Sztuka montażu filmowego - Masterclass // Davinci Resolve //
Możliwość dofinansowania
Sztuka montażu filmowego - Masterclass // Davinci Resolve //
Numer usługi 2024/05/09/46441/2145284
3 075,00 PLN
brutto
2 500,00 PLNnetto
128,13 PLNbrutto/h
104,17 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaTechniczne / Pozostałe techniczne
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie jest dla osób, które chcą od podstaw nauczyć się montować filmy.
- Jednoosobowych działalności gospodarczych
- Przedsiębiorstw, korporacji i dużych firm - prezesów i właścicieli
- Projektanci graficzni
- Pasjonatów rysowania
- Zespołów sprzedażowych i marketingowych - projekt managerów
- Wyspecjalizowanych działów w obrębie danej firmy - specjalistów ds. marketingu, reklamy, przygotowania materiałów do druku, grafików
- Instytucji i organizacji pozarządowych (NGO), fundacji, non-profit, spółdzielni, podmiotów społecznych
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji12-06-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi24
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje Absolwenta do pracy z programem do profesjonalnego montażu filmów. Szkolenie to nie tylko techniczne spojrzenie na montaż video, ale przede wszystkim nauka sztuki montażu.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Efekty uczenia się w obszarze wiedzy:Absolwent: wie jaką rolę pełniscenariusz w procesie montażu wie jak przygotować projekt i materiały do montażu dużych form filmowych Zna różne podele przepływu pracy Wie jak ważną rolę pełni muzyka w filmie Zna zakres działań montażowych Zna techniki wady i zalety pracy zdalnej montażysty Zna wyzwania, trendy we współczesnym świecie postprodukcji filmowej | Kryteria weryfikacji Efekty uczenia się zostaną zweryfikowane na podstawie wywiadu swobodnego. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Umiejętności:potrafi nawiązać współpracę relacji montażysta-reżyser potrafi stworzyć klimat montażowo dźwiękowy potrafi współpracować z kompozytorem potrafi stworzyć analizę filmową potrafi delegować zadania dla vfx, dźwięk, kolor) | Kryteria weryfikacji Efekty uczenia się zostaną zweryfikowane na podstawie wywiadu swobodnego. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Kompetencji społecznych• Ma umiejętność samokształcenia się. Rozumie potrzebę i zna możliwości ciągłego dokształcania się, podnoszenia kompetencji zawodowych, osobistych i społecznych. • Poszukuje różnych perspektyw tematu nad którym pracuje. • Tworzy projekty zrozumiałe dla odbiorcy. • Potrafi pracować w zespole. • Jest odpowiedzialny za realizację celów i zadań • Zdolność planowania i konsekwentnego realizowania wspólnie z pracownikami wizji marki przedsiębiorstwa • Zdolność do wychodzenia poza schematy postępowania | Kryteria weryfikacji Efekty uczenia się zostaną zweryfikowane na podstawie wywiadu swobodnego. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
Tak
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
Tak
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
Tak
Program
Program
- workflow montażu i postprodukcji filmów dokumentalnych i fabularnych
- rola scenariusza w procesie montażu
- przygotowanie projektu i materiałów do montażu dużych form filmowych
- współpraca na linii montażysta.- reżyser
- różne modele przepływu pracy
- muzyka w filmie
- współpraca z kompozytorem
- analiza filmowa jako narzędzie pracy montażysty
- zakres działań montażowych
- delegowanie zadań dla vfx, dźwięk, kolor) oraz wynikające z tego korzyści, ale i trudności
- praca zdalna - techniki, wady i zalety
- narzędzia, wyzwania, obowiązki
- wypalenie kreatywne, brak dystansu przy montażu.
- wyzwania we współczesnym świecie postprodukcji filmowej
- zawód montażysty filmowego na wyboistym rynku audiowizualnym
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 3
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 3 Sztuka montażu - teoria i praktyka | Prowadzący Piotr Paruch | Data realizacji zajęć 13-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 3 Sztuka montażu - teoria i praktyka | Prowadzący Piotr Paruch | Data realizacji zajęć 20-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 3 Sztuka montażu - teoria i praktyka | Prowadzący Piotr Paruch | Data realizacji zajęć 27-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 075,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 500,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto128,13 PLN
- Koszt osobogodziny netto104,17 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 1
1 z 1
Piotr Paruch
Montażysta filmowy i telewizyjny. Mistrz kreacji nowej rzeczywistości ujętej w filmowym kadrze. Jego pasją jest opowiadanie historii, zwłaszcza w formie fabularnej i dokumentalnej, choć w teledyskach i reklamach też czuje się wyśmienicie. Zorganizowany i konkretny, za kulisami zwany super pipeline master! :) Pracuje dla takich dostawców jak Netflix, CANAL+, TVN, TVP, Discovery, Planete+. Montowane przez niego filmy są wyświetlane na największych festiwalach filmowych w kraju, takich jak Festiwal Filmów Fabularnych w Gdyni, czy Krakowski Festiwal Filmowy. Członek ZAPA. Doświadczenie zawodowe w postprodukcji filmowej oraz wysoka komunikatywność sprawiają, że Piotr jest genialnym współtwórcą z perspektywy pionu postprodukcyjnego, ale też cenionym wykładowcą i szkoleniowcem.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały zostaną przekazane za pomocą dysku online.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
- Dostęp do komputera
- Dostęp do stałego łącza internetowego. Łącze inernetowe: min download: 10 Mb/s, min upload: 10 Mb/s (APMG Int. zaleca korzystanie z łącza stałego)
- Zainstalowane oprogramowanie Davinci Resolve 18
- minimalne wymagania sprzętowe: Komputer PC z systemem Operacyjnym Windows 7/8.x/10 albo komputer MacBook z systemem Mac OS X 10.5 lub wyższy; Przeglądarka internetowa Google Chrome (preferowana) lub Mozilla Firefox w najnowszych wersjachKamera o rozdzielczości min 640 x 480 pix; Mikrofon, głośnik (zestaw słuchawkowy jest niedopuszczalny na egzaminie).
- Link z dostępem do spotkania on-line zostanie dostarczony w osobnej wiadomości od Organizatora min 5 dni przed szkoleniem.
Kontakt
Kontakt
Aneta Czech
E-mail
szkolenia@youngdesignacademy.edu.pl
Telefon
(+48) 570 644 777