Wykorzystanie metod coachingowych w zarządzaniu kapitałem ludzkim.
Wykorzystanie metod coachingowych w zarządzaniu kapitałem ludzkim.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Pracownicy firmy OL-INWEST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ. Państwo chcą zdobyć wiedzę i umiejętności jak zarządzać kapitałem ludzkim wykorzystując do tego celu metody coachingowe.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników2
- Data zakończenia rekrutacji22-07-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest podniesienie wiedzy i umiejętności uczestnika z zakresie zarządzania kapitałem ludzkim z wykorzystaniem metod coachingowych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Definiuje coaching. | Kryteria weryfikacji Używa coaching w zarządzaniu zespołem. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Definuje korzyści z coachingu. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Wzmacnia motywację wśród pracowników. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Omawia rolę kapitału ludzkiego w organizacji. | Kryteria weryfikacji Przeprowadza diagnozę potencjału ludzkiego. | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Omawia kompetencje i umiejętności kierownika stosującego coaching | Kryteria weryfikacji Przeprowadza diagnozę coachingową potencjału. | Metoda walidacji Prezentacja |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje kluczoweumiejętności kierownika stosującego coaching. | Metoda walidacji Prezentacja | |
Kryteria weryfikacji Omawia mocne strony i obszary do rozwoju. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Omawia i używa narzedzia i metody zarządzania kapitałem ludzkim. | Kryteria weryfikacji Pracuje na różnych metodach coachingowych w zarządzaniu kapitałem. | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Pracuje z narzędziami i metodami komunikacyjne w coachingowym stylu zarządzania zespołem. | Kryteria weryfikacji Używa sposobów na osiąganie realizacji celów. | Metoda walidacji Prezentacja |
Kryteria weryfikacji Omawia najczęściej popełniane błędy. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Określa potrzeby rozwojowe pracownika. | Kryteria weryfikacji Przygotowuje do rozmowy z pracownikiem. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Rozwiązuje trudne sytuacje. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Pracuje z MODELEM GROWA. | Metoda walidacji Prezentacja | |
Kryteria weryfikacji Planuje wprowadzenia nowych umiejętności w praktykę zawodową. | Metoda walidacji Prezentacja | |
Efekty uczenia się Omawia rolę menedżera-coacha w procesie wspierania rozwoju zawodowego. | Kryteria weryfikacji Buduje zaufanie i poczucie bezpieczeństwa członków zespołu. | Metoda walidacji Prezentacja |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje różnice w pełnieniu ról menedżera a coacha. | Metoda walidacji Prezentacja | |
Efekty uczenia się Kształtuje relacje coachingowe w zależności od typu osobowości pracowników. | Kryteria weryfikacji Omawia wartości i definiuje przekonania w procesie coachingu. | Metoda walidacji Prezentacja |
Kryteria weryfikacji Wzmacnia motywację do rozwoju. | Metoda walidacji Prezentacja | |
Efekty uczenia się Uczestnik szkolenia poznaje potrzebyrynku i własnego doskonalenia zawodowego. | Kryteria weryfikacji Planuje swój rozwój zawodowy. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Dzień 1
1. Czym jest coaching? ( kiedy stosować umiejętności coachingowe w zarządzaniu zespołem? jakie mamy korzyści z coachingu? kiedy
pracownik potrzebuje coachingu? jak wzmacniać motywację wśród pracowników?)
3. Rola kapitału ludzkiego w organizacji.
4. Diagnoza potencjału kadrowego.
5. Kompetencje i umiejętności kierownika stosującego coaching. (diagnoza coachingowego potencjału kierownika, kluczowe
umiejętności kierownika stosującego coaching, mocne strony i obszary do rozwoju)
6. Narzedzia i metody zarządzania kapitałem ludzkim.
Dzień 2
1. Narzędzia i metody komunikacyjne w coachingowym stylu zarządzania zespołem (najważniejsze narzędzia wspierające komunikację, jak zwiększyć samoświadomość pracownika dzięki rozmowie coachingowej, najczęściej popełniane błędy).
2. Metody coachingowe w zarządzaniu kapitałem.
3. Określanie potrzeb rozwojowych pracownika (przygotowanie do rozmowy z pracownikiem, jak rozwiązywać trudne sytuacje wspierając w pracowniku samodzielność, MODEL GROW)
4. Planowanie wprowadzenia nowych umiejętności w praktykę zawodową.
5. Rola menedżera-coacha w procesie wspierania rozwoju zawodowego:
a. Budowanie zaufania i poczucia bezpieczeństwa członków zespołu
b. Różnice w pełnieniu ról menedżera a coacha
6. Kształtowanie relacji coachingowej w zależności od typu osobowości pracowników:
a. Wartości i przekonania w procesie coachingu
b. Wzmacnianie długofalowej motywacji do rozwoju.
7. Walidacja.
Szkolenie realizowane w godzinach dydaktycznych.
Warunki organizacyjne: Kursant pracuje indywidualnie na stanowisku pod okiem trenera.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 13 Czym jest coaching? ( kiedy stosować umiejętności coachingowe w zarządzaniu zespołem? jakie mamy korzyści z coachingu? kiedy pracownik potrzebuje coachingu? jak wzmacniać motywację wśród pracowników?) | Prowadzący Agnieszka Kacprzyk | Data realizacji zajęć 23-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 13 Rola kapitału ludzkiego w organizacji | Prowadzący Agnieszka Kacprzyk | Data realizacji zajęć 23-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 13 Diagnoza potencjału kadrowego. | Prowadzący Agnieszka Kacprzyk | Data realizacji zajęć 23-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 13 Przerwa | Prowadzący Agnieszka Kacprzyk | Data realizacji zajęć 23-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 13 Kompetencje i umiejętności kierownika stosującego coaching. (diagnoza coachingowego potencjału kierownika, kluczowe umiejętności kierownika stosującego coaching, mocne strony i obszary do rozwoju) | Prowadzący Agnieszka Kacprzyk | Data realizacji zajęć 23-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 13 Narzedzia i metody zarządzania kapitałem ludzkim. | Prowadzący Agnieszka Kacprzyk | Data realizacji zajęć 23-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 13 Narzędzia i metody komunikacyjne w coachingowym stylu zarządzania zespołem. | Prowadzący Agnieszka Kacprzyk | Data realizacji zajęć 24-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 13 Metody coachingowe w zarządzaniu kapitałem. | Prowadzący Agnieszka Kacprzyk | Data realizacji zajęć 24-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 13 Określanie potrzeb rozwojowych pracownika (przygotowanie do rozmowy z pracownikiem, jak rozwiązywać trudne sytuacje wspierając w pracowniku samodzielność, MODEL GROW) | Prowadzący Agnieszka Kacprzyk | Data realizacji zajęć 24-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 13 Przerwa | Prowadzący Agnieszka Kacprzyk | Data realizacji zajęć 24-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 13 Planowanie wprowadzenia nowych umiejętności w praktykę zawodową. | Prowadzący Agnieszka Kacprzyk | Data realizacji zajęć 24-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 13 Rola menedżera-coacha w procesie wspierania rozwoju zawodowego | Prowadzący Agnieszka Kacprzyk | Data realizacji zajęć 24-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 13 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 24-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 500,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 500,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto156,25 PLN
- Koszt osobogodziny netto156,25 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Agnieszka Kacprzyk
Pisarka, dziennikarka, blogerka, właścicielka marki copywriterskiej „Słowo Daje”, dziennikarka magazynu „Made In Warmia i Mazury, stypendystka Ministra Kultury i Sztuki.
Autorka kilku powieści dla dorosłych, książek dla dzieci, z których ostatnią „Skąd jestem?” wyróżniono w licznych konkursach literackich. Pisze także opowieści biograficzne na zlecenie – wydaną w 2016 roku książkę „Smerek. Życie za trzech” uhonorowano literackim Warzynem. Od 2015 roku prowadzi warsztaty rozwojowe dla kobiet, a także warsztaty z kreatywności i storytellingu. W trakcie nauki w Szkole Trenerów Grupy TROP, działającej pod auspicjami PTP, jest autorką audycji psychologicznej „W poszukiwaniu straconego ego” w radiu UWM FM, którą prowadzi już ponad cztery lata.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Skrypt szkoleniowy
Informacje dodatkowe
Szkolenie realizowane jest w trybie godzin dydaktycznych: 16 godzin dydaktycznych = 12 godzin zegarowych. Przerwy nie są wliczone do godzin szkolenia.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi