: Describing Change
- Topic: Describing Change
- Reading Context: Report
- Vocabulary: decline, dramatically, hover, plummet, recover, sharply, slightly, stabilize, steadily
- Function: Making a prediction
Unit 18: GRAMMAR: relative clauses
Unit 19: Gleaning Info from Financial Statements
- Topic: Gleaning Info from Financial Statements
- Reading Context: Email
- Vocabulary: assess, eat away at, factor, interpret, return on equity, return on sales, thin, uncollectable, year-over-year growth rate
- Function: Describing speed of work
Unit 20: Overdrafts
- Topic: Overdrafts
- Reading Context: Bank Notice
- Vocabulary: cash a check, charge, compensate, inform, overdraft, transfer, upcoming, withdrawal
- Function: Offering services
Unit 21: Costs
- Topic: Costs
- Reading Context: Magazine Article
- Vocabulary: below cost, cost-plus method, dumping, markup, out of business, predatory, sales price, sue
- Function: Reacting to expected news
Unit 22: GRAMMAR: articles
Unit 23: Taxes
- Topic: Taxes
- Reading Context: Advertisement
- Vocabulary: corporate tax, excise tax, file, inheritance tax, IRS, property tax, sales tax, specialize, tax form, value-added tax
- Function: Asking for information
Unit 24: Depreciation
- Topic: Depreciation
- Reading Context: Memo
- Vocabulary: accelerated depreciation, depreciable asset, depreciation, depreciation methods, depreciation schedule, obsolescence, recovery period, salvage value, straight-line depreciation, tangible asset, wear and tear
- Function: Agreeing with a suggestion
Unit 25: A Perfect Pitch
- VOCABULARY: Presentation, slide, explain, show, audience, speak, listen, start, end, watch
- SPEAKING: Introducing yourself and your; Describing a picture or a slide in simple terms; Using linking words like 'first', 'next', 'then' to order content; Thanking the audience and inviting questions at the end
Unit 26: Successful Meetings
- VOCABULARY: Meeting, agenda, discuss, decision, plan, invite, attend, note, question, answer
- SPEAKING: Asking simple questions in meetings (e.g., "What is our budget?"); Responding to questions with short answers; Making simple suggestions (e.g., "Let’s meet next week"); Practicing polite meeting phrases (e.g., "Can you repeat that?")
Ostatnie spotkanie: TEST TEORETYCZNY mający na celu sprawdzenie wiedzy zdobytej podczas szkolenia.
W razie potrzeby programu w języku polskim prosimy o kontakt: info@coludziepowiedza.co
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 500,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 500,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto98,21 PLN
- Koszt osobogodziny netto98,21 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymują autorskie materiały szkoleniowe, dostęp do wybranych tematów Mnemobrazków (autorskich fiszek obrazkowych opartych na mnemotechnikach, ułatwiających i przyspieszających zapamiętywanie nowo-poznanego słownictwa), materiały dydaktyczne wspierające naukę, a także dostęp do autorskiej platformy e-learningowej szkoły Portal Geniusza, na której znajdują się dodatkowe materiały do pracy własnej w domu.
Warunki uczestnictwa
- Kurs przeznaczony dla osób powyżej 18 roku życia.
- Wymagana znajomość języka angielskiego na poziomie A2 (ukończony poziom A1).
- Przed przystąpieniem do kursu przeprowadzona zostanie weryfikacja poziomu znajomości języka obcego w formie testu.
Informacje dodatkowe
Cały kurs to 28 spotkań po 90 minut (1 godz. = 45 minut), zajęcia odbywają się 2 razy w tygodniu.
- Uczestnicy mają dostęp do zamkniętej społeczności CLP VIP z dodatkowymi materiałami i bezpłatnymi konwersacjami z native speakerem na czas trwania kursu.
- Powyższa usługa jest usługą przykładową. Dla każdego zainteresowanego słuchacza tworzymy całe szkolenie szyte na miarę potrzeb uwzględniając indywidualne preferencje – założenia, program, dni i godziny spotkań – wszystko to uzgadniane jest indywidualnie i dopasowane do Państwa potrzeb.
- Każde szkolenie poprzedzone jest wykonaniem testu weryfikującego znajomość języka. Po ukończeniu szkolenia przeprowadzana jest podobna walidacja.
- Istnieje możliwość zorganizowania szkolenia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego po uprzednim porozumieniu z Wykonawcą.