AKADEMIA MANAGERA - Budowa zespołu, delegowanie zadań i uprawnień
AKADEMIA MANAGERA - Budowa zespołu, delegowanie zadań i uprawnień
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
- dla firm, które doświadczyły okresowych trudności
- dla managerów ukierunkowanych na radzenie sobie z trudnymi sytuacjami takimi jak utrata kluczowych pracowników, spadek sprzedaży towarów i usług, zmiany technologiczne
- dla nowo mianowanych menadżerów
- dla osób z krótkim stażem w nowej roli menadżera
- dla osób przygotowywanych do awansu na stanowisko menadżerskie
- Minimalna liczba uczestników12
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji17-07-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi12
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem edukacyjnym szkolenia jest rozwój umiejętności managerskich niezbędnych do skutecznego zarządzania zespołem oraz budowania efektywnej współpracy w organizacji, a także wyposażenie managerów w umiejętności komunikacyjne, asertywności oraz skutecznego przekazywania feedbacku, co umożliwi im budowanie zaufania i wspieranie rozwoju pracowników.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Umiejętnie buduje i efektywnie zarządza zespołem. | Kryteria weryfikacji Opracowanie testu, który oceni zrozumienie i umiejętność zastosowania wiedzy zdobytej podczas szkolenia. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Poprawia komunikację i relacje wewnątrz zespołu. | Kryteria weryfikacji Opracowanie testu, który oceni zrozumienie i umiejętność zastosowania wiedzy zdobytej podczas szkolenia. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Rozwija umiejętności delegowania zadań i odpowiedzialności. | Kryteria weryfikacji Opracowanie testu, który oceni zrozumienie i umiejętność zastosowania wiedzy zdobytej podczas szkolenia. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Posługuje się technikami skutecznego przekazywania feedbacku. | Kryteria weryfikacji Opracowanie testu, który oceni zrozumienie i umiejętność zastosowania wiedzy zdobytej podczas szkolenia. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Zwiększa asertywność w relacjach z pracownikami. | Kryteria weryfikacji Opracowanie testu, który oceni zrozumienie i umiejętność zastosowania wiedzy zdobytej podczas szkolenia. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Umiejętnie ocenia efektywność pracy zespołu i podejmowania działań naprawczych. | Kryteria weryfikacji Opracowanie testu, który oceni zrozumienie i umiejętność zastosowania wiedzy zdobytej podczas szkolenia. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
AKADEMIA MANAGERA - Budowa zespołu, delegowanie zadań i uprawnień
Dzień 1:
- WPROWADZENIE DO TEMATYKI PROCESU BUDOWANIA I WSPIERANIA ZESPOŁÓW
- Zasady budowania relacji ze współpracownikami (w zespole)
- Podstawowe koncepcje na temat potrzeb człowieka (pracownika)
- Fazy tworzenia zespołów w organizacji. Metody identyfikacji potrzeb członków zespołu
2. TRZY WYMIARY BUDOWANIA I ROZWOJU ZESPOŁÓW WOKÓŁ WARTOŚCI, CELÓW ORAZ LIDERA
- Podstawowe zasady tworzenia zespołów w oparciu o indywidualną hierarchię wartości (w zespole) - jak wykorzystywać normy i wartości w tworzeniu i rozwijaniu zespołu?
- Podstawowe zasady tworzenia zespołów w oparciu o cele - jak wykorzystywać cele strategiczne i operacyjne w firmie w procesie tworzenia i rozwijania zespołu?
- Podstawowe zasady tworzenia zespołów w oparciu o charyzmę lidera/menadżera - jak wykorzystywać wizje i charyzmę w tworzeniu i rozwijaniu zespołu?
3. PODSTAWY BUDOWANIA WIZERUNKU LIDERA ZESPOŁU
- Atrybuty i cechy lidera a wizerunek
- Jak wykorzystywać i wzmacniać swój wizerunek w procesie wspierania zespołu oraz rozwijania relacji?Postrzeganie lidera przez zespół
- Podstawy zachowania spójności i wiarygodności lidera zespołu oraz tworzenia dobrej atmosfery w zespole.
4. ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW W ZESPOLE ORAZ TRUDNE SYTUACJE W ZESPOLE (M.IN. SILNA PRESJA NA WYNIKI W ZESPOLE, TOKSYCZNY LIDER, STRES, TRUDNOŚCI KOMUNIKACYJNE W ZESPOLE)
5. MIĘKKIE ASPEKTY WSPIERANIA ROZWOJU ZESPOŁU W FIRMIE (ZAUFANIE, ATMOSFERA, SZACUNEK)
6. MIERNIKI JAKOŚCI PRACY ZESPOŁU W FIRMIE – WG JAKICH PARAMETRÓW LUB SCHEMATÓW OCENIĆ
EFEKTYWNY ZESPÓŁ, PO CZYM POZNAĆ, ŻE DOBRZE PRACUJE
Dzień 2:
1. WPROWADZENIE DO PROCESU DELEGOWANIA I UPRAWNIEŃ PRACOWNIKOM
- Czym jest proces delegowania, na czym polega
- Czynniki mające znaczenie dla złożoności i trudności zadań w przedsiębiorstwie
- System delegowania zadań i uprawnień – od strony praktycznej
2. ZNACZENIE PROCESU DELEGOWANIA UPRAWNIEŃ DLA PROCESU ZARZĄDZANIA I KOMUNIKACJI PRACOWNIKAMI
- Główne style zarządzania a proces delegowania zadań
- 8 głównych zasad twardego delegowania zadań
- Metody identyfikacji zasobów indywidualnych i organizacyjnych potrzebnych do realizacji zadań
3. NARZĘDZIA DO OCENY ZŁOŻONOŚCI I STOPNIA TRUDNOŚCI/ DELEGOWANIA ZADAŃ
- Komunikacja z pracownikami, a efektywność wykonywania zadań przez pracowników
- Jednominutowa pochwała przy ocenie procesu delegowania zadań
- Jednominutowa reprymenda przy ocenie procesu delegowania zadań
4. PODSUMOWANIE I ZAKOŃCZENIE SZKOLENIA.
5. WALIDACJA
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 16 WPROWADZENIE DO TEMATYKI PROCESU BUDOWANIA I WSPIERANIA ZESPOŁÓW | Prowadzący Magdalena Guillet | Data realizacji zajęć 18-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 16 I przerwa kawowa | Prowadzący Magdalena Guillet | Data realizacji zajęć 18-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 16 TRZY WYMIARY BUDOWANIA I ROZWOJU ZESPOŁÓW WOKÓŁ WARTOŚCI, CELÓW ORAZ LIDERA | Prowadzący Magdalena Guillet | Data realizacji zajęć 18-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 16 Przerwa na lunch | Prowadzący Magdalena Guillet | Data realizacji zajęć 18-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 16 PODSTAWY BUDOWANIA WIZERUNKU LIDERA ZESPOŁU | Prowadzący Magdalena Guillet | Data realizacji zajęć 18-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 16 II przerwa kawowa | Prowadzący Magdalena Guillet | Data realizacji zajęć 18-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 16 ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW W ZESPOLE ORAZ TRUDNE SYTUACJE W ZESPOLE | Prowadzący Magdalena Guillet | Data realizacji zajęć 18-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 16 MIĘKKIE ASPEKTY WSPIERANIA ROZWOJU ZESPOŁU I MIERNIKI JAKOŚCI PRACY ZESPOŁU | Prowadzący Magdalena Guillet | Data realizacji zajęć 18-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 16 WPROWADZENIE DO PROCESU DELEGOWANIA I UPRAWNIEŃ PRACOWNIKOM | Prowadzący Magdalena Guillet | Data realizacji zajęć 19-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 16 I przerwa kawowa | Prowadzący Magdalena Guillet | Data realizacji zajęć 19-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 16 ZNACZENIE PROCESU DELEGOWANIA UPRAWNIEŃ DLA PROCESU ZARZĄDZANIA I KOMUNIKACJI PRACOWNIKAMI | Prowadzący Magdalena Guillet | Data realizacji zajęć 19-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 16 Przerwa na lunch | Prowadzący Magdalena Guillet | Data realizacji zajęć 19-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 16 NARZĘDZIA DO OCENY ZŁOŻONOŚCI I STOPNIA TRUDNOŚCI/ DELEGOWANIA ZADAŃ | Prowadzący Magdalena Guillet | Data realizacji zajęć 19-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 16 II przerwa kawowa | Prowadzący Magdalena Guillet | Data realizacji zajęć 19-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 16 PODSUMOWANIE I ZAKOŃCZENIE SZKOLENIA | Prowadzący Magdalena Guillet | Data realizacji zajęć 19-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 16 WALIDACJA | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 19-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 040,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 040,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto170,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto170,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Magdalena Guillet
Wieloletni konsultant zarządzania, coach i trener z szesnastoletnim doświadczeniem w prowadzeniu projektów doradczych i szkoleniowych. W swojej karierze zawodowej była naukowcem w CNRS w Paryżu, dyrektorem personalnym Carrefour Polska od jego wejścia na rynek polski do 3 tys. pracowników, prowadziła francuską firmę pracy czasowej Ecco, rekrutowała oraz doradzała pracownikom w rozwoju ich kariery zawodowej, przez 10 lat była prezesem filii polskiej międzynarodowej firmy doradczo szkoleniowej Cegos oraz partnerem zarządzającym Cegos SA Francja gdzie prowadziła międzynarodowe projekty doradcze dotyczące m.in. restrukturyzacji zatrudnienia oraz projekty rekrutacyjne.
Z wykształcenia filolog polski i teatrolog. Dyplomowany międzynarodowy trener zarządzania (roczny kurs w Paryżu Cegos SA. 2002) oraz mediator w organizacji (Trop, roczna szkoła mediatorów 2013).
Dla sektora bankowego prowadziła m.in. cykl szkoleń z zakresu „Integracja nowego pracownika”, „Ścieżki rozwoju pracownika”, „Rekrutacja i selekcja”, „Zarządzanie i motywowanie”, „Przeprowadzanie pracowników przez zmiany”. Przeprowadziła też w ramach Development Center dla Alior Banku 220 wywiadów behawioralnych z kierownikami agencji, regionów i dyrektorami sprawdzających 5 k
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Wszystkie materiały takie jak długopisy, notatniki i skrypty, zostaną przekazane uczestnikom na szkoleniu.
Po zakończonym szkoleniu uczestnicy otrzymują zaświadczenia - certyfikaty uczestnictwa z wykazem efektów uczenia się oraz stopniem ich osiągnięcia.
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uczestnictwa jest kontakt z organizatorem, przesłanie formularza zgłoszeniowego/umowy oraz potwierdzenie możliwości wzięcia udziału w szkoleniu przez organizatora. Organizator zastrzega sobie możliwość zmiany terminów szkoleń.
Informacje dodatkowe
Wymagane min. 80% obecności.
W trakcie szkolenia przewidziano 2 przerwy kawowe (każda po 15 min) i przerwę na lunch (30 min) każdego dnia.
Usługa jest zwolniona z Vat w przypadku, gdy finansowanie jest w co najmniej 70% ze środków publicznych. Podstawa prawna: „§ 3 ust. 1 pkt 14 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień na podstawie art. 82 ust 3 ustawy z dnia 11 marca 2004. o podatku od towarów i usług(Dz.U.2022.0.931 t.j.).”
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami