NOWOCZESNE STRATEGIE SPRZEDAŻY I KOMUNIKACJI Z KLIENTEM
NOWOCZESNE STRATEGIE SPRZEDAŻY I KOMUNIKACJI Z KLIENTEM
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie adresowane jest do wszystkich osób, których praca polega na sprzedaży produktów/usług oraz obsłudze Klienta, którzy mają potrzebę osiągnięcia wyższych wyników sprzedażowych.
Szkolenie polecane jest osobom osobom będącym zarówno w bezpośrednim jak i telefonicznym kontakcie z klientem, pracownikom działów obsługi klienta, osobom odpowiedzialnym za obsługę procesu reklamacyjnego; wszystkim, którzy w swojej pracy kontaktują się z klientami, dbając o długofalowe relacje i budując dobry wizerunek firmy.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji30-06-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi20
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do wykonywania zawodu przedstawiciela handlowego, specjalisty ds. sprzedaży, specjalisty ds.obsługi Klienta, doradcy Klienta i innych zawodów związanych ze sprzedażą i obsługą Klienta lub uzupełnienie wiedzy osób, które już takie funkcje sprawują poprzez przekazanie informacji dotyczących zasad i umiejętności skutecznej sprzedaży i obsługi Klienta.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Po szkoleniu uczestnik:ma uporządkowaną wiedzę z zakresu sprzedaży oraz obsługi klienta, prezentowania produktów i usług, wyróżnia kluczowe kompetencje i strategie pracy na stanowisku związanych ze sprzedażą i kontaktem z klientem, wie jak określić typologię klienta i dostosować do niego wybraną strategię sprzedaży, potrafi skutecznie radzić sobie z obiekcjami klientów, potrafi umiejętnie ułożyć i prowadzić prezentację handlową oraz finalizować transakcje, umie zadawać trafne pytania sprzedażowe, rozumie na czym polega praca na stanowisku związanych ze sprzedażą i obsługą klienta, potrafi prawidłowo identyfikować i rozstrzygać dylematy związane z wykonywaniem zawodu Szkolenie oparte jest na zadaniach praktycznych, które na bieżąco pozwalają sprawdzić przyswajanie wiedzy i umiejętności. | Kryteria weryfikacji Podsumowanie szkolenia - Wiedza zdobyta w trakcie szkolenia weryfikowana jest dyskusją kończącą zajęcia. Poprawne odpowiedzi na teście | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Uczestnicy szkolenia zdobędą wiedzę i podniosą swoje kompetencje, które pozwolą sprawnie obsługiwać klientów i zwiększyć sprzedaż produktu lub usługi.
Uczestnicy szkolenia będą mieli okazję:
-
poznać podstawowe zasady komunikacji z Klientem
-
nabyć umiejętności rozpoznania potrzeb i oczekiwań Klienta
-
nabyć umiejętności budowania trwałych i długofalowych relacji z Klientami
-
poznać sposoby zwiększenia satysfakcji Klientów
-
zdobyć umiejętności zadawania skutecznych pytań sprzedażowych
-
poznać praktyczne techniki prezentowania produktu
-
zdobyć umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach z Klientem
Dzień pierwszy: SKUTECZNA KOMUNIKACJA I BUDOWANIE RELACJI Z KLIENTEM Z KLIENTEM
PROFESJONALNY HANDLOWIEC- Kim właściwie jest?
Budowanie pierwszego wrażenia.
Ja– proaktywny gracz – rzecz o nastawieniu do siebie w roli sprzedawcy.
ETAPY ROZMOWY HANDLOWEJ I ICH WARTOŚĆ W PROCESIE SPRZEDAŻY.
Sprzedaż przez telefon vs. sprzedaż bezpośrednia
Charakterystyka i cele poszczególnych etapów.
DZISIAJ SPRZEDAŻ TO: RELACJA I KONSEKWENCJA
Skuteczne wykorzystanie relacji z klientami
Dlaczego jedni sprzedawcy są lepsi niż inni w tym co robią?
Moja aktywna rola na każdym etapie sprzedaży
Jak odnosić sukcesy w sprzedaży
Dostrajanie się do Klienta
Błędy w proaktywnym procesie handlowym
FILARY KOMUNIKACJI Z KLIENTEM
Nastawienie na klienta w komunikacji sprzedażowej.
Zasady skutecznej komunikacji werbalnej i niewerbalnej w sprzedaży
Typologia klientów.
Aktywne słuchanie- metody i narzędzia gwarantujące zbudowanie pozytywnych relacji z klientem.
SIŁA PYTAŃ W SPRZEDAŻY, CZYLI BADANIE POTRZEB I POCZĄTEK BUDOWANIA ZAANGAŻOWANIA KLIENTA
Język strat i język korzyści klienta
Jaki typ potrzeb naszych potencjalnych klientów jest najsilniejszy?
Dzień drugi: ROZMOWA HANDLOWA I PREZENTOWANIE OFERTY
ROZPOZNANIE POTRZEB I OCZEKIWAŃ KLIENTA
Motywacje zakupowe klientów.
Co jest ważniejsze – potrzeba klienta czy jego motywacja?
SKUTECZNE PREZENTOWANIE OFERTY SPRZEDAŻOWEJ
Analiza Przewagi Konkurencyjnej.
Budowanie wartości oferty dla Klienta.
Co jest ważniejsze – potrzeba klienta czy jego motywacja?
ZASTRZEŻENIA I OBIEKCJE KLIENTÓW - JAK SOBIE Z NIMI RADZIĆ.
Wykorzystanie obiekcji cenowych na rzecz atutów oferty.
Zastrzeżenia jako wyzwania.
Jak powód odmowy zamienić w powód zakupu
Zasady prezentowania ceny i obrona ceny poprzez budowanie i argumentowanie wartości oferty.
Zasady prezentowania ceny.
Skuteczne zamykanie sprzedaży- finalizacja transakcji
DZIAŁANIA POSPRZEDAŻOWE
Cel podejmowania dalszych działań.
Jakie i kiedy podejmować kroki.
Czas trwania: 16 h zegarowych, tj. 20 h dydaktycznych x 45 min
Warsztatowy charakter szkolenia umożliwi uczestnikom zdobycie niezbędnej wiedzy oraz pozyskanie konkretnych umiejętności praktycznych.
Zasadą pracy na naszych szkoleniach jest wspólne wypracowywanie rozwiązań. Feedback ze strony trenera ma charakter motywujący, otwierający na rozwój. Małe grupy szkoleniowe pozwalają nam na dostosowanie programu do indywidualnych potrzeb naszych uczestników.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 2 warsztaty szkoleniowe | Prowadzący Piotr Babiński | Data realizacji zajęć 04-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 2 warsztaty szkoleniowe | Prowadzący Piotr Babiński | Data realizacji zajęć 05-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 214,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 800,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto110,70 PLN
- Koszt osobogodziny netto90,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Piotr Babiński
w firmach zagranicznych i polskich.
Umiejętności menedżerskie w zakresie nowoczesnego zarządzania
marketingowego, finansowego oraz zasobami ludzkimi doskonalił na
stażach w Institut Francais de Gestion.
Gruntowną wiedzę, kompetencje i doświadczenie biznesowe zdobywał
przez ponad 30 lat głównie na stanowiskach zarządczych, menedżerskich i
sprzedażowych w firmach zagranicznych i polskich. Od ponad 13 lat prowadzi
szkolenia biznesowe, treningi rozwojowe oraz coachingi on the job.
Ma kilkunastoletnie praktyczne doświadczenie w prowadzeniu
zaawansowanych negocjacji w branży FMCG. Przez 6lat był doradcą w
Polskiej Izbie Handlu Zagranicznego. Przez ponad 3lata
zarządzał zarządzał firmą, gdzie odpowiedzialny był za budowę selektywnej
dystrybucji towarów luksusowych. Wprowadzał na rynek polski m.in. marki
Duracell, Juvena, Martini, Johnnie Walker, Braun, Gala i Palm.
Zarządzał zespołami sprzedażowymi w wielu branżach, gdzie odpowiadał za
rekrutację, coaching, wdrażał i szkolił pracowników z zakresu technik
aktywnej sprzedaży, rozwoju kompetencji osobistych. Jest także autorem
efektywnych systemów motywacyjnych dla obszarów handlowych.
Miał przyjemność zarządzać m.in. Browarem Belgia i koncernem kawowym
Eduscho Polska.
Wykorzystując zasady, których uczy stworzył od podstaw i efektywnie
zarządzał zespołem handlowców belgijskich browarów, który osiągał
spektakularne wyniki sprzedażowe.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
materiały szkoleniowe dla każdego uczestnika w postaci ćwiczeń. Po szkoelniu ebook wysyłany mailem.
Informacje dodatkowe
Szkolenie od 09:00 do 17:00
Czas trwania: 16 h zegarowych, tj. 20 h dydaktycznych x 45 min
Szkolenia dofinansowane są zwolnione z podatku VAT. ZWOLNIENIE Z VAT przysługuje firmom, gdy: * jest w całości finansowane ze środków publicznych w myśl ustawy o finansach publicznych. Zgodnie z treścią art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c ustawy o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2017 r. poz. 1221 ze zm.) powyższa usługa szkoleniowa może zostać zwolniona z naliczenia podatku VAT.
** jest w co najmniej 70% finansowane ze środków publicznych , zgodnie z § 3 ust. 1 pkt 14 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r.w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (Dz. U. z 2015 r. poz. 736 ze zm.)
FIRMY/ OSOBY NIE KORZYSTAJĄCE Z DOFINANSOWANIA OBJĘTE SĄ STAWKĄ VAT 23 %
Szkolenie odbywa się w godzinach od 9:00 do 17:00.
Posiadamy certyfikat jakości ISO 9001:2015