Siła sugestii w relacjach i biznesie 2.0
Siła sugestii w relacjach i biznesie 2.0
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Negocjacje
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Właściciele firm, kierownicy, kadra menedżerska, sprzedawcy, przedstwiciele mający bezpośredni kontakt z klientem, kontrachentem bądź pracownikiem, którzy mają trudności prowadzeniu rozmów, w negocjacjach, domykaniu sprzedaży lub nie potrafią w sposób precyzyjny przedstawić oferty, porozumieć się ze stroną lub u których niewłaściwa komunikacja skutkuje niską skutecznością w osiąganiu założonego celu.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji05-06-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi36
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje do samodzielnego prowadzenia rozmów sprzedażowych, negocjacji oraz skutecznego komunikowania się z zespołem poprzez wykorzystanie technik do analizy osobowości rozmówcy oraz wykorzystanie w rozmowie określonych technik i modeli komunikacji w celu usuwania obiekcji, finalizowania sprzedaży, lub delegowania zadań.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się zna | Kryteria weryfikacji umie | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Zakres tematyczny
1. Mechanizm działania sugestii z przekazie werbalnym, budowa umysłu: jak świadomość i podświadomość oraz poziomy świadomości wpływają na komunikację
2. Funkcja krytyczna i sposoby jej omijania: wyobraźnia, pytania, emocje, metafory,
3. Parametry głosu: tempo mówienia, intonacja, barwa głosu, przerwa i cisza w komunikacji
4. Rozbijanie obiekcji klienta - technika Metamodel
5. Charakterystykaka osobowości rozmówcy - metaprogramy w komunikacji
6. Dynamika zachowań w odniesieniu do poziomów świadomości wg D.Hawkinsa
7. Wzrokowiec, słuchowiec, kinestetyk - charakterystyka i dopasowanie komunikacji
8. Technika komunikacji - Model Miltona
9. Techniki wywierania wpływu; niedostępność, efekt halo, 3x tak
10. Poziomy świadomości D. Hawkinsa w komunikacji i negocjacji
11. Finalizowanie sprzedaży i odpowiedzialność w wywieraniu wpływu
Szkolenie dedykowane jest dla osób posiadających minimum 3-miesięczne doświadczenie na stanowisku menedżera, kierownika, sprzedawcy, przestwiciela lub podobnym
Po zakończeniu teorii z danego modułu odbywają się ćwiczenia praktyczne w 2-3 osobowych grupach.
Usługa jest realizowana w godzinach zegarowych. 1 godzina usługi = 60 minut
Szkolenie realizowane na poziomie podstawowym, nie wymaga się od uczestników uprzedniego przygotowania czy znajomości podstaw tematu
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 600,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 600,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto155,56 PLN
- Koszt osobogodziny netto155,56 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Dariusz Wresiło
Twórca dedykowanych nagrań do pracy z podświadomością oraz autorskiej metody prowadzenia warsztatów polegającej na szybkiej transformacji struktur mentalnych i uwalnianiu blokad emocjonalnych.
W ciągu ostatnich 24 miesięcy ma przepracowanych powyżej 180 godzin w zakresie wywierania wpływu, sposobów pracy umysłu, technik radzenia sobie ze stresem, rozwoju osobistego, wpływu świadomości i podświadomości na rozwój i skuteczną pracę zawodową i życie osobiste.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
skrypt / karty pracy
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi