Studia Podyplomowe Poznań - Psychologia sprzedaży
Studia Podyplomowe Poznań - Psychologia sprzedaży
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Psychologia i rozwój osobisty
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Głównymi adresatami studiów są:
- osoby kierujące działami sprzedaży, działami marketingu lub działami obsługi klienta,
- HR business partnerzy,
- handlowcy i Key Account Managerowie,
- opiekunowie i doradcy klientów,
- właściciele firm,
- kadra zarządzająca przedsiębiorstw,
- osoby planujące uruchomienie własnej działalności,
- przedstawiciele wolnych zawodów (prawnicy, lekarze, architekci, psychologowie) pracujący z klientem,
oraz wszystkie osoby, które chcą podnieść swoje kwalifikacje i są zainteresowane tematyką wykorzystania psychologii w sprzedaży.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników24
- Data zakończenia rekrutacji11-10-2024
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi180
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieńStudia podyplomowe
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem studiów jest przekazanie wiedzy i zdobycie praktycznych umiejętności niezbędnych do prowadzenia efektywnej sprzedaży własnej oraz zarządzania zespołem sprzedażowym w oparciu o znajomość psychologicznych mechanizmów sprzedaży, a także ogólną wiedzę biznesową z zakresu funkcjonowania nowoczesnego przedsiębiorstwa.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się • Pozna trzy perspektywy procesu sprzedaży i sposoby wykorzystania w praktyce psychologicznych mechanizmów sprzedaży.• Pozyska wiedzę na temat efektywnego wykorzystania potencjału poszczególnych pracowników i menedżerów działu sprzedaży dzięki stosowaniu sprawdzonych metod rekrutacji, selekcji i pracy nad ich rozwojem zawodowym. • Zrozumie, jak w efektywny sposób motywować oraz zarządzać zespołem sprzedażowym i własnymi wynikami sprzedaży. • Będzie wiedział, jak funkcjonuje nowoczesny zespół sprzedażowy i jak zarządzać organizacjami sprzedażowymi. • Dowie się, jakie mechanizmy psychologiczne kierują ludzkim zachowaniem w procesie podejmowania decyzji zakupowych. • Zrozumie zasady funkcjonowania organizacji biznesowych w oparciu o strategię i model biznesowy, co ułatwi mu budowanie zaufania z klientem i swojego wizerunku jako profesjonalisty. | Kryteria weryfikacji Zgodność z celami i standardami: Sprawdzenie, czy osiągnięcia osoby studiującej są zgodne z wcześniej określonymi celami edukacyjnymi i standardami nauczania. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Prezentacja |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Inne kwalifikacje
Uznane kwalifikacje
Informacje
- Podstawa prawna dla Podmiotów / kategorii Podmiotówuprawnionych do wydawania dokumentów potwierdzających uzyskanie kwalifikacji, w tym w zawodzie
- Nazwa/Kategoria Podmiotu prowadzącego walidacjęUniwersytet SWPS
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURTak
- Nazwa/Kategoria Podmiotu certyfikującegoUniwersytet SWPS
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURTak
Program
Program
Co wyróżnia nasz program:
Praktyczne podejście
- Zajęcia w oparciu o studia przypadków
- Forma warsztatowa
- Zadania wdrożeniowe między zajęciami
Kadra
- Doświadczeni trenerzy biznesu i wykładowcy
- Praktycy biznesu i przedsiębiorcy
Zjazdy
- Zajęcia stacjonarne podczas weekendów
- Konsultacje projektowe w trybie on-line
Program obejmuje 180 godzin, na które składa się 11-13 zjazdów po 18-20 godzin. Szczegółowe bloki zajęć:
BLOK I / PODSTAWY PSYCHOLOGII SPRZEDAŻY:
- Psychologia wywierania wpływu w procesie sprzedaży
- Radzenie sobie ze stresem i zarządzanie energią
- Inteligencja emocjonalna i kompetencje społeczne w procesie sprzedaży
- Wybrane zagadnienia współczesnej psychologii związane ze sprzedażą
BLOK II / ROZWÓJ KOMPETENCJI OSOBISTYCH W SPRZEDAŻY:
- Praca w kierunku bycia lepszym sprzedawcą z zastosowaniem narzędzi coachingowych
- Przygotowanie angażującej prezentacji i wystąpienia publiczne
- Storyteling w biznesie – sztuka opowieści w sprzedaży
- Personal Branding w sprzedaży – media społecznościowe a budowanie marki osobistej
- ABC handlowca czyli doskonalenie umiejętności sprzedażowych
BLOK III / WYBRANE ZAGADNIENIA PSYCHOLOGII KOMUNIKACJI W SPRZEDAŻY:
- Psychologia komunikacji i negocjacji z klientem - budowanie zaufania i relacji.
- Psychologia podejmowania decyzji zakupowych przez klientów.
