TRENING UMIEJĘTNOŚCI WYRAŻANIA I REGULOWANIA EMOCJI DZIECI I MŁODZIEŻY
Możliwość dofinansowania
TRENING UMIEJĘTNOŚCI WYRAŻANIA I REGULOWANIA EMOCJI DZIECI I MŁODZIEŻY
Numer usługi 2024/04/18/158870/2128214
4 000,00 PLN
brutto
4 000,00 PLNnetto
250,00 PLNbrutto/h
250,00 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Psychologia i rozwój osobisty
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Celem szkolenia jest poznanie zasad psychoedukacji w zakresie emocji własnych i innych ludzi. Szkolenie przeznaczone jest dla pedagogów, pedagogów specjalnych i psychologów. Szczególnie polecany dla pracujących z dziećmi (również w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym) i młodzieżą zagrożoną niedostosowaniem społecznym, uczniami wycofanymi, nieśmiałymi oraz agresywnymi.
- Minimalna liczba uczestników10
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji25-11-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem edukacyjnym szkolenia jest przygotowanie do wdrożenia usługi, która podwyższy funkcjonalność orazkondycję finansową firmy. Kursant podczas szkolenia pozna obszar zastosowań odpowiednich technik terapeutycznych oraz nowoczesnych trendów. Szkolenie dostarczy merytorycznej oraz praktycznej wiedzy z zakresu prowadzenia treningu umiejętności wdrażania i regulowania emocji u dzieci i młodzieży w placówkach i gabinetach.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Kursant po, ukończeniu szkolenia:- definiuje emocje swoje własne oraz innych | Kryteria weryfikacji - zna strategie psychoedukacji w zakresie emocji,- identyfikuje i nazywa emocje z obszary psychologii | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się - charakteryzuje strategie radzenia sobie z niepożądanymi emocjami | Kryteria weryfikacji - wyraża emocji w sytuacjach zarówno trudnych jak i przyjemnych,- posługuje się technikami regulowania emocji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się - posługuje się formą poznanego dialogu w wsparciu w sytuacjach trudnych | Kryteria weryfikacji - posługuje się technikami pracy z dzieckiem trudnym- używa odpowiedniej formy dialogu podczas sytuacji trudnych "porozumienia bez przemocy" | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
Tak, dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się.
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
Tak, dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji.
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
Tak, dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji.
Program
Program
Program szkolenia:
Moduł I
Emocje
- strategie psychoedukacji w zakresie emocji
- identyfikacja emocji własnych i innych ludzi
- ćwiczenia
Moduł II
Strategie radzenia sobie z niepożądanymi emocjami
- wyrażanie emocji
- regulowanie emocji
- ćwiczenia
Moduł III
Dialog jako forma wsparcia w sytuacjach trudnych
- praca z dzieckiem trudnym
- dialog -porozumienia bez przemocy
- racja czy relacja
Moduł IV
- panel dyskusyjny z uczestnikami szkolenia
- ćwiczenia praktyczne
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 4
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 4 Moduł I Emocje | Prowadzący Tomasz Kuta | Data realizacji zajęć 29-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 4 Moduł II Strategie radzenia sobie z niepożądanymi emocjami | Prowadzący Tomasz Kuta | Data realizacji zajęć 29-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 4 Moduł III Dialog jako forma wsparcia w sytuacjach trudnych | Prowadzący Tomasz Kuta | Data realizacji zajęć 30-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 4 Moduł IV panel dyskusyjny z uczestnikami szkolenia ćwiczenia praktyczne | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 30-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 04:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 000,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 000,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto250,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto250,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 1
1 z 1
Tomasz Kuta
Psycholog, logopeda, pedagog. Absolwent studiów z zakresu podstaw psychoterapii w Collegium Medicum Uniwersytetu Jagiellońskiego. Certyfikowany Trener Treningu Zastępowania Agresji, a także Trener Treningu Umiejętności Społecznych. Dyplomowany i certyfikowany arteterapeuta. Kieruje sekcją arteterapii klinicznej i artepsychoterapii Stowarzyszenia Arteterapeutów Polskich Kajros. Superwizor dla osób ubiegających się o certyfikat Edukatora Arteterapii SAP Kajros. Dyrektor ds doskonalenia zawodowego Niepublicznej Placówki Kształcenia Ustawicznego Instytut Edukacji Psychologii i Terapii w Gliwicach. Asystent w grupie pracowników badawczo- dydaktycznych Politechniki Krakowskiej (Centrum Pedagogiki i Psychologii). Psycholog w Akademickim Punkcie Konsultacji Psychologiczno- Pedagogicznych Politechniki Krakowskiej.
W 2020 opracowałem program terapeutyczny ARTE TUS wykorzystujący techniki arteterapeutyczne w treningu umiejętności społecznych. W chwili obecnej szkolę psychologów i pedagogów w całej Polsce.
W 2020 opracowałem program terapeutyczny ARTE TUS wykorzystujący techniki arteterapeutyczne w treningu umiejętności społecznych. W chwili obecnej szkolę psychologów i pedagogów w całej Polsce.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały edukacyjne podczas i po szkoleniu, długopisy
Adres
Adres
ul. Stanisława Dubois 8 OF
44-100 Gliwice
woj. śląskie
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe
- Udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami
- lokalizacja blisko dworca
Kontakt
Kontakt
Jolanta Sopala
E-mail
jolantasopala@gmail.com
Telefon
(+48) 697 790 000