Master of Business Administration (MBA) - Project management
Master of Business Administration (MBA) - Project management
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Studia podyplomowe MBA adresowane są do osób z co najmniej dwuletnim doświadczeniem zawodowym na stanowisku kierowniczym lub menedżerskim, posiadających minimum wykształcenie wyższe I stopnia.
Program MBA kierujemy do osób, które:
- są samodzielnymi, świadomymi przedsiębiorcami i wiedzą, że nowoczesny menedżer programów i projektów jest partnerem dla sponsora,
- rozumieją język sponsora projektu i potrafią współpracować na poziomie taktyczno-strategicznym.
Realizacja studiów zapewnia zdobycie kompleksowej wiedzy z zakresu General Management, niezbędnej do efektywnego i sprawnego zarządzania przedsiębiorstwem.
- Minimalna liczba uczestników15
- Maksymalna liczba uczestników30
- Data zakończenia rekrutacji26-10-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi376
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieńStudia podyplomowe
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Studia MBA przygotowują do zdobycia kompleksowej wiedzy z zakresu general menegment, niezbędnej do efektywnego i sprawnego zarządzania przedsiębiorstwem poprzez zrozumienie działania i strategii zarządzania oraz rozwój odpowiednich umiejętności intelektualnych i osobistych.Ponadto studia MBA umożliwiają uczestnikom rozwijania umiejętności jako menedżerów i liderów biznesu oraz przygotowują do zajmowania wyższych stanowisk zarządczych.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się 1. Komunikacja i analiza transakcyjna w biznesieWiedza: - Dostarczenie nowoczesnych modeli psychologicznych - Poznanie własnych wzorców komunikacyjnych - Poznanie strategii efektywnego rozwiązywania konfliktów - Wiedza na temat nowych wyzwań stojących przed menedżerami i pracownikami Umiejętności: - Rozumienie w jaki sposób ludzie funkcjonują -rozpoznawanie aspektów behawioralnych stanów JA - wychodzenie poza schematy myślowe - obserwacja różnych zachowań i ich wpływu na skuteczną realizację zadań - korzystanie z zasobów wszystkich stanów JA Kompetencje społeczne: - zarządzanie relacjami - samodzielne stosowania posiadanych umiejętności | Kryteria weryfikacji - Analizuje zachowania i buduje zdrowe relacje, potrafi opisać, ocenić i zanalizować system/organizację/zespół oraz określić kierunki i sposoby zmian. | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się 2. Zarządzanie w obszarze HRWiedza: - podstawowe pojęcia z obszaru rekrutacji i selekcji - składniki opisu stanowiska pracy i profilu osobowego kandydata - nowoczesne techniki rekrutacyjne - Koncepcji odporności psychicznej i jej składowych - Sposobów rozwijania odporności psychicznej własnej i zespołu Umiejętności: - określania powodów podejmowania działań rekrutacyjnych w organizacji - planowania przebiegu procesu selekcyjnego - Zastosowania technik i narzędzi zarządzania własnymi reakcjami stresowymi Kompetencje społeczne: - świadomość psychologicznych mechanizmów funkcjonowania człowieka w sytuacjach oceny, jakim jest proces rekrutacyjno-selekcyjny - Empatii i uważności - Zaangażowania i brania odpowiedzialności za własne decyzje i zachowania | Kryteria weryfikacji - Analizuje i ocenia strategię zarządzania zasobami ludzkimi oraz jej wpływ na wydajność i efektywność firmy,stosuje narzędzia z obszaru HR wspierające rozwój pracowników i realizuje strategiczne cele przedsiębiorstwa, umiejętnie motywuje kadrę, uwzględniając aspekty wielokulturowości, w celu zapewnienia sukcesu międzynarodowej firmie | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się 3. Zarządzanie finansami przedsiębiorstwWiedza: - wiedza szersza i pogłębiona o zarządzaniu finansami przedsiębiorstwa - podstawy prawne i finansowe aspekty zarządzania finansami przedsiębiorstw - wiedza w obszarze ryzyka funkcjonowania przedsiębiorstwa Umiejętności: - diagnozowania ryzyka operacyjnego, finansowego i płynności w działalności podmiotu gospodarczego - posługiwanie się instrumentami oceniającymi ryzyko operacyjne, finansowe i płynności - wykorzystanie zdobytej wiedzy w działaniu praktycznym poszerzonym o krytyczną analizę Kompetencje społeczne: - uczestniczenie w grupach, instytucjach sfery realnej i finansowej - komunikowanie się z otoczeniem (również z osobami nie będącymi specjalistami w danej dziedzinie) - Odpowiedzialne projektowanie i wykonywanie zadań zawodowych - Rozumienie potrzeby uczenia się i organizowania procesu uczenia się osób zatrudnionych w dziale analiz finansowych przedsiębiorstwa. | Kryteria weryfikacji - Udziela rekomendacji wspomagających decyzje zarządcze podejmowane w obszarze operacyjnym lub inwestycyjnym oraz identyfikuje źródła i czynniki ryzyka przedsiębiorstw | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się 4. Marketing relacji i wystąpienia publiczneWiedza: - podział mediów (PESO) - reakcja na sytuacje kryzysowe -metody badania efektywności media relations - wykorzystanie informacji medialnych i infobrokeringu w biznesowych procesach decyzyjnych - monitoring globalny jako narzędzie do zdobywania wiedzy o rynkach zagranicznych Umiejętności: - wybór optymalnych wskaźników do badania efektywności medialnej w działaniach public relations, sponsoringowych, product placementowych - posługiwanie się narzędziami do monitorowania informacji - budowanie założeń do strategii komunikacji marektingowej - typowanie KOL (Key Opinion Liders) w działaniach biznesowych i wizerunkowych Kompetencje społeczne: - zrozumienie otoczenia medialnego - świadomość trendów w zmianach przyswajania i zrozumienia informacji; od danych do wiedzy - zrozumienie pojęć fake news, post prawda, content shock, confetti informacyjne, FOMO itp. | Kryteria weryfikacji - Ocenia mocne i słabe strony procesu zarządzania relacjami z klientem w danej firmie - proponuje rozwiązania, które te relacje poprawią,- buduje model procesu komunikacji z rynkiem, - tworzy propozycje wartości dla klientów, - wskazuje i wykorzystuje narzędzia do budowania relacji z otoczeniem, - buduje model biznesowy i poszukuje wyróżników oferty | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się 5. Negocjacje międzynarodoweWiedza: - podstawowe pojęcia z dziedziny negocjacji - narzędzia negocjacji - strategie i style negocjacji - fazy negocjacji Umiejętności: - strategie negocjacyjne - dobieranie narzędzi negocjacyjnych w zależności od sytuacji, celów, i otoczenia -formułowanie i komunikowanie celów negocjacyjnych Kompetencje społeczne: - praca indywidualna i w zespole nad rozwiązaniem zagadnień negocjacyjnych o charakterze strategicznym pod presją czasu - wyrażanie oceny poglądów innych osób i przyjmowanie krytyki własnych opinii - Rozumienie znaczenia elastyczności w negocjacjach z uwzględnieniem różnic kulturowych | Kryteria weryfikacji - Prawidłowo dobiera techniki negocjacyjne, odpowiednie do sytuacji, celu negocjacyjnego oraz otoczenia biznesowego- buduje zespoły negocjacyjne oraz wyznacza role i określa odpowiedzialność poszczególnych jego członków - wdraża proces negocjacyjny | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się 6. Zarządzanie strategiczne:Wiedza: - współczesne koncepcje zarządzania systemami gospodarczymi i organizacjami oraz narzędzia kooperacji i konkurencji między nimi - metody analizy strategicznej organizacji i jej otoczenia - standardowe strategie konkurencji, współpracy i rozwoju Umiejętności: - Dobieranie metod i narzędzi służących do opisu oraz analizy problemów i obszarów działalności organizacji i jej otoczenia - umiejętność prognozowania, określania i stosowania kryteriów oraz poziomu mierników oceny funkcjonowania organizacji - umiejętność dokonywania całościowej diagnozy sytuacji oraz krytycznej oceny możliwych wariantów strategii - umiejętność dobierania i zarządzania zasobami na poziomie strategicznym Kompetencje społeczne: - działanie w sposób przedsiębiorczy - krytyczne dyskutowanie o wariantach zachowań strategicznych - kreatywne opracowanie strategii i komunikowanie celowości jej wdrożenia | Kryteria weryfikacji - Analizuje kluczowe aspekty otoczenia biznesowego mające wpływ na wyniki przedsiębiorstwa- wykorzystuje narzędzia strategiczne, dzięki którym będą skutecznie konkurować na rynku - tworzy, ocenia i wdraża najkorzystniejsze strategie, które zapewnią firmie realizację wyznaczonych celów | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się 7. Inicjacja oraz planowanie programów i projektów w praktyceWiedza: -cykl życia projektu, projektowe struktury organizacyjne, strategie zarządzania - sposoby kształtowania środowiska realizacji projektów, -raportowanie projektów - metody szacowania harmonogramu i wyznaczania ścieżki krytycznej Umiejętności: - zbieranie wymagań, definiowanie na ich podstawie zakresu, celów projektowych i mierzenie poziomu ich realizacji - Odpowiednie identyfikowanie interesariuszy i dobieranie właściwej strategii zarządzania nimi - style komunikowania, - współpraca w zespole projektowym oraz z interesariuszami - struktury podziału prac i delegowanie odpowiedzialności - Budowanie i wyliczanie harmonogramu - szacowanie budżetu Kompetencje społeczne: - Rozumienie kontekstu projektu w organizacji - zarządzanie interesariuszami i osobami / jednostkami zaangażowanymi w przygotowanie i realizację projektów | Kryteria weryfikacji -Właściwie stawia cele projektów i programów,-zbiera wymagania w sposób adekwatny do potrzeb projektu i wiedzy interesariuszy, - definiuje zakres, wyłączenia oraz interfejsy, - dobiera właściwą strategię realizacji oraz tworzy plany zarządzania, - identyfikuje kompetencje niezbędne do realizacji projektu lub programu, - buduje struktury programów i projektów, - dekomponuje zakres i deleguje odpowiedzialność za jego realizację, - buduje harmonogramy i wstępne budżety | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się 8. Finanse i ryzyko w projektachWiedza: - zakres, podział zadań oraz szacowanie kosztów pakietów prac - budżety, planowanie przepływów pieniężnych w projekcie i kontrolowanie przebiegu projektu - metody szacowania identyfikacji szans i zagrożeń, oceny i monitorowania ryzyka Umiejętności: - szacowanie kosztów poszczególnych pakietów prac roboczych w projekcie - Budowanie budżetów w sposób pozwalający na ich skuteczne śledzenie - Identyfikowanie szans i zagrożeń, ocena ryzyka - dobór strategii reakcji na ryzyko - ocena stanu wykonania projektu - Identyfikowanie stylów komunikowania, osobowości i kompetencji w celu realizacji projektu z sukcesem - Konstruktywne budowanie współpracy w zespole projektowym Kompetencje społeczne: - komunikowanie się z uczestnikami procesu - Rozumienie istoty planowania kosztów i oceny ryzyka w kontekście sukcesu w realizacji rezultatów projektów - zarządzanie zespołem realizującym projekty - zarządzanie interesariuszami | Kryteria weryfikacji - Poprawnie szacuje koszty poszczególnych pakietów prac,- buduje budżety w sposób pozwalający na ich skuteczne śledzenie, - planuje podstawowe przepływy pieniężne w projekcie, - stosuje metodę Earned Value do kontroli przebiegu projektu, - ocenia podejście kluczowych interesariuszy do ryzyka, - identyfikuje szanse i zagrożenia oraz ocenia ryzyko, - planuje i wdraża odpowiedzi na ryzyko, - monitoruje ryzyko w projekcie | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się 9. Strategiczny kontekst portfeli, programów i projektówWiedza: -zarządzanie portfelami, programami i projektami - strategia i system celów organizacji - dojrzałość projektowa organizacji - zarządzanie portfelem, programem, projektem - zwinność biznesowa - znaczenie przywództwa w organizacji Umiejętności: - budowanie systemu zarządzania - ocena stanu dojrzałości projektowej - projektowanie systemu celów organizacji - projektowanie portfela, ocena wartości, ryzyk i priorytetyzacji - ocena komponentów i dobór podejścia do zarządzania Kompetencje społeczne: - rozumienie struktury organizacyjnej, - rozumienie środowiska interesariuszy portfela i zasad skutecznej współpracy z nimi - rozumienie roli służebnego lidera i znaczenia potrzeby zwinności - rozumienie znaczenia zarządzania i przywództwa | Kryteria weryfikacji - Przekłada strategię organizacji na portfele, programy i projekty,- definiuje i nadzoruje portfele, programy i projekty oparte na strategii organizacji oraz konstruktywnych uzasadnieniach biznesowych, - mierzy poziom realizacji strategii poprzez narzędzia portfelowe, - odpowiednio identyfikuje portfele, programy i projekty oraz dobiera właściwe narzędzia zarządzania nimi, - konstruktywnie buduje współpracę pomiędzy rolą sponsora i menedżera projektu lub programu, - identyfikuje i wpływa na elementy środowiska zarządzania wpływające z kolei na skuteczność projektów, programów i portfeli. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się 10. Zwinne zarządzanie projektamiWiedza: -trendy w zakresie zarządzania - modele zwinności - wymiary zwinnej organizacji - modele wdrażania zmiany (Kurt Lewin, Prosci - ADKAR) Umiejętności: - definiowanie strategii i wizji zwinnej firmy / zespołu - cykl pracy zwinnego zespołu w oparciu o Sprinty - prowadzenie zwinnej transformacji Kompetencje społeczne: - współpraca w zwinnym, samoorganizującym się zespole - zrozumienie nowego modelu przywództwa (servant leadership) - etapy transformacji i wdrażania złożonej zmiany w organizacji | Kryteria weryfikacji - Świadomie decyduje się na właściwe podejście w zależności od potrzeb projektu,- stosuje podstawowe narzędzia w oparciu o Scrum i Kanban, - wdraża podejście zwinne na poziomie organizacji, - łączy techniki zwinne z tradycyjnymi, - skaluje projekty zwinne w oparciu o sprawdzone rozwiązania typu SAFe. | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się 11. Strategia LEANWiedza: - 5 kroków procesu budowania Strategii Lean - podstawy autorskiego programu Leadership 734 - model ciągłego doskonalenia - 4 poziomy dojrzałości procesowej - model kaskadowania i komunikacji strategii Umiejętności: - Budowanie konsensusu - Wypracowanie prototypu Kontekstu Biznesowego (Misja, Wizja, Cele strategiczne) - Opracowanie planu komunikacji Kontekstu Biznesowego w organizacji - Identyfikacja problemów i ich umiejętne rozwiązywania Kompetencje społeczne: - Zainspirowanie do ciągłego doskonalenia - Budowanie i zarządzanie zespołem | Kryteria weryfikacji - Analizuje procesy z pomocą metody mapowania strumienia wartości i metod badań pracy,- odkrywa model biznesowy 5 Kroków Strategii Lean, który przygotowuje całą organizację do wejścia w Lean z uwzględnieniem punktu widzenia zarządu, - umiejętnie przechodzą przez 5 etapów Strategii Lean poprzez eliminację 5 patologii biznesowych, powodujących, że klasyczne próby wdrażania Lean kończą się w 90% niepowodzeniem. | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się 12. Lean Leadership 734 oraz model doskonalenia i zarządzaniaWiedza: - Co odróżnia liderów przeciętnych od wielkich - Lean Leadership 734 Umiejętności: - Umiejętność kaskadowania strategii wewnątrz organizacji - Znajomość standardu pracy lidera – Wizualne Tablice, Wizualne Spotkania, Wizualny Lider - 4 poziomy dojrzałości procesowej Kompetencje społeczne: - Empatia - Asertywność - Zdolność rozwiązywania konfliktów | Kryteria weryfikacji - umiejętnie łączy działania pracowników ze strategicznymi celami firmy, kaskadując proces,- tworzy standardy pracy liderów i menedżerów, aby zamiast gasić pożary, inspirować pracowników do rozwijania i rozwiązywania codziennych problemów - tworzy system zespołowy do rozwiązywania trudniejszych problemów za pomocą narzędzi analitycznych zawartych w koncepcji PDCA. | Metoda walidacji Prezentacja |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Absolwenci otrzymują również zaświadczenie potwierdzające zdobyte efekty kształcenia.
Program
Program
Komunikacja i analiza transakcyjna w biznesie 32 godz.
Sposobem skondensowanego opisu tego co przynosił nam świat przez ostatnie 30 lat był akronim VUCA. Okazało się, że multiplikacja kryzysów; społecznego, gospodarczego ,politycznego, zdrowotnego, migracyjnego oraz ich wpływ na społeczność międzynarodową, nie mieści się już w tym akronimie. Amerykański futurysta Jamais Casio już w 2020 roku stworzył akronim BANI, który bardziej dosadnie i w sposób zaktualizowany charakteryzuje obecną rzeczywistość. Akronim BANI odnosi się do czterech elementów opisujących świat jako kruchy, niespokojny, nieliniowy i niezrozumiały. Każdy tych elementów wskazuje na potrzebne kompetencje i umiejętności dzięki którym lepiej w nim nawigujemy i możemy zareagować na nadchodzącą przyszłość. Są nimi m.in.: empatia, zarządzanie emocjami, myślenie kontekstowe, intuicja i przejrzysta komunikacja.
Moduł dostarcza wiedzę i narzędzia umożliwiające podniesienie samoświadomości, a świat BANI nazywamy jest „światem świadomości," analizę zachowań i budowanie zdrowych relacji, pozwala opisać, ocenić i zanalizować system/organizację/zespół oraz określić kierunki i sposoby zmian. Stosowanie AT daje spojrzenie z wyższego poziomu na funkcjonowanie człowieka, jego wzorce komunikacyjne, sposoby rozwiązywania konfliktów, motywowania pracowników i style pracy. Umożliwia to adekwatne reagowanie na bieżące sytuacje w organizacji i optykę pozwalającą na dostrzeganie wielości zjawisk zachodzących w organizacji.
Zarządzanie w obszarze HR 32 godz.
Człowiek, jego kompetencje oraz motywacja do działania to klucz do sukcesu nowoczesnego i dobrze zarządzanego przedsiębiorstwa. W ramach modułu uczestnicy wzbogacą swoją wiedzę z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi i ocenią jego wpływ na wydajność i efektywność firmy. Omówione zostaną obszary takie jak: planowanie zasobów ludzkich, rekrutacja i selekcja pracowników, wynagradzanie, motywowanie i ocenianie, szkolenie i rozwój kadry oraz model organizacji uczącej się, a także wielokulturowość w kontekście organizacji międzynarodowych.
Negocjacje międzynarodowe 32 godz.
Umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne to podstawowy obszar kompetencji lidera. Moduł umożliwia uczestnikom zrozumienie natury procesu negocjacyjnego, jego złożoności i wielowymiarowości, włączając w to aspekty międzykulturowe. W ramach modułu uczestnicy zdobędą wiedzę i umiejętności z zakresu skutecznego i elastycznego negocjowania. Trenowane będą m.in. fazy, procedury i strategie prowadzenia negocjacji oraz techniki wywierania wpływu i manipulacji.
Marketing relacji i wystąpienia publiczne 32 godz.
W ramach modułu uczestnicy nabędą wiedzę na temat marketingu relacji i zarządzania relacjami z klientem. Uczestnicy poznają zasady budowania modeli biznesowych nakierowanych na grupy celu działań, tworzenia zestawu wartości oferowanego klientom, który służy zbudowaniu wyróżników rynkowych. Poznają zasady komunikacji i narzędzia gromadzenia i wykorzystywania informacji. Zdobędą wiedzę na temat metod budowania wyróżników rynkowych. Kluczowym założeniem zajęć jest wskazanie potencjału marketingowego i sprzedażowego wynikającego z poprawy zarządzania relacjami.
Zarządzanie finansami przedsiębiorstw 32 godz.
W ramach modułu uczestnicy otrzymają rzetelną wiedzę – warsztat narzędziowy – z obszaru zarządzania finansami, umożliwiającą kolektywne i samodzielne podejmowanie decyzji finansowych w przedsiębiorstwie. Celem jest zrozumienie mechanizmów finansowych z zakresu podejmowania decyzji finansowych adekwatnych do potrzeb podmiotów gospodarczych z uwzględnieniem zmian zachodzących w ich otoczeniu biznesowym.
Zarządzanie strategiczne 32 godz.
Podczas zajęć uczestnicy zapoznają się z całościową koncepcją zarządzania, czyli zarządzaniem strategicznym. W trakcie zajęć przedstawiane są kwestie dotyczące planowania, wdrażania strategii i kontroli nad nią, oraz problemy z zakresu zarządzania projektami i zmianą. Ważnym elementem jest także ocena wpływu etyki biznesu na strategię i taktykę firmy.
Inicjacja oraz planowanie programów i projektów w praktyce 32 godz.
Moduł odpowiada za kluczowy moment w życiu programu i projektu, jakim jest inicjacja. To właśnie wtedy definiuje się cele, definiuje zakres, dobiera strategię realizacji, buduje struktury i zespół, estymuje czas i pieniądze konieczne do realizacji.
Finanse i ryzyko w projektach 32 godz.
Moduł poświęcony jest dwóm kluczowym, twardym obszarom zarządzania projektem. W obszarze finansów, poza technikami estymacji kosztów i budżetowania, uczestnicy poznają metodę analizy wartości wypracowanej (ang. Earned Value) i nauczą się jak praktycznie stosować ją do kontroli projektu. W obszarze ryzyka poznają praktyczne metody organizacji procesów z nim związanych oraz nauczą się najważniejszych narzędzi.
Strategiczny kontekst portfeli, programów i projektów 32 godz.
Moduł wprowadza uczestników w obszar zarządzania portfelami, programami oraz projektami z perspektywy strategii organizacji. Dobór tematów przygotowuje do pełnienia roli sponsorów, skutecznie realizujących założenia strategii poprzez konstruktywną współpracę z kierownikami projektów, programów i portfeli. Uczestnicy będą świadomi jak ważne jest budowanie środowiska pozwalającego na ciągłe doskonalenie podejścia do zarządzania.
Zwinne zarządzanie projektami 16 godz.
Zwinne podejście do projektów jest coraz popularniejsze w wielu branżach, szczególnie w projektach rozwojowych o dużym stopniu innowacyjności. Również tradycyjne projekty coraz częściej czerpią z technik zwinnych. Moduł nie tylko wprowadza uczestników w podstawowe podejścia i techniki zwinne, ale pokazuje również w jaki sposób łączyć je z podejściami tradycyjnymi i skalować na poziom programów.
Strategia Lean 32 godz.
Na zajęciach uczestnicy poznają tematykę Lean z perspektywy zarządzania wyższego szczebla. Wykorzystanie zostanie gra symulacyjna, która ukaże perspektywę usprawniania procesów organizacji, poprzez identyfikację i eliminację marnotrawstw i budowanie ciągłego przepływu wartości.
Lean Leadership 734 oraz model doskonalenia i zarządzania 32 godz.
Moduł wprowadza uczestników w temat Lean Leadership z perspektywy menedżerów wyższego szczebla. Po ukończeniu modułu uczestnicy:
- odkryją, jak połączyć działania pracowników ze strategicznymi celami firmy, kaskadując proces.
- nauczą się tworzenia standardu pracy liderów i menedżerów, aby zamiast gasić pożary, inspirować pracowników do rozwijania i rozwiązywania codziennych problemów
- będą w stanie stworzyć system zespołowy do rozwiązywania trudniejszych problemów za pomocą narzędzi analitycznych zawartych w koncepcji PDCA.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt usługi brutto30 750,00 PLN
- Koszt usługi netto30 750,00 PLN
- Koszt godziny brutto81,78 PLN
- Koszt godziny netto81,78 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Podczas zjazdów każdy uczestnik programu otrzymuje materiały dydaktyczne przygotowane przez wykładowców, które zawierają m.in. autorskie opracowania, zadania i przykłady do samodzielnego rozwiązania, analizy przypadków, materiał teoretyczny, akty prawne oraz niezbędne informacje, takie jak zasady zaliczenia.
Są one też dostępne 24 godziny na dobę na platformach Moodle.
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uczestnictwa w studiach MBA jest spełnienie wszystkich poniższych warunków:
Etap 1. Spełnienie kryteriów przyjęcia na studia MBA:
- ukończone studia wyższe I lub II stopnia (dyplom licencjata lub magistra)
- dwuletnie doświadczenie zawodowe na stanowiskach kierowniczych/menedżerskich
Etap 2. Zapisanie się na studia i dostarczenie dokumentów rekrutacyjnych.
Zapisując się on line oraz zakładając Konto kandydata można:
- przejść online proces zapisu na studia
- dostarczyć dokumenty, podpisać umowę i dokonać płatności rekrutacyjnych z dowolnego miejsca na świecie za pośrednictwem internetu
- sprawdzić status swoich rekrutacji oraz historię zapisów
- w każdej chwili dokończyć przerwany proces uzupełniania formularza rekrutacyjnego.
Etap 3. Rozmowa kwalifikacyjna
Informacje dodatkowe
Studia MBA realizowane są przy współpracy z naszym partnerem merytorycznym - Franklin University (USA).
Partnerami biznesowymi programu MBA są firmy:
- SMG/KRC HR Poland – czołowa firma doradztwa personalnego, oferująca szeroki zakres usług w dziedzinie zarządzania kapitałem ludzkim, specjalizująca się w rekrutacji na poziomie poszukiwań bezpośrednich i oferująca pomoc w zakresie doradztwa organizacyjnego, rozwoju pracowników oraz treningów biznesowych i szkoleń.
- Leanpassion – autorzy 5 kroków strategii lean, firma ceniona przez klientów za umiejętność wpisania lean w strategię oraz trwałość zmian. Efekt działania Leanpassion to wzrost wyników, zaangażowanie, produktywność i zdolność do adaptacji. Wypracowali własny model przywództwa – Leadership 734 – i transformacji wspierającej technologię – „Sherlock Waste”. Ponad 19 lat na rynku przyniosło wiele doświadczeń, a skuteczność potwierdza się w rachunku zysków i strat współpracujących z nimi klientów.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe