English for Accounting - Indywidualny kurs języka angielskiego dla księgowych na poziomie A2 - 36 godzin w formie zdalnej
English for Accounting - Indywidualny kurs języka angielskiego dla księgowych na poziomie A2 - 36 godzin w formie zdalnej
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Osoby chcące podnieść swoje kompetencje z języka angielskiego ogólnego oraz w zakresie specjalistycznego słownictwa związanego z księgowością.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji26-08-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi36
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat VCC Akademia Edukacyjna
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Kurs "English for Accounting – A2" ma na celu rozwinięcie umiejętności językowych w kontekście księgowości. Uczestnicy nauczą się podstawowego specjalistycznego słownictwa, zasad gramatyki oraz funkcji językowych niezbędnych do skutecznej komunikacji w środowisku pracy związanym z księgowością i finansami. Kurs przygotowuje do sprawnego porozumiewania się w języku angielskim, zarówno w mowie, jak i w piśmie, na poziomie podstawowym.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się 1. Umiejętność rozumienia podstawowego słownictwa księgowego:• Uczestnik identyfikuje i interpretuje podstawową terminologię księgową, jak "balance sheet" (bilans) czy "cash flow" (przepływy pieniężne), co pozwala na podstawowe rozumienie dokumentów finansowych. 2. Zdolność do prowadzenia podstawowej komunikacji biznesowej w języku angielskim: • Uczestnik efektywnie komunikuje się na tematy związane z pracą w dziedzinie księgowości, zarówno w formie pisemnej, jak i ustnej, na poziomie podstawowym. 3. Umiejętność stosowania języka angielskiego w praktycznych kontekstach zawodowych na poziomie podstawowym: • Uczestnik stosuje angielski w typowych, prostych sytuacjach związanych z pracą w księgowości, takich jak analiza podstawowych raportów finansowych czy dyskusje na temat audytów. | Kryteria weryfikacji 1. Test z podstawowego rozumienia słuchanego i czytanego:• Kursant musi zidentyfikować kluczowe terminy i informacje w prostych tekstach księgowych oraz w dialogach na tematy zawodowe. 2. Symulacje i role play na poziomie podstawowym: • Ocena podstawowych umiejętności uczestnika w symulacjach rozmów z klientami i współpracownikami, gdzie musi stosować specyficzne wyrażenia i zwroty branżowe. 3. Test pisemny na poziomie podstawowym: • Kursant tworzy odpowiedzi na pytania otwarte, raporty oraz wiadomości e-mail, używając właściwego, podstawowego słownictwa i struktur językowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | ||
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
"Co Ludzie Powiedzą" to szkoła języka angielskiego z siedzibą w Lublinie oferująca kursy stacjonarne i online. Naszą misją jest przełamywanie barier komunikacyjnych między ludźmi z całego świata w sytuacjach codziennych i biznesowych poprzez rewolucyjny i przyjazny zapamiętywaniu sposób nauki. Tworzymy szkolenie szyte na miarę, uwzględniając indywidualne preferencje klienta – założenia, program, dni i godziny spotkań – wszystko to jest dopasowane do potrzeb uczestników.
Nasze metody nauczania oparte są na technikach szybkiego zapamiętywania, wykorzystujemy autorskie fiszki do nauki przez skojarzenia (Mnemobrazki), które umożliwiają szybkie i efektywne przyswajanie słownictwa w języku angielskim - nawet do 40 słów w ciągu godziny.
Stawiamy na intensywne treningi językowe z dużym naciskiem na konwersacje. Dzięki temu uczniowie przełamują barierę językową i zyskują pewność w mówieniu. Nasze zajęcia są pełne praktycznych tematów, gier, quizów i kreatywnych ćwiczeń, które sprawiają, że nauka języka jest dynamiczna i angażująca. Oferujemy także całodobowy dostęp do autorskiej platformy e-learningowej.
Mamy możliwość organizacji zajęć indywidualnych w ramach BUR dla poziomów: A2, B1, B2 oraz o tematyce wskazanej przez klienta - zapraszamy do kontaktu: info@coludziepowiedza.co
Harmonogram spotkań, trenerzy oraz lokalizacja (w przypadku zajęć stacjonarnych) ustalane będą po zakończeniu rekrutacji.
Program:
Unit 1: Jobs in Accounting
- Topic: Jobs in Accounting
- Reading Context: Advertisement
- Vocabulary: back-office, bookkeeper, budget analysis, client, CPA, file clerk, firm, internal auditor, tax accountant, trainee
- Function: Introducing yourself
Unit 2: GRAMMAR: present simple and continuous, adverbs of frequency
Unit 3: My job
- Mnemocards – quick memorization flashcards
- Vocabulary: arrive at work, permanent job, manage, demanding, employee, employer
- Function: Talking about one’s job
Unit 4: Numbers
- Topic: Numbers
- Reading Context: Chart
- Vocabulary: add, and, divided by, equals, hundred, is, less, minus, multiplied by, over, plus, subtract, times
- Function: Expressing confusion
Unit 5: GRAMMAR: question forms, past simple, past simple verbs: -ed endings, basic irregular verbs
Unit 6: Office Materials
- Topic: Office Materials
- Reading Context: Invoice
- Vocabulary: binder, bulletin board, cubicle divider, desk lamp, dry eraser, file cabinet, note pad, paper clip, stapler, whiteboard
- Function: Apologizing to a client
Unit 7: GRAMMAR: present continuous/be going to for future
Unit 8: Bookkeeping Cycle
- Topic: Bookkeeping Cycle
- Reading Context: Blog
- Vocabulary: accounting software, adjusted trial balance, credit card statement, end-of-period procedure, fiscal year, payroll master file, payroll, purchase invoice, source document, time card, transaction
- Function: Confirming information
Unit 9: GRAMMAR: present perfect + ever/never, present perfect + for/since
Unit 10: TRAVELLING FOR WORK
- Mnemocards – quick memorization flashcards
- Vocabulary: arrival, boarding pass, cancel a booking, double room, garden view, miss the flight, return ticket
- Function: Functional language used on business trips
Unit 11: GRAMMAR: should, can, have to, must, may, might
Unit 12: Income Statements
- Topic: Income Statements
- Reading Context: Income Statement / Magazine
- Vocabulary: general and administrative expenses, gross margin, income statement, net income, operating margin, P&L, sales revenue, sell, tax
- Function: Avoiding distractions
Unit 13: GRAMMAR: past simple and past continuous, weak forms: was/were
Unit 14: Balance Sheets
- Topic: Balance Sheets
- Reading Context: Balance Sheet / Magazine
- Vocabulary: accounts payable, accounts receivable, asset, balance sheet, cash, debt, fixed asset, inventory, liability, owner’s equity, sum
- Function: Giving bad news
Unit 15: Cash Flow Statements
- Topic: Cash Flow Statements
- Reading Context: Cash Flow Statement / Journal Article
- Vocabulary: cash distribution, cash flow, cumulative, dividend, financing activity, generate, inflow, outflow, proceeds, stockholder
- Function: Confirming meaning
Unit 16: GRAMMAR: comparatives/superlatives
Unit 17: Describing Change
- Topic: Describing Change
- Reading Context: Report
- Vocabulary: decline, dramatically, hover, plummet, recover, sharply, slightly, stabilize, steadily
- Function: Making a prediction
Unit 18: GRAMMAR: relative clauses
Unit 19: Gleaning Info from Financial Statements
- Topic: Gleaning Info from Financial Statements
- Reading Context: Email
- Vocabulary: assess, eat away at, factor, interpret, return on equity, return on sales, thin, uncollectable, year-over-year growth rate
- Function: Describing speed of work
Unit 20: Overdrafts
- Topic: Overdrafts
- Reading Context: Bank Notice
- Vocabulary: cash a check, charge, compensate, inform, overdraft, transfer, upcoming, withdrawal
- Function: Offering services
Unit 21: Costs
- Topic: Costs
- Reading Context: Magazine Article
- Vocabulary: below cost, cost-plus method, dumping, markup, out of business, predatory, sales price, sue
- Function: Reacting to expected news
Unit 22: GRAMMAR: articles
Unit 23: Taxes
- Topic: Taxes
- Reading Context: Advertisement
- Vocabulary: corporate tax, excise tax, file, inheritance tax, IRS, property tax, sales tax, specialize, tax form, value-added tax
- Function: Asking for information
Unit 24: Depreciation
- Topic: Depreciation
- Reading Context: Memo
- Vocabulary: accelerated depreciation, depreciable asset, depreciation, depreciation methods, depreciation schedule, obsolescence, recovery period, salvage value, straight-line depreciation, tangible asset, wear and tear
- Function: Agreeing with a suggestion
Unit 25: A Perfect Pitch
- VOCABULARY: Presentation, slide, explain, show, audience, speak, listen, start, end, watch
- SPEAKING: Introducing yourself and your; Describing a picture or a slide in simple terms; Using linking words like 'first', 'next', 'then' to order content; Thanking the audience and inviting questions at the end
Unit 26: Successful Meetings
- VOCABULARY: Meeting, agenda, discuss, decision, plan, invite, attend, note, question, answer
- SPEAKING: Asking simple questions in meetings (e.g., "What is our budget?"); Responding to questions with short answers; Making simple suggestions (e.g., "Let’s meet next week"); Practicing polite meeting phrases (e.g., "Can you repeat that?")
W razie potrzeby programu w języku polskim prosimy o kontakt: info@coludziepowiedza.co
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt usługi brutto5 400,00 PLN
- Koszt usługi netto5 400,00 PLN
- Koszt godziny brutto150,00 PLN
- Koszt godziny netto150,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymują autorskie materiały szkoleniowe, dostęp do wybranych tematów Mnemobrazków (autorskich fiszek obrazkowych opartych na mnemotechnikach, ułatwiających i przyspieszających zapamiętywanie nowo-poznanego słownictwa), materiały dydaktyczne wspierające naukę, a także dostęp do autorskiej platformy e-learningowej szkoły Portal Geniusza, na której znajdują się dodatkowe materiały do pracy własnej w domu.
Warunki uczestnictwa
- Kurs przeznaczony dla osób powyżej 18 roku życia.
- Wymagana znajomość języka angielskiego na poziomie A2 (ukończony poziom A1).
- Przed przystąpieniem do kursu przeprowadzona zostanie weryfikacja poziomu znajomości języka obcego w formie testu.
Informacje dodatkowe
Cały kurs to 18 spotkań po 90 minut (1 godz. = 45 minut), zajęcia odbywają się raz w tygodniu.
- Zajęcia odbywają się na platformach MS Teams lub Zoom.
- Uczestnik ma dostęp do zamkniętej społeczności CLP VIP z dodatkowymi materiałami i bezpłatnymi konwersacjami z native speakerem na czas trwania kursu.
- Powyższa usługa jest usługą przykładową. Dla każdego zainteresowanego słuchacza tworzymy całe szkolenie szyte na miarę potrzeb uwzględniając indywidualne preferencje – założenia, program, dni i godziny spotkań – wszystko to uzgadniane jest indywidualnie i dopasowane do Państwa potrzeb.
- Każde szkolenie poprzedzone jest wykonaniem testu weryfikującego znajomość języka. Po ukończeniu szkolenia przeprowadzana jest podobna walidacja.
- Istnieje możliwość zorganizowania szkolenia w formie stacjonarnej po uprzednim porozumieniu z Wykonawcą.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
- Szkolenie prowadzone jest online, uczestnicy korzystają z platform MS Teams lub Zoom.
- Wymagania sprzętowe: komputer osobisty, tablet lub smartfon z dwurdzeniowym procesorem 2GHz (zalecany czterordzeniowy), 4GB RAM, system operacyjny Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS lub Android, najnowsze wersje przeglądarek Google Chrome lub Mozilla Firefox, kamera internetowa, mikrofon lub zestaw słuchawkowy.
- Minimalne wymagania sieciowe: prędkość nadawania i pobierania min. 20 Mbps.
- Zajęcia mogą być rejestrowane w celu utrwalenia efektów kształcenia oraz na potrzeby monitoringu. Wykorzystanie nagrania na inne cele wymaga zgody uczestnika kursu oraz lektora/trenera.