Szkolenie - Prowadzenie obsługi biura + Egzamin
Szkolenie - Prowadzenie obsługi biura + Egzamin
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Organizacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie przeznaczone jest dla osób pełnoletnich, pracujących lub chcących pracować między innymi w urzędach, bankach, firmach ubezpieczeniowych, prawniczych, notarialnych, informatycznych i innych branżach o profilu handlowym i usługowym, na stanowiskach sekretarki/sekretarza, administracyjnych i operacyjnych.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji31-05-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi60
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje kandydata do pracy w zawodzie tak, aby po zakończeniu szkolenia absolwent posiadał wiedzę, umiejętności oraz kompetencje społeczne niezbędne do pracy.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wiedza:Charakteryzuje zasady obiegu dokumentów oraz wykonuje czynności związane z obsługiwaniem maszyn i sprzętów biurowych | Kryteria weryfikacji - wymienia rodzaje dokumentów występujących w organizacji, w tym korespondencję, dokumenty rejestracyjne,księgowe, przetargowe, marketingowe, oferty; - omawia źródła zasad obiegu dokumentów; - powiela (kopiuje) materiały, stosując podstawowe funkcje urządzeń, w tym m. in. powiększanie/zmniejszanie, przyciemnianie/rozjaśnianie, kolor/czarno-białe, kopiowanie dwustronnie; | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | ||
Kryteria weryfikacji - skanuje dokumenty, w tym skanuje wiele stron, wykonuje dupleks, ustawia różną rozdzielczość;- wysyła dokumenty faksem; - wymienia materiały eksploatacyjne w urządzeniach biurowych, w tym papier, toner, tusz; - używa sprzętów biurowych, takich jak bindownica, niszczarka, dziurkacz, laminarka, zszywacz, rozszywacz; | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | ||
Kryteria weryfikacji - usuwa błędy w urządzeniach biurowych możliwe do usunięcia z poziomu użytkownika, w tym zacięcie papieru wdrukarce lub niszczarce. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | ||
Efekty uczenia się Umiejętności:Obsługuje korespondencję tradycyjną | Kryteria weryfikacji - charakteryzuje różne rodzaje korespondencji;- omawia sposoby ewidencjonowania przesyłek przychodzących i wychodzących; - stosuje zasady dystrybucji korespondencji wynikające z instrukcji kancelaryjnej obowiązującej w danej organizacji; - przygotowuje przesyłki do nadania; - wymienia informacje umożliwiające nadanie przesyłki, w tym dane adresowe, waga oraz wartość przesyłki. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | ||
Efekty uczenia się Umiejętności:Redaguje tekst dostosowany do odbiorcy i cel | Kryteria weryfikacji - wymienia rodzaje wypowiedzi pisemnych wykorzystywanych w pracy biurowej;- przygotowuje treść dokumentów biurowych na podstawie wytycznych; - dostosowuje styl, układ i formę tekstu do odbiorców i celu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | ||
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Efekty uczenia się Wiedza:Rozpoznaje otoczenie formalno-prawne organizacji | Kryteria weryfikacji - omawia pojęcia misji organizacji, struktury i kultury organizacyjnej;- wskazuje głównych interesariuszy organizacji, w tym klientów wewnętrznych i zewnętrznych, kontrahentów, instytucje otoczenia biznesu oraz omawia ich znaczenie dla organizacji; - charakteryzuje formy prawne przedsiębiorstw i instytucji oraz ich główne organy; | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | ||
Kryteria weryfikacji - omawia zasady pozyskiwania informacji i dokumentów w instytucjach zewnętrznych, w tym dokumenty z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, Krajowego Rejestru Sądowego, Urzędu Skarbowego;- wypełnia druki wymagane przez instytucje publiczne do wydania zaświadczeń, w tym o niezaleganiu w opłatach skarbowych, niezaleganiu w składkach z tytułu ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, o niekaralności; | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | ||
Kryteria weryfikacji - omawia zasady ochrony danych osobowych w pracy biurowej, w szczególności ochrona dokumentów i plików zawierających dane osobowe, obowiązki informacyjne wynikające z rozporządzenia RODO, prawa osób wynikające z przepisów rozporządzania RODO oraz rodzaje naruszeń bezpieczeństwa danych osobowych i sposoby postępowania w przypadku ich wystąpienia. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | ||
Efekty uczenia się Wiedza:Charakteryzuje zasady doboru typu ubioru służbowego do okoliczności | Kryteria weryfikacji - rozpoznaje typy ubioru służbowego, w tym business formal, business casual, smart casual;- omawia zasady dotyczące odpowiedniego dopasowania ubioru do okazji; - dobiera typ ubioru stosownie do okoliczności. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | ||
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne: Prowadzi rozmowę bezpośrednią z interesantem | Kryteria weryfikacji - charakteryzuje rodzaje komunikacji (w tym formalna, nieformalna, werbalna, niewerbalna);- omawia znaczenie komunikacji werbalnej i niewerbalnej; - przedstawia zasady savoir-vivre’u, w tym zasady tytulatury, pierwszeństwa, stosowania zwrotów grzecznościowych; | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | ||
Kryteria weryfikacji - opisuje techniki aktywnego słuchania;- przeprowadza rozmowę z interesantem stosując zasady savoir-vivre’u, zgodnie z zasadami komunikacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | ||
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne:Prowadzi rozmowę telefoniczną | Kryteria weryfikacji - używa oficjalnej formy powitania i pożegnania podczas rozmowy telefonicznej;- stosuje techniki aktywnego słuchania podczas rozmowy telefonicznej; - uzyskuje informacje o danych rozmówcy i celu rozmowy; - udziela informacji zgodnie ze swoimi kompetencjami i zakresem obowiązków lub przekazuje rozmowę do odpowiednich osób/działów według ich kompetencji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | ||
Efekty uczenia się Umiejętności:Korzysta z arkusza kalkulacyjnego | Kryteria weryfikacji - wymienia programy służące do projektowania i wykonywania obliczeń;- tworzy nowy arkusz; - wprowadza i formatuje dane liczbowe; - wprowadza formuły (w tym suma, średnia, zliczanie); - sortuje i filtruje dane; - tworzy wykresy; - zapisuje dokument w różnych formatach; - drukuje dokument. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | ||
Efekty uczenia się Umiejętności:Korzysta z edytorów tekstu | Kryteria weryfikacji - wymienia programy do edycji tekstu;- tworzy nowy dokument; - wprowadza tekst; - wstawia i formatuje obiekty (w tym tabela, wykres, obraz); - formatuje dokument zgodnie z zasadami edycji tekstu; - tworzy korespondencję seryjną; - zapisuje dokument w różnych formatach; - drukuje dokument. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | ||
Efekty uczenia się Umiejętności:Korzysta z programu poczty elektronicznej | Kryteria weryfikacji - wymienia programy służące do obsługi poczty elektronicznej;- wymienia rodzaje adresatów korespondencji elektronicznej (w tym adresaci „do wiadomości” i „do ukrytej wiadomości”); - tworzy nowy e-mail; - wprowadza i formatuje tekst; - dodaje załączniki; | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | ||
Kryteria weryfikacji - wymienia programy służące do obsługi poczty elektronicznej;- wymienia rodzaje adresatów korespondencji elektronicznej (w tym adresaci „do wiadomości” i „do ukrytej wiadomości”); - tworzy nowy e-mail; - wprowadza i formatuje tekst; - dodaje załączniki; - wskazuje odbiorców lub działy w organizacji, do których należy skierować określoną korespondencję elektroniczną; | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | ||
Kryteria weryfikacji - wysyła pocztę elektroniczną (w tym ustawia potwierdzenie odbioru, priorytet oraz kategorię wiadomości);- przekazuje korespondencję elektroniczną do odpowiednich osób/działów według ich kompetencji; - prowadzi kalendarz spotkań, w tym wysyła zaproszenia na spotkanie i odpowiada na zaproszenia. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | ||
Efekty uczenia się Umiejętności:Korzysta z przeglądarek i wyszukiwarek internetowych | Kryteria weryfikacji - wymienia przeglądarki służące do pozyskiwania informacji z Internetu;- wykorzystuje funkcje przeglądarek internetowych; - wyszukuje informacje, stosując metody wyszukiwania informacji w Internecie; - tworzy bazę danych, pozyskując i selekcjonując informacje z Internetu; - czyści historię wyszukiwania przeglądarki internetowej. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | ||
Efekty uczenia się Umiejętności:Wykonuje prezentacje multimedialne | Kryteria weryfikacji - wymienia programy służące do tworzenia prezentacji multimedialnych;- tworzy nową prezentację według wytycznych; - wprowadza i formatuje tekst; - wstawia i formatuje obiekty (w tym obraz, tabela, wykres); - dobiera szablon do celu prezentacji; - zapisuje dokument w różnych formatach; - drukuje prezentację. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kwalifikacje zarejestrowane w Zintegrowanym Systemie Kwalifikacji
- KwalifikacjeProwadzenie obsługi biura
- Kod kwalifikacji w Zintegrowanym Systemie Kwalifikacji
- Nazwa/Kategoria Podmiotu prowadzącego walidacjęFundacja VCC
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURTak
- Nazwa/Kategoria Podmiotu certyfikującegoFundacja VCC
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURTak
Program
Program
1. Obieg dokumentów:
a. rodzaje dokumentów występujących w organizacji,
b. źródła zasad obiegu dokumentów
2. Obsługa maszyn i sprzętów biurowych:
a. podstawowe funkcje urządzeń (bindownica, niszczarka, dziurkacz, laminarka, zszywacz, rozszywacz, faks),
b. wymiana materiałów eksploatacyjnych w urządzeniach biurowych,
c. użycie sprzętów biurowych,
d. naprawa sprzętów biurowych z perspektywy użytkownika.
3. Korespondencja tradycyjna:
a. rodzaje korespondencji,
b. ewidencjonowania przesyłek przychodzących i wychodzących,
c. zasady dystrybucji korespondencji wynikające z instrukcji kancelaryjnej obowiązującej w danej organizacji,
d. przygotowanie przesyłki do nadania wraz z wymianą informacji umożliwiających jej nadanie.
4. Redakcja tekstów:
a. przygotowanie treści dokumentów biurowych na podstawie wytycznych,
b. rodzaje wypowiedzi pisemnych wykorzystywanych w pracy biurowej,
c. dostosowanie stylu, układu i formy tekstu do odbiorców i celu,
5. Otoczenie formalno-prawne organizacji:
a. pojęcia misji organizacji, struktury i kultury organizacyjnej,
b. główni interesariusze organizacji, w tym klienci wewnętrzni i zewnętrzni, kontrahenci, instytucje otoczenia biznesu oraz omówienie ich znaczenie dla organizacji,
c. charakteryzowanie formy prawnej przedsiębiorstw i instytucji oraz ich głównych organów,
d. zasady pozyskiwania informacji i dokumentów w instytucjach zewnętrznych,
e. druki wymagane przez instytucje publiczne do wydania zaświadczeń,
f. bazy danych instytucji publicznych,
g. zasady ochrony danych osobowych w pracy biurowej, w szczególności ochrona dokumentów i plików zawierających dane osobowe, RODO, itp.
6. Zasady doboru typu ubioru służbowego do okoliczności:
a. typy ubioru służbowego, w tym business formal, business casual, smart casual,
b. zasady dotyczące odpowiedniego dopasowania ubioru do okazji,
c. typ ubioru stosownie do okoliczności.
7. Rozmowa bezpośrednia z interesantem:
a. rodzaje komunikacji (w tym formalna, nieformalna, werbalna, niewerbalna),
b. zasady savoir-vivre’u, w tym zasady tytulatury, pierwszeństwa, stosowania zwrotów grzecznościowych,
c. znaczenie komunikacji werbalnej i niewerbalnej,
d. techniki aktywnego słuchania,
e. rozmowy z interesantem z zastosowaniem zasady savoir-vivre’u, zgodnie z zasadami komunikacji.
8. Rozmowa telefoniczna:
a. oficjalne formy powitania i pożegnania podczas rozmowy telefonicznej,
b. techniki aktywnego słuchania podczas rozmowy telefonicznej,
c. uzyskanie informacji o rozmówcach i celu rozmowy,
d. udzielanie informacji zgodnie z kompetencjami i zakresem obowiązków lub przekazywanie rozmowy do odpowiednich osób/działów według ich kompetencji.
9. Arkusze kalkulacyjne:
a. programy służące do projektowania i wykonywania obliczeń,
b. nowy arkusz,
c. format danych liczbowych,
d. wprowadzanie formuł (w tym suma, średnia, zliczanie)
e. sortowanie i filtrowanie danych,
f. tworzenie wykresów,
g. zapisywanie dokumentu w różnych formatach i jego wydruk.
10. Edytor tekstu:
a. programy do edycji tekstu,
b. nowy dokument i wprowadzanie tekstu,
c. wstawianie i formatowanie obiektów,
d. edycja tekstu,
e. korespondencja seryjna,
f. zapisywanie dokumentu w różnych formatach i jego wydruk.
11. Poczta elektroniczna:
a. programy służące do obsługi poczty elektronicznej,
b. rodzaje adresatów korespondencji elektronicznej (w tym adresaci „do wiadomości” i „do ukrytej wiadomości”),
c. nowy e-mail,
d. wprowadzanie i formatowanie tekstu,
e. dodawanie załączników,
f. wysyłka poczty elektronicznej (w tym ustawianie potwierdzenia odbioru, priorytet oraz kategorii wiadomości),
g. wskazanie odbiorców lub działy w organizacji, do których należy skierować określoną korespondencję elektroniczną,
h. przekazywanie korespondencji elektronicznej do odpowiednich osób/działów według ich kompetencji,
i. kalendarz spotkań, w tym wysyłanie zaproszeń na spotkanie i odpowiadanie na zaproszenia.
12. Przeglądarki i wyszukiwarki internetowe:
a. przeglądarki służące do pozyskiwania informacji z Internetu,
b. funkcje przeglądarek internetowych,
c. wyszukiwanie informacji, stosując metody wyszukiwania informacji w Internecie,
d. tworzenie baz danych, pozyskując i selekcjonując informacje z Internetu,
e. czyszczenie historii wyszukiwania przeglądarki internetowej.
13. Prezentacje multimedialne:
a. programy służące do tworzenia prezentacji multimedialnych,
b. nowa prezentacja według wytycznych,
c. wprowadzanie i formatowanie tekstu,
d. wstawianie i formatowanie obiektu (w tym obraz, tabela, wykres),
e. dobór szablonu do celu prezentacji,
f. zapis dokumentu w różnych formatach i druk gotowej prezentacji.
Usługa realizowana jest w godzinach lekcyjnych po 45 minut, a przerwy i ćwiczenia praktyczne dostosowane do tempa pracy,możliwości i zaangażowania grupy. Brak wymagań w zakresie stopnia znajomości tematu. Szkolenie prowadzone aktywnymi metodami interaktywnymi i aktywizującymi , rozumianymi jako metody umożliwiające uczenie się w oparciu o doświadczenie i pozwalające uczestnikom na ćwiczenie umiejętności. Metodologia pracy oparta jest o cykl uczenia się ludzi dorosłych, dzięki czemu teoria połączona jest z refleksją, doświadczeniem oraz dyskusją grupy mająca na celu podsumowanie danego tematu. Trener podsumowuje każde zagadnienie, pozwalając uczestnikom na pełne zrozumienie oraz dając możliwość przeniesienia na własne życie zawodowe. Warunkiem osiągniecia przez uczestników szkolenia, głównego celu usługi po jej realizacji jest aktywność na zajęciach, a także 100% poziomu obecności podczas zajęć.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 18 Obieg dokumentów | Prowadzący Angelika Stępień | Data realizacji zajęć 03-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 07:45 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 18 Obsługa maszyn i sprzętów biurowych | Prowadzący Angelika Stępień | Data realizacji zajęć 03-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 18 Korespondencja tradycyjna-cz.1 | Prowadzący Angelika Stępień | Data realizacji zajęć 03-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 18 Korespondencja tradycyjna- cz.2 | Prowadzący Angelika Stępień | Data realizacji zajęć 04-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 07:45 | Godzina zakończenia 08:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 18 Redakcja tekstów | Prowadzący Angelika Stępień | Data realizacji zajęć 04-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 18 Otoczenie formalno-prawne organizacji | Prowadzący Angelika Stępień | Data realizacji zajęć 04-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 18 Zasady doboru typu ubioru służbowego do okoliczności-cz.1 | Prowadzący Angelika Stępień | Data realizacji zajęć 04-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 18 Zasady doboru typu ubioru służbowego do okoliczności-cz.2 | Prowadzący Angelika Stępień | Data realizacji zajęć 05-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 07:45 | Godzina zakończenia 09:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 18 Rozmowa bezpośrednia z interesantem | Prowadzący Angelika Stępień | Data realizacji zajęć 05-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:15 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 18 Rozmowa telefoniczna | Prowadzący Angelika Stępień | Data realizacji zajęć 05-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 18 Arkusze kalkulacyjne | Prowadzący Angelika Stępień | Data realizacji zajęć 06-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 07:45 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 18 Edytor tekstu | Prowadzący Angelika Stępień | Data realizacji zajęć 06-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 18 Poczta elektroniczna | Prowadzący Angelika Stępień | Data realizacji zajęć 06-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 18 Przeglądarki i wyszukiwarki internetowe | Prowadzący Angelika Stępień | Data realizacji zajęć 07-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 07:45 | Godzina zakończenia 09:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 18 Prezentacje multimedialne- część I wprowadzenie | Prowadzący Angelika Stępień | Data realizacji zajęć 07-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:15 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 18 Prezentacje multimedialne - cześć II -cześć praktyczna | Prowadzący Angelika Stępień | Data realizacji zajęć 07-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 04:30 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 18 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 10-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 07:45 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 18 Egzamin ZRK | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 10-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 05:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto9 300,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto9 300,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto155,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto155,00 PLN
- W tym koszt walidacji brutto900,00 PLN
- W tym koszt walidacji netto900,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania brutto1 800,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania netto1 800,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Angelika Stępień
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik szkolenia otrzyma materiały szkoleniowe w formie skryptu - opracowane przez trenera.
Materiały szkoleniowe zawierają podsumowanie treści szkolenia i odwołania do źródeł wiedzy, na których zostały oparte, z poszanowaniem praw autorskich. Materiały każdorazowo są dostosowane do poziomu wiedzy uczestników oraz potrzeb związanych z ewentualnymi niepełnosprawnościami.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi