Szkolenie Content marketing, copywriting z elementami AI i Social Media, identyfikacja graficzna jako element budowania wizerunku w sieci. [bony rozwojowe]
Szkolenie Content marketing, copywriting z elementami AI i Social Media, identyfikacja graficzna jako element budowania wizerunku w sieci. [bony rozwojowe]
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Oferta dedykowana jest dla:
- Jednoosobowych działalności gospodarczych
- Przedsiębiorstw, korporacji i dużych firm - prezesów i właścicieli
- Osób zarządzających działami - dyrektorów, menedżerów i kierowników
- Zespołów sprzedażowych i marketingowych - projekt managerów
- Wyspecjalizowanych działów w obrębie danej firmy - specjalistów ds. marketingu, PR, e-commerce
- W szkoleniu mogą uczestniczyć także osoby z programu bony rozwojowe oraz Małopolski pociąg do Kariery
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji25-09-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi8
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa prowadzi do samodzielnego planowania, tworzenia i dystrybuowania treści marketingowych (content marketing), tworzenia identyfikacji graficznej oraz budowania persony.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Rozróżnia czym jest content marketing i copywriting | Kryteria weryfikacji Definiuje pojęcia nowoczesnego marketingu cyfrowego | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Tworzy komunikaty reklamowe | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Tworzy grafiki pod strony internetowe oraz proste grafiki pod posty Social Media, | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Planuje działania w oparciu o potrzeby klientów. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Wykorzystuje formuły copywriterskie, | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Tworzy skuteczne nagłówki, slogany i hasła reklamowe | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje czym jest strategia content marketingowa i tłumaczy dlaczego jest ważna | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Planuje działania w oparciu o potrzeby klientów. | Kryteria weryfikacji Planuje działania w oparciu o potrzeby klientów. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wyjaśnia znaczenie języka korzyści oraz umiejętnie go stosuje | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Dostrzega różnorodność potrzeb klientów. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Komunikuje się w sposób łatwy do zrozumienia. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Przekonuje współpracowników i klientów do własnego zdania.oraz proponuje niestandardowe rozwiązania. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Usługa zdalna w czasie rzeczywistym, szkolenie realizowane jest w godzinach dydaktycznych 45 min.
Pzrerwy nie są wliczone w czs trwania usługi.
Metody pracy: wykłady, dyskusje z uczestnikami i case study uczestników, ćwiczenia indywidualne, videorozmowa, współdzielenie ekranu, interaktywny chat za pomocą, którego będą przesyłane linki do podstron i omawianych tematów.
Trener: Magdalena Głomska
pre-test w ramach walidacji
Blok I- Copywriting i Content marketing jako elementy strategii marketingowej. Persona – teoria i praktyka- rozmowa na żywo, ćwiczenia
- Big Idea
- Content marketing
- Język korzyści
- Storytelling
- Zjawisko ślepoty banerowej, ślepoty contentowej i reakcje obronne
- Zjawisko ZMOT
- Budowanie persony
- Benchmarking
Blok II- Big idea- tworzenie motywów przewodnich dla firmy –praktyka- ćwiczenia
- Tworzenie:
- Big Idea
- Konteksty komunikacyjne
- Storytelling
- Misja/wizja firmy
Blok III - Tworzenie treści do Internetu – teoria i praktyka- rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu
- Pisanie językiem korzyści
- Pisanie tekstu na stronę www
- Content marketing w Social Media
- CTA
- Blog
Blok IV- Pisanie tekstów pod wyszukiwarki SEO. Identyfikacja graficzna w kreowaniu wizerunku marki.- praktyka-ćwiczenia
- Pisanie tekstów pod wyszukiwarki SEO - Słowa kluczowe i narzędzia do SEO
- Księga znaku
- Infografika
- Kolorystyka
- Czcionka
- Wzorce na FB, Instagrama i LinkedIn
Przeprowadzenie testu wiedzy (post-test w ramach walidacji).
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 8 pre-test w ramach walidacji | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 26-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 08:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 8 Blok I- Copywriting i Content marketing jako elementy strategii marketingowej. Persona – teoria i praktyka | Prowadzący Magdalena Głomska | Data realizacji zajęć 26-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 8 Przerwa 30 min | Prowadzący Magdalena Głomska | Data realizacji zajęć 26-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 8 Blok II- Big idea- tworzenie motywów przewodnich dla firmy –praktyka | Prowadzący Magdalena Głomska | Data realizacji zajęć 26-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 8 Przerwa 15 min | Prowadzący Magdalena Głomska | Data realizacji zajęć 26-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 8 Blok III - Tworzenie treści do Internetu – teoria i praktyka | Prowadzący Magdalena Głomska | Data realizacji zajęć 26-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 8 Blok IV- Pisanie tekstów pod wyszukiwarki SEO. Identyfikacja graficzna w kreowaniu wizerunku marki.- praktyka | Prowadzący Magdalena Głomska | Data realizacji zajęć 26-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 8 Przeprowadzenie testu wiedzy (post-test w ramach walidacji). | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 26-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto720,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto720,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto90,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto90,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Magdalena Głomska
Od 4 lat jest właścicielem firmy i dyrektorem zarządzającym Agencji Doradztwa Marketingowego „Digital Brand”, którą założyła bazując na własnym, praktycznym doświadczeniu marketingowo-sprzedażowym. Współpracuje z klientami różnych branż z całej Polski wspierając ich w potrzebnych dla nich obszarach sprzedażowo-marketingowych. Pisze strategie marketingowe oraz wdraża wraz z zespołem jej narzędzia pomagając w przejściu transformacji cyfrowej. Swoją wiedzę przekazuje jako Trener na szkoleniach o tematyce: Marketing dla branż, Social Media (Facebook, Instagram, TikTok, LinkedIn), Content marketing, Strategie marketingowe oraz sprzedażowe, Zarządzanie przedsiębiorstwem, Wprowadzanie produktów na rynek. Zrealizowała ponad 1000 godzin szkoleniowych w ciągu ostatnich 3 lat.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymują skrypt z materiałami do samodzielnego utrwalenia materiału, prezentację ze szkolenia, a także certyfikat szkolenia.
Warunki uczestnictwa
- Warunkiem uzyskania zaświadczenia jest uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć usługi rozwojowej oraz zaliczenie zajęć w formie testu i ćwiczeń.
- Zapisując się na usługę wyrażasz zgodę na rejestrowanie/nagrywanie swojego wizerunku na potrzeby monitoringu, kontroli oraz w celu utrwalenia efektów uczenia się.
- W szkoleniu mogą uczestniczyć także osoby z programu bony rozwojowe oraz Małopolski pociąg do Kariery
Informacje dodatkowe
Aby realizacja usługi pozwoliła osiągnąć cel główny, warunkiem jest zaangażowanie uczestnika w różnorodne formy pracy podczas szkolenia.
Szkolenie przeznaczone jest dla osób początkujących.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Wymagania techniczne w przypadku webinarów / szkoleń online:
- Dostęp do internetu
-
Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy)
-
2 GB pamięci RAM (zalecane 4 GB lub więcej)
-
System operacyjny Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, ChromeOS
Ponieważ szkolenie prowadzone będzie na platformie clickmeeting lub google meets (Przed szkoleniem uczestnicy otrzymają link) opartej na przeglądarce, wymagane jest korzystanie z ich najaktualniejszych oficjalnych wersji, takich jak Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge, Opera.