- Klienci z rożnych stron świata - międzykulturowość a proces sprzedaży
BLOK IV / ELEMENTY ZARZĄDZANIA ZASOBAMI LUDZKIMI:
- Motywacja i jej wpływ na skuteczność działania sprzedawców
- Umiejętności coachingowe szefa sprzedaży
- Rekrutacja i selekcja w oparciu o narzędzia psychologiczne
- Budowanie efektywnych zespołów – rekrutacja i zarządzanie talentami w zespole sprzedażowym
- Przywództwo w sprzedaży
BLOK V/ WYBRANE KOMPETENCJE BIZNESOWE W PRACY SPRZEDAWCY:
- Świadomość biznesowa – tworzenie wartości dodanej dla klienta w oparciu o model biznesowy i strategię sprzedażową
- Od aktywności do wyników biznesowych – planowanie i zarządzanie sprzedażą
Z ważnych przyczyn Centrum Studiów Podyplomowych i Szkoleń może dokonać zmian w programie i kadrze studiów.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 2 Zjazd 1 | Data realizacji zajęć 19-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 2 Zjazd 1 | Data realizacji zajęć 20-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 | Forma stacjonarna Tak |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 900,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 900,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto32,78 PLN
- Koszt osobogodziny netto32,78 PLN
- W tym koszt walidacji brutto0,00 PLN
- W tym koszt walidacji netto0,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania brutto0,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania netto0,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Mirosława Leopold
Doktorat z psychologii UAM;
Studia podyplomowe „Coaching” USWPS Poznań;
Studium Dialogu Motywującego, PIDM
Doświadczenie:
• Autorka i kierownik merytoryczny kursu na USWPS „Psychologia dla coachów i mentorów”
• Prowadzenie zajęć na USWPS z w/w przedmiotów
• Koordynator przedmiotu „Rozwój osobisty” oraz modułu psychologii stosowanej „Coaching jako metoda wsparcia w rozwoju i zmianie”
Prowadzenie szkoleń z zakresu kompetencji miękkich.
• Mentor Coach w projekcie Huge Thing
• Coach w ramach projektu: „Innowacyjne zarządzanie firmami rodzinnymi” USWPS Poznań
• Praca z klientem indywidualnym w obszarze kompetencji miękkich oraz klientem biznesowym w obszarze kompetencji menedżerskich i miękkich, zarządzania w podejściu coachingowym- prowadzenie procesów coachingu.
Publikacje:
• Leopold M. (2008). Kompetencja emocjonalna a wybrane wymiary osobowości, Forum Oświatowe, 2 (39), 27- 45.
• Leopold M. (2006). Elementy składowe kompetencji emocjonalnej, Czasopismo Psychologiczne, 2, 12, 191- 204.
• Leopold M. (2001). Rozumienie pojęcia kompetencja emocjonalna, Forum Psychologiczne, 1 (6), 2, 155-182.
• Leopold M. (2001). Kwestionariusz KE do pomiaru kompetencji emocjonalnej – treść i wstępna charakterystyka psychometryczna, Forum Psychologiczne, 1 (6), 1, 61-75.
• Jasielska A., Leopold M. (2000). Kompetencja a inteligencja emocjonalna – pojęcia tożsame czy różne ?, Forum Oświatowe, 2 (23), 5-32.
• Leopold M. (2000). Życie rodzinne a kompetencje emocjonalne dziecka, Edukac
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dla uczestników usługi dostarczane są w wersji elektronicznej (pliki PDF, prezentacje, linki do artykułów) oraz/lub materiałów drukowanych koniecznych to przeprowadzenia zajęć.
Warunki uczestnictwa
Wypełnienie internetowego formularza zgłoszeniowego i dostarczenie do realizatora usługi (Uniwersytetu SWPS) przez Kandydata wszystkich wymaganych w procesie rekrutacji dokumentów.
Szczegółowe infromacje dostępne na stronie:
https://www.swps.pl/oferta/poznan/podyplomowe/psychologia-psychoterapia/psychologia-sprzedazy
Informacje dodatkowe
Cena za studia podana w ramach powyższej Karty Usługi w Bazie Usług Rozwojowych nie obejmuje opłaty rekrutacyjnej w kwocie 300 zł. Opłata rekrutacyjna nie jest wliczana do kwoty czesnego i jest wnoszona przez kandydata na etapie rekrutacji.
Absolwenci i studenci Uniwersytetu SWPS są zwolnieni z jej wnoszenia.
Podana cena obowiązuje przy opałcie jednorazowej za czesne.
Jednym z warunków zaliczenia studiów jest 80% obecności na zajęciach.
Rok akademicki rozpoczyna się 01.10.2024 i trwa do 30.09.2025r.
Szczegółowe informacje na temat kierunku znajda Państwo pod adresem:
https://www.swps.pl/oferta/poznan/podyplomowe/psychologia-psychoterapia/psychologia-sprzedazy
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Warunki techniczne niezbędne do udziału w części usługi realizowanie zdalnie:1) platforma /rodzaj komunikatora, za pośrednictwem którego prowadzona będzie usługa: narzędzie z pakietu Google G-Suit ( google classroom oraz google meet)2) minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika lub inne urządzenie do zdalnej komunikacji: komputer z procesorem Intel Pentium 4 lub nowszy, obsługujący SSE2 ,2 GB pamięci RAM, zainstalowany jeden z systemów operacyjnych Windows 7, 8, 10, macOS 10.9 lub nowszy. Dodatkowo wbudowany lub zewnętrzny mikrofon,opcjonalnie kamera video.(Do obsługi wideo w jakości HD wymagany jest procesor Intel drugiej generacji i3/i5/i7 2,2 GHz, odpowiednik firmy AMD lub lepszy).Android z systemem 5.0 lub nowszy/ iPhone z systemem iOS 11.0 lub nowszy.3) minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik: https://support.google.com/a/answer/1279090 4) niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów: Przeglądarka Google Chrome lub Mozilla Firefox, Adobe Reader , Pakiet biurowy np Libre Office,Open office lub Microsoft office. 5) okres ważności linku umożliwiającego : bez ograniczeń w trakcie trwania usługi.