Szkolenie - Skuteczna edukacja przeciwdziałania mobbingowi – wprowadzenie do wykorzystania gry szkoleniowej Mobbusters w praktyce
Szkolenie - Skuteczna edukacja przeciwdziałania mobbingowi – wprowadzenie do wykorzystania gry szkoleniowej Mobbusters w praktyce
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Organizacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane do:
- trenerów biznesu, trenerów wewnętrznych w organizacji, edukatorów, coachów
- wykładowców uczących zarządzania, HR, prawa.
- psychologów biznesu,
- menedżerów i liderów zespołów oraz kadry zarządzającej,
którzy:
- chcą skutecznie zarządzać polityką kadrową w swoich firmach, przywiązując wagę do profilowania pracowników i ich parametrów osobowych,
- zależy im na efektywności zespołowej, aby móc realizować zlecenia od klientów z wysoką jakością i terminowością,
- muszą zmierzyć się z sytuacjami mobbingu w miejscu pracy i chcą wyposażyć się w narzędzia i wiedzę potrzebną do przeciwdziałania temu zjawisku,
- chcą edukować, jak podejmować świadome decyzje antymobbingowe, oparte na zdobytym podczas szkolenia doświadczeniu i wiedzy,
- chcą wdrożyć grywalizację jako motywator do aktywnego uczestnictwa w szkoleniu i chcą dążyć do osiągnięcia najlepszych wyników efektywności swoich usług rozwojowych.
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników10
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi10
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat VCC Akademia Edukacyjna
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa prowadzi do samodzielnego zrozumienia i skutecznego wykorzystania gry Mobbusters w procesie szkoleniowym, umożliwiającym integrację elementów grywalizacji z treściami merytorycznymi oraz rozwijającym umiejętności planowania, organizacji i monitorowania działań szkoleniowych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Rozróżnia elementy gry Mobbusters, identyfikując ich strukturę i zasady rozgrywki | Kryteria weryfikacji identyfikuje różne elementy gry takie jak plansze, karty, znaczniki i inne akcesoria | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji opisuje funkcje poszczególnych elementów w kontekście strategii gry | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji klasyfikuje rodzaje kart akcji oraz ich wpływ na przebieg rozgrywki | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Metoda walidacji Debata swobodna | ||
Kryteria weryfikacji rozróżnia role i cele poszczególnych graczy w grze Mobbusters | Metoda walidacji Debata swobodna | |
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Kryteria weryfikacji analizuje zasady rozgrywki i ich implikacje dla strategii podejmowanych działań | Metoda walidacji Debata swobodna | |
Efekty uczenia się Planuje i wdraża grywalizację w procesie szkoleniowym, integrując treści merytoryczne z symulacją | Kryteria weryfikacji tworzy plan grywalizacji, uwzględniając cele edukacyjne oraz potrzeby uczestników | Metoda walidacji Debata swobodna |
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Kryteria weryfikacji dobiera odpowiednie narzędzia i elementy grywalizacyjne do tematyki szkolenia | Metoda walidacji Debata swobodna | |
Kryteria weryfikacji ocenia skuteczność wdrożenia grywalizacji w kontekście osiąganych efektów edukacyjnych | Metoda walidacji Debata swobodna | |
Efekty uczenia się Monitoruje postępy uczestników w grze, oceniając ich zdolność do zrozumienia zasad oraz efektywność w wykorzystaniu grywalizacji | Kryteria weryfikacji obserwuje aktywność uczestników w trakcie gry, rejestrując ich zaangażowanie i interakcje | Metoda walidacji Debata swobodna |
Kryteria weryfikacji ocenia stopień zrozumienia zasad gry oraz umiejętność ich zastosowania w praktyce | Metoda walidacji Debata swobodna | |
Kryteria weryfikacji analizuje strategie podejmowane przez uczestników i ich skuteczność w osiąganiu celów gry | Metoda walidacji Debata swobodna | |
Kryteria weryfikacji udziela feedbacku uczestnikom w celu poprawy ich działania i efektywności | Metoda walidacji Debata swobodna | |
Kryteria weryfikacji dokonuje ewaluacji postępów uczestników pod kątem osiągniętych celów szkoleniowych | Metoda walidacji Debata swobodna | |
Efekty uczenia się Ocenia rezultaty uczestników, analizując ich osiągnięcia w kontekście przyswojenia wiedzy i umiejętności wynikających z działalności szkoleniowej | Kryteria weryfikacji dokonuje kompleksowej oceny wyników uczestników pod kątem osiągniętych celów szkoleniowych | Metoda walidacji Debata swobodna |
Kryteria weryfikacji porównuje efekty szkolenia z założonymi oczekiwaniami i standardami | Metoda walidacji Debata swobodna | |
Kryteria weryfikacji analizuje indywidualne osiągnięcia uczestników oraz możliwości ich rozwoju | Metoda walidacji Debata swobodna | |
Kryteria weryfikacji wnioskuje o skuteczności przekazanej wiedzy i umiejętności w praktyce | Metoda walidacji Debata swobodna |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie skierowane do:
- trenerów biznesu, trenerów wewnętrznych w organizacji, edukatorów, coachów
- wykładowców uczących zarządzania, HR, prawa.
- psychologów biznesu,
- menedżerów i liderów zespołów oraz kadry zarządzającej,
którzy:
- chcą skutecznie zarządzać polityką kadrową w swoich firmach, przywiązując wagę do profilowania pracowników i ich parametrów osobowych,
- zależy im na efektywności zespołowej, aby móc realizować zlecenia od klientów z wysoką jakością i terminowością,
- muszą zmierzyć się z sytuacjami mobbingu w miejscu pracy i chcą wyposażyć się w narzędzia i wiedzę potrzebną do przeciwdziałania temu zjawisku,
- chcą edukować, jak podejmować świadome decyzje antymobbingowe, oparte na zdobytym podczas szkolenia doświadczeniu i wiedzy,
- chcą wdrożyć grywalizację jako motywator do aktywnego uczestnictwa w szkoleniu i chcą dążyć do osiągnięcia najlepszych wyników efektywności swoich usług rozwojowych.
Wymogi wstępne: brak.
Zakres tematyczny:
1. Wprowadzenie do gry szkoleniowej Mobbusters
• Elementy gry - omówienie struktury narzędzia i zasad rozgrywki.
• Rozpoczęcie rozgrywki.
2. Mechanika gry Mobbusters
• Wykorzystanie grywalizacji podczas realizowanego procesu szkoleniowego.
• Zasady wdrażania treści merytorycznych do symulacji.
• Ćwiczenia praktyczne
Walidacja i ankieta ewaluacyjna.
Walidacja będzie polegała na wypełnieniu testu wiedzy udostępnionego za pomocą Formularzy google, aktywny udział Uczestnika podczas debaty swobodnej i analizy oświadczeń Uczestników zgodnie z opisem efektów, kryteriów i metod walidacji. Dodatkowo udostępniona zostanie ankieta ewaluacyjna mierząca ocenę Uczestnika świadczonej usługi w zakresie organizacji, programu i metod szkolenia, postaw i kompetencji trenera, celów i efektów usługi oraz innych uwag.
Warunki organizacyjne dla przeprowadzenia usługi - usługa realizowana w formie zdalnej w czasie rzeczywistym - szczegółowe informacje przedstawione w części: Warunki techniczne. Dostawca usługi oferuje możliwość połączenia testowego w celu sprawdzenia jakości połączenia wraz z przeszkoleniem z obsługi platformy zoom w celu efektywnego korzystania z usługi. Przed rozpoczęciem szkolenia należy zgłosić taką potrzebę do Dostawcy usługi poprzez wiadomość e-mail lub telefonicznie (po dokonaniu zapisu na usługę).
Usługa jest realizowana w godzinach dydaktycznych (1 godz. dydaktyczna = 45 min zegarowych). Czas przerwy nie wlicza się do czasu trwania usługi.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 7 Wprowadzenie do gry szkoleniowej Mobbusters - cz. 1 | Prowadzący Przemysław Rajchel | Data realizacji zajęć 06-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 7 Przerwa | Prowadzący Przemysław Rajchel | Data realizacji zajęć 06-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 18:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 7 Wprowadzenie do gry szkoleniowej Mobbusters - cz. 2 | Prowadzący Przemysław Rajchel | Data realizacji zajęć 06-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:15 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 7 Mechanika gry Mobbusters - cz. 1 | Prowadzący Przemysław Rajchel | Data realizacji zajęć 12-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 7 Przerwa | Prowadzący Przemysław Rajchel | Data realizacji zajęć 12-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 18:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 7 Mechanika gry Mobbusters - cz. 2 | Prowadzący Przemysław Rajchel | Data realizacji zajęć 12-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:15 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 7 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 12-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 20:00 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 500,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 500,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto150,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto150,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Przemysław Rajchel
Zdobyte w ramach działalności społecznej umiejętności, od prawie 20 lat, wdraża na polu biznesowym. Stworzył i zarządzał kilkoma firmami z branży szkoleniowej, które specjalizowały się w edukacji nieformalnej osób dorosłych.
Jako osoba, która uwielbia rywalizację oraz wszelkiego rodzaju gry, stworzył swoją pierwszą edukacyjną symulację biznesową Business PLAY. Dzisiaj poświęca tej metodyce praktycznie całą swoją aktywność zawodową, pracując dla organizacji pozarządowych, instytucji publicznych oraz firm - tych małych oraz tych bardzo dużych.
Wykształcenie wyższe: studia magisterskie na Wydziale Prawa i Administracji UWM w Olsztynie na kierunku prawo.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Konspekt szkoleniowy z miejscem do notowania w formie materiałów elektronicznych z rozszerzeniem .pdf do wydruku przez Uczestnika.
Warunki uczestnictwa
W przypadku szkoleń dofinansowanych warunkiem uczestnictwa w szkoleniach jest założenie przez Uczestnika konta w Bazie Usług Rozwojowych oraz spełnienie warunków, które są przedstawione przez danego Operatora, do którego składane są dokumenty o dofinansowanie do usługi rozwojowej.
Informacje dodatkowe
Szkolenie realizowane w godz. dydaktycznych (1 h dydaktyczna = 45 min zegarowych).
Podczas szkolenia przewidziane są przerwy, które nie liczą się do czasu trwania szkolenia.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Usługa realizowana za pomocą platformy zoom.us.
MInimalne wymagania sprzętowe:
Uczestnik musi posiadać komputer, laptop lub tablet albo urządzenie mobilne z dostępem do:
- Głośniki i mikrofon – wbudowane, na wtyczkę USB lub połączenie bezprzewodowe Bluetooth
- Kamera internetowa lub kamera internetowa w jakości HD – wbudowana, na wtyczkę UBS lub:
- Kamera HD lub kamkorder z kartą przechwytywania wideo
Zaleca się używanie zestawu słuchawkowego albo słuchawek uniemożliwiających dostęp do treści usługi osobom postronnym.
Wymagania systemowe
Obsługiwany system operacyjny
- System operacyjny macOS X w wersji 10.10 lub nowszej
- System Windows 11 - Uwaga: system Windows 11 jest obsługiwany w wersji 5.9.0 lub nowszej.
- Windows 10 - Uwaga: w przypadku urządzeń z systemem operacyjnym Windows 10 obowiązuje wersja Windows 10 Home, Pro lub Enterprise. Tryb S nie jest obsługiwany.
- System operacyjny Windows w wersji 8 lub 8.1
- System operacyjny Windows 7
- System operacyjny Ubuntu w wersji 12.04 lub nowszej
- System operacyjny Mint w wersji 17.1 lub nowszej
- System operacyjny Red Hat Enterprise Linux w wersji 6.4 lub nowszej
- System operacyjny Oracle Linux w wersji 6.4 lub nowszej
- System operacyjny CentOS w wersji 6.4 lub nowszej
- Oprogramowanie Fedora w wersji 21 lub nowszej
- Oprogramowanie OpenSUSE w wersji 13.2 lub nowszej
- System operacyjny ArchLinux (tylko w wersji 64-bitowej)
Obsługiwany tablet i urządzenia mobilne:
- Urządzenia z systemem Android i iOS
- Urządzenia BlackBerry
- Urządzenie Surface w wersji PRO 2 lub nowszej z systemem operacyjnym Windows w wersji 8.1 lub nowszej
- Uwaga: W przypadku komputerów typu tablet z systemem operacyjnym Windows 10 obowiązuje wersja Windows 10 Home, Pro lub Enterprise. Tryb S nie jest obsługiwany.
- Komputery tabletowe obsługują tylko klienta Desktop Client.
Obsługiwane przeglądarki
- Windows: Edge 12+, Firefox 27+, Chrome 30+
- macOS: Safari 7+, Firefox 27+, Chrome 30+
- Linux: Firefox 27+, Chrome 30+
Uwaga: niektóre funkcje w kliencie internetowym nie są obsługiwane w przeglądarce Internet Explorer. Zaleca się pobranie aplikacji zoom.us na urządzenie i zainstalowanie przez rozpoczęciem szkolenia.
Dostawca usługi oferuje możliwość połączenia testowego w celu sprawdzenia jakości połączenia wraz z przeszkoleniem z obsługi platformy zoom w celu efektywnego korzystania z usługi. Przed rozpoczęciem szkolenia należy zgłosić taką potrzebę do Dostawcy usługi poprzez wiadomość e-mail lub telefonicznie.
MInimalne wymagania dotyczące procesora i pamięci RAM
- Procesor jednordzeniowy o taktowaniu co najmniej 1Ghz, pamięć RAM - nie dotyczy
- Zalecany: Procesor dwurdzeniowy o taktowaniu co najmniej 2 Ghz (Intel i3/i5/i7 lub ekwiwalent AMD), pamięć RAM - 4 Gb
Uwaga: w laptopach posiadających jeden lub dwa rdzenie liczba klatek na sekundę jest ograniczona podczas udostępniania ekranu (około 5 klatek na sekundę). Aby uzyskać optymalne wyniki podczas udostępniania ekranu z laptopów, zalecamy wykorzystanie procesora posiadającego cztery procesory lub więcej.
System Linux wymaga procesora lub karty graficznej z obsługą sterownika OpenGL 2.0 lub nowszej wersji.
Obsługa wysokiej rozdzielczości DPI
- Wyświetlacze o wysokiej rozdzielczości DPI są obsługiwane przez platformę Zoom w wersji 3.5 lub nowszej
Wymagania dotyczące przepustowości (wymagania dotyczące łącza sieciowego):
W celu uzyskania najlepszych wyników przepustowość wykorzystywana przez platformę Zoom zostanie zoptymalizowana w oparciu o sieć uczestnika. Automatycznie dostosuje się ona do sieci 3G, sieci Wi-Fi lub środowisk komunikacji przewodowej.
Zalecana przepustowość dla panelistów uczestniczących w spotkaniach i webinarach:
- Wideo wysokiej jakości: 1,0 MB/s / 600 kb/s (wysyłanie/pobieranie)
- Wideo o rozdzielczości 720 p w jakości HD: 2,6 MB/s / 1,8 MB/s (wysyłanie/pobieranie)
- Wideo o rozdzielczości 1080 p w jakości HD: 3,8 MB/s / 3,0 MB/s (wysyłanie/pobieranie)
- Wyświetlanie widoku galerii: 2,0 MB/s (25 wyświetleń), 4,0 MB/s (49 wyświetleń)
- Tylko udostępnianie ekranu (bez miniaturki wideo): 50–75 kb/s
- Udostępnianie ekranu z miniaturką wideo: 50–150 kb/s
- Audio VoIP: 60–80 kb/s
- System Zoom Phone: 60–100 kb/s
Pozostałe niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów: Adobe Acrobat (lub inne oprogramowanie umożliwiające otwieranie plków z rozszerzeniem .pdf), dowolny edytor tekstowy.