Microsoft Word – zastosowanie w firmie, kurs średnio zaawansowany
Microsoft Word – zastosowanie w firmie, kurs średnio zaawansowany
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Aplikacje biznesowe
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie przeznaczone jest dla osób pracujących na co dzień w programie Microsoft Word i chcących usprawnić i zautomatyzować sobie pracę z edytorem. Kurs kierowany jest również do osób zamierzających poszerzyć swoją wiedze o bardziej zaawansowane możliwości programu Microsoft Word.
Szkolenie dla szeroko pojętej grupy zawodowej pracowników biurowych, przedstawicieli handlowych, urzędników, nauczycieli, uczniów i studentów piszących prace końcowe (magisterskie, licencjackie, doktorskie). - Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników12
- Data zakończenia rekrutacji25-06-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie obejmuje najczęściej używane w pracy biurowej funkcje programu Microsoft Word, które umiejętnie wykorzystane umożliwiają wprowadzenie wysokiego stopnia automatyzacji i znaczną poprawę efektywności pracy przy tworzeniu, edycji i wydruku dokumentów.Po zakończeniu szkolenia jego uczestnik będzie wykorzystywał zaawansowane wzorce dokumentów, profesjonalnie formatował tekst i wzbogacał go w podnoszące estetykę elementy graficzne. Dzięki zastosowaniu poznanych metod będzie samodzielnie two
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Dzięki szkoleniu uczestnik będzie:-Obsługiwał najczęściej wykorzystywane w pracy biurowej funkcje edytora tekstu– profesjonalnie edytować dokumenty -Zarządzał programem i dostosował go do swoich potrzeb i preferencji -Wykorzystywał w pracy zaawansowane funkcje szablonów i stylów -Tworzył zakładki, odsyłacze, spisy treści i odwołania -Wstawiał do tekstu i edytował elementy graficzne oraz inne rodzaje plików -Obsługiwał korespondencję seryjną -Dzielił dokumenty na sekcje oraz pracował z dużymi dokumentami -Wykorzystywał model pracy grupowej na dokumencie -Zarządzał dokumentem oraz poprawnie go zabezpieczać | Kryteria weryfikacji Podstawowe wiadomości o edytorze WordFormatowanie tekstu Formatowanie akapitu, kolumny Pomocne skróty klawiaturowe Malarz formatów Grafika i wykresy Tabele Korespondencja seryjna Podział dokumentu na sekcje Zarządzanie dokumentami Zabezpieczenia dokumentów hasłami | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
-Obsługiwał najczęściej wykorzystywane w pracy biurowej funkcje edytora tekstu– profesjonalnie edytować dokumenty
-Zarządzał programem i dostosował go do swoich potrzeb i preferencji
-Wykorzystywał w pracy zaawansowane funkcje szablonów i stylów
Tworzył zakładki-
Formatowanie tekstu
Formatowanie akapitu, kolumny
Pomocne skróty klawiaturowe
Malarz formatów
Grafika i wykresy
Tabele
Korespondencja seryjna
Podział dokumentu na sekcje
Zarządzanie dokumentami
Zabezpieczenia dokumentów hasłami
Program
Program
Szczegółowy program szkolenia
Podstawowe wiadomości o edytorze Word
- Podstawowe pojęcia
- Budowa głównego okna edytora
- Dostosowywanie wstążki
Formatowanie tekstu
- Czcionki i ich poprawne zastosowanie
- Wcięcia
- Twarda spacja
Formatowanie akapitu, kolumny
- Autoformatowanie
- Sprawdzanie pisowni, słowniki
Pomocne skróty klawiaturowe
Malarz formatów
Style i motywy
- Tworzenie nowego stylu
- Modyfikacja stylów
- Motywy
Przypisy, zakładki i odsyłacze
- Tworzenie i usuwanie zakładek
- Wstawianie odsyłaczy
- Przypisy i ich zastosowanie w praktyce
Punktory i listy numerowane
- Poprawne wykorzystanie w raktyce
Grafika i wykresy
- Wstawianie grafiki
- Formatowanie obiektów graficznych
- Kształty i obiekty SmartArt
- Obiekty tekstowe
- Wstawianie i edycja wykresów
- Szybkie części
Tabele
- Sposoby wstawiania tabel, zmiana wymiarów tabeli
- Dodawanie, usuwanie i łączenie (komórek, wierszy, kolumn)
- Obramowanie i cieniowanie
- Podział tabeli
- Formatowanie i właściwości tabel
Spisy treści
- Możliwości i zastosowanie w praktyce
- Tworzenie i modyfikacja spisów treści
- Aktualizacja spisów treści
Korespondencja seryjna
- Tworzenie etykiet, kopert, dokumentów
- Tworzenie dokumentu głównego
- Definiowanie źródła danych (zewnętrzne źródła danych)
- Tworzenie bazy danych do korespondencji seryjnej
- Definiowanie pól korespondencji seryjnej
- Opcje scalania danych
Nagłówek i stopka
- Poprawne wykorzystanie w praktyce
Numeracja stron
- Zmiana numeracji
Podział dokumentu na sekcje
- Możliwości i zastosowanie
- Wymuszanie podziału na strony
- Podział na sekcje a numeracja
- Sugerowane alternatywy podziału stron
Szablony
- Warianty tworzenia szablonów
- Modyfikacja szablonu
- Zarządzanie szablonami
Linijki i tabulatory
- Wykorzystanie w praktyce
Praca grupowa
- Śledzenie zmian
- Komentarze
Zarządzanie dokumentami
Zabezpieczenia dokumentów hasłami
Ćwiczenia sprawdzające nabytą wiedzę
Pytania i odpowiedzi
Zakończenie szkolenia, podsumowania, testy
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 2 Microsoft Word – zastosowanie w firmie, kurs średnio zaawansowany | Prowadzący Małgorzata Kurdziel | Data realizacji zajęć 01-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 2 Microsoft Word – zastosowanie w firmie, kurs średnio zaawansowany | Prowadzący Małgorzata Kurdziel | Data realizacji zajęć 02-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto861,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto700,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto53,81 PLN
- Koszt osobogodziny netto43,75 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Małgorzata Kurdziel
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
materiały w formie elektronicznej
Warunki uczestnictwa
Warunkiem skorzystania ze szkolenia jest dokonanie równolegle rejestracji na kurs na stronie www.comarch.pl/szkolenia w formie:
- elektronicznego zamówienia szkolenia (przycisk "Zamów" przy wybranym temacie i terminie). Opcja ta dotyczy osób fizycznych oraz firm/instytucji
albo
- poprzez uzupełnienie i odesłanie na adres szkolenia@comarch.pl tradycyjnego formularza zgłoszeniowego który jest dostępny na stronie www.comarch.pl/szkolenia (przycisk "Pobierz formularz zgłoszeniowy"). Opcja ta dotyczy wyłącznie firm/Instytucji.
W obu przypadkach przy dokonaniu zgłoszenia prosimy o informacje dotyczącą projektu z którego dofinansowania korzysta Uczestnik.
Informacje dodatkowe
Szkolenie Zdalne prowadzone jest w czasie rzeczywistymi i transmitowane za pomocą kanału internetowego z wykorzystaniem systemu ZOOM, który umożliwia komunikację głosową oraz wideo z Uczestnikami przebywających w dowolnym miejscu ze sprawnie działającym stałym łączem internetowym. Każdy z uczestników szkolenia otrzymuje przed szkoleniem link dostarczony w wiadomości mailowej z informacjami dotyczącymi szkolenia zdalnego. Link umożliwiający uczestnictwo w spotkaniu jest ważny do momentu zakończenia szkolenia.
Szkolenie zakończone jest testem wiedzy z zakresu tematycznego omawianego na szkoleniu.
Szkolenie może być nagrywane /rejestrowane w celu kontroli/audytu zgodnie z Regulaminem Świadczenia Usług Szkoleniowych Organizatora.
Uczestnicy szkolenia otrzymają materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej.
Adres
Adres
ul. Życzkowskiego 33 Centrum szkoleniowe
31-476 Kraków
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe
- Udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami