Szkolenie z budowania wizerunku marki, tworzenia oraz prowadzenia skutecznych kampanii sprzedażowych na platformach Instagram, Facebook, Tiktok
Szkolenie z budowania wizerunku marki, tworzenia oraz prowadzenia skutecznych kampanii sprzedażowych na platformach Instagram, Facebook, Tiktok
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
1.Szkolenie adresowane jest dla każdej osoby która chcą nauczyć się budowania wizerunku marki oraz tworzenia kampani sprzedażpowych na platformach Facebook oraz Instaagram, nieposiadający doświadczenia w tworzeniu kampanii oraz analizy klientów , a także dla osób wykorzystujących Facebook oraz Instagram przy codziennej pracy do pozysykiwania klientów. Program szkolenia jest przedstawiany od podstaw.
2. Osób prowadzących działalność gospodarczą, zatrudnionych w sektorze MŚP, które chcą zdobyć niezbędą wiedzę oraz doświadczenie przygotowujące do samodzielnego zarządzania kampaniami na portalach Facebook, Instagram oraz kreowania wizerunku firmy w Internecie.
Osoby fizyczne, prowadzące własną działalnośc gospodarczą.
Kierownicy i managerowie działu marketingu, pracownicy działu sprzedaży
Pracownicy MŚP
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników5
- Data zakończenia rekrutacji24-05-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie z budowania wizerunku marki, tworzenia oraz prowadzenia skutecznych kampanii sprzedażowych na platformach Instagram, Facebook przygotowuje uczestnika do samodzielnego tworzenia oraz zarządzania reklamami na platformach społecznościowych na poziomie podstawowym. Uczestnik szkolenia zdobędzie wiedzę, doświadczenie oraz kompetencji na temat kreacji swojego wizerunku w Internecie, umiejętności: skutecznego i spójnego zarządzania profilami Fb i Ig, przeprowadzenia analizy SWOT.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik buduje własną markę w Internecie | Kryteria weryfikacji tworzy komunikaty w social mediach, | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji tworzy persony | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji przeprowadza analizę SWAT | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji w sposób samodzielny rozwiązuje problemy jakie mogą powstać podczas błędów w konfiguracji kampanii reklamowych | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji posiada wiedzę teoretyczną oraz praktyczną jak stworzyć spójny wizerunek firmy na platformie Instagram, Facebook. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji dobiera odpowiednie narzędzia reklamowe, tworzy różne kampanie sprzedażowe, analizuje swojego klienta idealnego przy pomocy narzędzi Google oraz Piksel Facebook | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Zajęcia prowadzonę sa małej grupie, uczestnik będzie posiadał własne stanowisko komputerowe z oprogramowaniem niezbędnym do przeprowadzenia szkolenia. Osoba nie musi posiadać doświadzczenia w tworzeniu i obsłudze kampani na platformach Facebook, Instagram gdyż szkolenie jest szkoleniem od podstaw. Prowadzący przekaże całą niezbędną wiedzę odnośnie systemu budowania i zarządzania wizerunek na platformach Facebook oraz Instagram, w taki sposób aby osoba po odbytym szkoleniu mogła pracować w nim samodzielnie.
Dzień I:
Teoria:
- marketing ( analiza SWOT, Analiza konkurencji )
- reklama ( facebok, instagram, linkedin )
- wizerunek firmy a sprzedaż produktów on-line
Szkolenie:
- budowanie wizerunku w social media
- wizerunek marki na platformie Facebook
- wizerunek marki na platformie Instagram ( tworzenie spójnego szablonu firmowego )
Dzień II:
Praktyczne szkolenie:
- Facebook ( narzędzia reklamowe, tworzenie strategii reklamowej, tworzenie profilu klienta idealnego, zapoznanie się z narzędziami reklamowymi )
- Instagram ( tworzenie reklamy, szkolenie ze sprzedaży za pośrednictwem platformy, dodawanie angażującej treści )
Szkolenie prowadzone jest w godzinach zegarowych.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 2 Szkolenie z budowania wizerunku marki, tworzenia oraz prowadzenia skutecznych kampanii sprzedażowych na platformach Instagram, Facebook, Tiktok | Prowadzący Paweł Wojtasiński | Data realizacji zajęć 25-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 2 Szkolenie z budowania wizerunku marki, tworzenia oraz prowadzenia skutecznych kampanii sprzedażowych na platformach Instagram, Facebook, Tiktok | Prowadzący Paweł Wojtasiński | Data realizacji zajęć 26-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto6 200,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto6 200,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto387,50 PLN
- Koszt osobogodziny netto387,50 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Paweł Wojtasiński
Wordpress, Getresponse, Chatfuel
Adwords, Analytics, Facebook
Fotografia - produktowa, portretowa, architektury
Postprodukcja, grafika zdjęć
Współtworzenie i tworzenie kampanii wizerunkowych dla znanych na polskim i zagranicznym rynku marek. Obsługa w zakresie wizerunku. Współpraca z agencjami reklamowymi.
Od 2014 roku współzałożyciel studia kreatywnego/fotograficznego K8 w Gliwicach, gdzie zajmuje się dbaniem i kreowaniem wizerunku klientów. Ponadto jest odpowiedzialny za postprodukcję fotografii, reklamę w Internecie i graficzne aspekty.
Magister - Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, specjalizacja Zarządzenie
Licencjat - Politechnika Śląska w Gliwicach, specjalizacja Socjologia
Doświadczenie w świadczeniu usług doradczych na rzecz małych i średnich przedsiębiorstw, osób indywidualnych w zakresie budowania wizerunku, kreowania własnej marki, tworzenia strategii marketingowej, reklamy, fotografii wizerunkowej.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
- pliki robocze do pracy w programie
- prezentacja pdf
Informacje dodatkowe
Szkolenie zwolnione z podatku VAT na podstawie Par.3 ust.1 pkt.14 rozporządzeniu MF z dnia 20.12.2013r
Szukasz innego szkolenia dostoswanego do twoich potrzeb lub twoich pracowników, skontaktuj się z nami bezpośrednio na adres biuro@k8stduio.pl a przygotujemy dla Ciebie spersonalizowaną ofertę.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja