Wdrażanie nowych modeli i form organizacji pracy.
Wdrażanie nowych modeli i form organizacji pracy.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Telekomunikacja
- Identyfikator projektuAkademia HR
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
menadżerowie/kandydaci na menadżerów, pracownicy zespołów HR i inni pracownicy odpowiedzialni za politykę
personalną lub zarządzanie zasobami ludzkimi z MMŚP (w tym PES o ile prowadzą działalność gospodarczą) - Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji16-06-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa "Wdrażanie nowych modeli i form organizacji pracy" przygotowuje do poprawy kompetencji kadry menedżerskiej i pracowników we wprowadzaniu nowych modeli organizacji pracy związanych z pracą zwinną (zob.: agile), w zróżnicowanych wewnętrznie zespołach (wiekowo, kulturowo,etc.). Wykorzystanie elastycznych / partnerskich form świadczenia pracy (zob. gigersi / GIG economy5) w rozwoju firmy.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Opisuje mechanizmy i tendencje rynkowe kształtujące potrzebę wprowadzania nowych modeli organizacji pracy i wykorzystania elastycznych / partnerskich form świadczenia pracy. | Kryteria weryfikacji omawia mechanizmy i tendencje rynkowe | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji charakteryzuje nowe modele organizacji pracy | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji wskazuje formy świadczenia pracy | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji stwierdza zależność między mechanizmami i tendencjami rynkowymi, a wyborem form i metod organizacji pracy | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Opisuje podstawowe założenia stojące za wprowadzeniem nowychmodeli organizacji pracy związanych z pracą zwinną (zob.: agile), w zróżnicowanych wewnętrznie zespołach (wiekowo, kulturowo, etc.). | Kryteria weryfikacji omawia filozofię Agile | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji charakteryzuje nowe modele organizacjizwiązane z pracą zwinną w zróżnicowanych wewnętrznie zespołach | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Identyfikuje korzyści i zagrożeniazwiązane z wykorzystaniem w firmie elastycznych, partnerskich form świadczenia pracy. | Kryteria weryfikacji opisuje elastyczne i partnerskie formyświadczenia pracy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji wskazuje i charakteryzuje korzyści izagrożenia związane z wprowadzonymi formami świadczenia pracy | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Wymienia regulacje prawne regulującewłaściwe prowadzenie elastycznych, partnerskich form świadczenia pracy. | Kryteria weryfikacji omawia regulacje prawne związane zprowadzeniem elastycznych i partnerskich form świadczenia pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Identyfikuje potrzeby kadrymenedżerskiej i pracowników, wynikające z wprowadzania nowych modeli organizacji pracy i wykorzystania elastycznych / partnerskich form świadczenia pracy. | Kryteria weryfikacji wskazuje i charakteryzuje nowe modeleorganizacji pracy i wykorzystania elastycznych / partnerskich form świadczenia pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Skutecznie udziela wsparciaprzedstawicielom kadry menedżerskiej we wprowadzaniu nowych dla nich modeli organizacji pracy związanych na przykład z pracą zwinną (agile). | Kryteria weryfikacji omawia metody udzielania wsparciaprzedstawicielom kadry menadżerskiej we wprowadzaniu nowych modeli organizacji z filozofią Agile. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wspiera menedżerów w budowaniusprawnych zespołów opartych o zróżnicowane modele i formy świadczenia pracy. | Kryteria weryfikacji opisuje formy wsparcia menadżerów wbudowaniu sprawnych zespołów | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji charakteryzuje modele świadczeniapracy wspierające menadżerów | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Dopasowuje procesy rekrutacyjne (wrazz kwestiami formalno – prawnymi) do (współ)pracowników preferujących partnerskie formy świadczenia pracy (kontrakty, praca z freelancerami itp.). | Kryteria weryfikacji charakteryzuje kwestie formalno -prawne związane z procesami rekrutacyjnymi | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji charakteryzuje kwestie formalno -prawne związane z procesami rekrutacyjnymi | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji łączy odpowiednie procesy rekrutacyjnez odpowiednimi formami świadczenia pracy | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Dostosowuje formy i rozwiązaniaprawne do partnerskich modeli i form świadczenia pracy. | Kryteria weryfikacji dopasowuje formy i rozwiązania prawnedo partnerskich modeli i form świadczenia pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wdraża systemy umożliwiającemonitoring efektywności pracy osób wykorzystujących nowe formy świadczenia pracy. | Kryteria weryfikacji opisuje systemy umożliwiającemonitoring efektywności pracy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji sporządza plan wdrożenia systemówmonitoringowych wykorzystujących nowe formy świadczenia pracy | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Wdraża systemy motywacyjnedostosowane do nowych modeli i form świadczenia pracy. | Kryteria weryfikacji sporządza plan wdrażania systemówmotywacyjnych dostosowane do nowych modeli i form świadczenia pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Dopasowuje i wdraża rozwiązaniakomunikacyjne dostosowane do nowych modeli i form świadczenia pracy. | Kryteria weryfikacji charakteryzuje rozwiązaniakomunikacyjne dostosowane do nowych modeli i form świadczeń | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji sporządza plan wdrożenia rozwiązańkomunikacyjnych dostosowanych do nowych modeli i form świadczenia pracy | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Informuje pracowników w firmie ozasadach pracy zorientowanych na kooperację, współodpowiedzialność i wspólne osiąganie rezultatów – bez względu na model pracy zespołowej i formę świadczenia pracy. | Kryteria weryfikacji omawia zasady pracy zorientowane nakooperację, współodpowiedzialność i wspólne osiąganie celów | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wspiera u pracowników postawyukierunkowane na stałe samodoskonalenie się i naukę przez całe życie. | Kryteria weryfikacji charakteryzuje postawy ukierunkowanena samodoskonalenie się | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji omawia proces nauki przez całe życie | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
