Akademia Menadżera Sprzedaży - studia podyplomowe online
Akademia Menadżera Sprzedaży - studia podyplomowe online
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnych
- Grupa docelowa usługi
Studia adresowane są przede wszystkim do: specjalistów ds. sprzedaży, pracowników działów marketingu i sprzedaży, osób zajmujących się tworzeniem i realizacją strategii sprzedaży, menedżerów sprzedaży, dyrektorów handlowych, opiekunów klienta, przedstawicieli handlowych, doradców handlowych, team liderów, właścicieli firm handlowych, właścicieli firm produkcyjnych, właścicieli firm usługowych.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników30
- Data zakończenia rekrutacji12-10-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi180
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieństudia podyplomowe
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem studiów jest profesjonalne przygotowanie do roli menedżera sprzedaży w firmie. Uczestnicy poznają metody i techniki organizowania i zarządzania sprzedażą, narzędzia kształtowania i wpływania na relację z klientem i otoczeniem. Zostaną zapoznani także z różnorodnymi technikami i sposobami postępowania z trudnym klientem.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się W zakresie wiedzy:Absolwenci będą posiadali wiedzę na temat struktury i funkcjonowania rynku oraz uwarunkowań sprzedaży, co umożliwia zrozumienie kontekstu biznesowego. Zdobędą wiedzę na temat nowoczesnych trendów w sprzedaży, takich jak Sprzedaż 3.0 i Marketing 3.0, co pozwala na adaptację do zmieniających się warunków rynkowych. Zrozumieją strategię sprzedażową w XX i XXI wieku, co umożliwia analizę i wybór odpowiednich metod sprzedażowych. | Kryteria weryfikacji egzamin po zakończeniu semestru | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się W zakresie umiejętności:Absolwenci będą potrafili posługiwać się efektywnymi technikami sprzedaży, takimi jak SPIN Selling czy Challenger Sale, co przyczynia się do skuteczniejszych interakcji z klientami. Budować i zarządzać zespołem sprzedażowym, włączając w to rekrutację, motywowanie oraz ocenę pracowników, co prowadzi do efektywnego działania zespołu. Tworzyć i realizować strategię sprzedaży, co umożliwia osiągnięcie krótko- i długoterminowych celów sprzedażowych firmy. | Kryteria weryfikacji egzamin po zakończeniu semestru | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się W zakresie kompetencji społecznych:Absolwent rozwinie umiejętności komunikacji w sprzedaży, co sprzyja budowaniu pozytywnych relacji z klientami. Zdobędzie wiedzę na temat neuronauki i jej roli w sprzedaży, co pomaga w lepszym zrozumieniu zachowań klientów oraz motywacji sprzedażowej.Absolwent zdobędzie wiedzę na temat doskonalenia umiejętności negocjacyjnych, co pozwala na skuteczne prowadzenie negocjacji handlowych i rozwiązywanie konfliktów. | Kryteria weryfikacji egzamin po zakończeniu semestru | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Lp. |
Nazwa przedmiotu |
Liczba godzin zajęć teoretycznych |
Liczba godzin zajęć praktycznych |
Liczba punktów ECTS |
1. |
Nowoczesne trendy w sprzedaży |
9 |
9 |
3 |
2. |
Efektywne techniki sprzedaży |
- |
18 |
4 |
3. |
Zarządzanie zespołem sprzedawców/handlowców |
9 |
9 |
3 |
4. |
Organizacja sprzedaży |
9 |
9 |
3 |
5. |
Stymulacja sprzedaży na niestabilnym rynku |
- |
18 |
3 |
6. |
Efektywne zarządzanie klientami oraz zarządzanie coachingowe zespołem |
- |
18 |
3 |
7. |
Rola neuronauki w procesie sprzedażowym |
9 |
9 |
3 |
8. |
Prezentowanie oferty handlowej – wystąpienia publiczne |
- |
18 |
4 |
9. |
Negocjacje podnoszące efektywność sprzedaży |
9 |
9 |
3 |
10. |
Identyfikacja okazji rynkowych oraz kreowanie nowych produktów z punktu widzenia pracownika sprzedaży |
9 |
9 |
3 |
Razem: |
54 |
126 |
32 |
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 000,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 000,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto27,78 PLN
- Koszt osobogodziny netto27,78 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Jakub Lewandowski
dr Tomasz Grzelak
Wojciech Ożga
Cyprian Jędrkowiak
i budowanie motywacji pozafinansowej oraz efektywności osobistej, rozwiązywania konfliktów, zarządzania zmianą, zwiększania efektywności biznesowej i osobistej.
Bartłomiej Kloch
Ma ponad 20 letnie doświadczenie w zarządzaniu, sprzedaży, motywowaniu ludzi. Licencjonowany konsultant badania odporności psychicznej. Posiada licencję do korzystania z testu psychometrycznego MTQ48, który jest pierwszym uznanym na świecie narzędziem do mierzenia odporności psychicznej. Wykładowca na studiach podyplomowych „Akademia Menadżera
Sprzedaży”, realizowanego w Akademii WSB w Dąbrowie Górniczej w partnerstwie z PASJA GDT.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymują materiały z wytypowanych zajęć po ich realizacji.
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uczestnictwa w usłudze jest dokonanie wpłaty opłaty wpisowej w kwocie 300 zł, która jest dodatkową opłatą poza kosztem wskazanym w usłudze.
Ukończone studia I lub II stopnia.
Uczestnik zobowiązany jest do przystąpienia do egzaminów semestralnych i uzyskania oceny pozytywnej.
Organizator studiów zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w programie studiów.
Informacje dodatkowe
Uczestnicy otrzymują materiały z wytypowanych zajęć po ich realizacji.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Usługa realizowana zdalnie poprzez platformy ClickMeeting oraz Zoom
Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika lub inne urządzenie do zdalnej komunikacji: •Komputer stacjonarny/laptop z dostępem do Internetu
•Sprawny mikrofon i kamera internetowa (lub zintegrowane z laptopem)
Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik: download 8 mb/s, upload 8 mb/s, ping 15 ms
Niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów: Zalecamy wykorzystanie aktualnej wersji przeglądarki CHROME (zarówno na komputerach z systemem operacyjnym Windows jak i Apple
Okres ważności linku umożliwiającego uczestnictwo w spotkaniu on-line: 7,5 h