Trudne rozmowy z pracownikami
Trudne rozmowy z pracownikami
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Usługa Trudne rozmowy z pracownikami jest dedykowana osobom pracującym w obszarze komunikacji wewnętrznej związanym z procesem zmian i mających wpływ na kulturę organizacyjną. Adresowana jest do Dyrektorów, kierowników i menadżerów wyższego szczebla, którzy są odpowiedzialni za podejmowanie kluczowych decyzji dotyczących strategicznych zmian w organizacji czy też specjalistów ds. Zasobów Ludzkich (HR). Szkolenie jest odpowiednie zarówno dla osób początkujących, które chcą zdobyć solidne podstawy w zakresie skutecznej komunikacji, jak i dla doświadczonych menedżerów, którzy chcą doskonalić swoje umiejętności liderskie w rozmowach z podwładnymi.
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji28-05-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi3
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieńKursy dokształcające i szkolenia
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Przygotowanie uczestników do prowadzenia trudnych rozmów z pracownikami według przyjętej struktury w atmosferze wzajemnego szacunku. Dzięki szkoleniu nauczą się charakteryzować obszary tematyczne trudnej rozmowy, będą potrafili opisać jej przebieg i zadawać pytania pozwalające na zrozumienie konkretnej sytuacja, a co za tym idzie proponować skuteczne rozwiązania. Uczestnicy zdobędą umiejętności niezbędne do efektywnej komunikacji zarówno w kontekście zawodowym, jak i osobistym.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Zrozumienie istoty trudnych rozmów w organizacji oraz identyfikacja różnorodnych sytuacji, w których mogą wystąpić. | Kryteria weryfikacji Uczestnik będzie potrafił zidentyfikować sytuacje trudne w organizacji i proponować gotowe rozwiązania. Będzie również posiadał zdolność do wykorzystania typologii złożonych sytuacji w organizacji i efektywnie nimi zarządzać. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Umiejętność tworzenia struktury trudnej rozmowy, włączając w to definiowanie celów oraz planowanie przebiegu dialogu. | Kryteria weryfikacji Uczestnik będzie potrafił konstruować strukturę trudnej rozmowy, wiedzieć jak reagować w każdej sytuacji i osiągać zaplanowane cele komunikacyjne. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wykształcenie umiejętności komunikacyjnych niezbędnych do skutecznego prowadzenia trudnych rozmów, w tym zadawania kluczowych pytań oraz radzenia sobie z własnymi przekonaniami i emocjami. | Kryteria weryfikacji Uczestnik będzie potrafił panować nad swoimi emocjami podczas przeprowadzania trudnych rozmów z podwładnymi i przeprowadzać skuteczny proces komunikacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Moduł 1
Czym są trudne rozmowy w organizacji?
Typologia trudnych sytuacji w organizacji
Struktura trudnej rozmowy
Definiowanie celów trudnej rozmowy
Moduł 2
Obszary komunikacji w trudnej rozmowie
Kluczowe pytania dla każdego z etapów
Ramowanie i jak radzić sobie z własnymi przekonaniami i emocjami.
Strukturalizacja i porządkowanie przebiegu trudnej rozmowy.
Moduł 3
Wypracowywanie rozwiązania.
Projektowanie i planowanie dalszych działań.
Kontraktowanie rozwiązania
Monitoring działania.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto400,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto400,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto133,33 PLN
- Koszt osobogodziny netto133,33 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Marcin Żółtak
• od 2003 pracuje jako konsultant rozwoju i zmiany organizacyjnej / trener – realizuje projekty doradcze z elementami edukacji, których celem jest diagnoza organizacyjna, projektowanie, wdrożenie i wprowadzenie zmian organizacyjnych. W tym zakresie pracował z ponad 100 organizacjami z 11 branż. Do grona klientów zaliczają się: Aluplast, Bahlsen, Bonduelle, Den Braven East, Kennametal Polska, Scandinavian Tobacco, BIMs PLUS, Eurocash, Grupa Muszkieterów, PEPCO, Piotr i Paweł, Yes Biżuteria, Żabka Polska, Allegro, PSE Info, Raben, BZ WBK Factor, Apator, GE.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymają dodatkowe materiały szkoleniowe w postaci skryptu oraz prezentacji.
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest wypełnienie przez uczestnika formularza zgłoszeniowego online na stronie Uniwersytetu WSB Merito, akceptacja Regulaminu oraz dokonanie opłaty za szkolenie we wskazanym terminie.
- https://www.merito.pl/poznan/
- https://www.merito.pl/szczecin/
- https://www.merito.pl/chorzow/
- https://www.merito.pl/warszawa/
Jednocześnie wyboru miasta Uniwersytetu WSB Merito (Poznań, Szczecin, Chorzów, Warszawa) należy dokonać na podstawie miejsca gdzie znajduje się operator, u którego uczestnik będzie się starać o dofinanowanie.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Szkolenie realizowane na MS Teams.
Zalecane pobranie aplikacji MS Teams na komputer lub telefon komórkowy oraz zapewnienie stablinego łącza internetowego.
Link do szkolenia przesyła organizator szkolenia.