Szkolenie E-mail marketing po mistrzowsku. Jak zarabiać na zautomatyzowanym newsletterze i budować bazę odbiorców?
Szkolenie E-mail marketing po mistrzowsku. Jak zarabiać na zautomatyzowanym newsletterze i budować bazę odbiorców?
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie przeznaczone jest dla:
- Osób zainteresowanych rozwijaniem umiejętnośi w obszarze e-mail markrtingu
- Małych i średnich przedsiębiorców
- Specjalistów ds. marketingu, którzy chcą poznać zaawansowane strategie e-mail marketingui budowania bazy subskrybentów
- Szkolenie dedykowane jest dla osób początkujących, ale osoby, które mają już podstawową wiedzę w tym zakresie otrzymają solidną dawkę aktualnych informacji oraz inspiracji w postaci nowoczesnych technik projektowania kreacji.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników3
- Data zakończenia rekrutacji27-09-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi12
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
celem usługi jest zdobycie wiedzy i umiejętności z zakresu e-mail marketingu, które pomogą w samodzielnym wykonywaniu pracy.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Rola e-mail marketingu i automatyzacji. | Kryteria weryfikacji Analizuje audyt celem oceny potencjału wprowadzenia | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Definiuje dostępne narzędzia na rynku. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje zalety, wady i możliwości każdego narzędzia oraz praktyczne wskazówki dotyczące wyboru odpowiednich rozwiązań dla Twojej firmy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Usługa zdalna w czasie rzeczywistym realizowana jest w godzinach dydaktycznych 45 min.
Przerwy nie są wliczone w czas trwania usługi.
Metody pracy: wykłady, dyskusje z uczestnikami i case study uczestników, ćwiczenia indywidualne, videorozmowa, współdzielenie ekranu, interaktywny chat za pomocą, którego będą przesyłane linki do podstron i omawianych tematów.
Aby realizacja usługi pozwoliła osiągnąć cel główny, warunkiem jest zaangażowanie uczestnika w różnorodne formy pracy podczas szkolenia.
Przeprowadzenie testu wiedzy (pre-test w ramach walidacji)
Blok I- E-mail marketing a automatyzacja. teoria-rozmowa na żywo
- Rola e-mail marketingu i automatyzacji.
- Analiza i audyt celem oceny potencjału wprowadzenia automatyzacji.
- Przegląd dostępnych narzędzi na rynku.
- Omówienie zalet, wad i możliwości każdego narzędzia oraz praktyczne wskazówki dotyczące wyboru odpowiednich rozwiązań dla Twojej firmy.
Blok II- Jak budować listę subskrybentów? teoria + ćwiczenia
- Strategie pozyskiwania subskrybentów
- Data Ethics - jak gromadzić dane w sposób etyczny?
- Higiena bazy i jej bezpieczeństwo
- Budowa skutecznego formularza zapisu - dobre praktyki
Blok III- Jak tworzyć angażujący content w kampaniach e-mail marketingowych? teoria + ćwiczenia + dyskusja moderowana
- Psychologia czytelnika e-maili
- Sekrety copywritingu w e-mail marketingu I formy komunikacji z klientem
- Przykłady newsletterów, mailingów i wiadomości transakcyjnych. Przegląd trendów.
- Elementy kreacji e-mail.
- Jak nie trafić do spamu?
Blok IV- Personalizacja, segmentacja i monetyzacja teoria- rozmowa na żywo
- Zrozumienie roli personalizacji w e-mail marketingu
- Sposoby segmentacji bazy
- Scoring i predykcje oparte na sztucznej inteligencji
- Potencjał kampanii automatycznych. Jak zarabiać na „newsletterze”?
Blok V-Testowanie, optymalizacja i analiza danych teoria- rozmowa na żywo
- Kiedy wysyłać e-maile? Znaczenie grup kontrolnych i testów A/B w działaniach marketingowych.
- Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI) w e-mail marketingu.
- Optymalizacja kampanii, dzięki danym.
- Trendy w działaniach analitycznych - kierunki rozwoju
Blok VI- Newsletter krok po kroku - warsztat na wybranym narzędziu (MailChimp, Get Response) ćwiczenia
Przeprowadzenie testu wiedzy (post-test w ramach walidacji).
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 12 Przeprowadzenie testu wiedzy (pre-test w ramach walidacji) | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 28-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 08:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 12 Blok I- E-mail marketing a automatyzacja. teoria-rozmowa na żywo | Prowadzący Magdalena Szmidt | Data realizacji zajęć 28-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 12 Przerwa 30 min | Prowadzący Magdalena Szmidt | Data realizacji zajęć 28-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 12 Blok II- Jak budować listę subskrybentów? teoria + ćwiczenia | Prowadzący Magdalena Szmidt | Data realizacji zajęć 28-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 12 Przerwa 30 min | Prowadzący Magdalena Szmidt | Data realizacji zajęć 28-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 12 Blok III- Jak tworzyć angażujący content w kampaniach e-mail marketingowych? teoria + ćwiczenia + dyskusja moderowana | Prowadzący Magdalena Szmidt | Data realizacji zajęć 28-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 12 Blok IV- Personalizacja, segmentacja i monetyzacja teoria- rozmowa na żywo | Prowadzący Magdalena Szmidt | Data realizacji zajęć 29-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 12 Przerwa 30 min | Prowadzący Magdalena Szmidt | Data realizacji zajęć 29-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 12 Blok V-Testowanie, optymalizacja i analiza danych teoria- rozmowa na żywo | Prowadzący Magdalena Szmidt | Data realizacji zajęć 29-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 12 Przerwa 30 min | Prowadzący Magdalena Szmidt | Data realizacji zajęć 29-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 12 Blok VI- Newsletter krok po kroku - warsztat na wybranym narzędziu (MailChimp, Get Response) ćwiczenia | Prowadzący Magdalena Szmidt | Data realizacji zajęć 29-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 12 Przeprowadzenie testu wiedzy (post-test w ramach walidacji). | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 29-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 220,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 220,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto185,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto185,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Magdalena Szmidt
Ekspertka online marketingu, specjalizująca się w obszarze automatyzacji marketingu i social media z ponad 13-letnim doświadczeniem w branży.
Jako Specjalista ds. Marketing Automation w TVN.Warner Bros.Discovery projektuje efektywne ścieżki anti-churnowe, wykorzystując narzędzia marketing automation, opierając się na analizie danych i testach A/B.
Prowadzi własną działalność od 2017 roku. Wspiera małych i średnich przedsiębiorców w budowie wizerunku online. Praktyczne doświadczenie przekłada na prelekcje na konferencjach, np. Social Media Best Practices 2023 zorganizowanej przez Puls Biznesu oraz na blogu: https://magdalenaszmidt.com/blog/ , gdzie dzieli się wiedzą z obszaru mediów społecznościowych, automatyzacji marketingu, marketingu politycznego oraz fotografii.
Najnowsza publikacja na łamach branżowego medium to artykuł na temat potencjału Big Data w e-mail marketingu: https://nowymarketing.pl/a/37254,mailing-is-dead-not-anymore-o-potencjale-big-data-w-e-mail-marketingu
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
- e-book w formacie pdf zawierający materiały z prezentacji
- bibliografia w postaci polecanych materiałów, książek oraz artykułów
Warunki uczestnictwa
- Warunkiem uzyskania zaświadczenia jest uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć usługi rozwojowej oraz zaliczenie zajęć w formie ćwiczeń.
- Zapisując się na usługę wyrażasz zgodę na rejestrowanie/nagrywanie swojego wizerunku na potrzeby monitoringu, kontroli oraz w celu utrwalenia efektów uczenia się.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Wymagania techniczno-sprzętowe:
Każdy uczestnik szkolenia powinien mieć możliwość korzystania z komputera z dostępem do Internetu. Szkolenie będzie się odbywać za pomocą clickmeeting lub google meets – przed szkoleniem Uczestnicy otrzymają link. Link do szkolenia jest aktywny w okresie odbywania się usługi.
Wymagania techniczne w przypadku webinarów / szkoleń online:
Dla aktywnego uczestnictwa w warsztatach, każdy jego uczestnik powinien posiadać komputer z dostępem do Internetu z zainstalowanym pakietem Office 2007, 2010, 2013 lub 2016/365 lub równoważnym oraz programem Acrobat Reader.
• Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy)
• 2 GB pamięci RAM (zalecane 4 GB lub więcej)
• System operacyjny Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, ChromeOS
Ponieważ szkolenie prowadzone będzie na platformie opartej na przeglądarce, wymagane jest korzystanie z ich najaktualniejszych oficjalnych wersji, takich jak Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge, Opera.
Będzie to webinar realizowany w trybie dyskusji – umożliwia on uczestnikom rozmowę wideo w czasie rzeczywistym zarówno z prowadzącym, jak też z innymi uczestnikami. Dzięki temu uczestnicy mają wrażenie osobistego udziału w szkoleniu z prowadzącym i innymi uczestnikami.