Szkolenie z zakresu skutecznej komunikacji interpersonalnej oraz typologii osobowości.
Szkolenie z zakresu skutecznej komunikacji interpersonalnej oraz typologii osobowości.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnych
- Grupa docelowa usługi
Grupę docelową usługi stanowią osoby indywidualne, które pragną poprawić swoją komunikację interpersonalną, a także poszerzyć swoją wiedzę o typologię osobowości.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników4
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi29
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa szkoleniowa przygotowuje uczetnika do samodzielnej komunikacji interpersonalej oraz skutecznego wykorzystywania typologii osobowości. Ponadto, uczestnik szkolenia zostanie przygotowany do prawidłowego identyfikowania i rozstrzygania dylematów związanych z tematyką szkolenia.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik szkolenia wykorzystuje komunikację interpersonalną. | Kryteria weryfikacji Posługuje się komunikacją interpersonalną. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik szkolenia dokonuje analizy transakcyjnej oraz opisuje znaczenie słowa w komunikacji. | Kryteria weryfikacji Przygotowuje analizę transakcyjną oraz określa znaczenia słowa w komunikacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik szkolenia opisuje najważniejsze zasady podczas rozmowy. | Kryteria weryfikacji Wymienia najważniejsze zasady podczas rozmowy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik szkolenia omawia osobowość. | Kryteria weryfikacji Dokonuje analizy osobowości. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik szkolenia dokonuje analizy funkcji racjonalnych i irracjonalnych: myślenie, uczucia, doznania, intuicja. | Kryteria weryfikacji Omawia funkcje racjonalne i irracjonalne: myślenie, uczucia, doznania, intuicja. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik szkolenia posługuje się typologią osobowości. | Kryteria weryfikacji Wykorzystuje typologię osobowości. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Dzień I
1. Komunikacja interpersonalna:
• Skuteczna komunikacja interpersonalna.
• Zagrożenia i zaburzenia w komunikacji z drugim człowiekiem.
• Dlaczego ludzie mnie nie rozumieją?
• Pułapki mózgu w komunikacji.
• Komunikacja werbalna i niewerbalna w relacjach międzyludzkich.
• Przestrzeń i dystans w komunikacji.
2. Analiza transakcyjna, znaczenie słowa w komunikacji:
• Analiza transakcyjna, czyli jak się komunikujemy? Rodzic, Dziecko, Dorosły
• Jak wykorzystać analizę transakcją podczas komunikacji z drugim człowiekiem?
• Porozumienie bez przemocy, czyli - zmień swój „język”, a zmienisz swoje życie..
• Komunikacja, a emocje. Jak to dzieła z poziomu neurobiologii?
• Słowa kolce, liście i słowa kwiaty. Ich wpływ na komunikację.
• Warsztaty doskonalące umiejętności komunikacji.
3. Najważniejsze zasady podczas rozmowy:
• Znaczenie pytań zamkniętych, otwartych, pogłębiających w komunikacji.
• Zasada „lejka”- jak uzyskać odpowiedź.
• O co i jak pytać aby uzyskać potrzebne informacje, tak aby przeprowadzić skuteczną argumentację?
• Aktywne słuchanie. Zasada 4 sekund.
• Znaczenie perspektyw w komunikacji.
Dzień II
4. Osobowość:
• Teoria i historia pojęcia osobowości wg C.G.Junga.
• Dlaczego umiejętność rozpoznania i dostosowanie do osobowości drugiego człowieka ma znaczenie w codziennych stosunkach międzyludzkich?
• Jak mogę to wykorzystać?
• Test osobowości - kim jestem?
• Charakterystyka osobowości - 4 kolory.
• Postawy: Introwersja i Ekstrawersja - czyli sposób w jaki ukierunkowujemy i wrażamy swoją energię.
5. Myślenie, uczucia, doznania i intuicja:
• Funkcje racjonalne: Myślenie i Uczucia - czyli w jaki sposób oceniamy i podejmujemy decyzje.
• Funkcje irracjonalne: Doznania i Intuicja - czyli w jaki sposób przyjmujemy i przetwarzamy informacje, jak postrzegamy rzeczywistość.
• Jak rozpoznać osobowość drugiego człowieka?
• Odczytywanie wskazówek płynących z zachowania innej osoby.
6. Wykorzystanie typologii osobowości:
• Dostosowania do poszczególnych osobowości.
• Jak prowadzić dialog na płaszczyźnie osobowościowej drugiej osoby.
• Efektywne budowanie relacji z drugim człowiekiem.
• Szukanie pracy, rozmowy w sklepie, dialog rodzinny z wykorzystaniem modelu Insights Discovery
• Wykorzystanie typologii osobowości w życiu prywatnym, w tym relacjach partnerskich
• Warsztaty.
• Pytania i odpowiedzi.
Szkolenie adresowane jest do osób indywidualnych, które wyrażają chęć poszerzenia wiedzy o typologię osobowości oraz zagadnienia obejmujące komunikację interpersonalną.
Warunki organizacyjne:
- Uczestnik szkolenia otrzyma na szkoleniu niezbędne materiały do wykonywania ćwiczeń, notanik, długopis do robiebia notatek, przemyśleń.
- Maksymalna ilość osob w grupie: 4.
- W trakcie części praktycznej każdy etap trwa w zależności od umięjętności grupy.
- Szkolenie jest realizowanie w godzinach dydaktycznych.
- Przerwy wliczone są w czas trwania usługi.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 9 Komunikacja interpersonalna. | Prowadzący Piotr Ptasznik | Data realizacji zajęć 27-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 03:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 9 Analiza transakcyjna, znaczenie słowa w komunikacji. | Prowadzący Piotr Ptasznik | Data realizacji zajęć 27-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 9 Przerwa. | Prowadzący Piotr Ptasznik | Data realizacji zajęć 27-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 9 Najważniejsze zasady podczas rozmowy. | Prowadzący Piotr Ptasznik | Data realizacji zajęć 27-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 9 Osobowość. | Prowadzący Piotr Ptasznik | Data realizacji zajęć 28-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 9 Myślenie, uczucia, doznania i intuicja. | Prowadzący Piotr Ptasznik | Data realizacji zajęć 28-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 9 Przerwa. | Prowadzący Piotr Ptasznik | Data realizacji zajęć 28-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 9 Wykorzystanie typologii osobowości. | Prowadzący Piotr Ptasznik | Data realizacji zajęć 28-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 9 Walidacja. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 28-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 18:45 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 966,54 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 966,54 PLN
- Koszt osobogodziny brutto171,26 PLN
- Koszt osobogodziny netto171,26 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Piotr Ptasznik
Odpowiadałem za:
• budowanie, rozwój i motywowanie zespołu sprzedażowego;
• zarządzanie zespołem przedstawicieli medycznych i farmaceutycznych;
• coaching;
• rekrutacje;
• utrzymywanie relacji z liderami opinii działu medycznego;
• budowanie marki;
• udział w konferencjach;
• rozwój udziałów w rynku;
• wdrożenie i realizowanie strategii;
• skuteczne wprowadzanie nowych marek, budowanie i utrzymanie pozycji;
• skuteczne utrzymywanie współpracy i komunikacji między działami w firmie;
• pozyskiwanie oraz rozwój współpracy z kluczowymi klientami sieciowymi z regionu;
• współpraca z hurtowniami farmaceutycznymi;
• udział w spotkaniach biznesowych;
• budowanie i utrzymywanie relacji z kluczowymi klientami z regionu;
• negocjacje warunków handlowych;
• optymalizacja ofert sprzedażowych;
• organizacja i koordynacja akcji promocyjnych
• nadzór, zarządzanie i kontrola budżetu;
• dogłębna analiza rynku oraz działań konkurencji;
• realizacja celów dystrybucyjnych oraz sprzedażowych;
Posiadam akredytację do wykonywania, analizy oraz udzielania informacji zwrotnej, badań psychometrycznych z wykorzystaniem narzędzia FACET5.
Posiadam ponad 5-letnie doświadczenie w przeprowadzaniu szkoleń.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik szkolenia otrzyma na szkoleniu niezbędne materiały do wykonywania ćwiczeń: notatnik, długopis do robienia notatek, przemyśleń.
Warunki uczestnictwa
W szkoleniu mogą uczestniczyć osoby indywidualne, które chcą poszerzyć swoją wiedzę na temak kominukacji interpersonalnej oraz typologii osobowości.
Informacje dodatkowe
Koszt szkolenia nie zawiera kosztów dojazdu, zakwaterowania ani wyżywienia jak również środków trwałych.
Szkolenie będzie zrealizowane zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa i zaleceniami Ministerstwa Zdrowia i Głównego Inspektoratu Sanitarnego w trakcie pandemii COVID-19.
Podstawa zwolnienia z VAT: Usługa podlega zwolnieniu z podatlu od towarów i usług na podstawie §3 pkt 1,14 rozporządzenia Ministra Finansów z 20 grudnia 2013 roku w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (t. jedn. Dz. U. z 2020 r., po. 1983.)
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi