Dokumentacja pracownicza
FORTIS Ośrodek Szkoleniowo Seminaryjny Katarzyna Majewska
Brak ocen dla tego dostawcy
Dokumentacja pracownicza
Numer usługi 2024/04/28/16207/2137312
460,00 PLN
brutto
460,00 PLNnetto
76,67 PLNbrutto/h
76,67 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaPrawo i administracja / Prawo pracy
- Identyfikator projektuKierunek - Rozwój
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane do pracowników działu kadr firm i jednostek z całej Polski.
- Minimalna liczba uczestników7
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji10-05-2024
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi6
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie w formie wykładu, 6 godzin lekcyjnych. Po jego zakończeniu uczestnik wypełnia ankietę oceniającą szkolenie.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnicy uaktualnią swoją wiedzę o zmiany które zostały wprowadzone w 2023 roku w zakresie prowadzenia i przechowywania akt pracowniczych. | Kryteria weryfikacji Ankieta samooceny wypełniana po skończonym szkoleniu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia posiada informację w jakim czasie uczestnik zrealizował szkolenie.
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
-
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
-
Program
Program
- Dokumentacja pracownicza – co obejmuje? Rozporządzenie w sprawie dokumentacji pracowniczej. Zmiany dostosowujące akta osobowe do zmian wynikających z pracy zdalnej, kontroli trzeźwości, dyrektyw work life balance i dysrektywy w sprawie przejrzystych i przewidywalnych warunków zatrudnienia.
- Przechowywanie dokumentacji pracowniczej, okres przechowywania dokumentacji pracowniczej. Zniszczenie i wydanie kopii dokumentacji pracowniczej. Obowiązki pracodawcy.
- Papierowo czy elektronicznie? Digitalizacja dokumentacji. Czy można prowadzić dokumentację w obu formach? Czy można zmienić postać prowadzenia dokumentacji pracowniczej? Obowiązki pracodawcy w tym zakresie.
- Akta osobowe - część A.
- ochrona danych osobowych w dziale kadr - dane i informacje pozyskiwane od kandydatów do pracy i pracowników. Dane wrażliwe, dane dobrowolne, klauzula informacyjna, kwestionariusz.
- Czy pracodawca może pozyskać informacje o zdrowiu czy szczepieniu pracownika?
- Jakie dokumenty powinny a jakie mogą znaleźć się w części A?
- Oryginały czy kopie?
- Oświadczenia o niekaralności: kiedy są wymagane,
- badania wstępne,
- szczególne uprawnienia pracownika niepełnosprawnego, dokumenty potwierdzające stopień niepełnosprawności,
- postępowanie z dokumentami potwierdzającymi wcześniejsze zatrudnienie poza granicą państwa (u zagranicznego pracodawcy),
- dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje, przebieg zatrudnienia,
- dane osobowe osoby zawiadamianej w razie wypadku pracownika
- Akta osobowe – część B.
- Dokumenty tworzone w trakcie zatrudnienia pracownika umowa o pracę - zasady określania miejsca wykonywania pracy, informacje o warunkach zatrudnienia (art. 29 § 3 k.p.),
- potwierdzenie zapoznania się z treścią regulaminów,
- oceny ryzyka zawodowego, z informacją o celu,
- zakresie oraz sposobie zastosowania monitoringu, kontroli trzeźwości
- zapoznaniu się z przepisami BHP,
- dokumentacja uprawnień rodzicielskich,
- zasady podnoszenia kwalifikacji zawodowych przez pracowników i ich dokumentowanie,
- zmiany w treści stosunku pracy, wypowiedzenia zmieniające, aneksy do umów o pracę, przeniesienie służbowe, polecenia, oświadczenia.
- Akta osobowe – część C. Oświadczenie o rozwiązaniu umowy o pracę, Świadectwo pracy
- Akta osobowe – część D. Dokumentacja kar porządkowych - tworzone dokumenty i zasady ich usuwania z akt osobowych zgodnie z nowymi przepisami.
- Akta osobowe – cześć E. Dokumentacja kontroli trzeźwości
- Pozostała dokumentacja pracownicza – gdzie ją przechowywać. Przykłady z praktyki np. deklaracje ZUS, dokumentacja PPK, ZFŚS, inne.
- Inna dokumentacja pracownicza.
- Jakie nowe informacje znajdują się w ewidencji czasu pracy?
- Jakie dokumenty przechowujemy wraz z ewidencja czasu pracy?
- W jakiej formie powinna być prowadzona ewidencja czasu pracy?
- Jak długo należy przechowywać ewidencję czasu pracy?
- Czy przechowujemy również harmonogramy czasu pracy?
- Ewidencja odzieży i obuwia roboczego
- Ewidencja dokonanych wypłat wynagrodzenia i innych składników.
- Zakres dokumentacji tworzonej i prowadzonej dla osób zatrudnionych na podstawie umów cywilnoprawnych- co kontroluje PIP a co ZUS
- Badania lekarskie i szkolenia BHP dla osób zatrudnionych na podstawie umów cywilnoprawnych zakres dokumentacji.
- Zmiany w treści świadectwa pracy
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 1
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 1 szkolenie | Prowadzący Szczepan Przybylak | Data realizacji zajęć 16-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Tak |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt usługi brutto460,00 PLN
- Koszt usługi netto460,00 PLN
- Koszt godziny brutto76,67 PLN
- Koszt godziny netto76,67 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 1
1 z 1
Szczepan Przybylak
Magister Prawa i Administracji. Trener z wieloletnim doświadczeniem, od 1998 roku zajmuje się problematyką prawa pracy, doświadczony inspektor pracy, występował jako biegły sądowy. Wykładowca akademicki od 2000 r.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Na szkoleniach w formie stacjonarnej każdy z uczestników otrzymuje materiały seminaryjne wydrukowane, notatnik i długopis.
Na szkoleniach on-line materiały seminaryjne są wysyłane dzień przed szkoleniem na adres e-mail podany w zgłoszeniu.
Warunki uczestnictwa
- przesłanie karty zgłoszenia do firmy FORTIS;
- wniesienie opłaty za udział w szkoleniu na konto:
FORTIS Ośrodek Szkoleniowo-Seminaryjny
nr r-ku: 71 1140 2004 0000 3802 8440 2402 (mBank S.A.)
Informacje dodatkowe
- Rezygnację przyjmujemy najpóźniej na 7 dni przed szkoleniem w formie pisemnej (e-mail). Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów w 100%. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty
- FORTIS zastrzega sobie prawo odwołania szkolenia z przyczyn od organizatora niezależnych, przy całkowitym zwrocie kwot wpłacanych na rzecz organizatora.
- FORTIS i wykładowcy nie wyrażają zgody na kopiowanie, utrwalanie, ani dalsze udostępnianie przebiegu szkolenia oraz materiałów szkoleniowych.
- Treść szkolenia i materiały szkoleniowe są objęte prawami autorskimi i są przeznaczone wyłącznie dla zgłoszonych w Fortis uczestników szkolenia.
Materiały multimedialne i dokumenty do pobrania
Dokumenty do pobrania
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Jest to szkolenie "mieszane". W szkoleniu można uczestniczyć "stacjonarnie" lub "on-line".
Cena za udział w szkoleniu on-line to 390 zł od osoby
Cena za udział w szkoleniu stacjonarnie to 460 zł od osoby
Cena obejmuje:
- 6 godz. lekcyjnych wykładu
- "on-line" z wykorzystaniem własnych komputerów, laptopów lub smartfonów. Komputery powinny mieć nieprzerwany dostęp do sieci, możliwość zadawania pytań przez wbudowany mechanizm czatu
- "stacjonarnie" zapewnia miejsce w sali wykładowej, przerwę kawową i poczęstunek.
- materiały seminaryjne
- na szkoleniu "on-line" - wysłane mailem dzień przed szkoleniem
- na szkoleniu "stacjonarnie" - wydrukowane, przekazane w dniu szkolenia,
- zaświadczenie o ukończeniu szkolenia
- na szkoleniu "on-line" - wysłane mailem po zakończonym szkoleniu
- na szkoleniu "stacjonanrnie" - wydrukowane, przekazane w dniu szkolenia.
Adres
Adres
pl. Rodła 10
70-419 Szczecin
woj. zachodniopomorskie
Radisson BLU Hotel, Szczecin, pl. Rodła 10, I piętro, sala Reymont.
Wszystkie szkolenia odbywają się w Hotelu Radisson w Szczecinie, ale można w nich uczestniczyć w formie zdalnej, na żywo. Cena szkolenia on-line jest pomniejszona o koszty druku materiałów i poczęstunku.
W przypadku tego szkolenia cena udziału w szkoleniu on-line to 390 zł netto/brutto.
Fortis nie jest płatnikiem podatku VAT.
Wszystkie szkolenia odbywają się w Hotelu Radisson w Szczecinie, ale można w nich uczestniczyć w formie zdalnej, na żywo. Cena szkolenia on-line jest pomniejszona o koszty druku materiałów i poczęstunku.
W przypadku tego szkolenia cena udziału w szkoleniu on-line to 390 zł netto/brutto.
Fortis nie jest płatnikiem podatku VAT.
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami
Kontakt
Kontakt
Katarzyna Majewska
E-mail
szkolenia@fortis.szczecin.pl
Telefon
(+48) 914 335 399