1. Nowe modele organizacji pracy oraz formy świadczenia usług - mechanizmy i tendencje rynkowe.
2. Agile, a wprowadzenie nowych modeli organizacji pracy
3. Elastyczne i partnerskie formy świadczenia pracy - korzyści i zagrożenia.
4. Regulacje prawne, a formy świadcznia pracy.
5. Potrzeby kadry menadżerskiej i pracowników.
6. Procesy wsparcia menadżerów w wyborze form i budowaniu sprawnych zespołów.
7. Procesy rekrutacyjne.
8. Systemy umożliwiające monitoring efektywności pracy.
9. Systemy motywacyjne.
10. Rozwiązania komunikacyjne.
11. Zasady pracy zorientowane na kooporacji, współodpowiedzialności i wspólne osiąganie rezulatatów.
12. Samodoskonalenie się i nauka przez całe życie.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 12 1. Nowe modele organizacji pracy oraz formy świadczenia usług - mechanizmy i tendencje rynkowe. | Prowadzący Małgorzata Józwik | Data realizacji zajęć 17-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 12 2. Agile, a wprowadzenie nowych modeli organizacji pracy | Prowadzący Małgorzata Józwik | Data realizacji zajęć 17-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 12 3. Elastyczne i partnerskie formy świadczenia pracy - korzyści i zagrożenia. | Prowadzący Małgorzata Józwik | Data realizacji zajęć 17-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 12 4. Regulacje prawne, a formy świadczenia pracy. | Prowadzący Małgorzata Józwik | Data realizacji zajęć 17-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 12 5. Potrzeby kadry menadżerskiej i pracowników. | Prowadzący Małgorzata Józwik | Data realizacji zajęć 17-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 12 6. Procesy wsparcia menadżerów w wyborze form i budowaniu sprawnych zespołów. | Prowadzący Małgorzata Józwik | Data realizacji zajęć 17-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 12 7. Procesy rekrutacyjne. | Prowadzący Małgorzata Józwik | Data realizacji zajęć 18-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 12 8. Systemy umożliwiające monitoring efektywności pracy. | Prowadzący Małgorzata Józwik | Data realizacji zajęć 18-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 12 9. Systemy motywacyjne. | Prowadzący Małgorzata Józwik | Data realizacji zajęć 18-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 12 10. Rozwiązania komunikacyjne. | Prowadzący Małgorzata Józwik | Data realizacji zajęć 18-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 12 11. Zasady pracy zorientowane na kooperacji, współodpowiedzialności | Prowadzący Małgorzata Józwik | Data realizacji zajęć 18-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 12 Test teoretyczny | Prowadzący Małgorzata Józwik | Data realizacji zajęć 18-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 912,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 912,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto182,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto182,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Małgorzata Józwik
Posiada ponad 120 godzinne doświadczenie w prowadzeniu szkoleń o podobnej tematyce dla osób dorosłych w ostatnich dwóch latach (24 miesiącach) wstecz od dnia rozpoczęcia szkolenia.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Dostęp do prezentacji ze szkolenia, dysku z cwiczeniami filmikami itp.
Informacje dodatkowe
Szkolenie prowadzone na platformie clickmeeting
Warunki techniczne
Warunki techniczne
a) Systemu Windows 10 w wersji 1507 lub nowszej Systemu Windows 8 Systemu Windows 7 Systemu Windows 32 (obsługiwane są wersje 64- i 64-bitowe) 1. Procesor Co najmniej 1 GHz 2. Pamięć RAM Co najmniej 512 MB 3. Dodatkowe oprogramowanie DirectX w wersji 9.0 lub nowszej b) komputery Mac Program Skype na komputer Mac wymaga systemu Mac OS X 10.10 lub nowszego 1. Procesor co najmniej Intel 1 GHz (Core 2 Duo) 2. Pamięć RAM Co najmniej 1 GB 3. Dodatkowe oprogramowanie Najnowsza wersja programu QuickTime Łącze inernetowe: min download: 768 Mb/s, min upload: 384 Mb/s (APMG Int. zaleca korzystanie z łącza stałego) Niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów (czytnik plików pdf oraz doc).