Harmonia mentalna w praktyce: zadbaj o swój dobrostan
Harmonia mentalna w praktyce: zadbaj o swój dobrostan
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Psychologia i rozwój osobisty
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnych
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do osób indywidualnych, właścicieli firm, pracowników, którzy chcą dbać o swój dobrostan i rozwijać swoje zasoby służące do lepszego radzenia sobie w trudnych sytuacjach i komunikacji w różnorodnym otoczeniu.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników3
- Data zakończenia rekrutacji22-05-2024
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi8
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Uczestnik szkolenia "Harmonia mentalna w praktyce: zadbaj o swój dobrostan" rozumie i określa swój dobrostan. Uzyskuje samoświadomość, rozwija swoje zasoby służące do lepszego radzenia sobie w trudnych sytuacjach i komunikacji w różnorodnym otoczeniu.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wiedza:Uczestnik zna poziom swojego dobrostanu w życiu osobistym i zawodowym. Rozumie swoje zasoby służące do lepszego radzenia sobie w trudnych sytuacjach i komunikacji w różnorodnym otoczeniu. Wie, co może poprawić w zakresie wellbeingu. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wskazuje poziom swojego dobrostanu w życiu osobistym i zawodowym. Określa swoje zasoby służące do lepszego radzenia sobie w trudnych sytuacjach i komunikacji w różnorodnym otoczeniu. Wyjaśnia, co może poprawić w zakresie wellbeingu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Umiejętności:Uczestnik umie analizować swój dobrostan oraz identyfikować swoje mocne i słabe strony w kontekście radzenia sobie w trudnych sytuacjach i komunikacji w różnorodnym otoczeniu. Uczestnik umie poprawić wellbeing. | Kryteria weryfikacji Uczestnik analizuje swój dobrostan oraz identyfikuje swoje mocne i słabe strony w kontekście radzenia sobie w trudnych sytuacjach i komunikacji w różnorodnym otoczeniu. Uczestnik wskazuje, jak może poprawić wellbeing. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne: Uczestnik potrafi komunikować swoje potrzeby i zadbać o swój dobrostan w różnorodnym otoczeniu społecznym. Radzi sobie w sytuacjach trudnych. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wskazuje, jak komunikuje swoje potrzeby i dba o swój dobrostan w różnorodnym otoczeniu społecznym. Wyjaśnia, jak radzi sobie w sytuacjach trudnych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie odbywa się w godzinach dydaktycznych. Przerwy nie są wliczane w czas usługi rozwojowej.
Moduł 1 - Rozmowa z uczestnikiem:
Poznanie sytuacji życiowej.
Analiza potrzeb uczestnika w zakresie dobrostanu i stopnia ich zaspokojenia.
Analiza wymagań wobec uczestnika i jego możliwości w różnorodnym otoczeniu.
Moduł 2 - Badanie zasobów psychologicznych i informacja zwrotna:
Analiza sposobu budowania relacji i przezwyciężania sytuacji trudnych.
Przeprowadzenie testu psychologicznego i omówienie jego wyników.
Rozmowa o planach i oczekiwaniach co do wellbeingu.
Moduł 3 - Mini-wykład o praktycznych aspektach dbania o dobrostan:
Pokazanie uczestnikowi związków między dobrostanem, zdrowiem psychicznym a efektywnością.
Wymiana obserwacji i doświadczeń.
Wprowadzenie w psychoedukację - wybór najbardziej potrzebnego tematu.
Moduł 4 - Psychoedukacja i sesja Q&A:
Edukacja na wybrany temat, np. asertywność, emocje.
Podsumowanie i refleksja.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 5 Moduł 1 - Rozmowa z uczestnikiem | Prowadzący Ewa Waszkiewicz | Data realizacji zajęć 23-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 5 Moduł 2 - Badanie zasobów psychologicznych i informacja zwrotna | Prowadzący Ewa Waszkiewicz | Data realizacji zajęć 06-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 5 Moduł 3 - Mini-wykład o praktycznych aspektach dbania o dobrostan | Prowadzący Ewa Waszkiewicz | Data realizacji zajęć 13-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 5 Moduł 4 - Psychoedukacja i sesja Q&A | Prowadzący Ewa Waszkiewicz | Data realizacji zajęć 20-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 5 Przeprowadzenie walidacji | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 20-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Nie |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 200,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 200,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto150,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto150,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Ewa Waszkiewicz
● Praca z klientami w kryzysie psychicznym, nagłych zmianach/wyzwaniach.
● Praca z organizacjami w transformacji HR.
● Rozwój odporności psychicznej, w tym w wirtualnej rzeczywistości.
Doświadczenie zawodowe obejmuje 17 lat pracy jako psycholog, z czego 12 lat w obszarze psychologii biznesu. Prowadzi gabinet Psychesor Psycholog Ewa Waszkiewicz i bierze udział w innowacyjnych projektach. Pełniła role:
8 lat career coach/doradca w karierze.
6 lat trener w projektach dofinansowanych (NGO i biznes).
4 lat terapeuta skoncentrowany na rozwiązaniach.
4 lata HR Business Partner.
4 lata ekspert, trener, koordynator badań w projekcie naukowo-badawczym w obszarze odporności psychicznej i wirtualnej rzeczywistości (VR).
3 lata rekruter na stanowiska specjalistyczne i kierownicze: executive search i search&selection (biznes).
Wykształcenie i kwalifikacje zawodowe:
● Psychologia w Uniwersytecie SWPS w Warszawie (studia magisterskie niestacjonarne).
● Stosunki międzynarodowe w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie (studia magisterskie stacjonarne).
● Certyfikowany psycholog biznesu/pracy i organizacji EuroPsy - European Certificate in Psychology.
● Licencjonowany trener odporności psychicznej MTQ Product Family (Mental Toughness).
● Licencjonowany trener ILM72 Zintegrowane modele przywództwa (Adopted Leadership Style and Leadership Effectiveness).
● Certyfikowany terapeuta skoncentrowany na rozwiązaniach (certyfikat II stopnia TSR).
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy uczestnik szkolenia otrzyma od organizatora materiały szkoleniowe w formie elektronicznej.
Harmonogram może być dostosowany do potrzeb uczestników.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Szkolenie odbędzie się na platformie E-learningowej.