Kurs MS Office dla początkujących (Word, Outlook, Excel i PowerPoint)
Kurs MS Office dla początkujących (Word, Outlook, Excel i PowerPoint)
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Aplikacje biznesowe
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Kurs MS Office jest dla osób zainteresowanych zdobyciem wiedzy oraz umiejętności z zakresu obsługi arkusza kalkulacyjnego Excel, programu MS Word, MS Outlook oraz PowerPoint, na poziomie podstawowym.
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników12
- Data zakończenia rekrutacji01-12-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi60
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Nauka obsługi programów MS Excel, MS Outlook, MS Word i PowerPoint na poziomie podstawowym.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wykonuje podstawowe działania z danymi za pomocą arkusza kalkulacyjnego,tworzy wykresy,formatuje i drukuje | Kryteria weryfikacji -modyfikuje widok, sposób wyświetlania-zapisuje skoroszyt na dysku -zaznacza i modyfikuje elementy arkusza (wiersze, kolumny, blok komórek przyległych, odległych) -blokuje wiersze, kolumny -wykonuje operacje w tym: usuwa, przenosi, zmienia nazwę -wprowadza dane do poszczególnych komórek -modyfikuje istniejącą zawartość komórek -tworzy reguły -stosuje adresowanie względne i bezwzględne -używa funkcji -tworzy wykresy różnego typu na podstawie danych zawartych w arkuszu | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Tworzy proste dokumenty w edytorze tekstów,automatyzuje pracę z dokumentami | Kryteria weryfikacji -wprowadza, poprawia i formatuje napisany tekst-wykorzystuje formatowanie tekstu i akapitów oraz wbudowane style -umieszcza i formatuje tabele i grafiki w dokumencie -wstawia spisy treści i indeksy, używa punktowania i numerowania | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Przygotowuje prostą prezentację | Kryteria weryfikacji -tworzy i formatuje slajdy-wstawia elementy graficzne, tabele, wykresy, animacje -prowadzi pokaz slajdów | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie składa się z wykładu wzbogaconego o prezentację. W trakcie szkolenia każdy Uczestnik wykonuje indywidualne ćwiczenia - laboratoria, dzięki czemu zyskuje praktyczne umiejętności.
Aby Uczestnik osiągnął zamierzony cel szkolenia niezbędne jest wykonanie przez niego zadanych laboratoriów. Pomocne będzie również ugruntowanie wiedzy i wykonywanie ćwiczeń po zakończonej usłudze.
Szkolenie trwa 60 godzin dydaktycznych, przerwy są robione zgodnie z potrzebami uczestników i jeśli sa zaplanowane to będą uwzględnione w harmonogramie.
Do realizacji szkolenia zdalnego używamy platformy MS Teams, szkolenie kończy się kompetencją.
Walidacja jest przeprowadzana na ostatnich zajęciach.
(Moduł Word):
MS Word
-omówienie edytora tekstów Word
-omówienia zasad pisania tekstów w edytorze i tworzenia kompozycji tekstu
-formatowanie dokumentu
-pisanie pism z formatowaniem, akapitów
-stosowanie układu strony - nagłówki, stopki, marginesy oraz sposobów ich ustawiania i zasosowania
-punktowanie i numerowanie
-drukowanie
-wstawianie i formatowanie tabel
-wstawianie i modyfikowanie grafiki
-użycie i modyfikacja gotowych szablonów.
(Moduł Excel):
Arkusz kalkulacyjny MS Excel
-podstawy pracy z arkuszem kalkulacyjnym MS Excel
-prezentacja danych i drukowanie skoroszytu
-formatowanie
-obiekty w MS Excel
-formuły i funkcje
-praca z tabelą (bazami danych w MS Excel)
-wykresy
Moduł PowerPoint):
Program PowerPoint
- użycie, modyfikacja i tworzenie własnych szablonów.
- wprowadzanie obiektów różnego typu.
- osadzanie obiektów z innych programów (tekstów, grafik i, zestawień, wykresów).
- dodawanie efektów i animacji i tworzenie przejść między slajdami
Moduł Outlook):
Program Outlook
- użycie, modyfikacja i tworzenie własnych szablonów
- konfiguracja konta
- wysyłanie, odbieranie, odpowiadanie, przekazywanie wiadomości
- wyszukiwanie i sortowanie wiadomości
- tworzenie podpisów, reguł, alertów
- autoarchiwizacja wiadomości
- zadania
- konfiguracja i korzystanie z kalendarza
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt usługi brutto5 750,00 PLN
- Koszt usługi netto5 750,00 PLN
- Koszt godziny brutto95,83 PLN
- Koszt godziny netto95,83 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Radosław Szostek
Trener Szkoleń ECDL, ECCC, DIGCOMP. Egzaminator ECCC
Prowadząc swoje szkolenia, skupia się na przekazaniu wiedzy w jak najlepszy sposób, pokazując przykłady z życia wzięte oraz kładąc nacisk na zajęcia praktyczne, co przekłada się na lepsze zapamiętanie i zrozumienie.
Wychodzi z przekonania, że gram praktyki jest lepszy niż tona teorii.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik szkolenia otrzymuje materiały w postaci elektronicznej. Materiał jak i kurs jest realizowany przez doświadczonego prowadzącego w języku polskim, na żywo.
Informacje dodatkowe
Usługa nie zawiera egzaminu Microsoft.
Za 1 godzinę usługi szkoleniowej uznaje się godzinę dydaktyczną tj. (45 minut).
Szkolenie będzie zwolnione z VAT pod warunkiem uzyskania minimum 70% dofinansowania ze środków publicznych.
Chcesz zmienić termin bądź zakres szkolenia? - zadzwoń do nas!
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Dotyczy szkolenia zdalnego:
- usługa prowadzona za pośrednictwem technologii MS Teams
- minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika:
- - system operacyjny: Windows 10 lub nowszy, MacOS lub Linux, pakiet Office 365
- - procesor Intel i5 lub AMD A10
- - minimum 8GB RAM
- - 10 GB wolnego miejsca na dysku
- - kamera internetowa (laptop lub USB)
- - słuchawki i mikrofon systemu: Windows, MacOS
- - zalecany drugi monitor
- minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego to prędkość połączenia co najmniej 10 Mbit/s
- niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów: instalacja aplikacji MS Teams oraz np. Slack (komunikator), każda przeglądarka internetowa.
- link do spotkania będzie dostepny 3 dni przed rozpoczeciem kursu, aktywny przez 2 godziny od planowego rozpoczecia szkolenia