PROFESJONALNE TECHNIKI SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA CUSTOMER EXPERIENCE
Możliwość dofinansowania
PROFESJONALNE TECHNIKI SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA CUSTOMER EXPERIENCE
Numer usługi 2024/05/09/162987/2145643
7 000,00 PLN
brutto
7 000,00 PLNnetto
194,44 PLNbrutto/h
194,44 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Usługa jest dedykowane osobom pracującym w obszarze sprzedaży i zawodowo zajmującym się nawiązywaniem relacji z klientami. Adresowane jest do właścicieli firm z działem handlowym, przedstawicieli handlowych, menedżerów sprzedaży, specjalistów ds. obsługi klienta oraz wszystkich pracowników zaangażowanych w proces sprzedaży.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji16-08-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi36
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat ICVC - SURE (Standard Usług Rozwojowych w Edukacji): Norma zarządzania jakością w zakresie świadczenia usług rozwojowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Cel edukacyjny usługi to umożliwienie uczestnikom wykorzystania różnorodnych technik komunikacji z modelu Customer Experience w praktyce, w celu skutecznego budowania relacji z klientami oraz osiągania zamierzonych celów handlowych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Potrafi „zahaczyć” Klienta używając techniki „Hak na Uwagę” | Kryteria weryfikacji Zna format „Hak na Uwagę” | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Potrafi umiejętnie badać potrzeby klienta używając pytań konsultacyjnych | Kryteria weryfikacji Zna rodzaje pytań konsultacyjnych | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Potrafi przedstawiać produkty i usługi językiem korzyści | Kryteria weryfikacji Zna format PCK | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Potrafi skutecznie zamykać rozmowę sprzedażową i radzić sobie z obiekcjami klienta | Kryteria weryfikacji Zna format rozmowy dotyczącej zastrzeżeń FOZ | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Potrafi poradzić sobie z różnymi rodzajami obiekcji | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Potrafi rozpoznać typy osobowości Klientów | Kryteria weryfikacji Potrafi rozpoznać typy osobowości Klientów | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji
Program
Program
Sprzedaż i obsługa Klienta - Customer Experience - wprowadzenie
- Dlaczego klienci chcą rozmawiać, współpracować ze mną, kupują ode mnie? Model AIDA
- Analiza klienta – przygotowanie do rozmowy
- historia współpracy z klientem
- wyznaczenie celu SMART na rozmowę z klientem
- Siatka wartości – analiza klienta
- jak mogę być postrzegany przez moich klientów? (Gość, Przyjaciel, Dostawca, Doradca)
- wartości relacji (sympatia, rozumienie potrzeb, wiedza rynkowa, edukacja etc.)
- wartości biznesowe (identyfikowanie problemów, ceny, serwis, jakość usług etc.)
- Jak jestem postrzegany u tych samych klientów? Jakie atuty, rozwiązania jestem w stanie dostarczyć, żeby stworzyć wartość dodaną Klientowi? – wypracowanie konkretnych działań/usług do cross/up sellingu
Komunikacja w modelu „Customer Experience”
- Ćwiczenie „Prototyp” + omówienie
- Czym jest Komunikacja w modelu „Customer Experience”?
- Aktywne słuchanie- 4 poziomy słuchania, Parafraza,- ćwiczenia w parach
- Otwarcie rozmowy zgodnie z Customer Experience – technika „Hak na uwagę” – omówienie + ćwiczenie indywidulane „Hak na uwagę” +prezentacja
Sprzedaż i obsługa Klienta - Rozmowa sondująco-kreująca
- Jakie informacje i w jaki sposób pozyskiwać, aby zweryfikować potencjał Partnera? - dyskusja moderowana
- Ćwiczenie – sondowanie potrzeb, scenka bez przygotowania (jeden uczestnik wchodzi w rolę Klienta, drugi w rolę PH) + omówienie
- Bank pytań otwartych do sondowania potencjału i potrzeb - ćwiczenie
- Metoda Sondowania-Kreowania Potencjału i Potrzeb, truizmy, lejek truizmów – mini wykład trenerski
- Przygotowanie truizmów do kreowania potrzeb - ćwiczenie bank truizmów pod aktualne sytuacje biznesowe
- Warsztaty – sondowanie /kreowanie potrzeb- Każdy uczestnik odgrywa scenkę z sondowania/kreowania potencjału i potrzeb + feedback od obserwujących uczestników i trenera
Sprzedaż i obsługa Klienta - Rozmowa prezentująca
- Zasada PCK (Potrzeba-Cecha-Korzyść), czyli dwa światy w sprzedaży – prezentacja trenerska
- Ćwiczenie- każdy uczestnik wypracowuje PCK dla wybranego rozwiązania -indywidualne prezentacje na forum każdego uczestnika + omówienie trenerskie
- Typologia osobowości - dostosowania komunikacyjne podczas prezentacji rozwiązania/oferty. O czym i jak komunikować do różnych typów osobowości klientów (uczestnicy jako pre work otrzymają testy do wypełnienia, podczas warsztatu odczytają swoje profile)
Warsztat obchodzenia obiekcji (FOZ)
- Bank zastrzeżeń („czarna skrzynka” – „stereotypy”, które funkcjonują u klienta) – ustalenie listy najczęściej powtarzających się zastrzeżeń
- Klasyfikacja obiekcji – pogrupowanie wspólnie z uczestnikami wypisanych wcześniej obiekcji
- Prezentacja Formatu Obchodzenia Zastrzeżeń (FOZ)
- Ćwiczenia w parach: stosowanie FOZ - scenki + omówienie
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 4
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 4 Realizacja zajęć szkoleniowych | Prowadzący Tomasz Pilarski | Data realizacji zajęć 21-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 4 Realizacja zajęć szkoleniowych | Prowadzący Tomasz Pilarski | Data realizacji zajęć 22-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 4 Realizacja zajęć szkoleniowych | Prowadzący Tomasz Pilarski | Data realizacji zajęć 16-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 4 Realizacja zajęć szkoleniowych | Prowadzący Tomasz Pilarski | Data realizacji zajęć 17-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 09:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt usługi brutto7 000,00 PLN
- Koszt usługi netto7 000,00 PLN
- Koszt godziny brutto194,44 PLN
- Koszt godziny netto194,44 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 1
1 z 1
Tomasz Pilarski
Menedżer sprzedaży z ponad 25-cio letnim doświadczeniem zdobytym w renomowanych, międzynarodowych firmach branży FMCG, budowlanej, finansowo – ubezpieczeniowej oraz zarządzający własnymi klubami sportowymi. Skuteczny w zarządzaniu procesami funkcjonującymi w dużych koncernach międzynarodowych, jak i lokalnych firmach handlowo – usługowych.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymają dodatkowe materiały szkoleniowe w postaci skryptu.
Adres
Adres
Jelcz-Laskowice
Jelcz-Laskowice
woj. dolnośląskie
Kontakt
Kontakt
Tomasz Pilarski
E-mail
tpilarski@vinson.pl
Telefon
(+48) 662 996 254