Szkolenie - NEGOCJACJE HANDLOWE - strategie obrony ceny i finalizacji transakcji
Szkolenie - NEGOCJACJE HANDLOWE - strategie obrony ceny i finalizacji transakcji
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Negocjacje
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie polecane jest osobom, które w codziennej pracy negocjują z klientami, chcą rozszerzyć wachlarz swoich kompetencji i poznać tajniki profesjonalnych negocjatorów; menadżerom, kierownikom właścicielom przedsiębiorstw, pracownikom działu sprzedaży, key account managerom, product managerom oraz osobom pracownikom odpowiadającym za tworzenie wizerunku i budowanie długotrwałych relacji.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników8
- Data zakończenia rekrutacji02-12-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi10
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje do prowadzenia różnych typów negocjacji, do obrony przed technikami manipulacji stosowanymi w negocjacjach; do skutecznego negocjowania z jednoczesnym zachowaniem dobrych relacji z partnerem negocjacyjnym.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Określa cel i rolę negocjacji jako sposobu osiągania porozumienia w biznesieKomunikuje wartość sprzedawanego produktu lub usługi | Kryteria weryfikacji Definiuje podstawowe pojęcia związane z negocjacjami biznesowymCharakteryzuje założenia dotyczące prowadzenia negocjacji Stosuje zasady i reguły negocjacji biznesowych Charakteryzuje podstawowe potrzeby klientów | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Czas trwania warsztatu to 1 dni szkoleniowe.
Usługa realizowana jest w godzinach dydaktycznych.
Usługa trwa:
- 10 h dydaktycznych x 45 minut
- 45 minut przerwy
- 2 x 10 min test wiedzy- walidacja
Przerwy nie są wliczone są w czas trwania usługi.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
PROGRAM SZKOLENIA
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
PRETEST
MODUŁ 1 :
KOMUNIKACJA W NEGOCJACJACH
- znaczenie stylu komunikacyjnego
- budowanie asertywnej postawy w komunikacji negocjatora
- aktywne słuchanie w procesie negocjacji
MODUŁ 2 :
PRZYGOTOWANIE DO NEGOCJACJI I STRATEGIA
- planowanie w negocjacjach
- parametry negocjacji i ustalanie celów
- BATNA – najlepsza alternatywa negocjowanego porozumienia
- silne i słabe strony partnerów negocjacji
- identyfikacja interesów i potrzeb partnera negocjacyjnego
- odróżnienie stanowisk od interesów negocjacyjnych – u obu stron negocjacji
- pytania – tajna broń negocjatora.
MODUŁ 3 :
PROWADZENIE SKUTECZNYCH NEGOCJACJI
- techniki i taktyki negocjacyjne – poznanie technik i obrona przed nimi
- dopasowanie technik i taktyk do danej fazy w procesie negocjacji
- pat, impas i zastój – strategie przełamywania oporu w negocjacjach
- efektywne finalizowanie procesu negocjacji
- skuteczne radzenie sobie w trudnych sytuacjach negocjacyjnych
- obrona ceny
- finalizacja transakcji
MODUŁ 4 :
TRENING NEGOCJACJI W PRAKTYCE - ćwiczenia
PODSUMOWANIE I EWALUACJA SZKOLENIA
POSTTEST
Na koniec szkolenia odbędzie się test teoretyczny sprawdzający wiedzę z zakresu nabytych kompetencji.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 9 WALIDACJA - PRETEST - test online | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 09-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:50 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 9 KOMUNIKACJA W NEGOCJACJACH | Prowadzący Piotr Babiński | Data realizacji zajęć 09-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 9 Przerwa | Prowadzący Piotr Babiński | Data realizacji zajęć 09-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 11:25 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 9 PRZYGOTOWANIE DO NEGOCJACJI I STRATEGIA | Prowadzący Piotr Babiński | Data realizacji zajęć 09-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:25 | Godzina zakończenia 13:40 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 9 Przerwa | Prowadzący Piotr Babiński | Data realizacji zajęć 09-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:40 | Godzina zakończenia 14:05 | Liczba godzin 00:25 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 9 PROWADZENIE SKUTECZNYCH NEGOCJACJI | Prowadzący Piotr Babiński | Data realizacji zajęć 09-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:05 | Godzina zakończenia 15:35 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 9 Przerwa | Prowadzący Piotr Babiński | Data realizacji zajęć 09-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:35 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 9 RENING NEGOCJACJI W PRAKTYCE PODSUMOWANIE I EWALUACJA SZKOLENIA | Prowadzący Piotr Babiński | Data realizacji zajęć 09-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 17:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 9 WALIDACJA - POSTTEST - test online | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 09-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 17:15 | Godzina zakończenia 17:25 | Liczba godzin 00:10 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 107,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto900,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto110,70 PLN
- Koszt osobogodziny netto90,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Piotr Babiński
w firmach zagranicznych i polskich.
Umiejętności menedżerskie w zakresie nowoczesnego zarządzania
marketingowego, finansowego oraz zasobami ludzkimi doskonalił na
stażach w Institut Francais de Gestion.
Gruntowną wiedzę, kompetencje i doświadczenie biznesowe zdobywał
przez ponad 30 lat głównie na stanowiskach zarządczych, menedżerskich i
sprzedażowych w firmach zagranicznych i polskich. Od ponad 13 lat prowadzi
szkolenia biznesowe, treningi rozwojowe oraz coachingi on the job.
Ma kilkunastoletnie praktyczne doświadczenie w prowadzeniu
zaawansowanych negocjacji w branży FMCG. Przez 6lat był doradcą w
Polskiej Izbie Handlu Zagranicznego. Przez ponad 3lata
zarządzał zarządzał firmą, gdzie odpowiedzialny był za budowę selektywnej
dystrybucji towarów luksusowych. Wprowadzał na rynek polski m.in. marki
Duracell, Juvena, Martini, Johnnie Walker, Braun, Gala i Palm.
Zarządzał zespołami sprzedażowymi w wielu branżach, gdzie odpowiadał za
rekrutację, coaching, wdrażał i szkolił pracowników z zakresu technik
aktywnej sprzedaży, rozwoju kompetencji osobistych. Jest także autorem
efektywnych systemów motywacyjnych dla obszarów handlowych.
Miał przyjemność zarządzać m.in. Browarem Belgia i koncernem kawowym
Eduscho Polska.
Wykorzystując zasady, których uczy stworzył od podstaw i efektywnie
zarządzał zespołem handlowców belgijskich browarów, który osiągał
spektakularne wyniki sprzedażowe.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały szkoleniowe w wersji papierowej, teczki, notesy oraz długopisy dla każdego uczestnika. Po szkoleniu wysłany e-mail z e-bookiem tematycznym.
Informacje dodatkowe
Szkolenie odbywa się w godzinach od 09:00 - 17:15
Każdy uczestnik otrzymuje zaświadczenie ukończenia szkolenia.
Posiadamy certyfikat jakości ISO 9001:2015
Szkolenia dofinansowane są zwolnione z podatku VAT. ZWOLNIENIE Z VAT przysługuje firmom, gdy: * jest w całości finansowane ze środków publicznych w myśl ustawy o finansach publicznych. Zgodnie z treścią art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c ustawy o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2017 r. poz. 1221 ze zm.) powyższa usługa szkoleniowa może zostać zwolniona z naliczenia podatku VAT.
** jest w co najmniej 70% finansowane ze środków publicznych , zgodnie z § 3 ust. 1 pkt 14 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r.w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (Dz. U. z 2015 r. poz. 736 ze zm.)
FIRMY/ OSOBY NIE KORZYSTAJĄCE Z DOFINANSOWANIA OBJĘTE SĄ STAWKĄ VAT 23 %