Google Ads – szkolenie marketingowe dla firm
Możliwość dofinansowania
Google Ads – szkolenie marketingowe dla firm
Numer usługi 2024/05/09/115852/2145411
2 927,40 PLN
brutto
2 380,00 PLNnetto
182,96 PLNbrutto/h
148,75 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Pracownicy działów PR i marketingu, właściciele firm, prezesi, managerowie średniego oraz wyższego szczebla, dyrektorzy
marketingu i sprzedaży, szkoleń , social media specjaliści, performance specjaliści - Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników7
- Data zakończenia rekrutacji03-07-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Przygotowanie uczestników do skutecznego do skutecznego planowania, uruchamiania i optymalizacji kampanii reklamowych w Google Ads poprzez zdobycie głębokiej wiedzy na temat różnych typów kampanii, narzędzi reklamowych i strategii targetowania, a także umiejętności praktycznych w obszarze konfiguracji konta, tworzenia reklam i analizy efektywności.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wiedza: Rozumie platformę Google Ads | Kryteria weryfikacji Wyjaśnia główne funkcje i narzędzia platformy Google Ads oraz ich znaczenie dla prowadzenia kampanii reklamowych online. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Umiejętności: Analizuje efektywność reklam | Kryteria weryfikacji Interpretować statystyki reklam w Google Ads oraz wykorzystywać je do podejmowania decyzji o optymalizacji kampanii. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Kompetencje Społeczne: Wykazuje samodzielność i inicjatywę w działaniu | Kryteria weryfikacji Podejmuje inicjatywę w poszukiwaniu dodatkowych materiałów i źródeł informacji dotyczących Google Ads oraz wykazuje się samodzielnością w rozwiązywaniu zadań praktycznych. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
Tak, zawiera
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
Tak, zawiera
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
Tak, zawiera
Program
Program
Dział 1: Podstawy Google Ads
-
Skuteczna reklama w Google Ads
- Omówienie znaczenia efektywnej reklamy w kontekście Google Ads.
- Analiza równowagi między ceną reklamy a jej dopasowaniem do odbiorcy.
-
Koszt reklamy w Google Ads
- Wyjaśnienie algorytmów ustalających cenę reklamy.
- Przykłady czynników wpływających na koszt reklamy, takich jak konkurencja, jakość reklam, wskaźniki jakości.
-
Schemat lejka reklamowego
- Omówienie roli lejka reklamowego w planowaniu strategii reklamowej.
- Przygotowanie infrastruktury przed rozpoczęciem kampanii, w tym strony docelowej, śledzenia konwersji itp.
-
Firmowe konto reklamowe
- Tworzenie i konfiguracja firmowego konta reklamowego w Google Ads.
- Omówienie różnych typów kont reklamowych i ich funkcji.
-
Podstawy tworzenia reklam
- Omówienie podstawowych opcji tworzenia reklam tekstowych, graficznych i reklam produktowych.
- Przykłady chwytliwych nagłówków reklamowych i strategii kreacji reklam.
-
Kampania Produktowa
- Wyjaśnienie struktury i celów kampanii produktowych.
- Praktyczne wskazówki dotyczące tworzenia produktowych grup reklamowych i reklam.
Dział 2: Zaawansowane Strategie Google Ads
-
Kampania w sieci wyszukiwania
- Tworzenie kampanii w sieci wyszukiwania, wybór odpowiednich słów kluczowych i strategii licytacji.
- Analiza efektywności kampanii w sieci wyszukiwania i optymalizacja kosztów.
-
Kampania w GDN (Google Display Network)
- Omówienie kampanii w Google Display Network (GDN) i ich różnorodnych formatów.
- Strategie dotarcia do szerokiej grupy odbiorców poprzez reklamy graficzne, video, tekstowe itp.
-
Struktura kampanii Google Ads
- Praktyczne wskazówki dotyczące budowy skutecznej struktury kampanii, grup reklamowych i reklam.
- Omówienie różnych rodzajów kampanii, takich jak kampanie brandowe, remarketingowe, konwersyjne itp.
-
Planowanie budżetu
- Wybór odpowiedniego modelu rozliczeniowego (CPC, CPM, CPA) i zarządzanie budżetem kampanii.
- Praktyczne wskazówki dotyczące wydatkowania dziennej kwoty budżetu oraz budżetu całkowitego.
-
Dobór grupy docelowej
- Segmentacja grup docelowych na podstawie zainteresowań, zachowań, demografii i innych czynników.
- Przykłady efektywnego targetowania i personalizacji reklam.
-
Optymalizacja kampanii
- Analiza statystyk reklam (CTR, CPC, konwersje itp.) i wykorzystanie ich do optymalizacji kampanii.
- Tworzenie wykluczeń, eliminowanie słabo działających reklam, testowanie różnych strategii.
-
Google Ads w Google Analytics 4
- Integracja Google Ads z Google Analytics 4 i wykorzystanie danych analitycznych do lepszego zrozumienia zachowań użytkowników i efektywności kampanii.
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 14
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 14 Skuteczna reklama w Google Ads | Prowadzący Joanna Kropisz-Reguła | Data realizacji zajęć 04-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 14 Koszt reklamy w Google Ads | Prowadzący Joanna Kropisz-Reguła | Data realizacji zajęć 04-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 14 Schemat lejka reklamowego | Prowadzący Joanna Kropisz-Reguła | Data realizacji zajęć 04-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 14 Firmowe konto reklamowe | Prowadzący Joanna Kropisz-Reguła | Data realizacji zajęć 04-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 14 Podstawy tworzenia reklam | Prowadzący Joanna Kropisz-Reguła | Data realizacji zajęć 04-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 14 Kampania Produktowa | Prowadzący Joanna Kropisz-Reguła | Data realizacji zajęć 04-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 14 Kampania w sieci wyszukiwania | Prowadzący Joanna Kropisz-Reguła | Data realizacji zajęć 05-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 14 Kampania w GDN (Google Display Network) | Prowadzący Joanna Kropisz-Reguła | Data realizacji zajęć 05-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 14 Struktura kampanii Google Ads | Prowadzący Joanna Kropisz-Reguła | Data realizacji zajęć 05-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 14 Planowanie budżetu | Prowadzący Joanna Kropisz-Reguła | Data realizacji zajęć 05-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 14 Dobór grupy docelowej | Prowadzący Joanna Kropisz-Reguła | Data realizacji zajęć 05-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 14 Optymalizacja kampanii | Prowadzący Joanna Kropisz-Reguła | Data realizacji zajęć 05-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 14 Google Ads w Google Analytics 4 | Prowadzący Joanna Kropisz-Reguła | Data realizacji zajęć 05-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 16:45 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 14 Walidacja | Prowadzący Joanna Kropisz-Reguła | Data realizacji zajęć 05-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:45 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt usługi brutto2 927,40 PLN
- Koszt usługi netto2 380,00 PLN
- Koszt godziny brutto182,96 PLN
- Koszt godziny netto148,75 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 1
1 z 1
Joanna Kropisz-Reguła
Specjalista i Trener w Coocnut Agency. Swoje 6-letnie doświadczenie zdobyła pracując zarówno w agencji reklamowej, jak i po stronie klienta w roli Marketing Managera. Rozwijała dział marketingu w jednej z największych polskich marek e-commerce z branży fashion.
Wiedzę z zakresu mediów społecznościowych i budowania wizerunku zdobywała w Akademii Górniczo-Hutniczej i Uniwersytecie Jagiellońskim, na którym ukończyła kierunek Zarządzanie Kulturą i Mediami ze specjalizacją Zarządzanie Reklamą.
Pracowała m.in. dla: Skin79, Guess What, Browar Revolta, OWASP, SF BCC czy Pupil Foods. Przeprowadziła liczne szkolenia i doradztwa dla klientów indywidualnych oraz wielu marek. Występowała także w roli prelegenta na wielu wydarzeniach branżowych, m.in. takich jak Social Media Week.
Wiedzę z zakresu mediów społecznościowych i budowania wizerunku zdobywała w Akademii Górniczo-Hutniczej i Uniwersytecie Jagiellońskim, na którym ukończyła kierunek Zarządzanie Kulturą i Mediami ze specjalizacją Zarządzanie Reklamą.
Pracowała m.in. dla: Skin79, Guess What, Browar Revolta, OWASP, SF BCC czy Pupil Foods. Przeprowadziła liczne szkolenia i doradztwa dla klientów indywidualnych oraz wielu marek. Występowała także w roli prelegenta na wielu wydarzeniach branżowych, m.in. takich jak Social Media Week.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
skrypt szkoleniowy, prezentacja multimedialna
Adres
Adres
ul. dr. Bieleckiego 8
38-480 Rymanów
woj. podkarpackie
Kontakt
Kontakt
Dawid Czechowicz
E-mail
d.czechowicz@coconutagency.pl
Telefon
(+48) 505 504 478