SKUTECZNE ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM. MOTYWOWANIE PRACOWNIKÓW, BUDOWANIE ZAANGAŻOWANIA I WZMACNIANIE ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA WYNIKI PRACY
SKUTECZNE ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM. MOTYWOWANIE PRACOWNIKÓW, BUDOWANIE ZAANGAŻOWANIA I WZMACNIANIE ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA WYNIKI PRACY
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie dla:
- Szefów Zespołów, Firm,
- Kierowników Działów,
- Osób Zarządzających Personelem, które odczuwają potrzebę wzbogacenia swojej wiedzy o sobie i swoich pracownikach, aby skuteczniej kierować zespołem w trudnych sytuacjach zawodowych.
- Minimalna liczba uczestników10
- Maksymalna liczba uczestników18
- Data zakończenia rekrutacji29-11-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi12
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje do budowania zaangażowania i zwiększania poczucia odpowiedzialności swoich pracownikówEfekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik buduje zaangażowanie pracowników zwiększające efektywność działania | Kryteria weryfikacji - kieruje własną motywacją, pooprzez autodiagnozę własnego kodu motywacyjnego - prowadzi efektywne rozmowy oceniające / motywacyjne z pracownikami - stosuje motywatory, pozwalające wydobyć potencjał z każdego pracownika - motywuje pracowników stosownie do ich typów osobowości - rozpoznaje indywidualne typy motywacyjne członków zespołu - buduje zaangażowanie w zależności od przynależności pokoleniowej - angażuje i motywuje do pracy pracowników o nieprzeciętnym potencjale | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Usługa skierowana do osób, które zarządzają personelem.
Usługa realizowana w ramach 1 grupy szkoleniowej.
1 godzina szkolenia = 45 minut
Przerwy wliczają się w czas trwania usługi: I dzień - dwie przerwy 15min , przerwa obiadowa 45 min, II dzień - jedna przerwa kawowa 15 min.
WALIDACJA - test teoretyczny przeprowadzony na zakończenie szkolenia
https://effect.edu.pl/szkolenia-dla-menedzerow/szkolenie-budowanie-zaangazowania-w-zespole-motywowanie-pracownika?date=71578
Motywacja szefa zespołu. Zwiększ motywację i zaangażowanie u siebie.
„Aby zapalać innych, samemu trzeba płonąć?”
Poznaj swoje Motywacyjne DNA.
Moje mocne strony. Autodiagnoza moich motywatorów.
Co to jest motywacja? FLIP MOTIVATION.
Od czego zależy moja motywacja?
Co mnie motywuje do pracy?
Wpływ czynników zewnętrznych i wewnętrznych na poziom motywacji. Mapa wpływu motywacji.
Strefa komfortu – czyli dlaczego jest nam dobrze tak jak jest?
Życie zaczyna się poza strefą komfortu – czyli jak być własnym trenerem motywacyjnym?
Dobre nawyki. 20 rzeczy, które należy robić codziennie rano przed rozpoczęciem pracy, w trakcie pracy i po pracy, aby dobrze zarządzać własną energią.
Co motywuje człowieka w pracy? Współczesne motywatory.
Typy osobowości a motywacja członków zespołu.
Motywacja dzisiaj wymaga zmiany podejścia. Model Maslowa już dawno przestał się sprawdzać jako skuteczne narzędzie dla menedżera. Nowy wymiar motywacji daje teoria motywacyjnego DNA.
Diagnoza Motywacyjnego DNA zespołu.
Autodiagnoza kodu motywacyjnego. Test motywacyjnego DNA.
Dyrektor – Mistrz – Wódz – Wizjoner – Opiekun – Sojusznik – Udoskonalacz – Badacz.
Indywidualne motywatory dla określonego typu motywacyjnego.
Jak efektywnie dobierać motywatory w indywidualnych przypadkach?
Demotywatory. Najczęstsze błędy motywacyjne menedżerów.
Jak stworzyć mistrzowski zespół, który zwycięża?
Jak Wydajni osiągają wyniki? Jak stworzyć relacje z innymi dzięki Kontaktowym.
Jak zyskać dzięki koncentracji Stabilnych. Jak wykorzystać siłę zmian w Zmiennych?
Jak budować siłę zespołu dzięki Wewnętrznym? Jak realizować cele finansowe dzięki Zewnętrznym?
Jak rozmawiać z rożnymi typami motywacyjnymi, aby chciało im się chcieć.
Dobieranie różnych narzędzi motywacyjnych dla określonego typu motywacyjnego.
Case study: motywacyjne DNA zespołu.
Obserwacja – gorące punkty DNA. Jak rozpoznawać indywidualne typy motywacyjne członków zespołu? Mapa motywacyjna mojego zespołu.
Jak skutecznie motywować członków własnego zespołu.
Prowadzenie efektywnych rozmów oceniających / motywacyjnych z pracownikami.
Case study: Narzędzia motywacyjnego DNA.
Jak budować zaangażowanie w burzliwych i niestabilnych czasach?
Jak obecna sytuacja wpływa na atmosferę w pracy i efektywność zadań.
Frustracja. Niepokój. Obawa o zdrowie, życie i stabilność. Trudne wyzwania dla menedżera.
Jak komunikować się aby stabilizować, dawać poczucie bezpieczeństwa, wyrażać empatię i budować zaufanie.
5 kluczowych zachowań menedżera w sytuacji kryzysu.
Dbasz o innych? Zadbaj również siebie.
Motywacja a wiek. Generacja x, y, z.
Różne metody budowania zaangażowania w zależności od przynależności pokoleniowej.
Ludzie w środowisku pracy różnią się między sobą pod wieloma względami, co ma bezpośrednie przełożenie na ich motywację, styl pracy, sposób komunikowania się, czy budowanie relacji z innymi pracownikami. Jednym z elementów wyróżniających jest wiek. Dzisiaj rynek pracy opiera się na pokoleniach mocno różniących się od siebie jeśli chodzi o wyznawane wartości, styl pracy, komunikację.
Różnorodność w kontekście wieku. 21 różnic pokoleniowych pomiędzy X, Y i Z.
- Wszystko nas dzieli – różnice w stylu życia, celach, motywacji i komunikacji.
- Studia przypadków – jak firmy popełniają błędy i jak odnoszą sukcesy
- w motywowaniu pracowników z różnych pokoleń X, Y, Z, C. Baby boomers.
- Korzyści z „młodych wilków” – zapał, kreatywność, brak rutyny.
- Korzyści z doświadczonych pracowników – doświadczenie, wiedza, mentoring.
Sposoby na motywację i zaangażowanie pracowników w różnych przedziałach wiekowych.
Uwaga talent! Zarządzanie talentami.
Pracownicy o nieprzeciętnym potencjale – dlaczego wymagają specjalnego angażowania i motywowania do pracy?
Pracownicy o nieprzeciętnym potencjale. Kim są i jak ich rozpoznać?
Jak wykorzystać talent dla organizacji?
Budowanie więzi, poczucia tożsamości, zaangażowania i odpowiedzialności w zespole.
Rola menedżerów w procesie budowania zaangażowania i odpowiedzialności w zespole.
Kiedy zespół jest efektywny?
Rozwiązania stosowane w turkusowych organizacjach i ich wpływ na wzrost odpowiedzialności, motywacji i zaangażowania u pracowników
- Pracownik partnerem współodpowiedzialnym za rezultaty pracy.
- Przejmowanie inicjatywy w rozwiązywaniu problemów przez pracowników.
- Ludzie działają, a lider czuwa nad właściwym przebiegiem procesu.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 11 Skuteczne zarządzanie zespołem-część I | Prowadzący trener Effect | Data realizacji zajęć 05-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 11 Skuteczne zarządzanie zespołem-przerwa | Prowadzący trener Effect | Data realizacji zajęć 05-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 11 Skuteczne zarządzanie zespołem-część II | Prowadzący trener Effect | Data realizacji zajęć 05-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 11 Skuteczne zarządzanie zespołem-przerwa | Prowadzący trener Effect | Data realizacji zajęć 05-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 11 Skuteczne zarządzanie zespołem-część III | Prowadzący trener Effect | Data realizacji zajęć 05-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 11 Skuteczne zarządzanie zespołem-przerwa | Prowadzący trener Effect | Data realizacji zajęć 05-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 11 Skuteczne zarządzanie zespołem-część IV | Prowadzący trener Effect | Data realizacji zajęć 05-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 11 Skuteczne zarządzanie zespołem-część I | Prowadzący trener Effect | Data realizacji zajęć 06-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 11 Skuteczne zarządzanie zespołem-przerwa | Prowadzący trener Effect | Data realizacji zajęć 06-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 11 Skuteczne zarządzanie zespołem-część II | Prowadzący trener Effect | Data realizacji zajęć 06-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 11 Skuteczne zarządzanie zespołem-WALIDACJA | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 06-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 966,77 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 599,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto163,90 PLN
- Koszt osobogodziny netto133,25 PLN
Prowadzący
Prowadzący
trener Effect
Od 1998 roku zajmuje się projektami z zakresu Assessment Centre i Development Centre obejmującymi ocenę i rozwój kadry kierowniczej i zarządzającej w organizacjach. Obecnie jest trenerem, coachem i konsultantem.
Prowadzi projekty coachingowe dla kadry menedżerskiej opierające się na ideach socjo-kognitywistycznych
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały w formie papierowej
Informacje dodatkowe
Usługa w formie stacjonarnej.
Cena szkolenia zawiera: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe i pomocnicze, konsultacje indywidualne z wykładowcą, certyfikat o podwyższeniu kwalifikacji zawodowych, dwa lunche, przerwy kawowe, opłatę parkingową.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi