Język angielski biznesowy Business English poziom B1 60 godz. (45 min.) grupa max. 3 osoby
Język angielski biznesowy Business English poziom B1 60 godz. (45 min.) grupa max. 3 osoby
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Pracodawcy oraz pracownicy pragnący podnieść swoje kompetencje językowe w zakresie słownictwa biznesowego przy zastosowaniu metody Direct English, która główny nacisk kładzie na komunikację.
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników3
- Data zakończenia rekrutacji29-05-2024
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi60
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Nabycie umiejętności sprawnego i poprawnego komunikowanie się w obcym języku w sytuacjach biznesowych, towarzysko-biznesowych z zastosowaniem słownictwa biznesowego.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Nabycie umiejętności sprawnego i poprawnego komunikowanie się w obcym języku w sytuacjach biznesowych, towarzysko-biznesowych z zastosowaniem słownictwa biznesowego. | Kryteria weryfikacji Wskazanie poprawnej odpowiedź w teście wielokrotnego wyboru z zakresu gramatyki i słownictwa biznesowego na poziomie B1. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Symulacja rozmowy biznesowo - towarzyskiej. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Zagadnienia, które zostaną przerobione podczas kursu przedstawiają się następujaco:
- charakterystyka miejsca pracy
- silne i słabe strony firmy
- budowanie strategii tworzenia dobrego pierwszego wrażenia
- identyfikowanie silnych i słabych umiejętności komunikacji interpersonalnej
- jak w zrozumiały sposób komunikować informacje i instrukcje
- jak udzielić i przyjąć negatywną informację zwrotną
- jak komunikować się w obszarze radzenia sobie z trudnymi sytuacjami w pracy.
- opisać konkretne strategie radzenia sobie z problemami klientów
- reagować na różne punkty widzenia
- wykorzystać czas Present Simple do opisu czynności powtarzających się i nawyków
- opisać kluczowe cechy efektywnej pracy
- rozmawiać o konkretnych ssposobach poprawy pracy zespołowej i współpracy
- wskazać umiejętności przywódcze i opisać cechy dobrego lidera
- porozmawiać o prowadzeniu zespołu
- zidentyfikować powszechne problemy z zarządzaniem czasem
- poprawnie stosować podstawowe czasy w języku angielskim
- pozmawiać o planach firmy
-opisać korzyści wynikające z posiadania różnorodnego i zintegrowanego środowiska pracy
- opowiedzieć o swoich słabych i mocnych stronach raz o budowaniu własnej marki
- udzielić rad dotyczących udanej rozmowy kwalifikacyjnej i odpowiedzieć na popularne pytania z rozmowy kwalifikacyjnej
- rozmawiać o tym jak technologia zmienia sposób, w jaki się komunikujemy
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 000,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 000,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto50,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto50,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Podręcznik Direct English oraz Business Result.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Dostęp do internetu o parametrach minimum 2 mbps download/upload oraz urządzenie elektroniczne (z systemem Windows, MacOS, iOS lub Android) z kamerką i mikrofonem.
Konieczne będzie zainstalowanie aplikacji Zoom.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi