Zrównoważone zarządzanie potencjałem pracowników - zgodnie z nowymi wyzwaniami rynku pracy
Zrównoważone zarządzanie potencjałem pracowników - zgodnie z nowymi wyzwaniami rynku pracy
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Identyfikator projektuAkademia HR
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Pracownicy mikro, małych, średnich i dużych przedsiębiorstw odpowiedzialni za politykę personalną firmy, zespoły HR oraz menadżerowie/kandydaci na menadżerów biorący udział w projekcie Akademia HR.
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji03-06-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi28
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Wsparcie kadry menedżerskiej i pracowników w samodzielnym zarządzaniu potencjałem pracowników w sposób zrównoważony, elastyczny i adaptacyjny, co pozwoli firmie dostosować się do nowych wyzwań oraz utrzymać konkurencyjność na rynku pracy.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Planuje programy rozwoju i ścieżek kariery oparte o wykorzystanie zróżnicowanego potencjału pracowników. | Kryteria weryfikacji Potrafi przygotować plan rozwoju pracowników na podstawie analizy ich kompetencji, aspiracji zawodowych oraz obecnych i przyszłych potrzeb organizacji. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Efekty uczenia się Projektuje rozwiązania i narzędzia HR ukierunkowane na stałe dostosowywanie kompetencji pracowników do nowych wyzwań organizacyjnych i społecznych. | Kryteria weryfikacji Potrafi opracować program szkoleniowy, mentoringowy, które będą ukierunkowane na rozwój kompetencji pracowników zgodnie z nowymi potrzebami organizacji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się Projektuje narzędzia i procesy HR, pozwalające na stały monitoring i podnoszenie poziomu rozwoju kompetencji pracowników i ich dostosowanie do zmieniających się wyzwań organizacji. | Kryteria weryfikacji Potrafi identyfikować indywidualne i zbiorowe potrzeby rozwojowe pracowników oraz rozumie w jaki sposób są one powiązane z celami i wyzwaniami organizacji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Efekty uczenia się Organizuje oraz wdraża programy rekrutacji, selekcji i wdrażania nowych pracowników (onboarding), pozwalające pozyskiwać zróżnicowany potencjał w zakresie kompetencji, talentów i doświadczeń pracowników. | Kryteria weryfikacji Potrafi analizować potrzeby firmy i potrafi zidentyfikować kompetencje, talenty i doświadczenia poszukiwane u nowych pracowników w kontekście strategii biznesowej i celów organizacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Efekty uczenia się Charakteryzuje możliwości i potencjalne korzyści dla firmy wynikające z kształtowania wewnętrznego zróżnicowania (pod względem posiadanych doświadczeń, kwalifikacji, wieku, płci, pochodzenia etnicznego, poglądów itp.) i potencjału pracowników. | Kryteria weryfikacji Potrafi omówić znaczenie i korzyści płynące z różnorodności w zespole pracowniczym, w tym różnic w doświadczeniach, kwalifikacjach, wieku, płci, pochodzeniu etnicznym, poglądach | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Efekty uczenia się Charakteryzuje obecne i przyszłe potrzeby firmy dotyczące potencjału pracowników (w zakresie kwalifikacji, kompetencji, doświadczeń i talentów). | Kryteria weryfikacji Potrafi identyfikować i omówić obecne luki kompetencyjne i braki w zasobach ludzkich firmy, uwzględniając wymagania aktualnych stanowisk i działań biznesowych | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Definiuje metody oceny potencjału zawodowego kandydatów do pracy oraz pracowników i potrafi wskazać odpowiedni zakres ich wykorzystania we własnej firmie. | Kryteria weryfikacji Potrafi identyfikować specyficzne potrzeby i cele firmy, które mogą wpływać na wybór odpowiednich metod oceny potencjału zawodowego. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Efekty uczenia się Definiuje wpływ zmian na rynku pracy na możliwości i ewentualne trudności w zakresie pozyskiwania i utrzymania w firmie pracowników o odpowiednim potencjale. | Kryteria weryfikacji Potrafi zidentyfikować główne zmiany występujące na rynku pracy, takie jak trendy demograficzne, technologiczne, społeczne czy ekonomiczne. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Dzień 1
1. Wpływ zmian na rynku pracy na pozyskiwanie i utrzymanie pracowników.
2. Metody identyfikacji i oceny potencjału zawodowego kandydatów i pracowników.
3. Analiza obecnych i przyszłych potrzeb firmy dotyczących potencjału pracowników.
Dzień 2
1. Korzyści z wewnętrznego zróżnicowania zespołu pracowniczego.
2. Gra biznesowa dotycząca zarządzania zespołem zróżnicowanym.
Dzień 3
1. Budowanie programów rekrutacji, selekcji i onboardingu nowych pracowników.
2. Narzędzia i procesy HR umożliwiające monitoring i rozwój kompetencji pracowników.
Dzień 4
1. Dostosowywanie kompetencji pracowników do zmieniających się wyzwań organizacyjnych i społecznych.
2. Strategie rozwoju i ścieżki kariery oparte na zróżnicowanym potencjale pracowników.
Test teoretyczny
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 29 Wpływ zmian na rynku pracy na pozyskiwanie i utrzymanie pracowników. | Prowadzący Marta Majcher | Data realizacji zajęć 04-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 29 Przerwa | Prowadzący Marta Majcher | Data realizacji zajęć 04-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 29 Metody identyfikacji i oceny potencjału zawodowego kandydatów i pracowników. | Prowadzący Marta Majcher | Data realizacji zajęć 04-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 29 Przerwa | Prowadzący Marta Majcher | Data realizacji zajęć 04-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 29 Metody identyfikacji i oceny potencjału zawodowego kandydatów i pracowników. | Prowadzący Marta Majcher | Data realizacji zajęć 04-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 29 Przerwa | Prowadzący Marta Majcher | Data realizacji zajęć 04-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 29 Analiza obecnych i przyszłych potrzeb firmy dotyczących potencjału pracowników. | Prowadzący Marta Majcher | Data realizacji zajęć 04-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 29 Korzyści z wewnętrznego zróżnicowania zespołu pracowniczego. | Prowadzący Marta Majcher | Data realizacji zajęć 05-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 29 Przerwa | Prowadzący Marta Majcher | Data realizacji zajęć 05-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 29 Korzyści z wewnętrznego zróżnicowania zespołu pracowniczego. | Prowadzący Marta Majcher | Data realizacji zajęć 05-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 29 Przerwa | Prowadzący Marta Majcher | Data realizacji zajęć 05-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 29 Gra biznesowa dotycząca zarządzania zespołem zróżnicowanym. | Prowadzący Marta Majcher | Data realizacji zajęć 05-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 29 Przerwa | Prowadzący Marta Majcher | Data realizacji zajęć 05-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 29 Gra biznesowa dotycząca zarządzania zespołem zróżnicowanym. | Prowadzący Marta Majcher | Data realizacji zajęć 05-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 29 Budowanie programów rekrutacji, selekcji i onboardingu nowych pracowników. | Prowadzący Marta Majcher | Data realizacji zajęć 25-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 29 Przerwa | Prowadzący Marta Majcher | Data realizacji zajęć 25-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 29 Budowanie programów rekrutacji, selekcji i onboardingu nowych pracowników. | Prowadzący Marta Majcher | Data realizacji zajęć 25-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 29 Przerwa | Prowadzący Marta Majcher | Data realizacji zajęć 25-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 29 Narzędzia i procesy HR umożliwiające monitoring i rozwój kompetencji pracowników. | Prowadzący Marta Majcher | Data realizacji zajęć 25-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 29 Przerwa | Prowadzący Marta Majcher | Data realizacji zajęć 25-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 29 Narzędzia i procesy HR umożliwiające monitoring i rozwój kompetencji pracowników. | Prowadzący Marta Majcher | Data realizacji zajęć 25-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 29 Dostosowywanie kompetencji pracowników do zmieniających się wyzwań organizacyjnych i społecznych. | Prowadzący Marta Majcher | Data realizacji zajęć 26-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 29 Przerwa | Prowadzący Marta Majcher | Data realizacji zajęć 26-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 29 Dostosowywanie kompetencji pracowników do zmieniających się wyzwań organizacyjnych i społecznych. | Prowadzący Marta Majcher | Data realizacji zajęć 26-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 29 Przerwa | Prowadzący Marta Majcher | Data realizacji zajęć 26-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 29 Strategie rozwoju i ścieżki kariery oparte na zróżnicowanym potencjale pracowników. | Prowadzący Marta Majcher | Data realizacji zajęć 26-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 29 Przerwa | Prowadzący Marta Majcher | Data realizacji zajęć 26-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 29 Strategie rozwoju i ścieżki kariery oparte na zróżnicowanym potencjale pracowników. | Prowadzący Marta Majcher | Data realizacji zajęć 26-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 29 Test teoretyczny | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 26-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 900,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 900,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto175,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto175,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Marta Majcher
Certyfikowany trener biznesu, przedsiębiorca. Realizuje projekty UE i komercyjne. Koordynuje duże przedsięwzięcia, często obejmujące kilkadziesiąt osób, do jej zadań należy całość działań związanych z realizacją projektu od pozyskania do rozliczenia. Uczestniczy w projektach z zakresu umiejętności miękkich min. obsługa klienta, zarządzanie zmianą, komunikacja, negocjacje, jak i twardych za zakresu min. prawa, marketingu i informatyki. Współtwórca platformy enterpriseacademy.pl. W pracy charakteryzuje ją upór w realizacji założonych celów. Pracuje wspólnie z klientami nad ich sukcesem, pomogła wejść na rynek ponad siedmiuset przedsiębiorcom. Towarzyszy w odkrywaniu nowego i we wdrażaniu ambitnych zmian. Pomaga odnaleźć wewnętrzny spokój i wyzwolić drzemiący potencjał.
Posiada co najmniej 120 godzin doświadczenia w prowadzeniu szkoleń w obszarze zarządzania relacjami z klientami w ciągu 24 miesięcy wstecz od dnia rozpoczęcia szkolenia.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały szkoleniowe w formie drukowanej.
Warunki uczestnictwa
W przypadku szkoleń dofinansowanych z funduszy europejskich warunkiem uczestnictwa jest zarejestrowanie się i założenie konta w Bazie Usług Rozwojowych, zapisanie się na szkolenie za pośrednictwem Bazy oraz spełnienie wszystkich warunków określonych przez Operatora który udziela dofinansowania.
Informacje dodatkowe
Warunkiem otrzymania zaświadczenia o ukończeniu szkolenia jest pozytywny wynik testu końcowego oraz frekwencja na minimalnym poziomie 90%.
Przedsiębiorca zobowiązany jest do zapewnienia udziału Pracowników przedsiębiorcy w usłudze rozwojowej na poziomie frekwencji nie mniejszym niż 90%. W przypadku obecności Pracownika przedsiębiorcy w wymiarze mniejszym niż 90%, koszt usługi rozwojowej nie podlega refundacji
Usługa będzie podlegała zw. z podatku VAT jeżeli będzie finansowania w min. 70% ze środków publicznych(§ 3 ust.1 pkt 14 Rozp. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług).
Warunki techniczne:
- sprzęt komputerowy z oprogramowaniem,
- flipchart,
- rzutnik.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami