Szkolenie Skuteczna sprzedaż dla zaawansowanych od średniozaawansowanego do zaawansowanego
Szkolenie Skuteczna sprzedaż dla zaawansowanych od średniozaawansowanego do zaawansowanego
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie przeznaczone jest dla:
- pracowników działów sprzedaży
- działów handlowych
- przedstawicieli handlowych
- regionalnych kierowników sprzedaży
- menedżerów sprzedaży
- innych osób związanych ze sprzedażą
- Osób doświadczonych, chcącym rozbudować swoją skrzynkę narzędziową sprzedawcy i zwiększyć repertuar możliwych działań i zachowań.
- Szkolenie dedykowane jest dla osób średniozaawansowanych
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników3
- Data zakończenia rekrutacji22-11-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest pogłębienie wybranych kompetencji sprzedażowych oraz poszerzenie wiedzy na temat perswazji i rozwój umiejętności stosowania technik perswazyjnych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się • stosuje etyczne techniki sprzedaży w oparciu o reguły wywierania wpływu społecznego;• buduje komunikaty perswazyjne uwzględniające różne typy argumentów; • uwzględnia w komunikacji z klientem zarówno emocjonalne, jak i racjonalne pobudki zakupowe klienta; • rozpoznaje manipulacyjne działania klienta i reaguje w sposób przeciwdziałający manipulacji | Kryteria weryfikacji Efekty uczenia się zostaną zweryfikowane na podstawie testu | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Usługa zdalna w czasie rzeczywistym, realizowana jest w godzinach dydaktycznych 45 min.
Metody pracy: mini-wykłady, dyskusje moderowane, case study, ćwiczenia indywidualne i grupowe oraz symulacje rozmów handlowych. Podczas pracy wykorzystywane będą narzędzia wizualne – prezentacja oraz interaktywne: quizy i chat.
Aby realizacja usługi pozwoliła osiągnąć cel główny, warunkiem jest zaangażowanie uczestnika w różnorodne formy pracy podczas szkolenia.
Szkolenie jest dopełnieniem szkolenia Fundamenty skutecznej sprzedaży – od podstaw do średniozaawansowanego, ale udział w nim nie jest warunkowany wcześniejszym udziałem w szkoleniu podstawowym.
DZIEŃ I
Przeprowadzenie testu wiedzy (pre-test w ramach walidacji)
BLOK I Powrót do podstaw (teoria i praktyka; dyskusja, mini-wykład, ćwiczenie)
- Rozpoczęcie szkolenia, ćwiczenie wprowadzające (ice breaker).
- Proces sprzedaży – powtórzenie i uporządkowanie podstaw: etapy procesu sprzedaży, badanie potrzeb, prezentacja oferty, praca z obiekcjami i zamykanie transakcji.
BLOK II Wpływ społeczny i jego rola w sprzedaży (teoria i praktyka; dyskusja moderowana, mini-wykład, ćwiczenia)
- Czym są reguły wpływu społecznego i jak wpływają na sprzedaż?
- Siła społecznego dowodu słuszności.
- Lubię cię, więc chętniej spełnię twoją prośbę. Zwłaszcza jak masz autorytet.
- Zaangażowanie, konsekwencja, wzajemność i moc ich oddziaływania.
- Dlaczego bardziej chcemy tego, co niedostępne?
BLOK III Etyczna perswazja w sprzedaży (teoria i praktyka; dyskusja moderowana, mini-wykład, ćwiczenie)
- Perswazja a manipulacja – czym jest etyczna sprzedaż?
- Handel to gra – jakie są zasady?
- Przeciwdziałanie manipulacji – jak sobie radzić gdy klienci grają w gry? Praca na konkretnych przykładach.
BLOK IV Perswazja a rozum i emocje w decyzjach zakupowych (teoria i praktyka; case study, dyskusja moderowana, mini-wykład, ćwiczenie)
- Natura podejmowania decyzji zakupowych – wpływ emocji i rozumu.
- Argumentacja: centralny i peryferyjny tor perswazji.
- Satysfakcja a dysonans pozakupowy, czyli emocje klienta po transakcji.
DZIEŃ II
BLOK I Prezentacja oferty – rozbudowa skrzynki narzędziowej (teoria i praktyka; dyskusja moderowana, mini-wykład, ćwiczenia)
- Prezentacja rozwiązania problemu klienta – powtórzenie i pogłębienie tematu.
- Rozbudowa skrzynki narzędziowej: wykorzystanie success story.
- Tworzenie propozycji trudnych do porównania z ofertą konkurencji.
BLOK II Planowanie i rozwój współpracy z klientem w sektorze B2B (teoria i praktyka; dyskusja moderowana, mini-wykład, ćwiczenia)
- Wartość życiowa klienta (CLV)
- Planowanie działań w oparciu o cele.
- Zwiększanie wartości sprzedaży.
- Poszerzanie zakresu współpracy.
- Tworzenie impulsu zakupowego w trakcie współpracy.
BLOK III Retencja w sektorze B2B (teoria i praktyka; case study, ćwiczenia, dyskusja moderowana, mini-wykład)
- Churn czyli rezygnacja klientów - przeciwdziałanie.
- Działania utrzymaniowe: prewencja, retencja i odzyskiwanie.
- System wczesnego ostrzegania – sygnały odejścia i diagnostyka retencyjna.
BLOK IV Podsumowanie i utrwalenie (praktyka; dyskusja moderowana, ćwiczenia i symulacja rozmowy)
- Podsumowanie i utrwalenie wiedzy i umiejętności – dodatkowe ćwiczenia i symulacja rozmowy retencyjnej.
- Stworzenie indywidualnego planu działania do wdrożenia po szkoleniu.
Przeprowadzenie testu wiedzy (post-test w ramach walidacji).
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 14 Przeprowadzenie testu wiedzy (pre-test w ramach walidacji) | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 25-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 08:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 14 BLOK I Powrót do podstaw (teoria i praktyka; dyskusja, mini-wykład, ćwiczenie) | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 25-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 14 Przerwa 30 min | Prowadzący Dagmara Tyc | Data realizacji zajęć 25-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 14 BLOK II Wpływ społeczny i jego rola w sprzedaży (teoria i praktyka; dyskusja moderowana, mini-wykład, ćwiczenia) | Prowadzący Dagmara Tyc | Data realizacji zajęć 25-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 14 Przerwa 30 min | Prowadzący Dagmara Tyc | Data realizacji zajęć 25-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 14 BLOK III Etyczna perswazja w sprzedaży (teoria i praktyka; dyskusja moderowana, mini-wykład, ćwiczenie) | Prowadzący Dagmara Tyc | Data realizacji zajęć 25-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 14 BLOK IV Perswazja a rozum i emocje w decyzjach zakupowych (teoria i praktyka; case study, dyskusja moderowana, mini-wykład, ćwiczenie) | Prowadzący Dagmara Tyc | Data realizacji zajęć 25-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 14 BLOK I Prezentacja oferty – rozbudowa skrzynki narzędziowej (teoria i praktyka; dyskusja moderowana, mini-wykład, ćwiczenia) | Prowadzący Dagmara Tyc | Data realizacji zajęć 26-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 14 Przerwa 30 min | Prowadzący Dagmara Tyc | Data realizacji zajęć 26-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 14 BLOK II Planowanie i rozwój współpracy z klientem w sektorze B2B (teoria i praktyka; dyskusja moderowana, mini-wykład, ćwiczenia) | Prowadzący Dagmara Tyc | Data realizacji zajęć 26-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 14 Przerwa 30 min | Prowadzący Dagmara Tyc | Data realizacji zajęć 26-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 14 BLOK III Retencja w sektorze B2B (teoria i praktyka; case study, ćwiczenia, dyskusja moderowana, mini-wykład) | Prowadzący Dagmara Tyc | Data realizacji zajęć 26-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 14 BLOK IV Podsumowanie i utrwalenie (praktyka; dyskusja moderowana, ćwiczenia i symulacja rozmowy) | Prowadzący Dagmara Tyc | Data realizacji zajęć 26-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 14 Przeprowadzenie testu wiedzy (post-test w ramach walidacji). | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 26-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 960,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 960,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto185,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto185,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Dagmara Tyc
Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu.
Ma szesnastoletnie doświadczenie na stanowiskach handlowych
i menedżerskich w następujących obszarach: sprzedaż i obsługa klienta na rynkach krajowych i międzynarodowych, zarządzanie zespołem, negocjacje handlowe z klientami i dostawcami. Pracowała na stanowiskach: Menedżer Oddziału, Kierownik Działu Handlowego, Dyrektor Handlowy, Dyrektor Izby Gospodarczej. Jako handlowiec i menedżer współpracowała z firmami produkcyjnymi oraz usługowo-handlowymi. Jako Dyrektor Polskiej Izby Gospodarczej Rusztowań współpracowała
z instytucjami państwowymi i naukowymi, organizacjami krajowymi i międzynarodowymi, organizowała konferencje naukowo-techniczne, ogólnopolskie i międzynarodowe wydarzenia branżowe oraz była członkiem zespołu redakcyjnego pisma branżowego.
Ukończyła studia podyplomowe Zarządzanie sprzedażą na rynkach krajowych i międzynarodowych w Kolegium Zarządzania Akademii Ekonomicznej w Katowicach, Akademię Trenera Biznesu i Akademię Trenera Biznesu dla Zaawansowanych w Wyższej Szkole Bankowej. Absolwentka studiów magisterskich w zakresie języka rosyjskiego na Wydziale Filologicznym Uniwersytetu Śląskiego.Ukończyła semestralne studia w Instytucie Języka Rosyjskiego im. A. Puszkina w Moskwie.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymują prezentację ze szkolenia, a także certyfikat szkolenia.Uczestnicy otrzymują prezentację ze szkolenia, a także certyfikat szkolenia.
Warunki uczestnictwa
- Warunkiem uzyskania zaświadczenia jest uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć usługi rozwojowej.
- Zapisując się na usługę wyrażasz zgodę na rejestrowanie/nagrywanie swojego wizerunku na potrzeby monitoringu, kontroli oraz w celu utrwalenia efektów uczenia się.
- Szkolenie dedykowane jest dla osób średniozaawansowanych
Informacje dodatkowe
Szkolenie jest dopełnieniem szkolenia Fundamenty skutecznej sprzedaży – od podstaw do średniozaawansowanego, ale udział w nim nie jest warunkowany wcześniejszym udziałem w szkoleniu podstawowym.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Wymagania techniczno-sprzętowe:
Każdy uczestnik szkolenia powinien mieć możliwość korzystania z komputera z dostępem do Internetu
Wymagania techniczne w przypadku webinarów / szkoleń online:
Dla aktywnego uczestnictwa w warsztatach, każdy jego uczestnik powinien posiadać komputer z dostępem do Internetu oraz z zainstalowanym programem Acrobat Reader.
- Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy)
- 4 GB pamięci RAM (zalecane 8 GB lub więcej)
- System operacyjny Windows 10/11, Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja)
Ponieważ szkolenie prowadzone będzie na platformie opartej na przeglądarce, wymagane jest korzystanie z ich najaktualniejszych oficjalnych wersji, takich jak Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge, Opera.
Szkolenie będzie się odbywać za pomocą aplikacji clcikmeeting lub google meets – przed szkoleniem Uczestnicy otrzymają link. Link do szkolenia jest ważny w czasie trwania usługi.
Będzie to webinar realizowany w trybie dyskusji – umożliwia on uczestnikom rozmowę wideo w czasie rzeczywistym zarówno z prowadzącym, jak też z innymi uczestnikami. Dzięki temu uczestnicy mają wrażenie osobistego udziału w szkoleniu z prowadzącym i innymi uczestnikami.
Organizacja szkolenia:
Szkolenie podzielone jest na bloki teoretyczno-warsztatowe według ustalonego harmonogramu. Użytkownicy, w ramach ćwiczeń praktycznych, będą proszeni o udział w dyskusjach moderowanych przez trenera oraz ćwiczeniach, podczas których m.in. wypracują konkretne zwroty, wyrażenia i schematy do zastosowania w realiach własnej specyfiki zawodowej, przećwiczą zastosowanie omawianych umiejętności oraz wypracują indywidualny plan działań rozwojowych w obszarze sprzedaży.