Psychologiczne mechanizmy motywacji i zarządzania ludźmi w firmie - Akademia Managera
Psychologiczne mechanizmy motywacji i zarządzania ludźmi w firmie - Akademia Managera
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do firm oraz osób indywidualnych i dedykowana jest:
- pracownikom przedsiębiorstw, zatrudnionym na stanowiskach kierowniczych,
- pracownikom przedsiębiorstw, wobec których właściciele mają plany związane z awansem na stanowisko kierownicze,
- osobom, które pełnią funkcje kierownicze, menedżerskie lub przywódcze w różnych organizacjach,
- profesjonalistom, którzy zarządzają zespołami lub planują objęcie takiej roli w przyszłości,
- liderom zespołów projektowych,
- właścicielom firm, którzy chcą doskonalić umiejętności zarządzania zespołem,
- osobom zainteresowanym objęciem roli kierowniczej w przyszłości.
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników12
- Data zakończenia rekrutacji25-06-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi42
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje uczestników do roli zarządzających firmą. Celem szkolenia jest pokazanie znaczenia komunikacji w zespole, roli i funkcji menadżera, roli komunikacji w relacji szef-pracownik, zasad współpracy w zespole, stylów przywództwa oraz stylów zachowań. Uczestnicy szkolenia nauczą się podejmować i komunikować trudne decyzje, egzekwować ustalenia i nagradzać. Będą rozróżniać typy pracowników, znać czynniki które motywują pracowników, a także stosować coaching biznesowy w zespole.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Skutecznie motywuje i szkoli pracowników. | Kryteria weryfikacji Prowadzi indywidualne szkolenia dla pracowników w zespole.Potrafi skutecznie motywować pracowników. Zna sposoby na wdrożenie narzędzi managera w codziennej pracy. Stosuje coaching biznesowy w zespole. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Komunikuje się w sposób efektywny i przejrzysty. | Kryteria weryfikacji Komunikuje się w sposób efektywny i przejrzysty, jest świadomy wpływu komunikacji na organizację pracy.Motywuje pracowników Buduje pozytywne podejście do roli managera w realiach dużej organizacji. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Świadomie przyjmuje rolę szefa. | Kryteria weryfikacji Wyznacza podwładnym granice (minimalne wymagania) i komunikuje maksymalne preferencje.Świadomie przyjmuje rolę szefa w zależności od zaistniałych potrzeb i okoliczności. Podejmuje i komunikuje niepopularne, trudne decyzje. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Rozumie i docenia pracowników. | Kryteria weryfikacji Stosuje dodatkowe narzędzie do rozumienia pracowników i polepszenia współpracy.Docenia podwładnych i egzekwuje ustalenia. Rozróżnia style zachowań ludzi. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Dzień I
PSYCHOLOGIA ZARZĄDZANIA LUDŹMI W FIRMIE
- Wprowadzenie do warsztatu – rozpoznanie potrzeb oraz oczekiwań uczestników szkolenia, co do prezentowanego programu.
- Rola komunikacji w relacji szef – pracownik.
- Rola managera – szef jako zawód.
- Zasady współpracy w zespole.
- Style przywództwa - zarządzanie sytuacyjne.
Dzień II
PSYCHOLOGIA ZARZĄDZANIA LUDŹMI W FIRMIE
- Podejmowanie i komunikowanie niepopularnych, trudnych decyzji.
- Typy pracowników.
- Egzekwowanie ustaleń i nagradzanie pracowników.
- Czynniki motywujące pracowników.
- Podsumowanie warsztatu – planowanie indywidualnego realnego wykorzystania utrwalonych umiejętności szefowskich w pracy managera.
Dzień III
RÓŻNE STYLE ZACHOWAŃ LUDZI – DISC D3 ORAZ PROCES GRUPOWY
- Wprowadzenie do koncepcji oraz odniesienie się do doświadczeń z wcześniejszych zajęć.
- „Ludzie są różni, ale przewidywalnie różni” - przedstawienie koncepcji DISC oraz jej wpływ na motywację i zarządzanie.
Dzień IV
RÓŻNE STYLE ZACHOWAŃ LUDZI – DISC D3 ORAZ PROCES GRUPOWY
- Analiza indywidualnych stylów zachowań pracowników.
- Proces grupowy.
Dzień V
COACHING BIZNESOWY
- Etapy coachingu i modelowanie zachowań.
- Zbudowanie kategorii coachingowych niezbędnych podczas modelowania i pracy coachingowej.
Dzień VI
COACHING BIZNESOWY
- Trening procedury coachingowej – kontrakt Kierownika z pracownikiem.
- Trening procedury coachingowej – wspólna praca – trening wyławiania atutów i rezerw w projekcie.
- Formularz spotkania coachingowego, jako narzędzie wspierające szefa.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 600,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 600,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto133,33 PLN
- Koszt osobogodziny netto133,33 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Paweł Sutowicz
Konsultant psychoterapii pozytywnej z międzynarodową akredytacją WAPP.
Certyfikowany konsultant DISC D3 – (Certified Behavioral Consultant) oraz Konsultant Talent Reflect.
Posiada 11 lat doświadczenia coachingowego i trenerskiego.
Specjalizacja trenerska: warsztaty sprzedażowe i szefowskie, komunikacja w firmie, obsługa klientów, coaching, trening mentalny dla sportowców.
Ukończył Studium profesjonlnego coacha NOVO – kurs zaawansowany PCC (Professional Certified Coach program – International Coach Federation). Studium Zawodowe Coacha Biznesu NOVO – akredytacja: ACTP Accredited Coaching Training Program-International Coach Federation.
Certyfikowany trener Akademii Trenerów Biznesu Kontrakt OSH.
Absolwent studiów podyplomowych Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie: Psychologia biznesu z akredytacją EQUIS (European Quality Improvement System) oraz kierunku:
Zarządzanie ludźmi w firmie.
Ukończył specjalistyczny program studiów podyplomowych dla kadry zarządzającej w Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie na kierunku: Lider biznesu.
Wrocławski Instytut Psychoterapii – Transkulturowa Psychoterapia Pozytywna. Ukończył kurs coachingu u Jenny Rogers, autorki bestselerowej książki “Coaching oraz posiada certyfikat międzynarodowej koncepcji do pracy z metaforą i obrazem Points of You The Coaching.
Sławomir Młynarczyk
Absolwent Międzynarodowego Kursu Mentorów „Promentor”,
Absolwent Akademii Trenerów Sprzedaży Development-Partners,
Magister ekonomii Politechniki Radomskiej o specjalizacjach - ekonomika i organizacja handlu i
usług, polityka gospodarcza i strategia przedsiębiorstw.
Członek Stowarzyszenia Mentorów Promentor.
V-ce prezes Fundacji Green Planet 2050.
Członek Grona Targowego Targów Kielce.
Były członek Stowarzyszenia Konsultantów i Trenerów Zarządzania „MATRIK”, były koordynator
Świętokrzyskiego Klubu Trenerów Zarządzania „MATRIK”.
Od 2000 roku funkcjonuje w strukturach sprzedaży. Ponad 7 lat na stanowiskach kierowniczych w
branżach: gastronomicznej, budowlanej, komputerowej, sportowej, odzieżowej, higieny, czystości i
innych. Od 2010 roku zarządza firmą szkoleniową, projektuje i prowadzi warsztaty oraz szkolenia.
Przeprowadził ponad 5 tys. godzin szkoleniowych.
SPECJALIZACJA TRENERSKA: Psychologia sprzedaży, Rozwój w Biznesie, Mentoring sprzedażowy,
sportowy, Inspirowanie i samorozwój, Coaching sprzedażowy, zarządzanie sobą w czasie.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymają skrypt tematyczny.
Warunki uczestnictwa
Niezbędnym warunkiem uczestnictwa w szkoleniach i doradztwie, które dofinansowane są z funduszy europejskich jest założenie konta indywidualnego a później firmowego w Bazie Usług Rozwojowych. Następnie zapis na wybrane szkolenie za pośrednictwem Bazy Usług Rozwojowych, spełnienie warunków przedstawionych przez danego Operatora, który dysponuje funduszami. Złożenie dokumentów o dofinansowanie do usługi rozwojowej u Operatora Usługi, zgodnie z wymogami jakie określił.
Ponadto niezbędnym warunkiem do nabycia kompetencji jest pełnoletność, wykształcenie co najmniej średnie, wypełnienie testu wiedzy lub odbycie rozmowy kwalifikacyjnej przed i po szkoleniu.
Informacje dodatkowe
Czas trwania usługi szkoleniowej to 42 godziny dydaktyczne (1 godzina dydaktyczna= 45 minut). Szkolenie zaplanowane jest jako sześciodniowe. Planujemy 15 minutowe przerwy pomiędzy modułami.
Usługa jest zwolniona z podatku VAT w przypadku, kiedy przedsiębiorstwo zwolnione jest z podatku VAT lub dofi nansowanie wynosi co najmniej 70%. W innej sytuacji do ceny netto doliczany jest podatek VAT w wysokości 23%.
Podstawa: §3 ust. 1 pkt. 14 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług orazszczegółowych warunków stosowania tych zwolnień (Dz.U. z 2018 r., poz. 701).
Zaliczenie szkolenia nastąpi, gdy uczestnik będzie obecny na 80% zajęć.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe
- Udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami