Szkolenie – Profesjonalna edukacja przeciwdziałania mobbingowi z wykorzystaniem gry Mobbusters: aspekty prawne, psychologiczne i biznesowe
Szkolenie – Profesjonalna edukacja przeciwdziałania mobbingowi z wykorzystaniem gry Mobbusters: aspekty prawne, psychologiczne i biznesowe
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Organizacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane do:
- trenerów biznesu, trenerów wewnętrznych w organizacji, edukatorów, coachów
- wykładowców uczących zarządzania, HR, prawa.
- psychologów biznesu,
- menedżerów i liderów zespołów oraz kadry zarządzającej,
którzy:
- chcą skutecznie wykorzystywać grywalizację w swoich działaniach, przywiązując wagę do profilowania pracowników i ich parametrów osobowych,
- zależy im na efektywności zespołowej, aby móc realizować zlecenia od klientów z wysoką jakością i terminowością,
- muszą zmierzyć się z sytuacjami mobbingu w miejscu pracy i chcą wyposażyć się w narzędzia i wiedzę potrzebną do przeciwdziałania temu zjawisku,
- chcą edukować, jak podejmować świadome decyzje antymobbingowe, oparte na zdobytym podczas szkolenia doświadczeniu i wiedzy,
- chcą wdrożyć grywalizację jako motywator do aktywnego uczestnictwa w szkoleniu i chcą dążyć do osiągnięcia najlepszych wyników efektywności swoich usług rozwojowych.
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników12
- Data zakończenia rekrutacji26-07-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi30
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat VCC Akademia Edukacyjna
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa prowadzi do samodzielnego edukowania przeciwdziałania mobbingowi poprzez kompleksowe wdrożenie obejmujące aspekty prawne, psychologiczne i biznesowe wykorzystywania gry szkoleniowej w projektowaniu skutecznych szkoleń przeciwdziałających mobbingowi, integrując techniczne, merytoryczne i psychologiczne aspekty. Dodatkowo, uczestnicy doskonalą umiejętności zarządzania poprzez segmentację rynku, budowanie lejka sprzedażowego i negocjacje.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Definiuje pojęcie mobbingu i opisuje aspekty prawne i psychologiczne | Kryteria weryfikacji Rozróżnia różne formy zachowań mobbingowych, takie jak zastraszanie, wykluczenie społeczne, manipulacja czy szantaż emocjonalny | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Definiuje kluczowe przepisy prawne dotyczące mobbingu, jak również instytucje i organy odpowiedzialne za egzekwowanie tych przepisów | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje psychologiczne mechanizmy stosowane przez sprawców mobbingu, włączając w to manipulację, gaslighting i dezinformację | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Opisuje skutki psychologiczne mobbingu dla ofiar, takie jak obniżone poczucie własnej wartości, stres i depresja | Metoda walidacji Debata swobodna | |
Kryteria weryfikacji Omawia strategie przeciwdziałania mobbingowi, w tym promowanie kultury organizacyjnej opartej na szacunku, uczciwości i otwartości | Metoda walidacji Debata swobodna | |
Efekty uczenia się Planuje szkolenie z wykorzystaniem gry Mobbusters | Kryteria weryfikacji Planuje strukturę i sekwencję modułów szkoleniowych, uwzględniając hierarchię tematyczną i logiczną | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kryteria weryfikacji Projektuje interaktywne elementy szkolenia, takie jak symulacje, gry i dyskusje, aby zwiększyć zaangażowanie uczestników | Metoda walidacji Debata swobodna | |
Kryteria weryfikacji Wybiera odpowiednie metody oceny postępów uczestników, takie jak testy, ankiety czy studia przypadków | Metoda walidacji Debata swobodna | |
Kryteria weryfikacji Planuje strategie utrzymania zaangażowania i motywacji uczestników na każdym etapie szkolenia | Metoda walidacji Debata swobodna | |
Efekty uczenia się Zrozumie psychologiczne wymiary mobbingu | Kryteria weryfikacji Rozpoznaje psychologiczne mechanizmy wykorzystywane przez sprawców mobbingu do manipulacji i kontroli | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Analizuje wpływ mobbingu na zdrowie psychiczne i fizyczne ofiar oraz jego skutki dla efektywności pracy i klimatu organizacyjnego | Metoda walidacji Debata swobodna | |
Kryteria weryfikacji Wyjaśnia znaczenie świadomości emocjonalnej i kompetencji społecznych w radzeniu sobie z mobbingiem | Metoda walidacji Debata swobodna | |
Kryteria weryfikacji Rozpoznaje sytuacje mobbingowe w miejscu pracy i potrafi identyfikować zachowania charakterystyczne dla tego zjawiska | Metoda walidacji Debata swobodna | |
Kryteria weryfikacji Zdobywa wiedzę na temat różnych strategii psychologicznych, takich jak asertywność, empatia i budowanie wsparcia społecznego, które mogą być skuteczne w przeciwdziałaniu mobbingowi | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Efekty uczenia się Projektuje szkolenie dotyczące psychologicznych wymiarów mobbingu z wykorzystaniem gry Mobbusters | Kryteria weryfikacji Opracowuje scenariusze i przypadki do symulacji, które odzwierciedlają różnorodne sytuacje mobbingowe w miejscu pracy | Metoda walidacji Debata swobodna |
Kryteria weryfikacji Projektuje ćwiczenia praktyczne i role-playing, które umożliwiają uczestnikom praktyczne stosowanie strategii przeciwdziałania mobbingowi | Metoda walidacji Debata swobodna | |
Kryteria weryfikacji Dopasowuje treści merytoryczne szkolenia do specyficznych potrzeb i kontekstu organizacyjnego uczestników | Metoda walidacji Debata swobodna | |
Kryteria weryfikacji Tworzy interaktywne moduły szkoleniowe, które umożliwiają uczestnikom eksplorowanie różnych aspektów psychologicznych mobbingu | Metoda walidacji Debata swobodna | |
Efekty uczenia się Buduje przewagę konkurencyjną dla przedsiębiorstwa branży edukacyjnej | Kryteria weryfikacji Analizuje konkurencyjność rynku edukacyjnego, identyfikując luki i możliwości dla rozwoju oferty | Metoda walidacji Debata swobodna |
Kryteria weryfikacji Wykorzystuje grywalizację jako unikalne narzędzie edukacyjne, które może przyciągnąć nowych klientów i zwiększyć lojalność obecnych | Metoda walidacji Debata swobodna | |
Kryteria weryfikacji Opracowuje strategie promocji i marketingu, które wykorzystują unikalne cechy i zalety gry szkoleniowej | Metoda walidacji Debata swobodna | |
Kryteria weryfikacji Planuje inwestycje w rozwój i ulepszenie gry, aby utrzymać jej atrakcyjność i konkurencyjność na rynku | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Kryteria weryfikacji Tworzy strategie dystrybucji, które umożliwiają dotarcie do różnych segmentów rynku edukacyjnego i zwiększenie penetracji rynkowej | Metoda walidacji Debata swobodna |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie adresowane do:
- trenerów biznesu, trenerów wewnętrznych w organizacji, edukatorów, coachów
- wykładowców uczących zarządzania, HR, prawa,
- psychologów biznesu,
- HR, osób odpowiedzialnych za politykę personalną w przedsiębiorstwie,
- menedżerów i liderów zespołów oraz kadry zarządzającej,
którzy:
- chcą skutecznie wykorzystywać grywalizację w swoich działaniach, przywiązując wagę do profilowania pracowników i ich parametrów osobowych,
- zależy im na efektywności zespołowej, aby móc realizować zlecenia od klientów z wysoką jakością i terminowością,
- muszą zmierzyć się z sytuacjami mobbingu w miejscu pracy i chcą wyposażyć się w narzędzia i wiedzę potrzebną do przeciwdziałania temu zjawisku,
- chcą edukować, jak podejmować świadome decyzje antymobbingowe, oparte na zdobytym podczas szkolenia doświadczeniu i wiedzy,
- chcą wdrożyć grywalizację jako motywator do aktywnego uczestnictwa w szkoleniu i chcą dążyć do osiągnięcia najlepszych wyników efektywności swoich usług rozwojowych.
Wymogi wstępne: ukończone szkolenie wdrażające z użycia gry szkoleniowej „Mobbusters – przeciwdziałanie mobbingowi w miejscu pracy” (weryfikowane na podstawie oświadczenia lub testu wiedzy z mechaniki gry szkoleniowej „Mobbusters – przeciwdziałanie mobbingowi w miejscu pracy”).
Zakres tematyczny:
1. Aspekty prawne mobbingu:
- Definicja mobbingu
- Procedury i narzędzia prawne do przeciwdziałania mobbingowi
- Mobbing w miejscu pracy
2. Planowanie procesu szkoleniowego dotyczącego prawnych aspektów mobbingu i przeciwdziałania zjawisku z wykorzystaniem gry Mobbusters:
- Wprowadzenie zmian i nowych treści do narzędzia – aspekty techniczne i merytoryczne
- Metodologia pracy nad nowymi treściami do narzędzia
- Projektowanie treści merytorycznych do gry
3. Mobbing w aspekcie psychologicznym:
- Psychologiczne mechanizmy mobbingu
- Strategie psychologiczne przeciwdziałania mobbingowi
- Sytuacje mobbingowe i reakcja na nie
4. Projektowanie szkolenia dotyczącego psychologicznych wymiarów mobbingu za pomocą gry Mobbusters:
- Analiza potrzeb uczestnika i odbiorcy docelowego
- Analiza ograniczeń technicznych narzędzia
- Praca nad treściami merytorycznymi
5. Segmentacja rynku i budowanie lejka sprzedażowego:
- Wprowadzenie do segmentacji rynku i budowania lejka sprzedażowego. Warsztat.
- Ćwiczenia praktyczne: Implementacja segmentacji i lejka sprzedażowego.
6. Tajniki udanej prezentacji, wycena oraz ofertowanie, rozmowa handlowa z klientem i negocjacje:
- Tajniki udanej prezentacji. Strategie prezentacji.
- Wycena i ofertowanie. Techniki określania wartości oferty.
- Przygotowanie do rozmowy handlowej. Analiza potrzeb klienta i przygotowanie strategii.
Walidacja i ankieta ewaluacyjna.
Walidacja będzie polegała na wypełnieniu testu wiedzy udostępnionego za pomocą Formularzy google, aktywny udział Uczestnika podczas debaty swobodnej i analizy oświadczeń Uczestników zgodnie z opisem efektów, kryteriów i metod walidacji. Dodatkowo udostępniona zostanie ankieta ewaluacyjna mierząca ocenę Uczestnika świadczonej usługi w zakresie organizacji, programu i metod szkolenia, postaw i kompetencji trenera, celów i efektów usługi oraz innych uwag.
Warunki organizacyjne dla przeprowadzenia usługi - usługa realizowana w formie zdalnej w czasie rzeczywistym - szczegółowe informacje przedstawione w części: Warunki techniczne. Dostawca usługi oferuje możliwość połączenia testowego w celu sprawdzenia jakości połączenia wraz z przeszkoleniem z obsługi platformy zoom w celu efektywnego korzystania z usługi. Przed rozpoczęciem szkolenia należy zgłosić taką potrzebę do Dostawcy usługi poprzez wiadomość e-mail lub telefonicznie (po dokonaniu zapisu na usługę).
Usługa jest realizowana w godzinach dydaktycznych (1 godz. dydaktyczna = 45 min zegarowych). Czas przerwy nie wlicza się do czasu trwania usługi.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 19 Segmentacja rynku i budowanie lejka sprzedażowego - cz. 1 | Prowadzący Magdalena Kulczycka-Stankiewicz | Data realizacji zajęć 19-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 19 Przerwa | Prowadzący Magdalena Kulczycka-Stankiewicz | Data realizacji zajęć 19-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 18:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 19 Segmentacja rynku i budowanie lejka sprzedażowego - cz. 2 | Prowadzący Magdalena Kulczycka-Stankiewicz | Data realizacji zajęć 19-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:15 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 19 Tajniki udanej prezentacji, wycena oraz ofertowanie, rozmowa handlowa z klientem i negocjacje - cz. 1 | Prowadzący Magdalena Kulczycka-Stankiewicz | Data realizacji zajęć 20-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 19 Przerwa | Prowadzący Magdalena Kulczycka-Stankiewicz | Data realizacji zajęć 20-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 18:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 19 Tajniki udanej prezentacji, wycena oraz ofertowanie, rozmowa handlowa z klientem i negocjacje - cz. 2 | Prowadzący Magdalena Kulczycka-Stankiewicz | Data realizacji zajęć 20-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:15 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 19 Mobbing w aspekcie psychologicznym - cz. 1 | Prowadzący Monika Gielar | Data realizacji zajęć 21-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 19 Przerwa | Prowadzący Monika Gielar | Data realizacji zajęć 21-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 18:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 19 Mobbing w aspekcie psychologicznym - cz. 2 | Prowadzący Monika Gielar | Data realizacji zajęć 21-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:15 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 19 Projektowanie szkolenia dotyczącego psychologicznych wymiarów mobbingu za pomocą gry Mobbusters - cz. 1 | Prowadzący Monika Gielar | Data realizacji zajęć 23-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 19 Przerwa | Prowadzący Monika Gielar | Data realizacji zajęć 23-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 18:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 19 Projektowanie szkolenia dotyczącego psychologicznych wymiarów mobbingu za pomocą gry Mobbusters - cz. 12 | Prowadzący Monika Gielar | Data realizacji zajęć 23-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:15 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 19 Aspekty prawne mobbingu - cz. 1 | Prowadzący Małgorzata Zaremba | Data realizacji zajęć 24-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 19 Przerwa | Prowadzący Małgorzata Zaremba | Data realizacji zajęć 24-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 19 Aspekty prawne mobbingu - cz. 2 | Prowadzący Małgorzata Zaremba | Data realizacji zajęć 24-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 19 Planowanie procesu szkoleniowego dotyczącego prawnych aspektów mobbingu i przeciwdziałania zjawisku z wykorzystaniem gry Mobbusters - cz. 1 | Prowadzący Małgorzata Zaremba | Data realizacji zajęć 25-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 19 Przerwa | Prowadzący Małgorzata Zaremba | Data realizacji zajęć 25-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 19 Planowanie procesu szkoleniowego dotyczącego prawnych aspektów mobbingu i przeciwdziałania zjawisku z wykorzystaniem gry Mobbusters - cz. 2 | Prowadzący Małgorzata Zaremba | Data realizacji zajęć 25-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 19 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 25-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 500,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 500,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto150,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto150,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Magdalena Kulczycka-Stankiewicz
Trener Gry Coachingowej Podróż Bohatera, Trener Sprzedaży i Edukacji Finansowej.
Pomaga w budowaniu skutecznych procesów sprzedażowych, dobrze działających zespołów i otwartej komunikacji. Wspiera procesy zmiany indywidualnej i zespołowej. Edukuje w obszarze finansów osobistych i budowanie pewności siebie z wykorzystaniem indywidualnych, mocnych stron.
Posiadane wykształcenie: Akademia Leona Koźmińskiego, Studia podyplomowe, Zarządzanie zasobami ludzkimi; Wyższa Szkoła Ubezpieczeń i Bankowości w Warszawie, Magister Bankowości; Uniwersytet Warszawski; Licencjat na wydziale Nauk Ekonomicznych.
Monika Gielar
Wieloletnie doświadczenie trenerskie - warsztaty integracyjne, warsztaty umiejętności interpersonalnych - radzenie sobie ze stresem, asertywność, radzenie sobie z emocjami, wypalenie zawodowe, zarządzanie czasem, przeciwdziałanie dyskryminacji. Prowadzenie warsztatów aktywizacji zawodowej i treningu umiejętności społecznych. Prowadzenie szkoleń dla kadry menadżerskiej - budowanie i zarządzanie zespołem, ocena pracownicza, system motywacyjny. Prowadzenie szkoleń dla nauczycieli, opiekunów osób zależnych, warsztaty dla rodziców.
Małgorzata Zaremba
Prawniczka. Ukończyła pierwsze w Polsce studia podyplomowe związane z rozwojem pracownika – Akademię Asesora na SWPS. Absolwentka studiów podyplomowych „Doradztwo zawodowe z elementami coachingu” na WSB oraz „Coaching i zarządzanie zasobami ludzkimi” na SWPS. Certyfikowana Trenerka Metody Spadochron, Coaching Maps oraz Podróży Bohatera. Obecnie kontynuuje doskonalenie swoich kompetencji w ramach Zintegrowanych Studiów Magisterskich na kierunku Psychologia.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Skrypty szkoleniowe w formie materiałów elektronicznych z rozszerzeniem .pdf. Materiały wysyłane podczas trwania usługi.
Warunki uczestnictwa
Wymogi wstępne: ukończone szkolenie wdrażające z użycia gry szkoleniowej „Mobbusters – przeciwdziałanie mobbingowi w miejscu pracy” (weryfikowane na podstawie oświadczenia lub testu wiedzy z mechaniki gry szkoleniowej „Mobbusters – przeciwdziałanie mobbingowi w miejscu pracy”).
W przypadku szkoleń dofinansowanych warunkiem uczestnictwa w szkoleniach jest założenie przez Uczestnika konta w Bazie Usług Rozwojowych oraz spełnienie warunków, które są przedstawione przez danego Operatora, do którego składane są dokumenty o dofinansowanie do usługi rozwojowej.
Informacje dodatkowe
Szkolenie realizowane w godz. dydaktycznych (1 h dydaktyczna = 45 min zegarowych).
Podczas szkolenia przewidziane są przerwy, które nie liczą się do czasu trwania szkolenia.
Link do usługi zostanie przesyłany Uczestnikowi na wskazany adres e-mail najpóźniej 12 godz. przed szkoleniem.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Usługa realizowana za pomocą platformy zoom.us.
MInimalne wymagania sprzętowe:
Uczestnik musi posiadać komputer, laptop lub tablet albo urządzenie mobilne z dostępem do:
- Głośniki i mikrofon – wbudowane, na wtyczkę USB lub połączenie bezprzewodowe Bluetooth
- Kamera internetowa lub kamera internetowa w jakości HD – wbudowana, na wtyczkę UBS lub:
- Kamera HD lub kamkorder z kartą przechwytywania wideo
Zaleca się używanie zestawu słuchawkowego albo słuchawek uniemożliwiających dostęp treści usługi osobom postronnym.
Wymagania systemowe
Obsługiwany system operacyjny
- System operacyjny macOS X w wersji 10.10 lub nowszej
- System Windows 11 - Uwaga: system Windows 11 jest obsługiwany w wersji 5.9.0 lub nowszej.
- Windows 10 - Uwaga: w przypadku urządzeń z systemem operacyjnym Windows 10 obowiązuje wersja Windows 10 Home, Pro lub Enterprise. Tryb S nie jest obsługiwany.
- System operacyjny Windows w wersji 8 lub 8.1
- System operacyjny Windows 7
- System operacyjny Ubuntu w wersji 12.04 lub nowszej
- System operacyjny Mint w wersji 17.1 lub nowszej
- System operacyjny Red Hat Enterprise Linux w wersji 6.4 lub nowszej
- System operacyjny Oracle Linux w wersji 6.4 lub nowszej
- System operacyjny CentOS w wersji 6.4 lub nowszej
- Oprogramowanie Fedora w wersji 21 lub nowszej
- Oprogramowanie OpenSUSE w wersji 13.2 lub nowszej
- System operacyjny ArchLinux (tylko w wersji 64-bitowej)
Obsługiwany tablet i urządzenia mobilne:
- Urządzenia z systemem Android i iOS
- Urządzenia BlackBerry
- Urządzenie Surface w wersji PRO 2 lub nowszej z systemem operacyjnym Windows w wersji 8.1 lub nowszej
- Uwaga: W przypadku komputerów typu tablet z systemem operacyjnym Windows 10 obowiązuje wersja Windows 10 Home, Pro lub Enterprise. Tryb S nie jest obsługiwany.
- Komputery tabletowe obsługują tylko klienta Desktop Client.
Obsługiwane przeglądarki
- Windows: Edge 12+, Firefox 27+, Chrome 30+
- macOS: Safari 7+, Firefox 27+, Chrome 30+
- Linux: Firefox 27+, Chrome 30+
Uwaga: niektóre funkcje w kliencie internetowym nie są obsługiwane w przeglądarce Internet Explorer. Zaleca się pobranie aplikacji zoom.us na urządzenie i zainstalowanie przez rozpoczęciem szkolenia.
Dostawca usługi oferuje możliwość połączenia testowego w celu sprawdzenia jakości połączenia wraz z przeszkoleniem z obsługi platformy zoom w celu efektywnego korzystania z usługi. Przed rozpoczęciem szkolenia należy zgłosić taką potrzebę do Dostawcy usługi poprzez wiadomość e-mail lub telefonicznie.
MInimalne wymagania dotyczące procesora i pamięci RAM
- Procesor jednordzeniowy o taktowaniu co najmniej 1Ghz, pamięć RAM - nie dotyczy
- Zalecany: Procesor dwurdzeniowy o taktowaniu co najmniej 2 Ghz (Intel i3/i5/i7 lub ekwiwalent AMD), pamięć RAM - 4 Gb
Uwaga: w laptopach posiadających jeden lub dwa rdzenie liczba klatek na sekundę jest ograniczona podczas udostępniania ekranu (około 5 klatek na sekundę). Aby uzyskać optymalne wyniki podczas udostępniania ekranu z laptopów, zalecamy wykorzystanie procesora posiadającego cztery procesory lub więcej.
System Linux wymaga procesora lub karty graficznej z obsługą sterownika OpenGL 2.0 lub nowszej wersji.
Obsługa wysokiej rozdzielczości DPI
- Wyświetlacze o wysokiej rozdzielczości DPI są obsługiwane przez platformę Zoom w wersji 3.5 lub nowszej
Wymagania dotyczące przepustowości (wymagania dotyczące łącza sieciowego):
W celu uzyskania najlepszych wyników przepustowość wykorzystywana przez platformę Zoom zostanie zoptymalizowana w oparciu o sieć uczestnika. Automatycznie dostosuje się ona do sieci 3G, sieci Wi-Fi lub środowisk komunikacji przewodowej.
Zalecana przepustowość dla panelistów uczestniczących w spotkaniach i webinarach:
- Wideo wysokiej jakości: 1,0 MB/s / 600 kb/s (wysyłanie/pobieranie)
- Wideo o rozdzielczości 720 p w jakości HD: 2,6 MB/s / 1,8 MB/s (wysyłanie/pobieranie)
- Wideo o rozdzielczości 1080 p w jakości HD: 3,8 MB/s / 3,0 MB/s (wysyłanie/pobieranie)
- Wyświetlanie widoku galerii: 2,0 MB/s (25 wyświetleń), 4,0 MB/s (49 wyświetleń)
- Tylko udostępnianie ekranu (bez miniaturki wideo): 50–75 kb/s
- Udostępnianie ekranu z miniaturką wideo: 50–150 kb/s
- Audio VoIP: 60–80 kb/s
- System Zoom Phone: 60–100 kb/s
Pozostałe niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów: Adobe Acrobat (lub inne oprogramowanie umożliwiające otwieranie plków z rozszerzeniem .pdf), dowolny edytor tekstowy.