Zarządzanie zmianami wynikającymi z przeobrażeń na rynku pracy
Zarządzanie zmianami wynikającymi z przeobrażeń na rynku pracy
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Uczestnikami projektu są mikro, mali, średni i duzi przedsiębiorcy (bez samozatrudnionych), zespoły HR oraz menadżerowie/ kandydaci na menadżerów zainteresowani otrzymaniem refundacji na usługi rozwojowe mające na celu przygotowanie pracodawców do wprowadzenia i zarządzania zmianą w firmie związaną m.in. ze starzeniem się społeczeństwa czy zróżnicowaniem sposobu świadczenia pracy.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji23-06-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi24
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Zdobycie wiedzy i umiejętności na temat: zrozumienia i wykorzystania nowych trendów w obszarze HR / zarządzania kapitałem ludzkim; wykorzystania dobrych praktyk HR w kluczowych obszarach związanych ze zmianami na rynku pracy i szeroko rozumianym otoczeniem społecznym; wdrażania zmian w organizacji w kontekście wykorzystania innowacyjnych rozwiązań i procesów HR oraz praca z różnymi grupami interesariuszy procesów zmian, a w szczególności radzenie sobie z oporem przed zmianami.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Opisuje znaczenie zmian społecznych i gospodarczych (na poziomie Polski i świata) i ich wpływ na procesy zarządzania kapitałem ludzkim. | Kryteria weryfikacji • Podaje znaczenie zmian społecznych i gospodarczych (na poziomie Polski i świata) i ich wpływ na procesy zarządzania kapitałem ludzkim | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Identyfikuje i opisuje nowe trendy w obszarze HR / zarzadzania kapitałem ludzkim wynikające z sytuacji na rynku pracy oraz ich wpływ na wyzwania i politykę personalną własnej firmy. | Kryteria weryfikacji • Omawia i charakteryzuje nowe trendy w obszarze HR / zarzadzania kapitałem ludzkim wynikające z sytuacji na rynku pracy oraz ich wpływ na wyzwania i politykę personalną własnej firmy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Monitoruje działania, programy HR, które wdrażają najczęściej firmy z jego/jej branży. Wskazuje zarówno korzyści jak i ograniczenia oraz zagrożenia związane z tymi rozwiązaniami. | Kryteria weryfikacji • Kontroluje działania, programy HR, które wdrażają najczęściej firmy z jego/jej branży. Wskazuje zarówno korzyści jak i ograniczenia oraz zagrożenia związane z tymi rozwiązaniami | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Sporządza wnioski z analizy dobrych praktyk HR innych organizacji i wykorzystuje je w planowanych u siebie wdrożeniach. | Kryteria weryfikacji • Omawia zasady z analizy dobrych praktyk HR innych organizacji i wykorzystuje je w planowanych u siebie wdrożeniach. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Opracowuje innowacyjne rozwiązania w obszarze polityki personalnej własnej firmy i sprawnie włącza w ich realizację wszystkie grupy pracowników, których te zmiany dotyczą. | Kryteria weryfikacji • Planuje innowacyjne rozwiązania w obszarze polityki personalnej własnej firmy i sprawnie włącza w ich realizację wszystkie grupy pracowników, których te zmiany dotyczą. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wspiera u pracowników budowanie nowych postaw i zachowań adekwatnych do zmieniającej się sytuacji i wymogów firmy. | Kryteria weryfikacji • Nadzoruje i monitoruje budowanie nowych postaw i zachowań adekwatnych do zmieniającej się sytuacji i wymogów firmy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Ocenia gotowość przedsiębiorstwa i pracowników do przeprowadzenia zmian. | Kryteria weryfikacji • Definiuje gotowość przedsiębiorstwa i pracowników do przeprowadzenia zmian. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Definiuje gotowość przedsiębiorstwa i pracowników do przeprowadzenia zmian. | Kryteria weryfikacji • Nadzoruje i organizuje w organizacji zmiany związane z wykorzystaniem innowacyjnych rozwiązań i procesów HR. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Diagnozuje potrzeby różnych interesariuszy i zróżnicowanych grup pracowniczych (z uwzględnieniem m.in. płci, wieku, pochodzenia etnicznego i poglądów) i przygotowuje dla nich odpowiednie programy HR ukierunkowane nie tylko na zaspokojenie tych potrzeb, lecz także na pełną integrację pracowników w ramach organizacji. | Kryteria weryfikacji • Charakteryzuje potrzeby różnych interesariuszy i zróżnicowanych grup pracowniczych (z uwzględnieniem m.in. płci, wieku, pochodzenia etnicznego i poglądów) i przygotowuje dla nich odpowiednie programy HR ukierunkowane nie tylko na zaspokojenie tych potrzeb, lecz także na pełną integrację pracowników w ramach organizacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Identyfikuje źródła (np. obawy pracowników przed utratą pracy, niedopasowaniem kompetencji itp.) i sprawnie eliminuje przejawy oporu przed zmianami. | Kryteria weryfikacji • Uzasadnia i rozróżnia źródła (np. obawy pracowników przed utratą pracy, niedopasowaniem kompetencji itp.) i sprawnie eliminuje przejawy oporu przed zmianami. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Identyfikuje potrzeby, obawy i oczekiwania różnych grup interesariuszy (m.in.: kadra zarządzająca i menedżerska, przedstawiciele grup społecznych, kulturowych oraz wiekowych) w stosunku do procesów zmian związanych z wdrażaniem nowych rozwiązań HR. Omawia je na bieżąco i uwzględnia w swoich działaniach. | Kryteria weryfikacji • Ocenia i charakteryzuje potrzeby, obawy i oczekiwania różnych grup interesariuszy (m.in.: kadra zarządzająca i menedżerska, przedstawiciele grup społecznych, kulturowych oraz wiekowych) w stosunku do procesów zmian związanych z wdrażaniem nowych rozwiązań HR. Omawia je na bieżąco i uwzględnia w swoich działaniach. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Odpowiednio do potrzeb różnych grup interesariuszy objaśnia działania związane z wdrażaniem nowych rozwiązań HR. | Kryteria weryfikacji • Planuje i objaśnia działania związane z wdrażaniem nowych rozwiązań HR. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Kształtuje wśród współpracowników pozytywne nastawienie do zmian. | Kryteria weryfikacji • Rozróżnia i nadzoruje wśród współpracowników pozytywne nastawienie do zmian. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Dzień 1: Zespół i rozwiązywanie problemów w zmianie – Marta Miechowicz – 24.06.2024
1. Identyfikacja konfliktu:
- Definicja pojęcia konfliktu – jak rozumiemy konflikt
- Identyfikacja obiektywnych i subiektywnych sytuacji konfliktowych
2. Sytuacje konfliktogenne w organizacji:
- Konflikt w organizacji – typologia. Charakterystyki sytuacji konfliktowych
- Definiowanie konfliktów i zapobieganie im: identyfikacja zagrożeń, także na poziomie międzyludzkim
- Fazy konfliktu i odpowiadające im kroki zaradcze
- Komunikacja podczas konfliktu w organizacji – podstawowe schematy działań i uwarunkowania ich skuteczności
3. Źródła powstawania konfliktu:
- Kryzys a konflikt – związek
- Natura konfliktu i jego rodzaje
- Rodzaje konfliktu i wpływ na kryzys
- Możliwe źródła konfliktu w organizacji
- Style zarządzania a powstawanie konfliktów
- Mechanizmy powstawania konfliktów
- Fazy i dynamika rozwoju sytuacji konfliktowych – ze wskazaniem momentów, kiedy najłatwiej zatrzymać lub przerwać konflikt
4. Trudne sytuacje w zespole:
- Reagowanie w przypadku konfliktu i kryzysu w zespole
- Skuteczne metody reagowania na:
- opór,
- zniechęcenie,
- brak zaangażowania,
- irytację,
- złośliwość,
- atak,
- wycofanie,
- zbytnie rozkojarzenie pracownika
- Zachowywanie dystansu emocjonalnego w sytuacji konfliktu
- Tworzenie skutecznych procedur i schematów postępowania oraz praktyczne ich przećwiczenie.
5.Techniki rozwiązywania konfliktów (warsztaty):
- Afiliacja a asertywność jako wyznaczniki stylów postępowania (zachowań) w sytuacjach konfliktowych
- Style rozwiązywania konfliktów – diagnoza stylów rozwiązywania konfliktów
- Czynniki sprzyjające konstruktywnemu rozwiązywaniu konfliktów
- Komunikacja w sytuacji konfliktowej (zbieranie informacji, przedstawianie propozycji i rozwiązań, prowadzenie dyskusji, sprowadzanie dyskusji do poziomu faktów)
- Radzenie sobie z manipulacjami (demaskowanie i przeciwdziałanie manipulacji, sposoby reagowania na agresywne zachowanie)
- Strategie kierowania konfliktem – specyfika doboru taktyki działania do sytuacji i konsekwencje obranej strategii
- Ćwiczenia rozwiązywania konfliktów na bazie case studies.
6.Współpraca w sytuacji konfliktu:
- Rozpoznawanie potrzeb i preferowanego sposobu działania współpracowników kluczem do wprowadzania zmian w zespole i rozwiązywania konfliktów
- Typ osobowości a preferencje w reagowaniu na zmianę, wyborze zadań, realizacji zadań, podejmowaniu decyzji, reagowaniu na stres, przyjmowaniu ról w zespole
- Wykorzystanie mocnych stron i potencjału osób o różnych typach osobowości w rozwiązywaniu konfliktów w organizacji
- Możliwe konflikty w relacji: menedżer – podwładny oraz pracownik – pracownik związane z zetknięciem się osób o różnych lub tych samych potencjałach
- Obszary trudności we współpracy z pracownikami o danym typie osobowości
Dzień 2: Zarządzanie zmianą – Adam Górecki – 28.08.2024
- Zarządzanie 3.0, podejście zwinne w zarządzaniu
- Koncepcja podejścia Zarządzania 3.0 i jego korzyści
- Przedstawienie i przedyskutowanie ról oraz odpowiedzialności liderów nowoczesnych organizacji
- Znaczenie motywacji wewnętrznej dla utrzymania aktywności, kreatywności i energii do działania
- Upełnomocnienia, samoorganizacja i delegowanie. Dbanie o zaufanie
- 3 aspekty budowania jednostek organizacyjnych przynoszących wartość oraz budowanie kultury informacji zwrotnej
2. Struktura cross-funkcjonalna
- Zespołowe wielofunkcyjne – jak działają i jak je budować
- Wszechstronność i różnorodność w zespole
- Metoda sprint i wielofunkcyjność
- Zmiana sposobu pracy, realizacji celów i procesów
3. Procesowe podejście do zmian
- Czym jest podejście procesowe do zmian?
- Cele w podejściu procesowym do zmian
- Organizacja w procesach
- Procesy w praktyce – widoczna zmiana
4. Komunikacja i motywacja w zmianie
- Otwarta komunikacja – lepsza informacja niż jej brak
- Komunikacja wzmacniająca i blokująca motywację
- Świadomości fazy emocjonalnej pracowników ZOEZ w praktyce
- Rola lidera w procesie komunikacji
- Badanie potrzeb i prowadzenie świadomej transoformacji
5. Utrwalanie efektów zmiany
- Istota utrwalania i psychologia utrzymania zmiany
- Komunikacja efektów i rezultatów zmiany
- Myślenie przyszłością
- Liderzy kluczowymi bohaterami zmiany – motywacja na przyszłość
- Inwestycja w zmianę – gwarant utrwalania efektów zmiany
Dzień 3: Kreatywność w działaniu w sytuacji zmiany – 19.09.2024 – Magda Trus Urbańska
1. JA kreatywnie – potencjał i zabójcy
- Jak styl postrzegania świata (postawa) i osobowość wpływa na kreatywność danej osoby?
- Co nas ogranicza w kreatywnym myśleniu?
- Jak wyłączyć autoocenę i samokontrolę blokującą swobodne myślenie?
- Ideakilery – co zabije innowacje?
2. Psychologia i techniki kreatywności
- Podstawy psychologii twórczego myślenia
- Fazy procesu twórczego
- Co jest potrzebne do poszerzania perspektywy – zasady twórczego myślenia
- 3 reakcje Ach!, Acha! i Haha!
- Metoda Walta Disneya (trzy perspektywy)
- Myślowe kapelusze de Bono
- Bariery komunikacyjne
3. Kreatywne operacje umysłowe
- Abstrahowanie
- Dedukcja
- Indukcja
- Skojarzenia
- Transformacje
- Analogie
- Metafory
4. Narzędzia i techniki heurystyczne
- Burza mózgów (Brain Storming)
- Technika 66 (Buzz Session)
- Technika 635 (Brain Writing)
- Technika RE (Random Entry)
- Technika PO(Provocation Operation)
5. Kreowanie innowacji
- Etapy wdrażania innowacji (od pomysłu do prototypu)
- Diagram Ishikawy
- Technika 6W
- Omówienie i ćwiczenia w grupach – wykorzystanie obu metod do rozwiązania realnego problemu
- Przykłady z organizacji
6. Motywowanie i inspirowanie innych
- Poziomy motywacji pracowników w procesie innowacji
- Przełożenie poziomów na środki motywacyjne pracowników
- Jak wyostrzyć zdolność do pielęgnowania innowacyjności u ludzi
- Jak zachęcić swój zespół do dzielenia się wiedzą, pomysłami, know-how?
- Jaka jest różnica pomiędzy usprawnianiem, kreatywnością a innowacyjnością?
- Socjometria – sposób na sprawdzanie gotowości do działania twórczego i innowacyjności w swoim środowisku pracy
- Przełamywanie własnych barier w twórczości (kreatywności) – czego potrzebuję do szybkiego działania w obliczu problemów do rozwiązania – analiza SWOT indywidualny
- Przygotowanie do kreatywności, czyli rozgrzewka wspierająca działanie mózgu – Co jest potrzebne do ….? Co piszczy w trawie? Bóg-artysta-człowiek
- Kwestionowanie status quo – myślenie wspak „dlaczego? dlaczego nie? a gdyby tak?
- Wyjście poza ograniczenia krępujące innych – myślenie wychodzące poza sztuczne, ustalone przez innych granice – out-of-the-box
- Zmiana perspektywy – poznanie sytuacji ze strony kogoś, kto w ogóle nie jest ani kompetencyjnie ani branżowo związany z tematem (ćwiczenie Słoń)
- Cykl Deminga – Plan, Do, Check, Act
- Generator pomysłów – kilka technik uwalniających myślenie kreatywne i innowacyjność
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 21 Identyfikacja konfliktu | Prowadzący Marta Miechowicz | Data realizacji zajęć 24-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 21 Przerwa kawowa | Prowadzący Marta Miechowicz | Data realizacji zajęć 24-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 21 Sytuacje konfliktogenne w organizacji | Prowadzący Marta Miechowicz | Data realizacji zajęć 24-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 21 Przerwa obiadowa | Prowadzący Marta Miechowicz | Data realizacji zajęć 24-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 21 Źródła powstawania konfliktu, Trudne sytuacje w zespole | Prowadzący Marta Miechowicz | Data realizacji zajęć 24-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 21 Przerwa kawowa | Prowadzący Marta Miechowicz | Data realizacji zajęć 24-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 21 Techniki rozwiązywania konfliktów (warsztaty); Współpraca w sytuacji konfliktu | Prowadzący Marta Miechowicz | Data realizacji zajęć 24-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 21 Zarządzanie 3.0, podejście zwinne w zarządzaniu | Prowadzący Adam Górecki | Data realizacji zajęć 28-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 21 Przerwa kawowa | Prowadzący Adam Górecki | Data realizacji zajęć 28-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 21 Struktura cross-funkcjonalna ; Procesowe podejście do zmian | Prowadzący Adam Górecki | Data realizacji zajęć 28-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 21 Przerwa obiadowa | Prowadzący Adam Górecki | Data realizacji zajęć 28-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 21 Komunikacja i motywacja w zmianie | Prowadzący Adam Górecki | Data realizacji zajęć 28-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 21 Przerwa kawowa | Prowadzący Adam Górecki | Data realizacji zajęć 28-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 21 Utrwalanie efektów zmiany | Prowadzący Adam Górecki | Data realizacji zajęć 28-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 21 JA kreatywnie – potencjał i zabójcy | Prowadzący Magdalena Trus-Urbańska | Data realizacji zajęć 19-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 21 Przerwa kawowa | Prowadzący Magdalena Trus-Urbańska | Data realizacji zajęć 19-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 21 Psychologia i techniki kreatywności; Kreatywne operacje umysłowe | Prowadzący Magdalena Trus-Urbańska | Data realizacji zajęć 19-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 21 Przerwa obiadowa | Prowadzący Magdalena Trus-Urbańska | Data realizacji zajęć 19-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 21 Narzędzia i techniki heurystyczne; Kreowanie innowacji | Prowadzący Magdalena Trus-Urbańska | Data realizacji zajęć 19-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 21 Przerwa kawowa | Prowadzący Magdalena Trus-Urbańska | Data realizacji zajęć 19-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 21 Motywowanie i inspirowanie innych | Prowadzący Magdalena Trus-Urbańska | Data realizacji zajęć 19-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:45 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 368,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 368,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto182,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto182,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Marta Miechowicz
Szkoli w zakresie: przygotowania organizacji do wyzwań rynku pracy, zarządzania zmianami wynikającymi z przeobrażeń na rynku pracy, zarządzania wiekiem i współpracą międzypokoleniową, umiejętność wdrożenia zasady równości szans, niedyskryminacji i transparentności, zarządzanie pracą zdalną i hybrydową, zrównoważone zarządzanie potencjałem pracowników – zgodnie z nowymi wyzwaniami rynku pracy. Doświadczenie zdobyła min. w firmie Mazowieckie Centrum Szkoleń, Akademia Rozwoju Biznesu VIKTORIA TRAINING, Communication One Consulting, Call Center Training.
Posiada ponad 250 h doświadczenia w prowadzeniu szkoleń o podobnej tematyce w przeciągu ostatnich 2 lat, liczone wstecz od rozpoczęcia szkolenia.
Adam Górecki
Kluczowi klienci: PGE Polska Grupa Energetyczna, Ciech, Toyota Motor Manufacturing Poland, PORR Polska Infrastructure, Grupa Strabag, Neuca, Jelfa.
Posiada ponad 120h doświadczenia w prowadzeniu szkoleń o podobnej tematyce w przeciągu ostatnich 24 miesięcy, liczone wstecz od rozpoczęcia szkolenia.
Magdalena Trus-Urbańska
Szkoli głównie z zakresu kompetencji managerskich, wykorzystując swoje doświadczenie zawodowe. Ponadto prowadzi szkolenia z zakresu zarządzanie zmianami wynikającymi z przeobrażeń na rynku pracy, zarządzanie pracą zdalną i hybrydową, zrównoważone zarządzanie potencjałem pracowników – zgodnie z nowymi wyzwaniami rynku pracy, negocjacji, obsługi klienta, komunikacji i stosunków interpersonalnych, zarządzania czasem, efektywności osobistej, train the trainers, zarządzania zmianą oraz kryzysem, twórczego rozwiązywania problemów, budowy zespołów oraz zarządzania nimi a także radzenia sobie ze stresem.
Szkoliła m.in.: PGE, Grupa Erbud, Grupa Strabag, HRK, Polimex Mostostal, Xella Polska, Lafarge Cement, Roche, SKOK, Prosper S.A., Igus, Dr Zdrowie S.A., Grupa Neuca, Bank PeKao, Polomarket, Labsoft, Nestle, Diverse, ENERGA, Genexo, Sealed Air, Harper Hygenics, Kolporter, Pandora, Whirpool, Polomarket, Superpharm.
Posiada ponad 120h doświadczenia w prowadzeniu szkoleń o podobnej tematyce w przeciągu ostatnich 24 miesięcy, liczone wstecz od rozpoczęcia szkolenia.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Wszelkie materiały dydaktyczne zostaną przekazane w formie elektronicznej
Informacje dodatkowe
Szkolenie realizowane metodami interaktywnymi i aktywizującymi tj. symulacje, case study, scenki treningowe, ćwiczenia grupowe i indywidualne, gry i filmy szkoleniowe, dyskusje, analizy doświadczeń uczestników, dzięki czemu zdobędą wiedzę oraz rozwiną umiejętności, postawy i zachowania.
Podczas szkolenia przewidziane są:
- 2 przerwy kawowe x 15 min
- 1 przerwa x 30 min
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Zapewnienie połączenie internetowe szerokopasmowe, przeglądarki Windows: IE 11+, Edge 12+, Firefox 27+, Chrome 30+, Mac: Safari 7+, Firefox 27+, Chrome 30+, Linux: Firefox 27+, Chrome 30+.