10 ZAAWANSOWANYCH TECHNIK NEGOCJACYJNYCH – POLIGON TWARDYCH NEGOCJACJI Z ZAWODOWYM NEGOCJATOREM
10 ZAAWANSOWANYCH TECHNIK NEGOCJACYJNYCH – POLIGON TWARDYCH NEGOCJACJI Z ZAWODOWYM NEGOCJATOREM
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Negocjacje
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie dla:
- członków zarządów, właścicieli firm
- szefów działów handlowych i zakupowych
- sprzedawców i kupców, którzy chcą poznać warsztat negocjacyjny strony przeciwnej
- negocjatorów umów, kontraktów
- wszystkich, którzy w codziennej pracy negocjują i poddawani są wpływom i manipulacjom
- Minimalna liczba uczestników10
- Maksymalna liczba uczestników18
- Data zakończenia rekrutacji22-11-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi12
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Podczas szkolenia przećwiczysz zaawansowane techniki negocjacyjne:adwokat diabła, śnięta ryba, ekspertyza, zmiana biegów, optyk z Brooklynu, pomyłka, talk-show, gniew kontrolowany, problem, huśtawka.
Nasz warsztat to praktyczne ćwiczenie umiejętności stosowania i radzenia sobie z twardym stylem negocjacyjnym.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się x | Kryteria weryfikacji x | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Cel biznesowy
CO ZYSKASZ DZIĘKI TRENINGOWI 10 ZAAWANSOWANYCH TECHNIK NEGOCJACYJNYCHUczestnicy szkolenia 10 zaawansowanych technik negocjacyjnych poznają najczęściej stosowane „zagrywki poniżej pasa”, nauczą się ich rozpoznawania i radzenia sobie z nimi w sposób przywracający kontrolę w negocjacjach. Uświadomią sobie siłę jaka tkwi w słowach, poznają zasady formułowania komunikatów wzmagających skuteczność argumentacji negocjacyjnej.
Dzięki udziałowi w ćwiczeniach, Trener uświadamia uczestnikom ich mocne strony oraz deficyty w obszarze prowadzenia negocjacji.
Ważnym elementem szkolenia 10 zaawansowanych technik negocjacyjnych jest również moduł dotyczący mowy ciała w negocjacjach wywierania wpływu, manipulacji i mikroekspresji.
Trening rozwija sprawność czytania mowy ciała i rozpoznawania blefu oraz samokontrolę uczestników w obszarze komunikowania ciałem prawdziwych zamiarów.
Efekt usługi
Nabycie wiedzy i praktycznych umiejętności związanych z funkcjami menedżerskimi
Metoda potwierdzenia osiągnięcia efektu usługi
Wiedza i umiejętności nabyte podczas szkolenia będą weryfikowane w trakcie codziennej pracy
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
https://effect.edu.pl/szkolenia-negocjacje/twarde-negocjacje-techniki-negocjacyjne-batna
Jak planować strategie negocjacyjne w zależności od celu i informacji jakie posiadamy?
Budowania własnej pozycji negocjacyjnej.
- Planowanie strategii negocjacyjnych w oparciu o metody Rogera Dawsona – cele, BATNA, WATNA, ZOPA.
- Stosowanie techniki wywierania wpływu wspierającej pozycję przed, w trakcie i po negocjacjach.
- Paradygmat negocjacji Jima Campa.
- Jak rozpoznawać typ osobowości drugiej strony na podstawie ubioru i zachowania oraz jak skutecznie tę wiedzę wykorzystać w osiąganiu celu negocjacyjnego?
Metody: mini-wykład, studia przypadków, ćwiczenie world cafe, praca w parach.
Runda negocjacyjna – Poligon twardych negocjacji.
Jak skutecznie stosować techniki i metody w negocjacjach? – 4 techniki rozpoczynające.
Rozbudowana, kilkuetapowa symulacja prawdziwych negocjacji „Complain”, w trakcie której uczestnicy w dwóch konkurencyjnych grupach mają możliwość sprawdzić wiedzę nabytą w module I oraz przećwiczyć cztery techniki rozpoczynające:
- Adwokat diabła – początkowe wspieranie nowymi argumentami tez przeciwnika (usypiające jego czujność), aby później obalić jego stanowisko.
- Śnięta ryba – dodanie do negocjacji uciążliwego dla drugiej strony żądania, które – tak naprawdę nie ma dla nas znaczenia.
- Ekspertyza – budowanie wiarygodności swojej argumentacji na pozornie obiektywnym i racjonalnym wywodzie, którego druga strona nie jest w stanie zweryfikować przy stole rozmów (np. ze względu na brak danych, czasu, wiedzy w danej dziedzinie itp.).
- Problem – przerzucenie własnego problemu na drugą stronę i postawienie jej wobec konieczności rozwiązania go.
Trzy kompetencje psychologiczne – Wpływ / Analiza transakcyjna / Gra
- Wywieranie wpływu na ludzi – reguły Cialdiniego – teoria i praktyka.
- Prezentacja reguł i technik perswazji z zastosowaniem w negocjacjach.
- Wpływ, manipulacja i gra – czym się różnią i jak je stosować?
- „Zagrywki poniżej pasa” – jak je rozpoznać i skutecznie sobie z nimi radzić?
- Rozpoznawanie i wywieranie wpływu na temperamenty.
- Wykorzystanie Analizy Transakcyjnej w negocjacjach.
Metody: mini-wykład, test temperamentów, scenki.
Runda negocjacyjna – Poligon twardych negocjacji.
Jak skutecznie stosować techniki i metody w negocjacjach? – 4 techniki środkowe.
Rozbudowana, kilkuetapowa symulacja prawdziwych negocjacji „Complain”, w trakcie której uczestnicy w dwóch konkurencyjnych grupach mają możliwość sprawdzić wiedzę nabytą w module II, oraz przećwiczyć cztery techniki środkowe:
- Zmiana biegów – przeskakiwanie z jednej kwestii na drugą mające na celu zdezorientowanie i zmęczenie drugiej strony.
- Optyk z Brooklynu – stopniowe podwyższanie składanej oferty, aż do momentu, w którym nastąpi protest drugiej strony.
- Pomyłka – w swej istocie polega na pogorszeniu zasadniczej kwestii, a nie na wprowadzaniu korzystnych „dodatków” (bywa stosowane jako kontr posunięcie wobec „ostatniego życzenia”).
- Huśtawka – przekazanie drugiej stronie niekorzystnych dla niej wiadomości, a następnie (po pewnym czasie) podanie wiadomości dobrych (działa na tej samej zasadzie, co taktyka „drzwi w twarz”: zakotwiczenie – stworzenie oczekiwań i kontrast).
Trzy kompetencje fizyczne – Mowa ciała / Mikroekspresje / Kontekst
- Mowa ciała w negocjacjach – sygnały niewerbalne. Osobowość a mowa ciała.
Test Taylora Hartmana i jego konsekwencje dla mowy ciała.
Trening mowy ciała w negocjacjach z wykorzystaniem różnych osobowości.
Rozwój sprawności czytania mowy ciała na podstawie gestów, postawy ciała, nerwowych tików oraz osiągnięcie samokontroli uczestników w obszarze komunikowania ciałem prawdziwych zamiarów.
W czytaniu mowy ciała adwersarza niezwykle istotne jest rozpoznanie typu osobowości z jaką negocjator ma do czynienia.
Gest zupełnie nieistotny dla jednego typu osobowości może mieć niezwykle ważne znaczenie w przypadku innego typu. - Rozpoznawanie emocji na podstawie mikroekspresji.
Znajomość mikroekspresji pozwala zarządzać procesem negocjacji.
Mikroekspresja to wyraz twarzy wyrażający prawdziwą przeżywaną w danym momencie emocję, a pojawiający się, gdy kłamiemy.
Na przykład kiedy o daniu, które wcale nam nie smakowało mówimy, że było świetne, na ułamek chwili (poniżej czwartej części sekundy, czyli 25 milisekund) pojawia się na naszej twarzy grymas wyrażający to, co rzeczywiście myślimy, a co chcielibyśmy ukryć. W tej części szkolenia poznasz zasady rządzące mikroekspresjami wg Paula Ekmana i na ich podstawie nauczysz się rozpoznawać faktyczne emocje adwersarza. - Rozpoznawanie i ukrywanie blefu.
Nauczysz się rozpoznawać blef, oraz wzmocnisz swoją umiejętność stosowania kontrolowanego blefu w negocjacjach. Komunikacja wzrokowa podczas blefu i niepewności. - Zarządzanie kontekstem – czasem i przestrzenią.
Dopasowanie stylu negocjacyjnego do kontekstu.
Metody: mini-wykład, test stylów negocjacyjnych Kilmanna, case study.
Runda negocjacyjna – Poligon twardych negocjacji.
Jak skutecznie stosować techniki i metody w negocjacjach? – 2 techniki końcowe.
Trzy kompetencje fizyczne.
Rozbudowana, gra negocjacyjna „Metropoly” , w trakcie której uczestnicy w czterech grupach, konkurując lub współpracując, dochodzą do swoich celów, oraz ćwiczą dwie techniki końcowe:
Gniew kontrolowany – wypowiadanie się i zachowywanie jakbyśmy byli rozgniewani (marszczenie brwi, podnoszenie głosu, agresywna gestykulacja) w odpowiedzi na wypowiedź drugiej strony.
Talk-show – przekazywanie nieprzyjemnych dla drugiej strony informacji poprzez wypowiedzi, których kluczowymi elementami są wyrażenia: „ale”, „jednakże”, „niemniej jednak” lub tylko że”, np. „Proszę nie myśleć, że chcę Pana urazić, ale…”.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 966,77 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 599,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto163,90 PLN
- Koszt osobogodziny netto133,25 PLN
Prowadzący
Prowadzący
trener Effect
Posiada ponad 20 letnie doświadczenie w sprzedaży oraz 15 letnie doświadczenie w negocjacjach. Wielokrotnie negocjował wielomilionowe kontrakty z biznesmenami z Rosji, Ukrainy, Niemiec, Francji, Austrii, Włoch, Tajwanu czy Chin. Negocjował kontrakty z największymi sieciami marketów w Polsce i Europie typu Tesco, Leroy Merlin, Castorama, Hornbah, Epicentr itp.
Stale współpracuje jako konsultant działów sprzedaży i główny trener wielu firm – liderów w swoich branżach. Wychował kilkuset świetnych handlowców. Chętnie dzieli się swoim doświadczeniem negocjacyjnym z kupcami.
Jest certyfikowanym trenerem coachów Corporate Coach U® Poland. Jest aktywnie działającym executive coachem i prekursorem coachingu prowokatywnego w Polsce znanym jako BAD COACH.
Posiada doświadczenie w środowisku projektowym potwierdzone certyfikatem zarządzania projektami Prince2® Registered Practitioner APMG International ( nr cert. 02611152-01-ER86).
Ukończył The Art and Science of Coaching, Erickson College International.
Jest redaktorem naczelnym największego polskiego portalu o sprzedaży www.biznesmusisprzedawac.pl oraz redaktorem działu negocjacje miesięcznika branżowego „Nowa sprzedaż”.
Pisze dla Benefit, Marketer+, OnetManager, Forbes, i wielu innych branżowych redakcji.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały w formie papierowej.
Informacje dodatkowe
Cena szkolenia wynosi 1599 zł netto/os. i zawiera: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe i pomocnicze, konsultacje indywidualne z wykładowcą, certyfikat o podwyższeniu kwalifikacji zawodowych, dwa lunche, przerwy kawowe, opłatę parkingową.
Cena szkolenia z zakwaterowaniem w pokoju 2 osobowym (z innym uczestnikiem szkolenia z tej samej firmy) wynosi 2199 zł netto.
Dla firm, które uczestniczyły w naszych szkoleniach cena z zakwaterowanie w pokoju 2 osobowym (z innym uczestnikiem szkolenia z tej samej firmy) wynosi 2149 zł netto.
Dopłata do pokoju jednoosobowego wynosi 350 zł netto (za dwa noclegi).
Do podanych kwot zostanie doliczony VAT w wysokości 23%.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi